Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Μεγάλος διαγωνισμός από τη Nissan

Σε συνεργασία με το PlayStation, η Nissan σου δίνει τη δυνατότητα να ζήσεις μια συναρπαστική virtual εμπειρία στη πίστα του Nürburgring. Αν το έχεις στο αίμα σου να “τρέχεις” με εξομοιωτές αγώνων, τότε αυτός ο διαγωνισμός της Nissan είναι η μεγάλη ευκαιρία σου! Συγκεκριμένα, από τις 27 Φεβρουαρίου μέχρι και τις 14 Μαρτίου, στην κεντρική έκθεση της Nissan επί της Λεωφ. Αθηνών 169, θα σε περιμένει ένας εκπληκτικός εξομοιωτής του Gran Turismo 5, προκειμένου να ζήσεις τη συναρπαστική εμπειρία της virtual οδήγησης με ένα tuned 370Z, στην πίστα του Nürburgring. O κάθε συμμετέχων στο διαγωνισμό έχει δικαίωμα να αγωνιστεί για τρεις γύρους, όπου στο τέλος της διαδικασίας καταγράφεται επίσημα ο καλύτερος χρόνος εξ αυτών. Στη λήξη του διαγωνισμού, ο πρώτος πιο γρήγορος παίκτης θα κερδίσει ως έπαθλο 1 κονσόλα PS3, ενώ οι αμέσως επόμενοι 5 καλύτεροι παίκτες, θα λάβουν από ένα παιχνίδι Gran Tourismo 5: Academy Edition. Οι ώρες λειτουργίας του εξομοιωτή είναι 14:00 με 20:00 τις καθημερινές και 10:00 με 14:00 το Σάββατο. Για καθημερινή ενημέρωσή σχετικά με το διαγωνισμό, τις καλύτερες επιδόσεις και φυσικά τους νικητές, μείνετε συντονισμένοι στο www.facebook.com/NissanGreece

Η Pirelli ανακοίνωσε τις επιλογές ελαστικών για τους πρώτους αγώνες της φετινής σεζόν

Για τους τέσσερις πρώτους αγώνες της φετινής σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula 1 – σε Αυστραλία, Μαλαισία, Κίνα και Μπαχρέιν - η Pirelli επέλεξε τις slick γόμες της σειράς P Zero. Στην Αυστραλία, τα μονοθέσια θα τρέξουν με P Zero White medium και P Zero Red supersoft: είναι η πρώτη φορά που η Pirelli επιλέγει την πιο μαλακιά γόμα της γκάμας για τη Μελβούρνη. H σημαντική διαφορά στην απόδοση μεταξύ των δύο ελαστικών θα δημιουργήσει ανάλογη διαφορά επιδόσεων στα μονοθέσια, δίνοντας έτσι ιδιαίτερη βαρύτητα στη στρατηγική. Τα P Zero Orange hard και P Zero White medium επιλέχθηκαν για τη Μαλαισία. Τα δύο σκληρότερα ελαστικά της γκάμας είναι κατάλληλα για τις υψηλές θερμοκρασίες και την τραχιά επιφάνεια του ασφαλτοτάπητα της πίστας της Άπω Ανατολής. Στην Κίνα θα πρωταγωνιστήσουν τα P Zero White medium και P Zero Yellow soft : η κατάλληλη επιλογή για το σχετικά υψηλό βαθμό φθοράς που προκαλεί η απαιτητική διάταξη της πίστας. Αναμένεται πολύ σκληρός ανταγωνισμό. Όπως στην Αυστραλία, έτσι και στο Μπαχρέιν, οι φετινές επιλογές είναι διαφορετικές από πέρσι: P Zero Orange hard και P Zero Yellow soft. Στόχος είναι να διασφαλιστεί υψηλή ταχύτητα στις κατατακτήριες δοκιμές σε συνδυασμό με την αντοχή που απαιτείται για τον αγώνα, ο οποίος επίσης διεξάγεται σε υψηλές θερμοκρασίες. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, υπό κανονικές συνθήκες κάθε ομάδα θα λάβει έξι σετ σκληρότερων ελαστικών και πέντε σετ πιο μαλακών για το Σαββατοκύριακο του αγώνα. Η Pirelli θα φέρει επίσης το ενδιάμεσο Cinturato Green για υγρές συνθήκες πίστας (τέσσερα σετ ανά οδηγό) και το ελαστικό βροχής Cinturato Blue (τρία σετ ανά οδηγό) σε κάθε αγώνα.

H Piaggio Hellas κλείνει τα 20!

Η Piaggio Hellas ΑΕ, γιορτάζει 20 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. 20 χρόνια πλούσια σε εμπειρίες, και εμπορικές επιτυχίες. H Piaggio Hellas, θυγατρική της Piaggio & C. SpA, ιδρύθηκε το Φεβρουάριο του 1993 και διατηρεί γραφεία στην Αθήνα και αποθήκες διακίνησης στην Μάνδρα Αττικής. Η εταιρεία εισάγει και εμπορεύεται οχήματα των εμπορικών σημάτων Aprilia, Scarabeo, Piaggio, Vespa, Gilera, Derbi και Moto Guzzi, καθώς και τα επαγγελματικά τρίτροχα και τετράτροχα οχήματα Ape, Porter και Quargo. Με την είσοδό της στην ελληνική αγορά - καταρχήν με τα εμπορικά σήματα Piaggio, Vespa και Gilera - η Piaggio Hellas παρουσίασε μία νέα πρόταση μετακίνησης εντός και εκτός πόλης, ανατρέποντας τα δεδομένα και δημιουργώντας μόδα. Χάρη στα μοναδικά χαρακτηριστικά των σκούτερ, τα δίτροχα έγιναν προσβάσιμα και φιλικά για μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού, διευρύνοντας σημαντικά την αγορά των 2 τροχών. Κατά τη διάρκεια των δύο αυτών δεκαετιών η Piaggio Hellas προσπαθεί να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς και για το λόγο αυτό στηρίζει την εμπορική της δραστηριότητα σε τρεις βασικούς άξονες: πλούσια γκάμα, εξυπηρέτηση, επικοινωνία. Δεν περιορίστηκε όμως στο να παράγει εμπορικές επιτυχίες, αλλά έθεσε βασικούς στόχους την υιοθέτηση φιλικότερων προς το περιβάλλον τεχνολογιών και τη δημιουργία και διατήρηση ενός δικτύου ευχαριστημένων συνεργατών και πιστών πελατών. Με δίκτυο αντιπροσώπων σε όλη την Ελλάδα και κεντρικό κορμό τα αποκλειστικά, κάθετα σημεία πώλησης, η εταιρεία επενδύει συνεχώς στην αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών πριν και μετά την πώληση. Η εικόνα των σημείων πώλησης αναμορφώνεται ενώ αναβαθμίζεται και η τεχνική εξυπηρέτηση, με την υιοθέτηση αυστηρών τεχνικών προδιαγραφών και την εισαγωγή συστήματος online επικοινωνίας. Παράλληλα, προσφέρονται σημαντικά προνόμια στον τελικό αγοραστή, όπως τα ευέλικτα προγράμματα χρηματοδότησης, η δυνατότητα επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης και η δωρεάν οδική βοήθεια για τα μοντέλα πάνω από 600 κυβικά. Μέσα στη δύσκολη οικονομική συγκυρία των τελευταίων ετών, η Piaggio Hellas οραματίζεται ένα ακόμα πιο δυναμικό μέλλον και δεσμεύεται να παραμείνει σταθερά προσανατολισμένη στην ικανοποίηση των αναγκών των πελατών και την υποστήριξη των συνεργατών της.

Eπέκταση διάρκειας ζωής του ελαστικού με 20% περισσότερα χιλιόμετρα.

Η Pirelli παρουσίασε τη νέα premium σειρά ελαστικών P Zero Nero GT, η οποία διευρύνει και αναβαθμίζει τη γκάμα P Zero Nero με νέα υλικά και αυξημένη επιφάνεια επαφής, ένα συνδυασμό που βελτιώνει την αντοχή. Ο χαρακτηρισμός “Gran Turismo” δηλώνει ότι το P Zero Nero GT δημιουργήθηκε σαν προϊόν αντικατάστασης aftermarket, κατάλληλο για σπορ μοντέλα και sedan μεσαίου – μεγάλου κυβισμού. Από το Φεβρουάριο, η Pirelli θα διανέμει σε όλο τον κόσμο το νέο της UHP ελαστικό που εγγυάται αυξημένη αντοχή χωρίς επιπτώσεις σε οδηγική απόλαυση, ασφάλεια και επιδόσεις - τυπικά προσόντα του P Zero Nero. Χρησιμοποιώντας σαν βάση το υπάρχον P Zero Nero, οι μηχανικοί της Pirelli δούλεψαν πάνω στα υλικά, το σχέδιο πέλματος, την επιφάνεια επαφής και τις διαθέσιμες διαστάσεις επί πέντε μήνες. Έτσι δημιουργήθηκε το νέο P Zero Nero GT, με βελτιωμένη διάρκεια ζωής κατά 20% χάρη στη χρήση γομών με ισορροπημένη περιεκτικότητα πυριτίου. Αυτό είναι αποτέλεσμα βελτιστοποίησης του σκελετού του ελαστικού και εκτιμάται ιδιαίτερα από τους οδηγούς οχημάτων επιδόσεων τελευταίας γενιάς. Η ανανεωμένη γκάμα προσφέρει βελτιωμένη σταθερότητα και κράτημα και καλύτερο φρενάρισμα στο στεγνό δρόμο. Το όλο πακέτο διασφαλίζει σταθερή οδηγική άνεση και μειωμένα επίπεδα θορύβων σε όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού. Το τμήμα έρευνας & εξέλιξης (R&D) της Pirelli ασχολήθηκε επίσης με την αύξηση των διαθέσιμων διαστάσεων και των επιδόσεων. Σε διάστημα ενός χρόνου, η σειρά P Zero Nero GT θα περιλαμβάνει 60 διαστάσεις: 11 από αυτές είναι νέες και προορίζονται για αυτοκίνητα με τροχούς 17, 18 και 19-ιντσών. Το P Zero Nero GT μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν εξοπλισμός αντικατάστασης aftermarket σε σπορ εκδόσεις αυτοκινήτων κατηγορίας B και C, μέχρι μεγαλύτερα sedan κατηγορίας E. Είναι κατάλληλο για μικρότερα μοντέλα όπως τα Volkswagen Polo και Golf, καθώς και το Audi A3, αλλά και για μεγαλύτερα όπως τα Volkswagen Passat, Opel Insignia, Volvo S60 και Mercedes C Class. Το P Zero Nero GT μπορεί να τοποθετηθεί σε μεγαλύτερα οχήματα όπως τα Audi A6 ή Mercedes E Class.

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI: Επταθέσιο με κορυφαία απόδοση

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (7-17 Μαρτίου, 2013) η Opel θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του πετρελαιοκινητήρα της 1.6 CDTI ECOTEC, στο Zafira Tourer. Ο νέος κινητήρας είναι ο καθαρότερος diesel στην ιστορία της Opel. Χάρη στην τεχνολογία “BlueInjection” SCR (selective catalytic reduction), ήδη πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6. Η νέα γενιά του 1.6 CDTI ECOTEC αποδίδει 100 kW/136 hp και ροπή 320 Nm, έχοντας εξαιρετική απόδοση στο Zafira Tourer, κατανάλωση μόλις 4,1 l/100 km και εκπομπές CO2109 g/km. Κανένα άλλο συμπαγές πολυμορφικό όχημα της αγοράς δεν προσφέρει ένα τέτοιο συνδυασμό υψηλής ροπής, επιδόσεων (μέγιστη ταχύτητα 193 km/h) και οικονομίας καυσίμου. Ο νέος, προηγμένος τετρακύλινδρος diesel 1600 κυβ. εκατ. της Opel γίνεται νέο πρότυπο επιδόσεων - λόγω υψηλής ισχύος και ροπής – και πολιτισμένης λειτουργίας, με ένα εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο θορύβων, κραδασμών και τριγμών (χαρακτηριστικά NVH). Ο νέος 1.6 CDTI ECOTEC και η καινοτόμος μονάδα ελέγχου κινητήρα έχουν εξελιχθεί αποκλειστικά εσωτερικά από μία παγκόσμια ομάδα μηχανικών στο Τορίνο, το Ρίσελσχάιμ και την Αμερική. Επεκτείνει περαιτέρω την ευρεία γκάμα κινητήρων του Zafira , η οποία περιλαμβάνει πέντε diesel – μεταξύ των οποίων μία νέα μονάδα υψηλών επιδόσεων 2.0 BiTurbo CDTI με 143 kW/195 hp – και τέσσερις βενζινοκινητήρες, καθώς και εκδόσεις LPG και CNG Turbo. Με τόσες επιλογές, οι πελάτες μπορούν να ικανοποιήσουν τις ποικίλες ανάγκες και επιθυμίες τους. Το βραβευμένο Opel Zafira Tourer – που πρόσφατα κέρδισε το ‘Χρυσό Τιμόνι 2012’ σε ψηφοφορία αναγνωστών Ευρωπαϊκών περιοδικών αυτοκινήτου – συνδυάζει πολυτέλεια, ποιότητα και κορυφαία ευελιξία στην καμπίνα με τεχνολογίες αιχμής, μερικές από τις οποίες είναι μοναδικές στην κατηγορία και ανεβάζουν τον πήχη στην ασφάλεια και την άνεση. Από τα πιο αξιόλογα τεχνολογικά χαρακτηριστικά είναι το μηχανοτρονικό σύστημα πλαισίου FlexRide, η δεύτερη γενιά εμπρός κάμερας Opel Eye, το σύστημα προσαρμοζόμενου εμπρόσθιου φωτισμού AFL+ και το πανοραμικό παρμπρίζ που λούζει την καμπίνα με φυσικό φως. Πρόσθετη ευελιξία στο εσωτερικό του Zafira Tourer παρέχει η νέα γενιά Flex7, με μία μοναδική λειτουργία καθισμάτων lounge, χάρη στην οποία οι επιβάτες της δεύτερης σειράς απολαμβάνουν ένα απαράμιλλο επίπεδο ευρυχωρίας. Χρησιμοποιώντας σύστημα ελέγχου καύσης κλειστού βρόγχου και αλουμινένιο μπλοκ, ο νέος 1.6 CDTI ECOTEC diesel που ξεκινά την καριέρα του με το Zafira Tourer στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης θα αντικαταστήσει τους υπάρχοντες κινητήρες 1.700 κυβ. εκατ. και ορισμένες λιγότερο ισχυρές δίλιτρες εκδόσεις. Κύριοι στόχοι εξέλιξης ήταν η κορυφαία απόσβεση θορύβων, κραδασμών και τριγμών, η υψηλή πυκνότητα ισχύος/ροπής και η χαμηλή κατανάλωση. Αρχικά, η μέγιστη ισχύς και ροπή ορίστηκαν στα 100 kW/136 hp και 320 Nm αντίστοιχα: συγκριτικά με τον κινητήρα 1.700 κυβ. εκατ. παλιότερης γενιάς οι αυξήσεις αυτές αντιστοιχούν σε 4,6% και 6,6%. Συγκριτικά με τους ομοίως ισχυρούς δίλιτρους diesel του Zafira Tourer, η κατανάλωση της νέας γενιάς 1.6 CDTI μειώνεται μέχρι 10%. Η μέτρια κατανάλωση και οι πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων του Zafira Tourer 1.6 CDTI – συγκριτικά με τη βενζινοκίνητη έκδοση – είναι εφικτές με τη χρήση του συστήματος επιλεκτικής καταλυτικής μείωσης “BlueInjection” της Opel - Selective Catalytic Reduction (SCR). Σε αυτή τη φιλική προς το περιβάλλον διαδικασία μετεπεξεργασίας καυσαερίων, ένα αβλαβές υγρό με την ονομασία AdBlue®, που αποτελείται από ουρία (οργανική ένωση) και νερό, ψεκάζεται στα καυσαέρια. Το διάλυμα διασπάται σε αμμωνία, η οποία αποθηκεύεται στη συνέχεια σε ένα καταλυτικό υπόστρωμα. Το οξείδιο του αζώτου (NOx) εισέρχεται στον καταλύτη μέσω των καυσαερίων και στη συνέχεια επιλεκτικά ανάγεται σε άζωτο και νερό. Εξαιρετική ισορροπία επιδόσεων και οικονομίας καυσίμου Το νέο Zafira Tourer 1.6 CDTI το οποίο θα λανσαριστεί μέσα στο 2013 αναμένεται να είναι ιδιαίτερα δημοφιλές σε πολλές αγορές όπου το πολύ χαμηλό επίπεδο εκπομπών CO2 -μόλις 109 g/km – θα αποτελεί πλεονέκτημα λόγω ευνοϊκού συστήματος φορολογίας σε χώρες όπως Γαλλία, Βέλγιο και Ολλανδία. Η άριστη ισορροπία οικονομίας καυσίμου και επιδόσεων αναμένεται να συμβάλλει στην επιτυχία του και σε άλλες σημαντικές αγορές diesel όπως η Πορτογαλία και η Ισπανία.

Παγκόσμια πρεμιέρα μιας παγκόσμιας οικογένειας (EV)

Από το 1966 που ξεκίνησε την έρευνα (R&D) στον τομέα της ηλεκτροκίνησης η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) πίστευε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) θα εξελιχθούν μελλοντικά σε βασικά προϊόντα – μία άποψη που δικαιώνουν και οι πρόσφατες ανησυχίες για το φαινόμενο αύξησης της παγκόσμιας θερμότητας. Αρχικά με το πρωτοποριακό i-MiEV το 2009 και στη συνέχεια με το στόχο που έχει θέσει η ίδια η εταιρεία για το 20% των οχημάτων να είναι ηλεκτροκίνητα μέχρι το 2020, η MMC έχει ήδη κάνει σημαντικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση όπως αποδεικνύεται με το νέο Outlander Plug-in Hybrid Electric Vehicle (“PHEV”) και την πιο καινοτόμο αρχιτεκτονική “Dual Design”. Επεκτεινόμενη ακόμα περισσότερο, η Mitsubishi Motors διερευνά τώρα όλη τη γκάμα των τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης – Pure Electric (EV), Hybrid Electric (HEV), Plug-in Hybrid Electric (PHEV) – όπως επιβεβαιώνουν τα δύο πρωτότυπα μοντέλα που θα γιορτάσουν την παγκόσμια πρεμιέρα τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2013, δίπλα στο νέο Outlander PHEV. Παράλληλα, βλέποντας την αγορά αυτοκινήτου από μία παγκόσμια σκοπιά, η MMC δεσμεύεται στην εξέλιξη παγκόσμιων αρχιτεκτονικών που θα εξυπηρετούν τις ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών σε ώριμες αλλά και σε αναπτυσσόμενες αγορές, αποφεύγοντας τους όποιους μηχανολογικούς συμβιβασμούς ...

Out of Africa - Το Fiat Panda ολοκληρώνει ένα non-stop ταξίδι 10.000 μιλίων για φιλανθρωπικό σκοπό

Το βράδυ της 11ης Φεβρουαρίου 2013 δύο τολμηροί Βρετανοί οδηγοί και ένα αξιόπιστο Fiat Panda έσπασαν το παγκόσμιο ρεκόρ οδήγησης non-stop, οδηγώντας από το Κέιπ Τάουν ως το Λονδίνο. Οι περιπετειώδεις Philip Young και Paul Brace ξεκίνησαν το εξαντλητικό ταξίδι των 10.000 μιλίων, την 1η Φεβρουαρίου, με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων για το φιλανθρωπικό ίδρυμα Farm Africa, και οδήγησαν αδιάκοπα περνώντας από 13 χώρες και δύο ηπείρους με ένα Fiat Panda. Φτάνοντας στο Marble Arch του Λονδίνου οι συνταξιδιώτες κατέγραψαν χρόνο 10 ημερών, 13 ωρών και 28 λεπτών καταρρίπτοντας το προηγούμενο ρεκόρ για την απόσταση για περισσότερο από μία ημέρα. Για να ολοκληρώσουν το ταξίδι τους σε λιγότερο από 11 μέρες, ο Phillip και ο Paul έπρεπε να οδηγήσουν κατά μέσο όρο 1.000 μίλια την ημέρα με ταχύτητα 40 μίλια/ώρα, κάτι που δεν τους φάνηκε δύσκολο να επιτύχουν με το αυτοκίνητο πόλης τους με τον κινητήρα 0.9lt TwinAir, το Fiat Panda. Το δημοφιλές hatchback ήταν κανονικής παραγωγής, εκτός από μερικές ζωτικής σημασίας τροποποιήσεις, όπως η επιπλέον δεξαμενή καυσίμου, οι δύο εφεδρικοί τροχοί, τα προστατευτικά του κάρτερ, σκληρότερα ελατήρια ανάρτησης, και μια εισαγωγή αέρα που μετακινήθηκε στο πάνω μέρος του κινητήρα. Αποφεύγοντας τη χρήση ενός μεγάλου αυτοκινήτου 4x4 –καθώς ο Phillip και ο Paul θεώρησαν πως το επίτευγμα θα ήταν "πολύ εύκολο" - το Fiat Panda επιλέχθηκε για το χαμηλό του βάρος, την απόδοσή του και την οικονομία καυσίμου. Και παρά το μικρό μέγεθος του αυτοκινήτου, το κρεβάτι των συν-οδηγών ήταν ένα κομμάτι στρώματος αφρού στο πίσω κάθισμα! Η μακρά και βασανιστική πορεία προς τη Βρετανία περιελάμβανε σκληρούς και κακοτράχαλους δρόμους, διαδρομές μέσα από ξηρά κομμάτια της ερήμου στη Νότια Αφρική, την Μποτσουάνα, τη Ζάμπια, την Τανζανία, την Κένυα, την Αιθιοπία, το Σουδάν, την Αίγυπτο, τη Λιβύη και την Τυνησία πριν οι συνταξιδιώτες διασχίσουν τη Μεσόγειο για την τελική ευθεία μέσα από την Ιταλία και τη Γαλλία ως το Hyde Park του Λονδίνου.