Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011

17o ΡΑΛΙ ΦΙΛΙΠΠΟΣ


Συνέντευξη τύπου έδωσε πριν από λίγο το Διοικητικό Συμβούλιο της Λέσχης Αυτοκινήτου Βέροιας σε ξενοδοχείο της πόλης για θέματα διεξαγωγής του 17ου Ράλλυ Φίλιππος που θα γίνει στη Βέροια στις 16 και 17 Απριλίου.
Τον λόγο πρώτος πήρε ο πρόεδρος της Λ.Α Βέροιας κος Μπιλαδέρης Βασίλης ο οποίος ανέφερε ότι στο θέμα διεξαγωγής του 17ου Ράλλυ Φίλιππος από τεχνικής και οργανωτικής πλευράς όλα έχουν δρομολογηθεί και είναι σχεδόν έτοιμα. Εξέφρασε όμως τόσο την προσωπική, όσο και του υπόλοιπων μελών της Λέσχης, δυσαρέσκεια για τη μη (προς το παρόν) υποστήριξη της προσπάθειας τόσο από την Περιφέρεια όσο και από τον Δήμο Βέροιας , ο οποίος φαίνεται να είναι κάθετα αντίθετος σε κάθε χορηγία που αφορά Αθλητικά Σωματεία και όχι μόνο.
«Ξέρουμε ότι οι καιροί  είναι δύσκολοι αλλά θα παλέψουμε…»
Ο κος Μπιλαδέρης αναφερόμενος στις παροχές και στις χορηγίες είπε ότι στους δύσκολους αυτούς οικονομικούς καιρούς η Λ.Α.Β θα παλέψει ώστε να έχει τις καλύτερες δυνατές παροχές για τα πληρώματα. «Όλα είναι υπό συζήτηση» τόνισε (αυτοκινητάμαξα, διαμονή σε ξενοδοχεία, έκπτωση στους αγωνιζόμενους ανάλογα με τον χρόνο κατοχύρωσης της συμμετοχής κ.α) και συνέχισε «Για να γίνει η διεξαγωγή του Φίλιππος χρειάζονται 17.500 ευρώ με όλα πληρωμένα (κριτές, ενδιάμεσους, αλυτάρχες και στελέχη του αγώνα, παράβολα κλπ).
 «Στο ίδιο μοτίβο με το 16ο »
Στο αγωνιστικό κομμάτι αναφέρθηκε ότι το 17ο Φίλιππος δεν θα έχει θα έχει αλλαγές από πέρυσι. ‘Έτσι Θα περιλαμβάνει 2 ειδικές διαδρομές επαναλαμβανόμενες μήκους 174 χλμ  (Πολυδένδρι – Κουστοχώρι) με service park στο ίδιο σημείο με πέρυσι.  Η μόνη αλλαγή που θα γίνει είναι ότι η έναρξη του αγώνα θα γίνει 1 ώρα αργότερα δηλαδή στις 10:30 ενώ αλλάζει και ο αλυτάρχης του αγώνα. Ζήτησε επίσης,  η ώρα κλεισίματος των ειδικών να μειωθεί κατά 30 λεπτά ώστε να μπορέσουν να μπουν στην ειδική περισσότεροι θεατές ενώ ανέφερε ότι στο νέο φυλλάδιο του αγώνα που θα εκδοθεί σε λίγες μέρες θα υπάρχουν σημειωμένες οι καλύτερες και πιο εντυπωσιακές θέσεις του αγώνα στις οποίες θα μπορεί ο θεατής με ασφάλεια να παρακολουθήσει τον αγώνα.
Αναφορά έγινε για την επίσημη ιστοσελίδα της Λέσχης η οποία πρόκειται το επόμενο διάστημα να αναβαθμίσει με σκοπό την ενημέρωση τόσο των μελών και φίλων του αυτοκινήτου αλλά και των δημοσιογράφων για τα δρώμενα στο χώρο.
«Νέος Αλυτάρχης ο κος Π. Μαραντζίδης»
Ο κος Μπιλαδέρης ανακοίνωσε ότι στο 17ο Φίλιππος μετά από απόφαση του Δ.Σ, αλυτάρχης του αγώνα θα είναι ο κος Παναγιώτης Μαραντζίδης, ο οποίος σε σύντομο χαιρετισμό είπε ότι η πόλη της Βέροιας έχει κόσμο που αγαπάει το αυτοκίνητο και πρέπει να απολαύσει ένα καλά οργανωμένο και ασφαλή αγώνα που όπως πάντα η Λ.Α Βέροιας είχε υψηλά στάνταρ.
Τέλος το Δ.Σ της ΛΑΒ προσκάλεσε όλους τους φίλους του αυτοκινήτου να δώσουν το δυναμικό παρόν στο 17ο Ράλλυ Φίλιππος που τόσα χρόνια προσφέρει τις καλύτερες συγκινήσεις τόσο στους θεατές όσο και στους αγωνιζόμενους.

Θριαμβευτική διπλή νίκη για την Chevrolet στην εκκίνηση του WTCC

Μετά από τρεις μήνες διακοπής, το WTCC επέστρεψε για να μας προσφέρει μια ακόμα συναρπαστική αγωνιστική χρονιά, φιλοξενούμενο στις καλύτερες πίστες του κόσμου. Η αυλαία άνοιξε στην πίστα της Curitima στην Βραζιλία, με όλες τις ομάδες να έχουν προετοιμαστεί όσο καλύτερα μπορούσαν και το επίπεδο του ανταγωνισμού να προμηνύεται υψηλότατο. Το τελικό αποτέλεσμα του διημέρου πάντως, δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο για την αγωνιστική ομάδα της Chevrolet, που έφυγε από την Νότιο Αμερική φορτωμένη με κύπελλα και βαθμούς.


Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο μέρος του αγώνα ο Rob Huff κατέκτησε την νίκη με τους Yvan Muller και τον τοπικό ήρωα Caca Bueno (που οδήγησε ένα τέταρτο Cruze ειδικά για αυτό τον αγώνα) να τερματίζουν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Στο δεύτερο μέρος ήταν σειρά του Allain Menu να περάσει πρώτος την γραμμή του τερματισμού, με τον Yvan Muller να τερματίζει τρίτος, τον Rob Huff στην τέταρτη θέση και τον Caca Bueno στην πέμπτη.


Με αυτά τα αποτελέσματα η νέα αγωνιστική έκδοση του Cruze με τον Turbo κινητήρα των 1,6 λίτρων, αποδεικνύει και στην πράξη ότι είναι η πιο ανταγωνιστική πρόταση για το νέο πρωτάθλημα. Αξίζει να υπογραμμιστεί εδώ ότι το 2011 σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής για το WTCC καθώς η κορυφαία διαφοροποίηση στις τεχνικές προδιαγραφές για φέτος, είναι η χρησιμοποίηση ενός υπετροφοδοτούμενου συνόλου των 1,6 λίτρων ως βασικού κινητήρα. Μια απόφαση που έρχεται να εναρμονίσει τον θεσμό με την σύγχρονη τάση του Downsizing που κυριαρχεί στην αγορά, καθώς ένας από τους βασικούς στόχους τον μηχανοκίνητων σπορ είναι η εξέλιξη τεχνολογίας που θα περάσει στα αυτοκίνητα παραγωγής.


Η Chevrolet, μετά από την άκρως επιτυχημένη περσινή χρονιά όπου κατακτήθηκε η πρώτη θέση τόσο στην κατάταξη των οδηγών όσο και σε αυτή των κατασκευαστών, είναι πανέτοιμη να αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις συνεχίζοντας την εξαιρετική της πορεία. Η σχετική μέριμνα ξεκίνησε από τις αρχές του 2010, καθώς ο βασικός στόχος της σχεδίασης και της κατασκευής του νέου μοτέρ των 1,6 λίτρων ήταν κάτι που, εκτός από υψηλή τεχνογνωσία και σημαντικές επενδύσεις, απαιτούσε και πολύ χρόνο. Ωστόσο ο νέος κινητήρας ολοκληρώθηκε μέσα σε μόλις 9 μήνες, αφήνοντας περισσότερο χρόνο σε σχεδιαστές και μηχανικούς, προκειμένου να αφοσιωθούν στην εξέλιξη του αμαξώματος και των υπόλοιπων μηχανικών μερών. Τα αγωνιστικά που θριάμβεψαν στον πρώτο αγώνα είναι κατά 70% διαφορετικά σε σχέση με το περσινά αυτοκίνητα. Κύριοι άξονες διαφοροποίησης είναι η κατάλληλη στήριξη του μικρότερου σε μέγεθος μοτέρ, η ακόμα καλύτερη διανομή του βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες, το νέο και πιο αποδοτικό σύστημα ψύξης, η επανασχεδίαση της ανάρτησης (κυρίως εμπρός) και φυσικά ο συνολικός επαναπροσδιορισμός του αεροδυναμικού πακέτου.






Δηλώσεις των πρωταγωνιστών


Rob Huff: «Ήταν μια εξαιρετική εβδομάδα για όλη την ομάδα και για εμένα προσωπικά. Το να φύγω από την Βραζιλία στην πρώτη θέση της κατάταξης είναι κάτι που με χαροποιεί απίστευτα και μου δίνει τρομερή ενέργεια για την συνέχεια.»


Alain Menu: «Η ημέρα του αγώνα ήταν ξεκάθαρα καλύτερη για εμένα σε σχέση με την προηγούμενη όπου στα χρονομετρημένα δεν τα πήγα καλά. Ήμουν τυχερός που μπήκα στην δεκάδα αλλά θεωρώ πως με όλες τις περσινές μου ατυχίες αυτό ήταν μια απλή… αποζημίωση. Χαίρομαι που κατάφερα να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να φέρω μια πρώτη θέση για την ομάδα.»


Yvan Muller: «Δύο θέσεις στα πόντιουμ του πρώτου αγώνα είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Μπορεί να μην κέρδισα και να μην είμαι στην πρώτη θέση της βαθμολογίας αλλά έχουμε πολύ καιρό ακόμη. Αυτό που με ικανοποιεί πιο πολύ από όλα είναι το πόσο καλό είναι το νέο αυτοκίνητο στην πίστα.»


Caca Bueno: «Ήταν ένα απίστευτο σαββατοκύριακο. Για εμένα ήταν μια εξαιρετική εμπειρία απλώς και μόνο το να είμαι μέλος μιας αγωνιστικής ομάδας αυτού του επιπέδου. Πόσο μάλλον αν σκεφτεί κανείς το ότι κατάφερα να πλασαριστώ ψηλά. Το μόνο που μένει να ελπίζω σε προσωπικό επίπεδο είναι να έχω ξανά μια τέτοια ευκαιρία.»