Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Συνδυασμός σκληρών-μαλακών γομών για περισσότερες στρατηγικές στη Σουζούκα

Φέτος, η Pirelli φέρνει σκληρές γόμες P Zero Silver και μαλακές P Zero Yellow στην Ιαπωνία: οι αντίστοιχες περσινές επιλογές ήταν μεσαία και μαλακά ελαστικά. Ωστόσο, οι φετινές γόμες είναι γενικά πιο μαλακές, που σημαίνει ότι τα ελαστικά που θα δούμε στην Ιαπωνία θα προσφέρουν ακόμα υψηλότερες επιδόσεις, κάτι το οποίο διαπιστώθηκε σε όλη τη διάρκεια της σεζόν. Αυτό δεν φαίνεται πάντα στο χρόνο γύρου, λόγω των νέων τεχνικών κανονισμών του 2012 που καθυστερούν ελαφρώς τα μονοθέσια και μειώνουν τις διαφορές στην ταχύτητα. Ωστόσο, τα ίδια τα ελαστικά έχουν ωφεληθεί από την μεγαλύτερη διάρκεια μέγιστης απόδοσης και η Σουζούκα είναι μία πίστα που δοκιμάζει τα πάντα. Μαζί με τη Βαρκελώνη, είναι ένα σιρκουί όπου καταγράφονται τα υψηλότερα φορτία ενέργειας στις γόμες P Zero, κυρίως λόγω των πολλών, παρατεταμένων και γρήγορων στροφών όπως η 130R και η Spoon. Πράγματι, η 130R είναι η ταχύτερη της χρονιάς και τα μονοθέσια μπαίνουν με 310χλμ/ώρα και έβδομη σχέση, ενώ τα ελαστικά υποβάλλονται σε τρεις ταυτόχρονες δυνάμεις: αεροδυναμική πίεση, στρίψιμο και επιτάχυνση. Η πλευρική δύναμη μόνο αντιστοιχεί σε 3,1g, αλλά επειδή η 130R είναι ανοιχτή στροφή δεν καταπονεί τα ελαστικά με τη μεγαλύτερη πλευρική δύναμη: αντίθετα, αυτό συμβαίνει στη Στροφή 7, την Dunlop Curve, όπου το πλευρικό φορτίο κορυφώνεται στα 3,4g. Λόγω όλων των μηχανικών και θερμικών απαιτήσεων της γόμας, πολλές φορές η θερμοκρασία του πέλματος ξεπερνά τους 110 βαθμούς Κελσίου. Οι καιρικές συνθήκες μπορεί να είναι περίπλοκες στην Ιαπωνία – στο παρελθόν, χρειάστηκε ακόμα και να ματαιωθούν κατατακτήριες δοκιμές μέχρι την Κυριακή το πρωί λόγω ισχυρής καταιγίδας – γι αυτό όπως πάντα η Pirelli θα φέρει το ενδιάμεσο Cinturato Green και το πλήρως βρόχινο Cinturato Blue.