Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2011

$962.500 ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ BENTLEY ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!


Πριν 90 χρόνια, ο πρώτος πελάτης της Bentley, ο Noel Van Raalte, Βρετανός κοσμοπολίτης και οδηγός αγώνων, παρέλαβε το τρίτο αυτοκίνητο (ταξινομήθηκε στη Μ. Βρετανία με πινακίδα AX 3827) που κατασκεύασε η νεοσύστατη τότε Bentley, αντί £1.150. Τo ίδιο αυτό αυτοκίνητο έφτασε σήμερα στην τιμή των $962.500 στην πρόσφατη δημοπρασία του Οίκου Gooding & Co., στο φημισμένο Pebble Beach της Καλιφόρνιας.

Η BentleyChassis No. 3” είναι ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο, σε πλήρη βέβαια λειτουργία, με το αυθεντικό του αλουμινένιο αμάξωμα και τα εξίσου αυθεντικά του μπρούτζινα διακοσμητικά ανέπαφα. Τα στοιχεία της χειροποίητης κατασκευής και της μηχανικής υπεροχής που χαρακτηρίζουν κάθε αυτοκίνητο της μάρκας είναι εμφανή ακόμη και σε ένα αυτοκίνητο 90 ετών όπως αυτή η 3λιτρη σπορ Bentley .


Η αληθινή απόδειξη της μηχανικής ιδιοφυίας του W.O. Bentley και των εξαιρετικών ικανοτήτων της 3-litre ήρθε με τις νίκες στον διάσημο 24ώρο αγώνα αντοχής του Le Mans το 1924 και το 1927, αρχή της επικής σειράς των πέντε νικών της Bentley σε οχτώ χρόνια. Ο μύθος είχε γεννηθεί μέσα σε λίγα μόνο χρόνια από την ίδρυση της μάρκας το 1919, με την αγωνιστική κληρονομιά να παραμένει στο DNA όλων των σημερινών μοντέλων της Bentley.

Την ημέρα της δημοπρασίας στο Pebble Beach, η Bentley πραγματοποίησε επίσης την ανεπίσημη παρουσίαση ενός νέου μοντέλου της. Η νέα ανοιχτή Continental GTC θα παρουσιαστεί επίσημα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο. Η Coupé εκδοχή της νέας Continental κοσμεί ήδη την Έκθεση της Bentley Athens στο Μαρούσι.

Συνεργασία Ford-Toyota στα υβριδικά

Οι δύο κολοσσοί ανακοίνωσαν την μελλοντική τους συνεργασία για τη δημιουργία ενιαίας υβριδικής τεχνολογίας που θα χρησιμοποιήσουν στα οχήματα τους. Τόσο για τη Ford όσο και για την Toyota η συνεργασία αυτή αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο στον τομέα της ανάπτυξης.

Στόχος είναι η μείωση του κόστους, των ως γνωστών, πολύπλοκων και ακριβών συστημάτων υβριδικής τεχνολογίας, ενώ το όφελος θα είναι διπλό, αφού και ο χρόνος εξέλιξης και κατασκευής των εν λόγω συστημάτων θα μειωθεί δραστικά. 

Οι δύο εταιρείες μπορεί ήδη να ετοίμαζαν τα δικά τους ξεχωριστά υβριδικά συστήματα, όμως με τη συνεργασία αυτή ο χρόνος παρουσίασης των εν λόγω pick-up και SUV θα μειωθεί δραστικά, ενώ την ίδια στιγμή αυτά θα είναι πιο φτηνά από ότι θα ήταν εάν η εξέλιξη γινόταν από την κάθε εταιρεία ξεχωριστά. Την ίδια στιγμή οι εταιρείες ανακοινώνουν ότι τα οχήματα δεν θα χάσουν τίποτε από τις εκτός δρόμου ικανότητες και την πρακτικότητα τους.

Πιο συγκεκριμένα οι δηλώσεις του Derrick Kuzak, αντιπροέδρου της Ford στον τομέα της εξέλιξης τεχνολογιών ήταν ως εξής: «Αυτή η συμφωνία θα ενοποιήσει τις δυνάμεις δύο κορυφαίων εταιρειών στον τομέα των υβριδικών οχημάτων, με στόχο την ταχύτερη εξέλιξη αλλά και μείωση του κόστους των μελλοντικών υβριδικών οχημάτων».

Αντίστοιχα ο Takeshi Uchiyamada (εκτελεστικός αντιπρόεδρος του τμήματος εξέλιξης της Toyota) ανέφερε ότι: «Η Toyota το 1997 παρουσίασε την πρώτη γενιά του Prius που ήταν και το πρώτο βενζινοκίνητο υβριδικό μαζικής παραγωγής. Έκτοτε έχουν πουληθεί περισσότερα από 3,3 εκατομμύρια αντίτυπα. Επιθυμούμε να προχωρήσουμε στο επόμενο στάδιο με τη Ford, πράγμα που θα καταφέρουμε με την τεχνογνωσία και των δύο εταιρειών».

40o Rally Θερμαϊκού - Video


Στο τελευταίο ράλυ Θερμαϊκού, συμμετείχε ο Χρήστος Σαμαράς, συντάκτης του περιοδικού μας, με την ομάδα A.R.T.
O Χρήστος αν και έτρεξε για πρώτη φορά, έκανε πολύ καλή εμφάνιση και ελπίζουμε να τον δούμε και πάλι πίσω από το τιμόνι κάποιου αγωνιστικού!
Δείτε τις τέσσερις ειδικές που έγραψε ο εξοπλισμός μας μέσα στο Nissan Note:


Σχολιάστε εδώ: 
http://www.tetrakosari.gr/forum/viewtopic.php?f=29&t=256