Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2011

Opel Astra OPC 2012 : Τσεκαρέ το!

Πλήρης αποκάλυψη για το ισχυρότερο μοντέλο στη γκάμα του Astra το οποίο με 2-λιτρο turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού αποδίδει 280 ίππους και 400 Nm ροπής. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του το στάνταρ μπλοκέ διαφορικό, τα φρένα της Brembo και φυσικά το άκρως επιθετικό OPC design εξωτερικά κι εσωτερικά.


Βασισμένο στη δυναμική σιλουέτα του Astra GTC, το ολοκαίνουριο OPC φέρνει το Astra στην κορυφή της κατηγορίας των hot hatch. Το νέο σπορ μοντέλο της εταιρίας θα είναι διαθέσιμο από το καλοκαίρι του 2012 και με 280 ίππους έρχεται να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως τα Renault Megane RS, VW Scirocco R και Ford Focus RS.

Το Astra OPC εξελίχθηκε από την αρχή ώστε να μπορεί να μεταφέρει τη μεγάλη του ισχύ στο δρόμο χωρίς συμβιβασμούς. Έτσι ως πεδίο δοκιμών επιλέχθηκε η «πράσινη κόλαση» του Nürburgring Nordschleife, η πιο δύσκολη και απαιτητική πίστα αγώνων στον πλανήτη. Όπως και το Astra GTC, το OPC διαθέτει τη νέα εμπρός ανάρτηση που η Opel ονομάζει HiPerStrut (High Performance Strut), η οποία σχεδιάστηκε για να μεταφέρει ιδανικά την ισχύ στους κινητήριους τροχούς, περιορίζοντας τις απώλειες στο σπινάρισμα.

Επιπλέον, το OPC διαθέτει το πλήρως ρυθμιζόμενο σύστημα FlexRide, το οποίο προσφέρει επιλογές (Sport & OPC) για πιο δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, επιδρώντας στη σκληρότητα των αμορτισέρ, στην αίσθηση του τιμονιού και στην απόκριση του κινητήρα. Ένα από τα στοιχεία του νέου Astra OPC είναι και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο εμπρός άξονα, προσφέροντας επιπλέον σταθερότητα και καλύτερο χειρισμό στις στροφές, μαζί φυσικά με καλύτερη πρόσφυση.


Σχεδιαστικά, το Astra OPC ανεβάζει σε ένα άλλο επίπεδο την ήδη δυναμική σιλουέτα του GTC, με τη χρήση νέων προφυλακτήρων εμπρός και πίσω, πλευρικών μαρσπιέ, μιας νέας αεροτομής οροφής και με την ενσωμάτωση των απολήξεων της εξάτμισης τραπεζοειδούς σχήματος γύρω από το διαχύτη αέρα. Εσωτερικά τα νέα μπάκετ καθίσματα βγάζουν μάτι, ενώ νέο είναι το flat bottom τιμόνι και τα όργανα ελέγχου.

Πηγή: www.trcoff.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Eξοικονομήστε βενζίνη καθαρίζοντας το φίλτρο αέρα

Στο επόμενο τεύχος του περιοδικού Αυτοκίνηση, σας δίνουμε συμβουλές για εξοικονόμηση βενζίνης. Μια από αυτές είναι η συχνή αλλάγη του φίλτρου αέρα, η οποία είναι καθοριστική για την σωστή λειτουργία του κινητήρα. Δεν χρειάζεται να επισκέπτεστε κάθε μήνα το συνεργείο σας για να το καθαρίζετε το φίλτρο. Δείτε πως μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας!


Εντοπίστε στο χώρο του κινητήρα το φίλτρο και αφαιρέστε με προσοχή το καπάκι. Σε κάποια αυτοκίνητα ανοίγει και κλείνει μόνο με κλιπ ενώ σε άλλα εκτός από κλιπ υπάρχουν και βίδες. Σε αυτή την περίπτωση φροντίστε να είστε εφοδιασμένοι με το κατάλληλο εργαλείο. Βγάλτε το φίλτρο με προσοχή. Το υλικό στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ένα είδος χαρτιού, γι αυτό προσέξτε να μην το σκίσετε.

Καθαρίζετε το φίλτρο μόνο με αέρα υπό πίεση και ποτέ με νερό. Όλα τα πρατήρια βενζίνης διαθέτουν αέρα υπό πίεση που θα σας βοηθήσει στη συγκεκριμένη διαδικασία.

Κατόπιν του καθαρισμού επανατοποθετήστε το φίλτρο και φροντίστε να το βάλετε από τη σωστή πλευρά. Κλείστε το καπάκι και σιγουρευτείτε ότι δεν έχει πιαστεί κάποιο καλώδιο. Ασφαλίστε το καπάκι με τα κλιπ (και βιδώστε τη βίδα σε όσα διαθέτουν). Είστε έτοιμοι! Τώρα πια μπορεί το αυτοκίνητο να «αναπνέει» πιο άνετα, βελτιώνοντας παράλληλα και την απόδοση του κινητήρα.


Πηγή: www.newsbeast.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πορτ μπαγκάζ που ανοίγει χωρίς χέρια θα έχει το Ford Escape 2013

Πόσες φορές δεν έχετε στην άβολη θέση να έχετε τα χέρια γεμάτα σακούλες και να πρέπει να ανοίξετε το πορτ μπαγκάζ; H Ford εισάγει νέα τεχνολογία video game στα οχήματα της, με την οποία το πορτ μπαγκάζ θα μπορεί να ανοίγει με μια απλή χειρονομία. Συγκεκριμένα, με μια ελαφριά κλωτσιά στο κάτω μέρος του, η πόρτα θα ανοίγει αυτόματα, φτάνει βέβαια ο οδηγός να έχει στην τσέπη του τα κλεισιά του αυτοκινήτου.

Ο μηχανισμός έχει προβλεφθεί να έχει μια μικρή χρονοκαθυστέρηση, για να αποφευχθούν οι μικροτραυματισμοί. Είναι η πρώτη φορά που μια τεχνολογία σαν και αυτή θα είναι προσιτή στο ευρύ κοινό, μέσω του Ford Escape. Παρόμοιοι μηχανισμοί έχουν εγκατασταθεί και σε άλλα αμάξια, όπως το Prius (οι πόρτες ανοίγουν όταν το κλειδί βρεθεί σε ένα συγκεκριμένη απόσταση εμβέλειας), οι οποίοι όμως εξακολουθούν να μην είναι εύχρηστοι. Για να δείτε πως λειτουργεί ο μηχανισμός δείτε το παρακάτω βίντεο.




To Ford Focus 2013 θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Λος Άντζελες, που ξεκινάει 18 Νοεμβρίου και αναμένεται να κυκλοφορήσει την επόμενη άνοιξη.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

"Λιγότερες θέσεις, περισσότερη πλάκα"

Στα στενά δρομάκια της Κωνσταντινούπολης, υπό τους ήχους ανατολίτικης μουσικής τριγυρίζει το νέο MINI Roadster, στο νέο διαφημιστικό σποτ που έδωσε στην δημοσιότητα η BMW. Το σλόγκαν είναι "Λιγότερες θέσεις, περισσότερη πλάκα".

Δείτε το σποτ του MINI Roadster παρακάτω



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Θέλεις να μου πουλήσεις Πόρσε; Αγόρασε πρώτα το λάδι μου!

Έτσι απαντάει η Αργεντινή στις αυτοκινητοβιομηχανίες, οδηγώντας τις... στην τρέλα και δίνοντας μαθήματα οικονομίας σε άλλες χώρες. Δεν έφτανε ο φόρος εισαγωγής αυτοκινήτων που έχει ήδη φτάσει το 35% και έχει δυσκολέψει πολύ τις κινήσεις της αγοράς...Η κυβέρνηση ξεκαθάρισε στους εισαγωγείς αυτοκινήτων ότι, εφόσον οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να εισάγουν οχήματα στην χώρα τους, θα πρέπει να εξάγουν αργεντίνικα προιόντα αντίστοιχου ποσού!


Έτσι ο εισαγωγές της Porsche αναγκάστηκε να εξάγει ελαιόλαδο και κρασί Malbec, η Mitsubishi μπλέχτηκε στην αγορά φυστικιών και η Subaru εξάγει κοτοτροφή στην Χιλή!H ΒΜW προσπάθησε να κρατήσει χαρακτήρα, εξάγοντας εξαρτήματα αυτοκινήτου αλλά επειδή δεν μπορούσε να καλύψει το ποσό που έπρεπε αναγκάστηκε να πουλάει και λίγους τόνους δημητριακών!

Αν αναρωτιέστε γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες ενδιαφέρονται τόσο πολύ για την αγορά της Αργεντινής, πρέπει να ξέρετε ότι είναι η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία της Νοτίου Αμερικής, με μια οικονομία που αυξάνεται με ρυθμούς 5%, κάθε χρόνο, από το 2007. Την στιγμή λοιπόν που οι άλλες οικονομίες καταρρέουν η Αργεντινή έχει την δύναμη να επιβάλλει μέτρα στους εισαγωγείς, όσο άβολα και αν είναι. Μένει να δούμε την Honda να εξάγει ρύζι στην Ιαπωνία~

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

4 νέα μοντέλα ετοιμάζει η Scoda

Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων crossover και SUV σε όλο τον κόσμο παρουσιάζουν σημαντική άνοδο (σε αντίθεση με όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα) και οι υπεύθυνοι της Skoda δεν θέλουν να χάσουν το πάρτι! Στο πλαίσιο του σχεδίου ανάπτυξής τους, με στόχο τις 10 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι το 2018, οι Τσέχοι σχεδιάζουν να παρουσιάσουν μέχρι το 2016 δύο καινούρια crossover και δύο νέα SUV.


Το πρώτο θα παρουσιαστεί το 2014, θα έχει το σχήμα και το μέγεθος του VW Touran και θα αντικαταστήσει το Roomster. Δύο χρόνια αργότερα θα εμφανιστεί κι ένα μεγαλύτερο μοντέλο, με διαστάσεις ανάλογες του VW Sharan.
Τα δύο SUV πρόκειται να αντικαταστήσουν το Yeti. Το πρώτο θα παρουσιαστεί το 2015 και θα βασίζεται πιθανότατα στο πάτωμα του VW Tiguan. Το δεύτερο θα είναι μεγαλύτερο, θα έχει επτά θέσεις και θα λανσαριστεί στην αγορά το 2016.

Πηγή: www.protothema.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & θράκης