Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2011

Το νέο μοντέλο της Toyota που εντυπωσίασε το Τόκυο

Αποτελεί προπομπό μελλοντικού οχήματος που θα κινείται με υδρογόνο και είναι ένα τετράθυρο οικογενειακό όχημα με κυψέλες καυσίμου.


Η κωδική ονομασία του concept που εντυπωσιάζει στο Τόκιο είναι FCR-V και προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων «Fuel Cell Vehicle–Reality & Revolution».

Το FCR-V είναι ένα όχημα κυψελών καυσίμου, που σχεδιαστικά θα μπορούσε να θεωρηθεί πως παραπέμπει κάπως στο Prius τρίτης γενιάς.

Είναι ο προπομπός ενός μελλοντικού οικογενειακού τετράθυρου και τετραθέσιου αυτοκινήτου που κινείται με υδρογόνο, έχει μήκος 4,7 μέτρα και υπόσχεται αυτονομία σχεδόν 700 χιλιομέτρων.


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Μην δώσετε ποτέ μια Corvette σε γυναίκα για test drive!

Επειδή, σε μία έκθεση αυτοκινήτων στην Βοστόνη, που τόλμησαν να δώσουν μια Corvette για test drive σε 20χρονα κορίτσια, το αμάξι κατάντησε κάπως έτσι (δες φωτό)!!!

Το προηγούμενο Σάββατο, μια παρέα από νεαρά κορίτσια επισκέφτηκε την αντιπροσωπεία της Ferrari-Maserati στην Βοστόνη και θέλησε να δοκιμάσει την νέα Corvette . Τα κορίτσια, όπως δηλώνουν οι πωλητές επισκέπτοντας συχνά την αντιπροσωπεία και θαύμαζαν τα νέα αμάξια αλλά δεν είχαν ζητήσει ποτέ να κάνουν test drive! Και καλά έκαναν! Γιατί όταν το επιχείρησαν δεν πρόλαβαν να απομακρυνθούν και από ένα λάθος χειρισμό αναποδογύρισαν το αμάξι, το οποίο κυριολεκτικά έσπασε στην μέση! Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης πάντως αντί να τραβάει τα μαλλιά του δικαιολόγησε τα κορίτσια, λέγοντας ότι "δεν μπορεί να τα κατηγορήσει αφού έκαναν απλά ένα λάθος". Αναρωτιέμαι τι αντιμετώπιση θα είχαν στην Ελλάδα...

Πηγή: www.jalopnik.com

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Μια Ferrari ντυμένη με δέρμα

O γάλλος καλλιτέχνης Phillipe Pasqua δημιούργησε ένα έργο τέχνης με μια Ferrari. Την έντυσε όλόκληρη με δέρμα (σκεφτείτε τι δουλειά θα έριξε για να ντύσει τους καθρέφτες!) και στην συνέχεια έκανε τατουάζ στο δέρμα. Το αποτέλεσμα το βλέπετε στην φωτογραφία. Το αυτοκίνητο από κάτω παρέμεινο ανέπαφο αλλά είναι κρίμα γιατί παρόλη την ομορφιά της η Ferrari αυτή δεν πρόκεται να βγει ποτέ στο δρόμο- τα άλογα της θα παραμείνουν ακινητοποιημένα στην γκαλερί του καλλιτέχνη στο Παρίσι...





Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Για σινεφίλ και μη: Δείτε πως τεστάρεται μια 2012 Porsche 911 σε Ν.Αφρική- Αρκτικό Κύκλο

Το 2010, το Travel Channel ακολούθησε τους μηχανικούς της Porsche σε Αφρική και Αρκτικό κύκλο και κινηματογράφησε ένα μαγευτικό road trip, στο οποίο βλέπουμε κάτω από ποιές συνθήκες τεστάρεται η νέα Porsche 911 , πριν βγει στην παραγωγή.

Το να οδηγείς τις καινούργιες Porsche μπορεί να ακούγεται η δουλειά των ονείρων σας αλλά τελικά δεν είναι όπως το φαντάζεστε: οδήγηση με -40 βαθμούς Κελσίου, ανεμοθύελλες, "κατεψυγμένο" αμάξωμα, χωματόδρομοι και άγονο, αγριευτικό τοπίο είναι μερικά από όσα αντιμετωπίζουν καθημερινά οι μηχανικοί της Porsche. Θα θέλατε να είστε στην θέση τους;

Προς το παρόν, καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε!



Πηγή βίντεο: www.porsche.com

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Έχετε BWM '98 ως ΄06;Σας ενδιαφέρει!

Ειδικές τιμές για συντήρηση αυτοκινήτων BMW προηγούμενης γενιάς ανακοίνωσε η BMW. Το μόνιμο πρόγραμμα συντήρησης Value Line αφορά τα παρακάτω μοντέλα:

BMW Σειρά 3 (E46) με ημερομηνία ταξινόμησης από 1998 έως 2005
BMW Σειρά 5 (E39) με ημερομηνία ταξινόμησης από 1995 έως 2003 BMW X5 (E53) με ημερομηνία ταξινόμησης από 2000 έως 2006.



Στα πλαίσια του προγράμματος, οι κάτοχοι BMW απολαμβάνουν ειδικές τιμές για τις ακόλουθες εργασίες συντήρησης

Oil Service*.
Inspection I.*
Inspection II.*
Αντικατάσταση τακάκια εμπρός.
Αντικατάσταση τακάκια πίσω.
Αντικατάσταση τακάκια και δισκόπλακες εμπρός.
Αντικατάσταση τακάκια και δισκόπλακες πίσω.

*Τα Oil Service και Inspection I, ΙΙ είναι οι εργασίες περιοδικής συντήρησης που απαιτούνται από τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Drag race: Nissan GTR vs Lamborghini Gallardo

Ένα Nissan GTR με αναβαθμισμένο turbo έρχεται αντιμέτωπο με μια Lamborghini Gallardo στον αυτοκινητόδρομο του Palm Beach. Ποιό super car έχει τα κότσια να νικήσει;



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

H υψηλότερη διάκριση απονεμήθηκε στη Hyundai για την ποιότητα κατασκευής των οχημάτων της


Οι υψηλές προδιαγραφές ποιότητας της Hyundai αναγνωρίστηκαν και πάλι στην Ευρώπη, αυτή τη φορά με τη μορφή ενός κορυφαίου βραβείου για την ευρωπαϊκή μονάδα παραγωγής στο Nošovice της Τσεχίας.

Η Hyundai Motor Manufacturing της Τσεχίας τιμήθηκε με το βραβείο «Excellence Award» από την Εθνική Επιτροπή Ποιότητας της Δημοκρατία της Τσεχίας- μιας χώρας, η οποία παράγει πάνω από 1 εκατομμύριο οχήματα ετησίως, συμπεριλαμβανομένων μοντέλων των εταιριών Volkswagen, Skoda, Peugeot, Citroen και Toyota.

Ο κ. Allan Rushforth, Senior Vice President και COO της Hyundai Motor Europe, σχολίασε: "Κερδίζοντας αυτό το βραβείο στη Δημοκρατία της Τσεχίας - ένα ευρωπαϊκό κέντρο παραγωγής αυτοκινήτων - είναι η απόδειξη για την ποιότητα των οχημάτων μας και υπογραμμίζει τις υψηλές προδιαγραφές που προσφέρονται από το εργοστάσιο του Nošovice.

«Τον Ιανουάριο, θα ξεκινήσει η παραγωγή της νέας γενιάς i30 στο εργοστάσιο, καθορίζοντας νέο σημείο αναφοράς για την ποιότητα των οχημάτων Hyundai που παράγονται στην Ευρώπη. Απαράμιλλο πακέτο σχεδιασμού, απόδοσης, αποτελεσματικότητας και ποιότητας καθιστούν άξιο διάδοχο του υπάρχοντος best-seller μας, δίνοντας μας την ευκαιρία να προσελκύσουμε στην Hyundai περισσότερους νέους πελάτες» πρόσθεσε ο κος Αllan Rushforth.

Το Εθνικό Βραβείο Ποιότητας, το οποίο είναι ανοικτό για το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, περιλαμβάνει μια αυστηρή και αντικειμενική αξιολόγηση της ποιότητας των δραστηριοτήτων ενός οργανισμού. Η ανάλυση περιλαμβάνει την ποιότητα της παραγωγής, των πελατών και την ικανοποίηση των εργαζομένων καθώς και περιβαλλοντικά διαπιστευτήρια καθώς και τα οικονομικά αποτελέσματα και την επίτευξη των στόχων της εταιρείας.

Το περασμένο χρόνο, η Hyundai ήταν η πρώτη εταιρία κατασκευής οχημάτων που κέρδισε στην κατηγορία «Start Plus» της Εθνικής Επιτροπής Ποιότητας. Έχοντας συμπληρώσει τρία χρόνια παραγωγής, η εταιρεία φέτος επιλέχθηκε για πρώτη φορά στην κατηγορία «Excellence».

Αποκλειστική τεχνολογία διπλού τούρμπο για το Opel Insignia

Η Opel συνεχίζει να ανανεώνει και να βελτιώνει το πολύ επιτυχημένο κορυφαίο μοντέλο της, Insignia. Από τον Ιανουάριο του 2012, λανσάρει την κορωνίδα στη γκάμα πετρελαιοκινητήρων του και συγκεκριμένα το νέο, δυναμικό και πολύ αποδοτικό BiTurbo diesel. Ο δίλιτρος CDTI παράγει 143 kW/195 hp και ροπή 400 Nm. Η κατανάλωση ξεκινά από 5,4 lit./ 100 km (144 g/km CO2). Επομένως, το Insignia BiTurbo είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία του σε απόδοση καυσίμου. Το τεχνολογικό ατού του τετρακύλινδρου common rail diesel είναι ένα σύστημα σειριακής υπερσυμπίεσης δύο σταδίων, κάτι που μέχρι πρότινος περιοριζόταν σε λίγες και ακριβές μάρκες. Όμως η Opel επιχειρεί τώρα να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό. Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με all-wheel drive (AWD) και σύστημα Start/Stop. Το Insignia 2.0 BiTurbo CDTI διατίθεται με όλους τους τύπους αμαξωμάτων, ενώ η τιμή του θα ξεκινά από 34.900 Ευρώ. Με το νέο έτος, θα υπάρξουν περισσότερες καινοτομίες στην οικογένεια Opel Insignia. Όλες οι εκδόσεις AWD μπορούν τώρα να παραγγέλνονται με πλαίσιο SuperSport που φέρει την εμπρός ανάρτηση του Insignia OPC με γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStrut). Έτσι η οδική συμπεριφορά αποκτά ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα. Επιπλέον, νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού βασισμένα σε ραντάρ αυξάνουν την ενεργητική ασφάλεια του Insignia.

Ευφυής τεχνολογία BiTurbo αυξάνει τις επιδόσεις και μειώνει την κατανάλωση

Ο νέος 2.0 BiTurbo CDTI με 143 kW/195 hp και ροπή 400 Nm χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη ευστροφία, ταχύτερη απόκριση και δυνατές επιδόσεις. Το Insignia BiTurbo επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 8,7 δεύτερα και έχει τελική ταχύτητα 230 km/h. Η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων του παραμένουν σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Χάρη στο στάνταρ σύστημα Start/Stop, οι εκδόσεις notchback καταναλώνουν μόλις 5,4 λίτρα diesel στα 100 χιλιόμετρα (144 g CO2/km), κάνοντας το Insignia ένα από τα πιο αποδοτικά μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας.

Η σειριακή υπερπλήρωση καταργεί την υστέρηση τούρμπο (turbo lag)

Στο καινοτόμο BiTurbo σύστημα του Insignia δύο υπερσυμπιεστές διαφορετικού μεγέθους λειτουργούν ξεχωριστά ή ταυτόχρονα. Στο περιβάλλον του ανταγωνισμού, η Opel είναι ο μοναδικός κατασκευαστής στη μεσαία κατηγορία που προσφέρει ένα τέτοιο προηγμένο σειριακό σύστημα υπερσυμπίεσης με κινητήρα diesel. Ο μικρότερος υπερσυμπιεστής επιταχύνει πολύ γρήγορα στις χαμηλές στροφές. Αυτό σημαίνει ότι το πεντάλ του γκαζιού ανταποκρίνεται χωρίς καθυστέρηση (δηλαδή χωρίς turbo lag). Ξεκινώντας από τις 1500 rpm, ο οδηγός έχει ήδη στη διάθεσή του 350 Nm – μέση τιμή ροπής για ισχυρούς πετρελαιοκινητήρες μεσαίας κατηγορίας. Στη μεσαία κλίμακα στροφών, και οι δύο υπερσυμπιεστές λειτουργούν μαζί, με τον μεγαλύτερο να συμπιέζει τον αέρα εισαγωγής πριν γίνει πλήρης συμπίεση από τον μικρότερο. Μία βαλβίδα παράκαμψης ελέγχεται συνεχώς, ώστε ποσοστό των καυσαερίων να οδηγείται στο μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή. Έτσι η ισχυρή επιτάχυνση είναι δεδομένη. Στις υψηλότερες στροφές (από 3000 rpm περίπου) όλα τα καυσαέρια ρέουν απευθείας στο μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τη διαθέσιμη ισχύ. Στην εξέλιξη του 2.0 CDTI BiTurbo, προτεραιότητα για τους μηχανικούς ήταν να διασφαλίσουν ταχεία κλιμάκωση της πίεσης υπερπλήρωσης στις χαμηλές στροφές, ενισχύοντας παράλληλα την απόκριση του γκαζιού στις μεσαίες. Ο αέρας εισαγωγής προσαρμόζεται άριστα στην κλίμακα στροφών και τις ανάγκες των δύο υπερσυμπιεστών. Στις χαμηλές στροφές, ένας πρόσθετος, υγρόψυκτος εναλλάκτης θερμότητας (intercooler) που είναι αποκλειστικά συνδεδεμένος με τον μικρό υπερσυμπιεστή φροντίζει η μικρή ποσότητα του αέρα να οδηγείται άμεσα στο θάλαμο καύσης. Στις μεσαίες στροφές, ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος υπερσυμπιεστής έχει μεγαλύτερη συμβολή, ενώ ο αέρας εισαγωγής υπό υψηλή πίεση πλέον ψύχεται από ένα μεγαλύτερο, συμβατικό intercooler. Η Opel είναι η πρώτη που χρησιμοποιεί τέτοιο ‘σύστημα δύο ψυγείων’ αέρα εισαγωγής. Η Opel βελτιστοποίησε περαιτέρω την απόδοση του κινητήρα με την καινοτόμο τεχνολογία Cleantech που ελέγχει τη διαδικασία καύσης μέσω ηλεκτρονικού κυκλώματος κλειστού βρόγχου. Αισθητήρες τοποθετημένοι στους προθερμαντήρες μετρούν την πίεση 130.000 φορές το λεπτό, διασφαλίζοντας ότι ο κινητήρας πάντα λειτουργεί στο βέλτιστο ‘παράθυρο’ των μέγιστων επιδόσεων και με ελάχιστη κατανάλωση και εκπομπές CO2. Η τρίτη γενιά του συστήματος άμεσου ψεκασμού Common Rail που λειτουργεί με πιέσεις μέχρι 2.000 bar, διοχετεύει το καύσιμο σε πιεζοηλεκτρικά μπεκ υψηλής ακρίβειας που παράγουν μέχρι οκτώ ψεκασμούς ανά κύκλο λειτουργίας. Έτσι επιτυγχάνεται μία διαδικασία καύσης υψηλής ακρίβειας με ελαχιστοποιημένο θόρυβο και εκπομπές ρύπων. Με το νέο, κορυφαίο 2.0 CDTI BiTurbo, η σειρά Opel Insignia διαθέτει τώρα μία γκάμα τεσσάρων turbo diesel common-rail άμεσου ψεκασμού με ισχύ από 96 kW/130 hp μέχρι 143 kW/195 hp.

Απαράμιλλη προσφορά στη μεσαία κατηγορία

Ενώ στο model year ‘Σεπτ. 2011’ οι βελτιώσεις του Insignia αφορούσαν κυρίως στη μείωση της κατανάλωσης για τα πιο δημοφιλή μοντέλα (νέος βενζινοκινητήρας 1.4 Turbo ecoFLEX με 134 g/km CO2 και νέα έκδοση 118 kW/160 hp, 2.0 CDTI ecoFLEX με 115g CO2), τα νέα χαρακτηριστικά που θα λανσαριστούν στις αρχές του 2012 προσθέτουν σημαντικά premium στοιχεία και τεχνολογίες στη ‘ναυαρχίδα’ της Opel ´. Ο νέος 2.0 BiTurbo CDTI διατίθεται με όλες τις εκδόσεις αμαξωμάτων του Insignia – τετράθυρο, πεντάθυρο και Sports Tourer. Η οδική συμπεριφορά βελτιώνεται επίσης με το στάνταρ μηχανοτρονικό, προσαρμοζόμενο σύστημα πλαισίου FlexRide. Αυτό το επίπεδο εξοπλισμού είναι απαράμιλλο στη μεσαία κατηγορία.

SuperSport Πλαίσιο με Εμπρός Ανάρτηση HiPerStrut για όλα τα Insignia 4x4

Μία ακόμα σημαντική καινοτομία για όλες τις τετρακίνητες εκδόσεις του Insignia είναι το προαιρετικό πλαίσιο SuperSport. Αυτή η τεχνολογία που μέχρι πρότινος περιοριζόταν στο κορυφαίο σπορ μοντέλο OPC (Opel Performance Center) προσφέρεται τώρα σε περισσότερους πελάτες. Το πακέτο περιλαμβάνει το μηχανοτρονικό σύστημα FlexRide με ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενο σύστημα απόσβεσης, σύστημα πέδησης Brembo υψηλών επιδόσεων και εμπρός ανάρτηση HiPerStrut (High Performance Strut) γνωστή από το 325 hp Insignia OPC που βελτιστοποιεί τη συμπεριφορά και την ακρίβεια διεύθυνσης.

Νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού βασισμένα σε ραντάρ αυξάνουν την ασφάλεια

Πέρα από την αύξηση των επιδόσεων, η ενεργητική ασφάλεια έχει βελτιωθεί σημαντικά χάρη σε ένα νέο σύστημα ραντάρ που τοποθετείται στη μάσκα. Οι αγοραστές του Insignia μπορούν τώρα να επιλέξουν το Adaptive Cruise Control (ACC). Το νέο σύστημα διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, και προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις συνθήκες κυκλοφορίας, διασφαλίζοντας μία προκαθορισμένη απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. Το σύστημα ραντάρ υποστηρίζει και άλλες λειτουργίες όπως το Following Distance Indication (FDI) που ενημερώνει οπτικά τον οδηγό για την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Το Forward Collision Alert (FCA) εκδίδει ένα οπτικό και ένα ηχητικό σήμα που προειδοποιεί τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση με το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Το Collision Imminent Braking (CIB) επιβραδύνει αυτόματα το όχημα εάν ανιχνευτεί κίνδυνος σύγκρουσης.

«Χριστουγεννιάτικος μποναμάς» από τη Nissan, με δώρο την απόσυρση για το JUKE

Η Nissan, ανταποκρινόμενη τόσο στις απαιτήσεις των καιρών όσο και στο πνεύμα των εορτών, μεγιστοποιεί την προσφορά της για το πρωτοποριακό compact crossover JUKE με ένα όμορφο «χριστουγεννιάτικο» δώρο.

Συγκεκριμένα, από την Τρίτη 06 Δεκεμβρίου 2011 και μέχρι την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011, η Nissan θα παρέχει δωρεάν την απόσυρση με την αγορά ενός Nissan JUKE για εκείνους τους πελάτες που δεν διαθέτουν, ενώ εναλλακτικά θα παρέχεται έκπτωση 500 € σε αυτούς που διαθέτουν παλαιό αυτοκίνητο προς απόσυρση. Ο μποναμάς αυτός αφορά τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του μοντέλου, η τιμή του οποίου θα ξεκινά από τις 14.490 €.

Την παραπάνω άκρως δελεαστική προσφορά για το JUKE, όπως και για τα υπόλοιπα μοντέλα της Nissan, συμπληρώνει το επαναστατικό προαιρετικό πρόγραμμα επέκτασης της πλήρους εργοστασιακής εγγύησης στα 6 έτη, γεγονός που προσδίδει ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα σε εκείνους που θα αποφασίσουν να αγοράσουν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο. Σχετικές πληροφορίες παρέχονται σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα.

Το NH Berlin Friedrichstrasse παραλαμβάνει το Opel HydroGen4


Η Opel απέκτησε ένα νέο εταίρο στη δοκιμή των οχημάτων κυψελών καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες, καθώς το NH Berlin Friedrichstrasse παρέλαβε το υδρογονοκίνητο HydroGen4. «Λόγω της ποικιλίας των χρήσεων και της στρατηγικής θέσης του, το NH Berlin Friedrichstrasse είναι η ιδανική περίπτωση εταίρου για να συνεχίσουμε τις δοκιμές μας στο Βερολίνο» δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Κυβερνητικών Σχέσεων της Opel, Volker Hoff, κατά την τελετή παράδοσης στη Γερμανική πρωτεύουσα. «Το αυτοκίνητο ανήκει στο στόλο οχημάτων μας κυψελών καυσίμου στο Βερολίνο και εκτιμάται ότι θα προσφέρει ακόμα περισσότερες πολύτιμες πληροφορίες για την καθημερινή χρήση ενός τέτοιου μοντέλου στο μέλλον».

«Ο Όμιλος NH Hoteles έχει συνειδητοποιήσει ότι τώρα και στο μέλλον απαιτούνται πολλά μέτρα για να γίνει ο πλανήτης μας καλύτερος, καθαρότερος και πιο βιώσιμος» δήλωσε ο Till F. Esser, Γενικός Διευθυντής του NH-Hotel Berlin Friedrichstrasse,. «Στο πλαίσιο της εταιρικής φιλοσοφίας μας ‘Wake Up to a Better World’, αποδεικνύουμε ότι είμαστε συνειδητοποιημένοι . Έχουμε ήδη αναπτύξει και υλοποιήσει πολυάριθμες πρωτοβουλίες και μέτρα βιωσιμότητας, πχ. με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και νερού από τα νοικοκυριά σε όλο τον πλανήτη. Η μοναδική συνεργασία με την Opel εκφράζει την ουσία της φιλοσοφίας μας χάρη στην εμπλοκή του HydroGen4. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που τώρα έχουμε ένα από τα πρώτα υδρογονοκίνητα και - επομένως -μηδενικών ρύπων οχήματα που κυκλοφορούν στο Βερολίνο και σε ολόκληρη τη Γερμανία». Η Βερολινέζικη ναυαρχίδα του Ισπανικού ομίλου ξενοδοχείων θα προσφέρει το SUV και τη φουτουριστική τεχνολογία του για τους θαμώνες και όσους συμμετέχουν στο σεμινάριο “Ecomeeting” το οποίο και φιλοξενείται στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου. Το σεμινάριο πραγματοποιείται σύμφωνα με τα υψηλότερα οικολογικά πρότυπα.

Από το Δεκέμβριο του 2008, δέκα οχήματα HydroGen4 κυκλοφορούν στους δρόμους του Βερολίνου, ως συμβολή της Opel στην Clean Energy Partnership (CEP). Μέχρι τώρα, εταιρίες όπως οι ADAC, Allianz, Axel Springer AG/Bild, Coca-Cola, Hilton, Linde, Pace, Schindler, Total και Veolia και ινστιτούτα όπως το Γραφείο του κρατιδίου της Έσσης στο Βερολίνο, δοκιμάζουν τα SUV στην καθημερινή κυκλοφορία. Το CEP είναι ένα project υπό την αιγίδα του Γερμανικού Ομοσπονδιακού Υπουργείου Μεταφορών, Δημοσίων Έργων και Αστικής Ανάπτυξης στο οποίο μελετάται η καταλληλότητα του υδρογόνου ως καυσίμου για χρήση σε καθημερινές συνθήκες. Θεωρείται το μεγαλύτερο πρόγραμμα εξέλιξης του είδους στην Ευρώπη.

Το Opel HydroGen4 είναι το τελευταίο ορόσημο στην έρευνα της Opel & General Motors στα συστήματα κυψελών καυσίμου. Η συστοιχία κυψελών καυσίμου αποτελείται από 440 κυψέλες εν σειρά συνδεδεμένες, που παράγουν την απαιτούμενη ηλεκτρική ισχύ για τη λειτουργία ενός σύγχρονου ηλεκτροκινητήρα. Ο κινητήρας 73kW/100hp προσφέρει επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 12 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα μέχρι 160 km/h. Τρία ρεζερβουάρ υψηλής πίεσης από συνθετικό υλικό από ανθρακονήματα χωράνε μέχρι 4,2 kg υδρογόνου. Η ποσότητα αυτή παρέχει αυτονομία μέχρι 320 km. Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο διαρκεί μόνο τρία λεπτά λόγω της τεχνολογίας πίεσης 700 bar. Η Opel ήταν από τους βασικούς συντελεστές εξέλιξης αυτής της τεχνολογίας.

Ο όμιλος NH Hoteles (www.nh-hotels.com) κατατάσσεται τρίτος μεταξύ των Ευρωπαϊκών ‘business hotels’. Η Εταιρία διαχειρίζεται 400 ξενοδοχεία με 59.109 δωμάτια σε 24 χώρες, και είναι Νο1 σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Αφρική. Η NH Hoteles έχει αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη 20 νέα projects για ξενοδοχεία, τα οποία θα προσφέρουν περίπου 3.000 νέα δωμάτια. Η NH Hoteles είναι εταιρία εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Μαδρίτης.