Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 8 Φεβρουαρίου 2011

Φωτογραφία από το εσωτερικό του Hyundai i40


Όπως είχαμε αναφέρει και σε παλιότερη ανάρτηση, η Hyundai στη Γενεύη θα κάνει τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου i40, που πρόκειται για την Ευρωπαϊκή έκδοση του Sonata. Το i40 έχει δημιουργηθεί από το Ευρωπαϊκό τμήμα σχεδιασμού της Hyundai στη Γερμανία και είναι το πρώτο οικογενειακό αυτοκίνητο των Κορεατών που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την Ευρωπαϊκή αγορά.
Όταν είχε ανακοινωθεί αυτό πριν τα Χριστούγεννα, η Hyundai δεν είχε δώσει φωτογραφία του εσωτερικού του i40. Η σχεδίαση του μιμείται το εσωτερικό του Sonata αλλά το i40 διαθέτει μια πιο luxury εικόνα, με επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά.

Μηχανικά το αυτοκίνητο θα διαθέτει μια σειρά κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου συμπεριλαμβανομένου του 1600αρη GDI των 140 ίππων του 2.0 λιτρου των 177 ίππων, του 1.700αρη CRDI με 115 και 136 άλογα καθώς και του 2.0 λιτρου CRDI απόδοσης 177 ίππων. Από πλευράς κιβωτίων ταχυτήτων θα υπάρχουν 2 κιβώτια διαθέσιμα, ένα 6-τάχυτο μηχανικό αλλά και ένα νέο αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Η wagon έκδοση θα ξεκινήσει τις πωλήσεις της τον Ιούνιο ενώ η sedan θα ακολουθήσει λίγο αργότερα.
Hyundai

Ένωση Αυτοκινητιστικών Λεσχών Ελλάδος


Ενημερώνουμε τα μέλη της Ένωσης Αυτοκινητιστικών Λεσχών Ελλάδος (Hellenic Automobile Clubs Union) και όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού ότι κατά την διάρκεια του 2011 έχουν προγραμματιστεί οι παρακάτω εκδηλώσεις στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών:
- Track Day , 12-13 Φεβρουαρίου 2011
- 6ο Track Event , 15-16 Οκτωβρίου 2011
Για λεπτομέρειες-διευκρινίσεις απευθυνθείτε στον υπεύθυνο HAC οποιασδήποτε λέσχης ή επικοινωνήστε μαζί μας στο info@haclubs.gr.

Διοικητικές Ποινές & Πρόστιμα

Τσουχτερά πρόστιμα περιμένουν τους παραβάτες οδηγούς, μετά την αναθεώρηση του Κ.Ο.Κ. απο το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας.

Το υπουργείο Υποδομών έχει ήδη καταθέσει τις προτάσεις του για αύξηση των ποινών σε κάποιες κατηγορίες παραβάσεων και τη μείωση σε κάποιες άλλες.

Το Υπουργείο έχει εισηγηθεί την αύξηση κατα 50% στις εξής παραβάσεις:
-στάθμευση σε ράμπα (225 ευρώ απο 150 που είναι σήμερα)
-στάθμευση σε πεζοδρόμιο ή διάβαση πεζών (120 ευρώ απο 80 που είναι σήμερα)
-παρεμπόδιση κυκλοφορίας τραμ (225 ευρώ απο 150 που είναι σήμερα)
-αυτοσχέδιοι αγώνες (1050 ευρώ απο 700 που είναι σήμερα)
-διπλοπαρκάρισμα (60 ευρώ απο 40 που είναι σήμερα)
Η πρόταση του υπουργείου στην αρμόδια επιτροπή περιλαμβάνει και τη μείωση
-κατα 30% του πρόστιμου για παράβαση του ωραρίου τροφοδοσίας (280 ευρώ απο 400 που είναι σήμερα)
-κατα 30% της απόρριψης αντικειμένων (280 ευρώ απο 400 που είναι σήμερα)

Για τους επαγγελματίες οδηγούς η αφαίρεση της άδειας οδήγησης θα μειωθεί κατα 50% και απο τις 20 εως 60 μέρες που ισχύει σήμερα θα μειωθεί στις 10 ή 30 μέρες.



Formula 1: Παρουσίαση της McLaren MP4/26

H ΜcLaren αποκάλυψε με πρωτότυπο τρόπο στο Βερολίνο το καινούργιο της μονοθέσιο, την MP4-26, η οποία παρουσιάζει ενδιαφέρουσες τεχνικές λύσεις στην περιοχή των ψυγείων.

Η McLaren δεν ακολούθησε την τετριμμένη οδό, να αποκαλύψει δηλαδή το μονοθέσιο αφαιρώντας ένα πέπλο. Μερικοί μηχανικοί έφεραν σε γρύλλους το γυμνό πλαίσιο (χωρίς αμάξωμα, ελαστικά ή ρύγχος) στον υπαίθριο χώρο όπου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση, με παρόντες αρκετούς οπαδούς. Κάτι εξαιρετικά ασυνήθιστο, καθώς οι ομάδες (και κυρίως οι κορυφαίες) προσπαθούν πάντοτε να διατηρούν μακριά από τα αδιάκριτα μάτια το εσωτερικό των μονοθεσίων τους. Κατόπιν, οι μηχανικοί συναρμολόγησαν επιτόπου την MP4-26 και κατέφθασαν οι οδηγοί της McLaren, Lewis Hamilton και Jenson Button.
Παρακολουθήστε μια τρισδιάστατη ψηφιακή αναπαράσταση της ΜP4-26, και αν θέλετε... κάντε μερικά donuts μαζί της, στον ακόλουθο σύνδεσμο: mclaren.com/2011revealed.

Η McLaren MP4-26 παρουσιάζει μοναδικό σχεδιασμό ψυγείων που διαθέτουν εισαγωγές αέρα σχήματος L (στη δεξιά πλευρά, στα αριστερά το L είναι αντεστραμμένο). Με άλλα λόγια, οι οπές στις οποίες εισέρχεται ο αέρας παρουσιάζουν γωνία 90ο. Με αυτό τον τρόπο, δημιουργείται δυο αρκετά βαθιά κανάλια, μεταξύ του cockpit και των ψηλών άκρων των ψυγείων, μέσα από τα οποία περνάει περισσότερος αέρας προς την πίσω περιοχή και κυρίως, την πίσω αεροτομή. Η McLaren προσπαθεί με αυτό τον τρόπο να βελτιώσει την απόδοση της πίσω αεροτομής. Tα ψηλά άκρα των ψυγείων βρίσκονται σε περιοχή που ούτως ή άλλως η ροή του αέρα είναι ακάθαρτη, λόγω της μετωπικής επιφάνειας των ελαστικών. Δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε δει παρόμοιο σχεδιασμό αλλά είναι η πρώτη φορά που τον έχουμε δει να εφαρμόζεται σε τέτοιο άκρο. Τα ψυγεία της καινούργιας McLaren παρουσιάζουν πολύ έντονο σκάψιμο και στο κάτω μέρος τους (για να διοχετεύουν περισσότερο αέρα στο επάνω μέρος του διαχύτη), ενώ οι εξατμίσεις, σε αντίθεση με τις φήμες που είχαν κυκλοφορήσει, βρίσκονται χαμηλά τοποθετημένες στο πίσω μέρος του μονοθεσίου.


Παρατηρήστε τον πρωτοποριακό σχεδιασμο των ψυγείων. Το σύνολο ρύγχους-εμπρός αεροτομής είναι το περυσινό, όπως επίσης και η πίσω αεροτομή.

Η γεωμετρία της πίσω ανάρτησης της MP4-26 είναι pullrod, όπως και σχεδόν όλων των φετινών μονοθεσίων, πέραν της Ferrari και της Sauber. Στην έκδοση της παρουσίασης, η McLaren έφερε το περυσινό ρύγχος, με την εμπρός αεροτομή των τελευταίων αγώνων του 2010 και μια απλή πίσω αεροτομή, χωρίς το σύστημα ανασηκώματος του flap. Oδιευθυντής της McLaren, Μartin Whitmarsh προειδοποίησε: «Να είστε προετοιμασμένοι, δεν τα έχετε δει όλα. Νομίζω ότι υπάρχουν μερικά πολύ ενδιαφέροντα εξαρτήματα στο μονοθέσιο που μπορείτε να δείτε. Αλλά υπάρχουν μερικά μέρη που τα έχουμε αποκρύψει από εσάς και τον ανταγωνισμό μας».
Ο διευθυντής μηχανολογίας της McLaren, Tim Goss, δήλωσε: «Νομίζω ότι υπάρχουν μερικές πρωτοποριακές ιδέες στο μονοθέσιο, το μακρύ μεταξόνιο και τα ψυγεία σχήματος Uείναι πιθανότατα τα πιο εμφανή παραδείγματα. Το KERS είναι, πλέον, μια ενσωματωμένη ενιαία μονάδα που βρίσκεται εντός του monocoque, κάτω από το ρεζερβουάρ βενζίνης. Το 2009, βρισκόταν στα ψυγεία. Η εισαγωγή αέρα για την ψύξη του KERS βρίσκεται ακριβώς κάτω από τον αεραγωγό του κινητήρα, στο roll hoop. Για μια ακόμη φορά ήμασταν επιθετικοί όσον αφορά το σύστημα απαγωγής θερμότητας του μονοθεσίου: έχουμε μια δεύτερη εισαγωγή αέρα στο κάλυμμα του κινητήρα για την ψύξη του κιβωτίου και των υδραυλικών».


Μια προσεκτικότερη ματιά στο εσωτερικό της ΜΡ4-26: 1) Ράβδος ανάρτησης που προδίδει τη γεωμετρία pullrod (σχολής Red Bull) στην πίσω ανάρτηση. 2) Πλέγμα εξατμίσεων με χαμηλά τοποθετημένες απολήξεις. Ωστόσο, αυτές δεν είναι οι πραγματικές εξατμίσεις που θα χρησιμοποιεί η McLaren φέτος. Η ομάδα έχει τοποθετήσει αυτό το σύμπλεγμα για να μην αποκαλύψει τον πραγματικό σχεδιασμό των εξατμίσεών της. 3) Ψυγείο νερού. 4) Ηλεκτρονικά. 5) Αεραγωγός κινητήρα. 6) Ρεζερβουάρ βενζίνης. 7) Κινητήρας. 8) Θερμικές ασπίδες, οι οποίες απομονώνουν τη θερμότητα που παράγουν οι εξατμίσεις. 9) Ψυγείο λαδιού για το κιβώτιο, τοποθετημένο πίσω από τον κινητήρα. 10) Εξαγωγή θερμού αέρα από το ψυγείο λαδιού.

Ο Goss αναφέρθηκε και στις μεγαλύτερες προκλήσεις που είχε να αντιμετωπίσει στο σχεδιασμό της ΜΡ4-26: «Για μένα, ήταν δυο: η ανάκτηση της αρνητικής άντωσης που χάσαμε έπειτα από την απαγόρευση του διπλού διαχύτη, και η πλήρης εκμετάλλευση των ελαστικών της Pirelli. Τα ελαστικά αντέχουν για περίπου 10 γύρους και το να τα κάνεις να διαρκέσουν περισσότερο αποτελεί μεγάλη πρόκληση. Οπότε, πρέπει να κοιτάξουμε προσεκτικά το στήσιμο και τις αναρτήσεις για να κάνουμε τα ελαστικά να διαρκούν».
Ο Goss παραδέχθηκε ότι όταν η MP4-26 θα κάνει το ντεμπούτο της στην πίστα της Jerezστις 10 Φεβρουαρίου, θα φέρει μεγάλες διαφορές με την έκδοση της παρουσίασης, ιδιαίτερα στην περιοχή του συνόλου εξατμίσεων/διαχύτη. Ουσιαστικά, δεν υπήρξε άρνηση της πιθανότητας η McLaren να υιοθετήσει σχεδιασμό παρόμοιο με της Renault, όπου οι απολήξεις των εξατμίσεων βρίσκονται στα πλαϊνά του οδηγού, κάτω από τις εισαγωγές αέρα των ψυγείων. Ο Goss δήλωσε: «Δε θα έρθει ως έκπληξη ή σοκ το γεγονός ότι η λύση στο μονοθέσιο σήμερα, δεν είναι αυτή με την οποία θα κάνουμε πάμε για δοκιμές ή θα αγωνιστούμε. Θα υπάρχουν μερικές άλλες λύσεις που θα εμφανιστούν σε άλλα μονοθέσια καθώς και στο δικό μας».
Ο Goss σχολίασε και τους λόγους για τους οποίους η McLaren προτίμησε να υιοθετήσει γεωμετρία pullrod στο πίσω μέρος: «Επιλέξαμε το pullrod πρωτίστως λόγω των αεροδυναμικών απαιτήσεων στο πίσω μέρος του μονοθεσίου. Αξιολογήσαμε και τις δυο επιλογές, καθώς και τι θα κερδίζαμε με το pushrod. Κοιτάξαμε την τοποθέτηση των ψαλιδιών στο πίσω μέρος του μονοθεσίου, και τις αεροδυναμικές απαιτήσεις, και η λύση του pullrodβγήκε νικήτρια».


Οι περισσότερες ομάδες παρουσίασαν τα καινούργια μονοθέσιά τους με την περυσινή αεροτομή, αλλά η McLaren δεν αποκάλυψε καν το σχεδιασμό του ρύγχους, ενώ στο πίσω μέρος δεν υπάρχει κινούμενη αεροτομή, αλλά μια απλή.

O Lewis Hamilton δήλωσε στην παρουσίαση: «Ελπίζω ότι το μονοθέσιο θα αποδειχθεί πρωτοποριακό και όταν το πάμε στην πίστα την επόμενη εβδομάδα. Οδεύω προς το 2011 σε χαλαρωμένη, αλλά αποφασισμένη πνευματική κατάσταση. Δεν έκανα διάλειμμα κατά τη χειμερινή φυσική προετοιμασία και κατά κάποιο τρόπο, νιώθω όσο γυμνασμένος, συγκεντρωμένος και ανανεωμένος ήμουν ενόψει της πρώτης μου σεζόν στη Formula 1, το 2007. Αυτή είναι η 5η μου σεζόν στη Formula 1. Oπότε, ο στόχος μου για φέτος είναι να διασφαλίσω ότι όλα θα συνδυαστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και ότι, όπως πέρυσι, θα έχω τη δυνατότητα να παλέψω για τον τίτλο μέχρι τον τελευταίο αγώνα. Φυσικά, ο Jensonκαι εγώ θα αγωνιζόμαστε μαζί με άλλους τρεις πρωταθλητές το 2011, και αυτό είναι ένδειξη της ισχύος της Formula 1 αυτή τη στιγμή».
Ο Hamilton, αναφέρθηκε επίσης και στους επιπλέον ελέγχους που θα έχουν να διαχειριστούν στο τιμόνι οι οδηγοί φέτος, με την επαναφορά του KERS και την παρουσίαση της κινούμενης πίσω αεροτομής: «Βρισκόμαστε πάντα στο όριο έτσι κι αλλιώς, οπότε εάν μας δώσεις περισσότερα να κάνουμε μας βάζεις περισσότερο στο όριο. Αλλά είμαστε όλοι στο ίδιο πλοίο, εκτός από αυτούς που δεν έχουν KERS. Για τις ομάδες, είναι πρόκληση να το κάνουν όσο το δυνατό πιο απλό για εμάς να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις συσκευές. Οι μηχανολόγοι μας έχουν σκεφτεί μερικές καλές ιδέες για εμάς, οπότε είναι αρκετά εύκολο να το χρησιμοποιήσεις. Εντάξει, όταν βρισκόμαστε με τέρμα γκάζι σε γύρο κατατακτήριων δοκιμών, το να χρησιμοποιήσεις το KERS και την αεροτομή μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο, αλλά στους αγώνες θα πρέπει να είναι πιο εύκολο».


Μια πιο κοντινή ματιά στο σχεδιασμό των ψυγείων.

Ο έτερος οδηγός της McLaren, Jenson Button, δήλωσε για τη σεζόν του 2011: «Αυτή η ομάδα θέλει να κερδίσει το Παγκόσμιο πρωτάθλημα. Έχουμε ένα θετικό πλάνο για αυτή τη χρονιά και ανυπομονώ να πάμε στο Μπαχρέιν και να ξεκινήσουμε τη σεζόν δυνατά, γιατί αυτό είναι απαραίτητο. Νιώθω πολύ πιο οικεία τώρα, πολύ πιο χαμηλά στο μονοθέσιο, πιο άνετα. Νιώθω σα να είμαι μέρος του μονοθεσίου. Δεν το έχω οδηγήσει ακόμα, φυσικά, αλλά νιώθω καλά. Εγώ είμαι ο περιοριστικός παράγοντας, γιατί είμαι ο ψηλότερος οδηγός (της ομάδας). Αλλά είμαι ευχαριστημένος που ακούγεται η φωνή μου».
Ο Βutton πιστεύει ότι η μετάβαση στα ελαστικά της Pirelli θα τον βοηθήσει φέτος: «Οι προσομοιώσεις μας πριν την έναρξη της σεζόν δείχνουν ότι τα καινούργια ελαστικά τηςPirelli θα πρέπει να ταιριάζουν καλά στο δικό μου οδηγικό στιλ, οπότε ευελπιστώ ότι θα έχω τη δυνατότητα να αντλήσω ένα καλό πλεονέκτημα από τα ελαστικά κατά τη διάρκεια των αγώνων. Μου αρέσει η αίσθηση του ελαστικού. Έχει σταθερό πίσω μέρος όταν εισέρχεσαι σε γρήγορες στροφές, έχεις σταθερό πίσω μέρος όταν φρενάρεις για αργές στροφές και αυτό είναι κάτι που πραγματικά χρειάζομαι στο μονοθέσιο. Είμαι ευχαριστημένος με αυτό το βήμα. Υπάρχουν τομείς όπου είναι πιο αδύναμο από τα προηγούμενα ελαστικά, αλλά αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο έχει κατασκευαστεί. Απλά αλλάζεις το ζύγισμα του μονοθεσίου για να ταιριάζει σε αυτό. Θα υπάρχει κατάπτωση στο μαλακό ελαστικό και θα πρέπει να το προστατεύεις, αλλά πρέπει πάντα να υπάρχει μια ισορροπία. Θέλεις να είσαι γρήγορος σε ένα γύρο και θέλεις να είσαι γρήγορος και σε μεγαλύτερα stint, οπότε υπάρχει πάντοτε κάποιος συμβιβασμός. Είναι αν θα μπορέσεις να βρεις το συμβιβασμό ή όχι. Το ίδιο το ελαστικό είναι προφανώς πολύ διαφορετικό από τo Bridgestone. Δεν εννοώ διαφορετικό με κακό τρόπο, απλά είναι διαφορετικό ελαστικό όταν το οδηγείς. Στον ένα γύρο, το ένιωθα πολύ δυνατό και σε περισσότερους γύρους, με το πολύ μαλακό ελαστικό έχεις αρκετή κατάπτωση. Αλλά αυτό ήταν κάτι που περιμέναμε, κάπως, και πιθανότατα αυτό θέλουν και οι θεατές, δυο διαφορετικά ελαστικά σε έναν αγώνα, που πραγματικά ξεχωρίζουν και είναι διαφορετικά. Νομίζω ότι θα το έχουμε αυτό φέτος».
Ο Button έχει παραδεχθεί ότι ενόψει του 2011, θα πρέπει να βελτιώσει την απόδοσή του στις κατατακτήριες δοκιμές, ένας τομέας στον οποίο δεν τα πήγε καλά πέρυσι. Ο Βρετανός πιστεύει ότι τα ελαστικά της Pirelli θα τον βοηθήσουν σε αυτή την προσπάθεια: «Τα ελαστικά με βοηθούν σε αυτό τον τομέα, αυτό είναι σίγουρο. Και ακόμα κάνουμε πολλή δουλειά στο μονοθέσιο. Παίρνει λίγο χρόνο, αλλά δουλεύουμε πάνω σε ένα συγκεκριμένο τομέα που νομίζω ότι πραγματικά θα με βοηθήσει και θα μου δώσει αυτοπεποίθηση στο μονοθέσιο. Σε πολλούς αγώνες πέρυσι δεν ήμουν ευχαριστημένος με την απόδοσή μου στις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά στους αγώνες ήμασταν πολύ ανταγωνιστικοί. Σε αυτό τον τομέα πρέπει να δουλέψω, αλλά το μόνο που μπορούμε να κάνουμε εκτός πίστας είναι να βελτιώσουμε τους τομείς που νομίζω ότι θα με βοηθήσουν. Νομίζω ότι με την Pirelli έχουμε ένα ελαστικό που ίσως μου ταιριάζει καλύτερα από το προηγούμενο ελαστικό που είχαμε. Πρέπει να περιμένουμε να δούμε, αλλά νομίζω ότι αυτό θα ισχύει».



Διπλή εισαγωγή αέρα επάνω από το κεφάλι του οδηγού. Η εμπρός για τον κινητήρα, η πίσω για το ψυγείο λαδιού των υδραυλικών του κιβωτίου, το οποίο είναι τοποθετημένο πίσω από τον V8.


Μια άλλη οπτική γωνία των καναλιών που δημιουργούνται από τη διαμόρφωση L των ψυγείων της ΜΡ4-26. Εμφανής η εξαγωγή θερμού αέρα από το ψυγείο λαδιού του κιβωτίου, στην ουρά του καλύμματος του κινητήρα. Ογκώδη τα πτερύγια στο εσωτερικό της πλήμνης των τροχών. Ευθύγραμμα ημιαξόνια, διαχύτης ενός επιπέδου, όπως ορίζουν οι κανονισμοί.


Μέσα στο cockpit της ΜΡ4-26.

Ραλι DAKAR 2011


«Ο πλέον σκληροτράχηλος αγώνας για ανθρώπους και μηχανές, εκτυλίχτηκε φέτος σε Αργεντινή & Χιλή.
Η Aprilia έλαβε μέρος αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι η συμμετοχή με δυνατές αγωνιστικές ομάδες μπορεί να εγγυηθεί νικηφόρα αποτελέσματα»
33ο ράλι Ντακάρ, το ιστορικό ράλι αντοχής, ξεκίνησε φέτος στο Μπουένος Άιρες με 407 πληρώματα να διεκδικούν διακρίσεις σε έναν αγώνα που πιέζει τους συμμετέχοντες στα όρια, μέσα από συνολικές διαδρομές άνω των 9.500 χιλιομέτρων αποτελούμενες από έρημο και αφιλόξενο περιβάλλον. Η στρατηγική του Ομίλου Piaggio για τη συμμετοχή της Aprilia σε αγώνες, δημιούργησε την αγωνιστική ομάδα της Aprilia Giofil, με πέντε δυνατές συμμετοχές, 5 κορυφαίων αγωνιζόμενων που της χάρισαν σημαντικές διακρίσεις και την κατάκτηση τελικά της 4ης θέσης.

Francisco “Chaleco” Lopez (#3), ο Χιλιανός αναβάτης είναι στην ομάδα από το 2009. Στο ιστορικό του έχει πολλές διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο στις κατηγορίες Motocross και Cross Country Rally ενώ κατέκτησε την 3η θέση στη γενική κατάταξη του Dakar το 2010, όπου έτρεχε με Aprilia RΧV450.

Gérard Farrés (#18), ταλαντούχος Καταλανός οδηγός, με πολλές διακρίσεις στους δυο τροχούς, συμπεριλαμβανομένων και 3 χρυσών μεταλλίων στη Junior κατηγορία του ΙSDE (Enduro). Ο Gerard συμμετείχε και στην περσινή αποστολή της Aprilia στο Dakar.
Alex Zanotti (#27), Ιταλός οδηγός, με πολλές διακρίσεις στο βιογραφικό του. Το 2008 κατακτά την 3η θέση στο Pharaons Rally, σηματοδοτώντας την αρχή της εξέλιξης του Aprilia RXV450.
Alain Duclos (#14), ο οδηγός με καταγωγή από Γαλλία και Μάλι που πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα στο Rally Raid Classic. Έχει συμμετοχές στους αγώνες του Dakar από το 200. Το ταλέντο του, τον έφερε στην 6η θέση στο Dakar του 2010.
Joan Barreda (#60) ο νεότερος της ομάδας. Ασχολείται με motocross, supercross και enduro και έχει λάβει μέρος στο ISDE του 2009 και 2010. Πρώτη του συμμετοχή σε παγκόσμιο πρωτάθλημα ήταν το 2010 στο Pharaohs Rally.
Από το πρώτο κιόλας stage, ο Francisco Lopez έδειξε δείγματα γραφής. Μαχόμενος πάντα στις πρώτες θέσεις, σε αρκετές περιπτώσεις τερμάτισε 2ος, 3ος και 1ος! Η ομάδα όμως αντιμετώπισε ατυχή γεγονότα με πτώσεις και ποινές, με το αποκορύφωμα να είναι στο τελευταίο stage του φετινού Dakar.
Μετά από 9.605χιλ. το Dakar 2011 επέστρεψε στο Buenos Aires για το τελευταίο stage. Ο López ξεκίνησε να προασπίσει την 3η του θέση στη γενική κατάταξη, μια ατυχία όμως στο 159χιλ. της διαδρομής, άλλαξε τα πλάνα του για να ανέβει για 2η συνεχόμενη χρονιά στο podium. Ο Duclos, ο Farres και ο Zanotti τον βοήθησαν, αλλάζοντας το κατεστραμμένο ελαστικό και έπειτα βρήκαν λύση για την σπασμένη ανάρτηση, στο τέλος όμως χρειάστηκε να τον τραβήξει ο Alain Duclos για να τερματίσει το stage. Με αυτό το αποτέλεσμα ο López έχανε την 3η θέση και έμενε 4ος στη γενική.
Ο Lopez αν και απογοητευμένος από την ατυχία της τελευταίας στιγμής, παρέμεινε ευχαριστημένος που ο ίδιος και η μοτοσυκλέτα του είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο και σε αυτό το ράλι Dakar.
Ο Alain Duclos, είχε προοπτικές να είναι στους 10 πρώτους οδηγούς. Μια πτώση, ένα λάθος στην πλοήγηση και μια ποινή όμως του στέρησαν αυτήν την ευκαιρία. Ο αναβάτης εκμεταλλεύτηκε την εμπειρία ώστε να επιστρέψει καλύτερος το επόμενο έτος.
Ο Gerard Farrés εκτέλεσε άψογα τον ρόλο του, κουβαλώντας νερό σε όλη την διάρκεια του αγώνα. Ο Ισπανός αναβάτης συνεχώς δείχνει τις προοπτικές που έχει και κατακτά φέτος την 28η θέση.

Ο Alex Zanotti υποσχέθηκε να φτάσει την Aprilia στον τερματισμό και αυτό έκανε. Πάρα τα προβλήματα, ο Ιταλός έδειξε το σθένος του και κατάφερε να τελειώσει το ράλι στην 33η θέση, όπου είναι και η καλύτερη για αναβάτη της χώρας του!
Υπήρξε απογοήτευση με το αποτέλεσμα του τελευταίου stage, αλλά οι άνθρωποι της ομάδας Aprila Giofil που ηγείται ο Filippo Assirelli είναι απολύτως περήφανοι με την παρουσία τους στο Dakar 2011, με 5 επίσημους αναβάτες, χωρίς καμία εγκατάλειψη λόγω μηχανολογικού προβλήματος. Αυτό από μόνο του είναι ένα πολύ θετικό στοιχείο για τις προοπτικές που έχει η Aprilia V twin 4.5, σε αγώνες όπως αυτός του Dakar…
Piaggio