Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2011

Θα δίνατε 2 εκ. ευρώ για ένα πετρελαιοκίνητο Audi;


H ερώτηση είναι ρητορική. Το e-tron Spyder της Audi δεν είναι απλά μια «ανοικτή» εκδοχή του R8. Είναι η πρόταση της εταιρείας για τα «πράσινα» supercars.Μπορεί να είναι ακόμη απλώς ένα πρωτότυπο αλλά στην αγορά κυκλοφορεί ήδη μια τιμή. Και είναι τσουχτερή. Δύο εκατομμύρια ευρώ.




Από την άλλην, το e-tron Spyder της Audi, αν και όταν βγει κανονικά στην παραγωγή, θα είναι ένα supercar με οικολογικές διαθέσεις. Ο κινητήρας του είναι υβριδικός και βασίζεται στο ντίζελ και σε μια μπαταρία λιθίου. To ντεπόζιτο θα χωράει μόλις 50 λίτρα καυσίμου, ποσό ελάχιστο για ένα supercar, αλλά ενδεικτικό των δυνατοτήτων που θα έχει ο ηλεκτροκινητήρας του. Θεωρητικά, το e-tron θα μπορεί με μια φόρτιση και γεμάτο ντεπόζιτο να κάνει περίπου 1000 χιλιόμετρα στον δρόμο και μάλιστα όχι με οδήγηση απλά στο ρελαντί. Μένει, βέβαια, η Audi να ανταποκριθεί στις προσδοκίες και να παρουσιάσει όντως ένα μοντέλο που να τηρεί αυτά που υπόσχεται. Μέχρι τότε, μπορούμε να χαζεύουμε τον άψογο σχεδιασμό του, που βασίζεται μεν στο R8, αλλά που είναι ακόμη πιο μακρό και φαρδύ και με περισσότερο αεροδυναμική κλίση.



Πηγή: www.tuningedition.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Xωράνε 16 άτομα σε ένα διθέσιο VW;


H Volkswagen προσπάθησε να σπάσει ένα ανεπίσημο παγκόσμιο ρεκόρ, στοιβάζοντας μέσα σε ένα διθέσιο Volkswagen UP! 16 άτομα.

Το Volkswagen UP! είναι 50 χιλιοστά μικρότερο από το Polo, ουσιαστικά ένα μικρό τετραθέσιο. Έχει 3,54 μέτρα μήκος, 1,64 μέτρα πλάτος, και 1.48 μέτρα ύψος. Αναμένεται να κυκλοφορήσει στην ευρωπαική αγορά τον Δεκέμβριο του 2011


Πως βολεύτηκαν 16 άνθρωποι; 7 (!) από αυτούς χώρεσαν στο πίσω κάθισμα, 4 μπροστά, 2 στο πορτ μπαγκάζ και 1 στο καπό! Μην το δοκιμάσετε σπίτι!

Πηγή: www.caradvice.com

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πως τα ελαστικά θα σας ενημερώνουν για την κατάσταση του οδοστρώματος

H Bridgestone ανακοίνωσε ότι έχει αναπτύξει μία νέα τεχνολογία, η οποία μπορεί να παρέχει στον οδηγό πληροφορίες για την κατάσταση του οδοστρώματος σε πραγματικό χρόνο, μέσω των ελαστικών. Η νέα τεχνολογία βασίζεται σε μία ιδέα που ονομάζεται Ανίχνευση Πληροφοριών από την Επιφάνεια Επαφής (CAIS).


Η CAIS είναι μία μελλοντική τεχνολογία, η οποία συλλέγει και αξιολογεί τις πληροφορίες για τις συνθήκες του οδοστρώματος. Ικανή να ανιχνεύει τα στιγμιαία δεδομένα των κραδασμών και να τα ψηφιοποιεί, χάρη σε εξοπλισμό ανάλυσης μέσα στο όχημα, η νέα τεχνολογία κατατάσσει την τρέχουσα κατάσταση της επιφάνειας του οδοστρώματος σε εφτά...συνθήκες και μεταδίδει αυτή την πληροφόρηση κατευθείαν στον οδηγό μέσω μίας οθόνης εντός αυτοκινήτου.

Παρέχοντας άμεση πληροφόρηση για την επιφάνεια του οδοστρώματος, η νέα τεχνολογία θα επιτρέπει στον οδηγό να προετοιμαστεί καλύτερα για τις γρήγορες αλλαγές στις επικίνδυνες συνθήκες οδήγησης, όπως τον πάγο, το χιόνι και τη βροχή και επίσης του δίνει την ευκαιρία να ειδοποιήσει τους υπόλοιπους οδηγούς, που ταξιδεύουν μαζί του στον ίδιο δρόμο. Αυτή η νέα τεχνολογία αποτελεί έναν επιπλέον τρόπο προώθησης της ασφάλειας και της ηρεμίας για τον οδηγό εκ μέρους της Bridgestone.

Ακολουθεί επισκόπηση της τεχνολογίας:

1. Επισκόπηση της Τεχνολογίας για τον προσδιορισμό των συνθηκών της επιφάνειας του δρόμου

• Ένας αισθητήρας επιτάχυνσης που βρίσκεται στο εσωτερικό του πέλματος του ελαστικού ανιχνεύει τους κραδασμούς στο πέλμα του ελαστικού και ασύρματα στέλνει αυτές τις πληροφορίες στον λεπτομερή εξοπλισμό τους οχήματος. Επιπλέον, η CAIS τροφοδοτείται από εξοπλισμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της Bridgestone.
• Ο λεπτομερής εξοπλισμός αναλύει τους κραδασμούς σε πραγματικό χρόνο και προσδιορίζει ποια από τις εφτά ακόλουθες συνθήκες οδοστρώματος ισχύει (στεγνό, ημί-στεγνό, βρεγμένο, μισολιωμένο χιόνι, φρέσκο χιόνι, πατημένο χιόνι, πάγος).
• Τα αποτελέσματα του προσδιορισμού των συνθηκών της επιφάνειας του δρόμου εμφανίζονται σε μία οθόνη στο εσωτερικό του οχήματος.

*1. Η Ανίχνευση Πληροφοριών από την Επιφάνεια Επαφής. “CAIS” είναι κατοχυρωμένο εμπορικό σήμα από την Bridgestone Corporation.
*2. Στεγνό, ημίστεγνο, βρεγμένο, μισολιωμένο χιόνι, φρέσκο χιόνι, πατημένο χιόνι, πάγος
*3. Η υψηλή ακρίβεια αυτής της τεχνολογίας προσδιορισμού των συνθηκών επιφάνειας δρόμου σε διάφορα περιβάλλοντα έχει επιβεβαιωθεί μέσω εκτεταμένων δοκιμών για δύο χειμώνες σε δημόσιους δρόμους στην Ιαπωνία (Hokkaido) όπου είναι πιθανό να εμφανιστούν επικίνδυνες συνθήκες, όπως χιόνι και πάγος. Τα αναλυτικά αποτελέσματα των δοκιμών ανακοινώθηκαν στο Ετήσιο Συνέδριο 2010 της Εταιρίας Μηχανικών Αυτοκινήτου της Ιαπωνίας και στο Παγκόσμιο Συνέδριο Αυτοκινήτου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Εταιριών Μηχανικών Αυτοκινήτου.
*4. Ο οδηγός ενός αυτοκινήτου με τεχνολογία CAIS είναι σε θέση να μοιραστεί την πληροφόρηση για ενδεχόμενες επικίνδυνες αλλαγές στην επιφάνεια του δρόμου με τους υπόλοιπους οδηγούς, οι οποίοι ταξιδεύουν μαζί τους στον ίδιο δρόμο.

Πηγή: www.bridgestone.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Έρχεται το Prius C, σε πιο οικονομική έκδοση!

H οικογένεια Prius αυξάνεται και το επόμενο μέλος που θα παρουσιαστεί πριν το τέλος του χρόνου είναι το μικρό Prius C. Βασίζεται στο πρωτότυπο C Concept που είχαν παρουσιάσει οι Ιάπωνες στην έκθεση του Ντιτρόιτ και το μέγεθός του (μήκος 3.995 mm, πλάτος 1.695 mm, ύψος 1.445 mm) είναι λίγο μεγαλύτερο απ’ αυτό του Toyota Yaris.
Οι φωτογραφίες που βλέπετε διέρρευσαν από διαφημιστικό φυλλάδιο που ετοιμάζουν οι άνθρωποι της Toyota στην Ιαπωνία. Όπως διακρίνουμε, ο σχεδιασμός του Prius C είναι αρκετά πιο σπορ απ’ αυτόν των άλλων περισσότερο οικογενειακών εκδόσεων.



Μαζί με τις φωτογραφίες, από το φυλλάδιο διέρρευσαν και κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου αυτοκινήτου. Σύμφωνα με αυτά, το Prius C θα έχει βενζινοκινητήρα 1,4 lt μέγιστης ισχύος 74 PS και μέγιστης ροπής 11,3 kgm. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 61 PS και ροπής 17,2 kgm. Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος είναι 100 PS. Φυσικά η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου CVT.

Η μικτή κατανάλωση που αναφέρεται στο φυλλάδιο είναι 2,5 lt/100 km. Αυτή ωστόσο αφορά τον ιαπωνικό κύκλο μέτρησης της κατανάλωσης (έχει κάποιες αποκλίσεις σε σχέση με τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό), όμως πιθανότατα και με τα ευρωπαϊκά στάνταρ η κατανάλωση δεν θα υπερβαίνει τα 3,0 lt/100 km!
Η παγκόσμια επίσημη πρεμιέρα του Prius C θα γίνει τον Δεκέμβριο στην έκθεση του Τόκιο.

Πηγή: www.protothema.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & θράκης

H γιαγιά τα σπάει (στην κυριολεξία!)

Το παρακάτω σκηνικό συνέβη σε ένα πάρκο της Γερμανίας, όπου μια γιαγιά περπατούσε... ανέμελη στον δρόμο. Ώσπου εμφανίστηκε μπροστά της ένα γυαλιστερό, μεγάλο supercar και πήρε το μάθημα του. Την τρίτη ηλικά δεν την υποτιμάς. Ποτέ!


Για να δείτε το βίντεο πατήστε εδώ

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης