Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012

Run It & Park It

Το βίντεο που πρόκειται να παρακολουθήσετε θα μπορούσε να καταταχθεί στη λίστα με τις πιο επιτυχημένες εξόδους από ειδική διαδρομή ενός αγώνα ράλι (αν φυσικά μια έξοδος από τον δρόμο, ως μέρος ενός ατυχήματος μπορεί να χαρακτηριστεί επιτυχημένη). Ο Juho Ηänninen, κατά τη διάρκεια μιας νυχτερινής διαδρομής του ράλι Sanremo έχασε τον έλεγχο της Skoda Fabia του, είχε μια αρκετά ισχυρή επαφή με τις προστατευτικές μπάρες και - μέσα στην ατυχία του - κατάφερε το καλύτερο παρκάρισμα που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ σε αντίστοιχες περιπτώσεις.



Ρίξτε μια ματιά στο βίντεο που ακολουθεί και θα καταλάβετε!


Πηγή: IRC

Περιοδικό Autokinisimag

Ford Mustang: Γραμμή Παραγωγής feat. Vaughn Gittin Jr.

Στο βίντεο που ακολουθεί θα έχετε την ευκαιρία να πάρετε μια ιδέα από τις διαδικασίες που λαμβάνουν χώρα στη γραμμή παραγωγής της Ford στη μονάδα συναρμολόγησης του Flat Rock, στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ. Από το 2004 η γραμμή παραγωγής του Flat Rock είναι υπεύθυνη για τις Mustang που κυκλοφορούν στους δρόμους της Αμερικής. Κάθε βάρδια παράγει 500 αυτοκίνητα και κατά τη διάρκεια του ποιοτικού ελέγχου ένα «τυχερό» 5% των οχημάτων επιλέγεται τυχαία για πλήρη δοκιμή και αξιολόγηση στην πίστα δοκιμών της Ford. Η Mustang του παρακάτω βίντεο δεν επιλέχθηκε παρόλα αυτά τυχαία!








Πηγή: FordRacingTV

Περιοδικό Autokinisimag

Σκανδαλώδης αποτυχία για το GT86 στο τεστ αποφυγής ταράνδου (!)

Η ρητορική γύρω από το Toyota GT86 (ή/και Subaru BRZ) ανθεί τις τελευταίες ημέρες στην Ελλάδα, ειδικά από τη στιγμή που ανακοινώθηκαν οι τιμές της επίσημης αντιπροσωπίας. Σήμερα, εδώ στο Blog του περιοδικού Autokinisimag, επιστρέφουμε με μια ακόμη είδηση που αφορά το πολυαναμενόμενο ιαπωνικό μοντέλο, αρκετά δυσάρεστη αυτή τη φορά.

Φανταζόμαστε πως το αποκαλούμενο «τεστ αποφυγής ταράνδου» (moose test) το γνωρίζετε όλοι σας. Χάριν υπενθύμισης, σας πληροφορούμε πως πρόκειται για ένα τεστ που δοκιμάζει την ικανότητα ενός αυτοκινήτου να αποφύγει ένα εμπόδιο που αιφνιδιαστικά μπορεί να εμφανιστεί στην πορεία του και που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στη Σουηδία της δεκαετίας του 1970. Ιδιαίτερη θέση στο συγκεκριμένο τεστ κατέχει η Mercedes A-Class πρώτης γενιάς, μοντέλο το οποίο κατά τη διάρκεια διενέργειας του τεστ από το σουηδικό περιοδικό Technikens Värld επιδόθηκε σε εντυπωσιακά ακροβατικά με τη μια του πλευρά προσπαθώντας να εκτελέσει τη διαδικασία του σλάλομ ανάμεσα σε μια σειρά κώνων (όπως άλλωστε ορίζουν οι προδιαγραφές του τεστ). Ο οδηγός της A-Class και δημοσιογράφος Robert Collin όταν αργότερα ερωτήθηκε για το συμβάν, το παρομοίασε με την προσπάθεια αποφυγής ενός ταράνδου σε δημόσιο δρόμο. Έτσι λοιπόν προέκυψε η περίφημη ονομασία του τεστ και από εκείνη τη στιγμή η συζήτηση γύρω από το σύστημα ESC (Electronic Stability Control) άρχισε να είναι εντονότερη.



Αρκετά χρόνια μετά παρόλα αυτά, η Toyota δεν φαίνεται να έχει διδαχθεί από τα παθήματα της Mercedes. Απόδειξη αποτελεί η αδυναμία του GT86 να ολοκληρώσει επιτυχημένα το συγκεκριμένο τεστ.

Η συνέχεια στο βίντεο που ακολουθεί.


Πηγή: FASTLAPracing

Περιοδικό Autokinisimag

Ινδικό Grand Prix

Ο θίασος της Formula 1 ταξιδεύει στην Ινδία αυτό το Σαββατοκύριακο – για δεύτερη χρονιά - και όπως πέρσι η Pirelli επέλεξε τα σκληρά ελαστικά P Zero Silver και τα μαλακά P Zero Yellow. Ωστόσο, οι φετινές γόμες είναι πιο μαλακές συγκριτικά με τις αντίστοιχες περσινές, επομένως γνωρίζοντας καλύτερα το σιρκουί Buddh και έχοντας κάποια πραγματικά δεδομένα, η Pirelli μπορεί να είναι λιγότερο συντηρητική – μειώνοντας ακόμα περισσότερο τις χρονικές διαφορές μεταξύ των οδηγών. 

Συγκριτικά με το προηγούμενο grand prix στην Κορέα, όπου η Pirelli έφερε τις δύο πιο μαλακές γόμες της, η Ινδία έχει υψηλές απαιτήσεις από τα ελαστικά. Αυτό οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, ξεκινώντας από τις υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος που υπερβαίνουν τους 30 βαθμούς Κελσίου. Η χάραξη της πίστας περιλαμβάνει αρκετές γρήγορες στροφές με υψηλά πλευρικά φορτία για τα ελαστικά: ειδικά η στροφή 10 με κλίση που μοιάζει με τη διάσημη στροφή 8 της Τουρκίας. Το εμπρός αριστερό ελαστικό υπόκειται σε επιτάχυνση 4G στην έξοδο της στροφής, όπου απαιτείται μέγιστη πρόσφυση για διατήρηση της αγωνιστικής γραμμής, αλλά στην πραγματικότητα τα ελαστικά υπόκεινται σε πλήρες πλευρικό φορτίο επί έξι δευτερόλεπτα μέσα στη στροφή, κάτι που αυξάνει τη φθορά. Στην αρχή της πίστας ειδικότερα υπάρχουν κάποιες αισθητές αλλαγές κλίσης που ασκούν κατακόρυφες δυνάμεις και στα ελαστικά, σε συνδυασμό με μία επιβράδυνση 3,6G πριν την είσοδο στη στροφή 4. Η κύρια ευθεία, μήκους άνω του ενός χιλιομέτρου, είναι από τις μεγαλύτερες της χρονιάς: ενώ η θερμοκρασία πέλματος που ξεπερνά ακόμα και τους 100 βαθμούς Κελσίου κατά τη διάρκεια ενός γύρου, πέφτει αισθητά στο τέλος της ευθείας. Καθώς η πίστα δεν χρησιμοποιείται πολύ κατά τη διάρκεια της χρονιάς, αναμένεται να εξελιχθεί σημαντικά μέσα στο Σαββατοκύριακο. Μία βρώμικη πίστα προκαλεί υπερβολική ολίσθηση των τροχών καθώς τα μονοθέσια αγωνίζονται για πρόσφυση, κάτι που αυξάνει επίσης τη φθορά των ελαστικών. Γενικά όμως, ο ασφαλτοτάπητας του Buddh είναι πολύ ομαλός, με αποτέλεσμα να περιορίζεται το degradation των ελαστικών.

Πηγή: Pirelli

Περιοδικό Autokinisimag