Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Αποκαλυπτήρια επί Ευρωπαϊκού εδάφους για το Nissan 370Z Nismo

Η Nissan με την πρόσφατη παρουσίαση στη Βαρκελώνη του 370Ζ Nismo, αποκάλυψε τα επιτεύγματα του ομώνυμου βελτιωτικού οίκου της, πάνω στη σειρά Ζ. Το καθαρόαιμο σπορ κουπέ της Nissan με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, έχει υποστεί εκτεταμένες επεμβάσεις, τόσο μηχανολογικού όσο και σχεδιαστικού ενδιαφέροντος, με τη Nismo να έχει δημιουργήσει μια ευρωπαϊκή έκδοση - εκδοχή του μοντέλου, χωρίς να στερεί διόλου τον απαράμιλλο ενθουσιασμό στους τυχερούς οδηγούς του. Με κύριο γνώμονα την καλύτερη αεροδυναμική και τις εκπληκτικές επιδόσεις, η Nismo δημιούργησε ένα μοντέλο με άκρως βελτιωμένη ευστάθεια τόσο στις υψηλές ταχύτητες, όσο και σε οδήγηση με στροφές. Συγκεκριμένα, η ανασχεδιασμένη ανάρτηση και οι εκτεταμένες ρυθμίσεις στο σασί, έχουν ως άμεσο αποτέλεσμα την αύξηση της κάθετης δύναμης όπου, με τη σειρά της, προσδίδει κράτημα και χειρισμό αγωνιστικών προδιαγραφών, στο αυτοκίνητο. Με τις χαρακτηριστικές – σήμα κατατεθέν της Nismo – κόκκινες γραμμές περιμετρικά του αυτοκινήτου, τις μοναδικές σκούρες γκρι ζάντες 19΄΄ ελαφρού κράματος, τις κόκκινες αγωνιστικές δαγκάνες φρένων να κάνουν επιβλητική την παρουσία τους, τα υψηλών επιδόσεων ελαστικά, καθώς και με μια «έξυπνη» αεροτομή, γίνεται αμέσως αντιληπτό πως έχουμε να κάνουμε με μια πολεμική μηχανή της ασφάλτου !
Φυσικά το πνεύμα και η φιλοσοφία Nismo δεν θα μπορούσαν να λείψουν ούτε και από την καμπίνα του 370Ζ Nismo. Με ηλεκτρικά σπορ καθίσματα με εδική κόκκινη ραφή και σήμανση Nismo, με τιμόνι από δέρμα και alcantara και με το «νεκρό του σημείο» ντυμένο στα κόκκινα, ο οδηγός αυτομάτως προδιατίθεται για μια άκρως συναρπαστική εμπειρία οδήγησης. Ο 6κύλινδρος κινητήρας των 3.7 λίτρων - η καρδιά του 370Ζ Nismo – αποδίδει, χάρη στις επεμβάσεις του ομώνυμου οίκου, 344PS έναντι των 328PS του στάνταρ αυτοκινήτου, ενώ και η ροπή αντίστοιχα αυξήθηκε στα 363Nm από 371Nm. Το αποτέλεσμα μεταφράζεται σε βελτιωμένη απόκριση ακόμη και από το χαμηλό φάσμα στροφών του κινητήρα, με τα 0-100km/h να έρχονται σε μόλις 5.2 δευτερόλεπτα Περισσότερες πληροφορίες για το 370Z Nismo θα δοθούν στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στη Γενεύη στις 5 Μαρτίου, όπου η Nissan θα αποκαλύψει – μεταξύ άλλων- και το εν λόγω μοντέλο. Επιπλέον, για περισσότερες φωτογραφίες και video με το 370Ζ Nismo κλικ στο www.facebook.com/NissanGreece

Παγκόσμια πρεμιέρα: Alfa Romeo 4C

Η έκδοση παραγωγής της Alfa Romeo 4C κάνει το ντεμπούτο της στην 83η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στη Γενεύη. Αυτό το διθέσιο κουπέ με τον κινητήρα στο κέντρο και τη μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς αντιπροσωπεύει την πραγματική ουσία ενός σπορ αυτοκινήτου με το DNA της Alfa Romeo: επιδόσεις, ιταλικό στιλ και τεχνολογική υπεροχή, προσφέροντας τη μέγιστη οδηγική ικανοποίηση με πλήρη ασφάλεια. Σχεδιασμένη από τους μηχανικούς της Alfa Romeo, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Maserati στη Modena. Το νέο μικρό supercar θα είναι διαθέσιμο στις αγορές το 2013 και θα είναι το αυτοκίνητο που θα φέρει ξανά την Alfa Romeo στην αγορά των ΗΠΑ, συμβάλλοντας έτσι στο παγκόσμιο πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας. Η Alfa Romeo 4C προέρχεται απευθείας από το πρωτότυπο που έκανε αίσθηση στην Έκθεση της Γενεύης το 2011 και κέρδισε τρία πολύτιμα βραβεία: τον τίτλο "AutoBild Design Award" (2011, Γερμανία), τον τίτλο "Design Award for Concept Cars & Prototypes" (2012, Ιταλία) και το "Most Exciting Car of 2013" από το "What Car?" (2013, Μεγάλη Βρετανία). Ακρωνύμιο 4C Το ακρωνύμιο "4C" αντλεί την έμπνευσή του από το ένδοξο παρελθόν της μάρκας, προβάλλοντας τις αξίες της τεχνολογίας και των συναισθημάτων στο μέλλον. Πράγματι, αναφέρεται στην τεράστια και σπουδαία σπορ παράδοση της Alfa Romeo: τα ακρωνύμια 8C και 6C στις δεκαετίες των 1930s και 1940s ήταν διακριτικά αυτοκινήτων -αγωνιστικών και εκδόσεων δρόμου- που έπαιρναν ισχύ από τον δυνατό 8κύλινδρο και τον καινοτόμο 6κύλινδρο κινητήρα. Επίσης το αυτοκίνητο επιτυγχάνει με την αρχιτεκτονική και την κατασκευή του το λόγο ισχύος/βάρους ενός αυθεντικού supercar, λιγότερο από 4 κιλά/ίππο, εστιάζοντας ωστόσο όχι μόνο στη μέγιστη ιπποδύναμη, αλλά και στον περιορισμό του βάρους, ώστε να εξασφαλίζεται μέγιστη ευελιξία και κορυφαία απόδοση. Τέλος, η Alfa Romeo 4C χρησιμοποιεί τεχνολογίες και υλικά κατευθείαν από τα μοντέλα super sports (συμπεριλαμβανομένης της Alfa Romeo 8C Competizione) -ανθρακονήματα, αλουμίνιο, πίσω κίνηση- και τεχνολογίες από τα τελευταία μοντέλα της Alfa Romeo, αναβαθμισμένα ώστε να ενισχύουν το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου ακόμα περισσότερο. Αυτό γίνεται απολύτως σαφές από τον εξ ολοκλήρου αλουμινένιο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού 1750 Turbo, το κορυφαίο σύστημα μετάδοσης διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT και τον επιλογέα Alfa DNA με την νέα πρωτοποριακή επιλογή Race. Εξωτερικό στιλ Σχεδιασμένη από το Alfa Romeo Style Centre, η 4C φέρνει άμεσα στο νου μερικά από τα παραδοσιακά εμβληματικά μοντέλα τα οποία έχουν αφήσει ανεξίτηλο σημάδι στην ιστορία της μάρκας. Ιδιαίτερα δε, από την άποψη των διαστάσεων και τις ομοιότητες της διάταξης, ένα απ' αυτά περισσότερο: την 33 Stradale, ένα αυτοκίνητο που συνδύασε εξαιρετική και καινοτόμα τεχνολογία με ένα ανυπέρβλητο στιλ, όπως όλοι οι θρύλοι της Alfa Romeo. Η 4C ακολούθησε αυτό το δρόμο και έτσι ολοκληρώνει ένα ταξίδι που είχε ξεκινήσει με την 8C Competizione, τονίζοντας κάποιες ιδιαίτερες έννοιες της μάρκας, όπως οι συμπαγείς διαστάσεις, ο δυναμισμός και η ευελιξία. Εσωτερική σχεδίαση Η σχεδίαση και τα υλικά που διακρίνουν το εσωτερικό είναι όλα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα για να προσφέρουν τη μέγιστη οδηγική ικανοποίηση. Συγκεκριμένα, στο εσωτερικό ξεχωρίζουν αμέσως τα ανθρακονήματα, που χρησιμοποιούνται για να κατασκευαστεί ο “ζωτικός” χώρος των επιβατών, που έχει αφεθεί σε πλήρη θέα για να ενισχύσει την αίσθηση της μοναδικότητας, της τεχνολογίας και του ελαφρού βάρους. Διαστάσεις και αεροδυναμική Οι συμπαγείς διαστάσεις κάνουν αυτό το αυτοκίνητο με τα 2 μπάκετ καθίσματα εντελώς μοναδικό μεταξύ των ανταγωνιστών του: είναι μόλις 4 μέτρα μακρύ, 200 cm σε πλάτος, 118 cm σε ύψος και με ένα μεταξόνιο 2,4 μέτρων. Αυτές οι διαστάσεις τονίζουν το μικρό μέγεθος του μοντέλου και ενισχύουν την ευελιξία του. Ακόμη περισσότερο, χάρη στη θαυμάσια δουλειά των σχεδιαστών, το αυτοκίνητο επιτυγχάνει κορυφαία επίπεδα αεροδυναμικής, δημιουργώντας αρνητικό Cz (συντελεστής αρνητικής άντωσης) ο οποίος, όπως στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, συμβάλλει στην επίτευξη ενισχυμένης σταθερότητας στις υψηλές ταχύτητες .
Νέος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1750 Turbo Πρόκειται για μια εξέλιξη του κινητήρα που χρησιμοποιείται ήδη στην έκδοση Quadrifoglio Verde της Giulietta. Ο νέος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1750 Turbo διαθέτει ένα καινοτόμο αλουμινένιο μπλοκ και ειδικά συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής, που έχουν βελτιστοποιηθεί για την ενίσχυση της σπορτίφ εικόνας και αίσθησης του αυτοκινήτου ακόμη περισσότερο. Επιπλέον χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις όπως ο άμεσος ψεκασμός, ο διπλός συνεχώς μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, κι έναν υπερσυμπιεστή και ένα επαναστατικό σύστημα σάρωσης για την ολοκληρωτική εξάλειψη του"turbo lag". Αυτόματο κιβώτιο Alfa Ο βενζινοκινητήρας 1750 Turbo συνεργάζεται με το καινοτόμο αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT που είναι κορυφαίο στην κατηγορία του, τόσο για το ελαφρύ βάρος του, όσο και για την ταχύτητα απόκρισης. Οι ταχύτητες μπορούν επίσης να αλλάξουν από τα shift paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Ο νέος επιλογέας Alfa DNA με την επιλογή Race Η Alfa Romeo 4C σημαδεύει επίσης την πρεμιέρα του νέου επιλογέα Alfa DNA, ο οποίος προσφέρει τις τρεις στάνταρ επιλογές που έχουμε γνωρίσει έως τώρα -Dynamic, Natural and All Weather- αλλά προσθέτει μια ακόμη: τη Race, σχεδιασμένη για να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την οδηγική εμπειρία στις αγωνιστικές πίστες. Υπεροχή made in Italy Η κορυφαία τεχνολογική και βιομηχανική τεχνογνωσία των Alfa Romeo και Maserati χρησιμοποιήθηκε στην εξέλιξη της τελικής έκδοσης της 4C. Συγκεκριμένα, η συνεργασία των δυο εταιρειών στόχευε στην ενσωμάτωση της δουλειάς του σχεδιαστικού τμήματος της Alfa Romeo στο εργοστάσιο της Maserati. Εν ολίγοις, αυτό είναι ένα ακόμα ξεχωριστό γνώρισμα της Alfa Romeo, μιας μάρκα με μια ιστορία εκατό χρόνων που εξακολουθεί να είναι ένας από τους πιο διάσημους και δημοφιλείς πρεσβευτές των ιταλικών προϊόντων σε όλο τον κόσμο.

Hyundai i10 με 7.600€

Η Hyundai Ελλάς Π. & Ρ. Δάβαρη ΑΒΕΕ ανακοίνωσε στην ιστοσελίδα της www.hyundai.gr μια καινούρια προωθητική ενέργεια για το Hyundai i10. Αναλυτικότερα, σε όλες τις εκδόσεις του i10 προσφέρεται έκπτωση έως και 1.970€ διαμορφώνοντας την τιμή του 5-θυρου Hyundai i10 1.1 lt Α/C στις 7.600€ (με απόσυρση). Το σημαντικότερο όμως είναι ότι σε αυτή την τιμή, η έκδοση i10 1.1lt A/C περιλαμβάνει πλήρη βασικό εξοπλισμό, διαθέτοντας μεταξύ άλλων air-condition, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά παράθυρα, ηχοσύστημα με MP3 και θύρες usb & ipod και φυσικά τον οικονομικό τετρακύλινδρο κινητήρα 1.1lt με τους 69 ίππους, που εξασφαλίζει αξιοπιστία και ομαλή λειτουργία χωρίς κραδασμούς. Παράλληλα η τιμή της αντίστοιχης έκδοση με τον κορυφαίο κινητήρα 1.2 lt με τους 85hp διαμορφώνεται στις 7.905€. Για περισσότερες πληροφορίες και τους αναλυτικούς όρους της προσφοράς μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της Hyundai Ελλάς www.hyundai.gr.

Επίσημη Δοκιμή 2013 για Formula 1 στη Χερέθ

Οι ομάδες της Formula 1 δοκίμασαν για πρώτη φορά τα τελευταία ‘grand prix’ ελαστικά της Pirelli την προηγούμενη εβδομάδα, στην πρώτη επίσημη δοκιμή της Formula 1 φέτος στη Χερέθ (Ισπανία). Στη κλειστή και με πολλές στροφές Ισπανική πίστα των 4.428-km δοκιμάστηκαν οι περισσότερες παράμετροι της νέας γκάμας ελαστικών Pirelli για το 2013. Έτσι οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να μάθουν τα βασικά χαρακτηριστικά της τελευταίας γενιάς P Zero μέσα σε ένα τετραήμερο και να σχηματίσουν μία θετική πρώτη εντύπωση. Οι ομάδες μεταβαίνουν τώρα στη Βαρκελώνη για την επόμενη επίσημη δοκιμή της F1 στο διάστημα 19 – 22 Φεβρουαρίου. Δεδομένα Δοκιμών: • Οι ομάδες έχουν στη διάθεσή τους 100 σετ ελαστικών ανά μονοθέσιο το χρόνο για δοκιμές. Οι ομάδες επικεντρώθηκαν στις διαφορετικές γόμες ώστε να έχουν μία πρώτη εικόνα συνεργασίας της τελευταίας γενιάς ελαστικών Pirelli (που σκόπιμα φθείρονται ταχύτερα) με τα νέα μονοθέσια - καινούργια ή μεταχειρισμένα. Η Pirelli έφερε συνολικά 35 σετ ανά μονοθέσιο για τη συγκεκριμένη δοκιμή (20 επέλεξε η Pirelli, 15 κάθε ομάδα). • Οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος και πίστας ήταν χαμηλές, στην περιοχή 15 βαθμοί κατά μέσο όρο τις περισσότερες ημέρες, κάτι που ενείχε τον κίνδυνο τοπικής υπερθέρμανσης (graining). Αυτό συμβαίνει όταν ένα ελαστικό γλιστράει ενώ δεν έχει φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας και η τριβή στην επιφάνεια του ασφαλτοτάπητα δημιουργεί μία φθορά σαν κύμα. Το φαινόμενο παρατηρήθηκε κυρίως στις πολύ κρύες συνθήκες, τις πρωινές ώρες – μερικές φορές σε θερμοκρασίες κάτω από πέντε βαθμούς Κελσίου – και εντάθηκε λόγω της τραχιάς ασφάλτου. • Επειδή τόσο οι συνθήκες όσο και η διάταξη της πίστας στη Χερέθ δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερη ομοιότητα με οποιοδήποτε σιρκουί του ημερολογίου, η διαφορά χρόνων μεταξύ των γομών δεν είναι αντιπροσωπευτική για το υπόλοιπο της σεζόν.

Η πρώτη νίκη της Volkswagen στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 2013

Ορόσημο για την Volkswagen στον μηχανοκίνητο αθλητισμό: Οι Sébastien Ogier και Julien Ingrassia (F / F) κέρδισαν το Ράλλυ Σουηδίας στο τιμόνι του Polo R WRC. Οι προσδοκίες της Volkswagen πήραν σάρκα και οστά στον δεύτερο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Κάτω από ακραίες καιρικές συνθήκες παγετού, χιονιού και κρύου το πλήρωμα του Polo R WRC κέρδισε με διαφορά 41.8 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο ενώ το άλλο Polo R WRC με τους Jari-Matti Latvala & Miikka Anttila (FIN / FIN) τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Η νίκη του Sébastien Ogier και της Volkswagen στο Ράλλυ Σουηδίας έχει ξεχωριστή θέση στην ιστορία της FIA για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) καθώς είναι ο δεύτερος οδηγός μη σκανδιναβός που κερδίζει στη Σουηδία μετά τον Sébastien Loeb που κέρδισε τον αντίστοιχο αγώνα το 2004. Ο επόμενος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ θα πραγματοποιηθεί 7 – 10 Μαρτίου στο Μεξικό.