Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Drifting χωρίς χειρόφρενο, απευθείας από τις Φιλιππίνες

Βρίσκεται σε ένα ειδυλλιακό τοπίο στις Φιλιππίνες. Παίζει με την BMW M5s. Οδηγεί χωρίς παπούτσια. Και driftαρει χωρίς να τραβήξει ποτέ το χειρόφρενο, δουλεύοντας μόνο με τον συμπλέκτη. Είναι ο drifter Ian King.



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ducati: To νέο απόκτημα της Audi (χωρίς την αναβάτισσα)

Στην απόκτηση της ιταλικής εταιρείας μοτοσυκλετών Ducati Motor Holding από τον επενδυτικό όμιλο Investindustrial SpA προχωρά η Audi AG, όπως αναφέρει σε επίσημη ανακοίνωσή της η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν έγιναν γνωστοί.

Η Ducati "είναι ειδική στους κινητήρες υψηλής απόδοσης και τις κατασκευές χαμηλού βάρους, ενώ είναι μία από τις πιο κερδοφόρες κατασκευάστριες μοτοσυκλετών στον κόσμο", δήλωσε ο CEO της Audi, Rupert Stadler.

Η μητρική της Audi, Volkswagen έχει θέσει ως στόχο να γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο έως το 2018 και με "όπλο" τις μεγάλες επενδύσεις ενισχύει την παρουσία της σε όλο τον κόσμο. Πέρυσι κατέγραψε πωλήσεις και κέρδη ρεκόρ και διαθέτει στο "οπλοστάσιό" της καθαρή ρευστότητα ύψους περίπου 17 δισ. ευρώ.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πηγή:capital.gr

Νέες προσφορές για το SEAT IBIZA

Από 12 Απριλίου 2012, η Τεχνοκάρ ΑΒΕΕ θέτει σε ισχύ νέο προωθητικό πρόγραμμα για το SEAT IBIZA που προσφέρεται πλέον σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, με το συνολικό όφελος για τους καταναλωτές να φτάνει έως και €2.560!

Ακολουθούν χαρακτηριστικά παραδείγματα για συγκεκριμένες εκδόσεις του δημοφιλούς Ισπανικού super mini:

- IBIZA 1.2 70hp Comfort SC

Η τιμή που προκύπτει για το πρώτο μοντέλο της γκάμας με τις νέες προσφορές διαμορφώνεται πλέον στα €9.844, τιμή η οποία με το προσφερόμενο όφελος απόσυρσης καταλήγει στα 8.990€, για ένα αυτοκίνητο με πλήρη εξοπλισμό ο οποίος περιλαμβάνει air condition, ABS, 4 airbags, radio CD με χειριστήρια στο τιμόνι, cruise control, προβολείς ομίχλης και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.

- IBIZA 1.4 85hp Sport SC

Προσφέρεται πλέον έκπτωση 800€ για όλες τις εκδόσεις με κινητήρα 1.4 85/101 hp με τις τιμές για τα συγκεκριμένα μοντέλα να ξεκινούν πλέον μόλις από 9.590€ για την έκδοση 1.4 85hp Sport SC.

- IBIZA 1.2 TSI 105hp Sport SC

Για τις διαθέσιμες εκδόσεις με κινητήρα 1.2 TSI 105hp προσφέρεται πλέον νέα έκπτωση 800€ για τις 3θυρες εκδόσεις και 600€ για τις 5θυρες εκδόσεις. Χαρακτηριστικά για την έκδοση 1.2 TSI 105hp Sport SC η τιμή που προκύπτει διαμορφώνεται στα €12.590 και μετά και το όφελος απόσυρσης μόλις στα 11.630€.

Σημειώνουμε ότι το νέο προωθητικό πρόγραμμα ισχύει για αυστηρά περιορισμένο και συγκεκριμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων.

Αναβαθμισμένο σύστημα Opel FlexFix μπορεί να μεταφέρει μέχρι τέσσερα ποδήλατα

Το αναβαθμισμένο σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix δεύτερης γενιάς που μπορεί να μεταφέρει μέχρι τέσσερα ποδήλατα ταυτόχρονα διατίθεται τώρα για τα Astra Sports Tourer και Zafira Tourer. Το καινοτόμο σύστημα - αποκλειστικότητα της Opel -είναι ενσωματωμένο στον πίσω προφυλακτήρα και προσφέρει άνεση στη μεταφορά ποδηλάτων για μεγαλύτερη απόλαυση στις διακοπές ή σε αποδράσεις στην εξοχή με συγγενείς ή φίλους. Το αναβαθμισμένο σύστημαOpel FlexFix των Astra Sports Tourer και Zafira Tourer είναι σχεδιασμένο για τη μεταφορά δύο ποδηλάτων όπως στην περίπτωση των Corsa, Meriva, του 5ΘAstraκαι του Antara. Τώρα προσφέρει μία σειρά καινοτομιών σε συνδυασμό με αυξημένη ικανότητα μεταφοράς φορτίου. Το πρώτο και το δεύτερο ποδήλατο μπορούν να ζυγίζουν μέχρι 30 kg το καθένα (αντί 20 kgόπως ίσχυε μέχρι τώρα).Αυτό διευκολύνει τη μεταφορά ηλεκτρικών ποδηλάτων που αποκτούν όλο και μεγαλύτερη δημοτικότητα, αν και αρκετά βαρύτερα. Στο πλαίσιο του FlexFix δεύτερης γενιάς διατίθεται τώρα κιτ προέκτασης με αντάπτορα που κουμπώνει για τη μεταφορά δύο ακόμα ποδηλάτων βάρους 20 kg το καθένα. Η συνολική ικανότητα μεταφοράς φορτίου είναι 80 kg. Ειδικές βάσεις με ελαστικά ένθετα συγκρατούν με ασφάλεια τα ποδήλατα στη θέση τους. Επιπλέον το νέο σύστημα σχάρας κλειδώνει ώστε τα ποδήλατα να προστατεύονται από τους κλέφτες όταν το όχημα είναι σταματημένο. Ένα ακόμα σημαντικό επιχείρημα πωλήσεων του συστήματος FlexFix δεύτερης γενιάς είναι ότι ακόμα και με πλήρες φορτίο επιτρέπει το άνοιγμα της πίσω πόρτας, παρέχοντας άμεση πρόσβαση στο χώρο αποσκευών.

Ενσωματωμένο στο όχημα, φιλικό προς το χρήστη, εργονομικό, ευέλικτο σύστημα, αποκλειστικότητα της Opel

Με τοFlexFix, η Opelπαραμένει η μοναδική κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων που προσφέρει ένα σύστημα μεταφοράς ποδηλάτων πλήρως ενσωματωμένο στο όχημα. Φιλική προς το χρήστη, η σχάρα μετακινείται πολύ εύκολα και ρυθμίζεται με το χέρι χωρίς να απαιτεί εργαλεία. Όταν δεν χρησιμοποιείται, εξαφανίζεται αόρατα στον πίσω προφυλακτήρα. Είναι ένα ακόμα παράδειγμα της διάσημης ευελιξίας Opel. Σημαντικό πλεονέκτημα του συστήματος Opel FlexFix είναι η εξαιρετική εργονομία του: αντίθετα με άλλα συστήματα όπως σχάρες οροφής που απαιτούν από το χρήστη να ανεβάσει το ποδήλατο ψηλά, η σχάρα FlexFix βρίσκεται σε μικρή απόσταση από το έδαφος, διευκολύνοντας τη φόρτωση. Οι ειδικοί σε θέματα πλάτης του AktionGesunderRückene.V. (AGR – ActionforHealthyBacks) τόνισαν το συγκεκριμένο σημείο όταν το παγκοσμίως πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής, το νέο Meriva, τιμήθηκε με την περίοπτη σφραγίδα έγκρισης για τη συνολική εργονομική φιλοσοφία του, που περιλαμβάνει το σύστημα FlexFix.

Αντίθετα με συστήματα που βασίζονται σε σχάρες οροφής, το όχημα δεν έχει περιορισμό ταχύτητας 120 km/h καθώς τα ποδήλατα μεταφέρονται πίσω. Αυτή η σταθερή διάταξη είναι εξαιρετικά ασφαλής σε ένα απότομο φρενάρισμα ή σε μία σύγκρουση. Εάν επιλεγεί όπισθεν, ένα ακουστικό σήμα προειδοποιεί τον οδηγό ότι η σχάρα είναι ανοιχτή.

Τώρα το supercar GT-R της Nissan, σε εφαρμογή για iPad

H Nissan με δεδομένη την πρωτοπορία της σε κάθε είδους τεχνολογική εξέλιξη, λάνσαρε μια εφαρμογή για τους χρήστες του iPad, που προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία ανακάλυψης και εξερεύνησης του εκπληκτικού supercar.

Tα κυριότερα χαρακτηριστικά της εφαρμογής έχουν ως εξής:

Ένα διαδραστικό βίντεο που σας επιτρέπει να ανακαλύψετε όλα όσα κάνουν το GT-R να υπερέχει στους τομείς της ασφάλειας, της άνεσης, της απόδοσης, καθώς και στην καινοτομία και το σχεδιασμό.

Μια διαδραστική ενότητα που περιλαμβάνει εικόνες και κείμενο, όλα προσαρμοσμένα σε ένα video του GT-R στους δρόμους της Βαρκελώνης, κατά τη διάρκεια ενός οδοιπορικού μιας εβδομάδας.

Ένα εργαλείο που σας επιτρέπει να δείτε το GT-R σε όλα τα διαθέσιμα χρώματα και τις εκδόσεις του.

Μια δυναμική συλλογή από φωτογραφίες που δείχνουν και την παραμικρή λεπτομέρεια του GT-R.

Μια ενότητα με την ονομασία «The Legend» που σας παρουσιάζει τις τεχνικές προδιαγραφές του GT-R, τη συμμετοχή του σε αγώνες και λοιπές εκδηλώσεις, καθώς και την ιστορία της δημιουργίας του.

Η παραπάνω εφαρμογή που σας φέρνει πιο κοντά στον κόσμο του GT-R, είναι διαθέσιμη δωρεάν στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Apple, iTunes, στη διεύθυνση :

http://itunes.apple.com/us/app/nissan-gt-r/id432507908?mt=8

Το Μπαχρέιν θα αναδείξει τις δυνατότητες των μεσαίων και μαλακών ελαστικών P ZERO

Το σκηνικό
Η πίστα του Μπαχρέιν είναι μία από τις τρεις στις οποίες η Pirelli αγωνίζεται φέτος για πρώτη φορά, αλλά αντίθετα με το Hockenheim στη Γερμανία και το Grand Prix Αμερικής, η Ιταλική φίρμα διαθέτει εμπειρία από το σιρκουί του Sakhir έχοντας ήδη πραγματοποιήσει εκεί δύο δοκιμές ελαστικών το Δεκέμβριο του 2010 και τον Ιανουάριο του 2011, εν όψει της επιστροφής της στη F1. Στην πρώτη περίπτωση, η δοκιμή διακόπηκε λόγω αμμοθύελλας που έφερε άμμο στην πίστα και επηρέασε τη λειτουργία του οχήματος δοκιμών: περιστατικό που αναδεικνύει ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του σιρκουί της Μέσης Ανατολής, στη μέση της ερήμου.
Η άμμος συχνά εισβάλλει στην πίστα με αρνητικές επιπτώσεις στην πρόσφυση αλλά είναι πολύ δύσκολο να προβλέψεις πότε και πού. Η Pirelli θα φέρει μεσαία P Zero White και μαλακά ελαστικά Zero Yellow στο Μπαχρέιν: είναι ο ίδιος συνδυασμός που χρησιμοποιήθηκε σε Αυστραλία και Κίνα.
Το σιρκουί του Sakhir θα επανέλθει στην αρχική διάταξη των 5.412 χλμ. το 2012, αφού χρησιμοποιήθηκε ένα εκτεταμένο loop το 2010, την τελευταία φορά που έγινε αγώνας εκεί. Οι 15 στροφές και το μεταβλητό πλάτος της πίστας προσφέρουν άφθονες ευκαιρίες για προσπεράσεις. Η ελκτική πρόσφυση και το φρενάρισμα αποτελούν τις μεγαλύτερες προκλήσεις της πίστας, με τα μονοθέσια να επιβραδύνουν από τα 315χλμ/ώρα στα 65χλμ/ώρα σε 130m μόλις και σε τρία δεύτερα στην στροφή 1. Αυτό αναπτύσσει δυνάμεις στα ελαστικά αντίστοιχες των 5G. Η ύπαρξη άμμου στη γύρω περιοχή σημαίνει ότι η πίστα μπορεί να είναι πολύ βρώμικη, κυρίως στο ξεκίνημα του Σαββατοκύριακου, επομένως είναι σημαντικό για τους οδηγούς να ακολουθούν την αγωνιστική γραμμή, κυρίως στο γρήγορο αλλά ελικοειδές τμήμα από τις στροφές τέσσερα έως επτά.
Δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της Pirelli Paul Hembery: «Υπάρχουν αρκετές τεχνικές προκλήσεις προβλέψιμες για το Μπαχρέιν, όπως οι υψηλές θερμοκρασίες που υπερβαίνουν τους 30 βαθμούς Κελσίου και αναγκάζουν τα ελαστικά να λειτουργήσουν σε μεγάλο εύρος συνθηκών. Έχουμε συγκεντρώσει κάποια στοιχεία της πίστας από τις δοκιμές μας εκεί στο παρελθόν, αλλά τα ελαστικά και τα μονοθέσια έχουν αλλάξει τόσο πολύ από τότε ώστε είναι σαν να ξεκινάμε πάλι από την αρχή, από μία λευκή κόλλα χαρτιού. Ωστόσο, αναμένουμε ένα υψηλό επίπεδο degradation που σίγουρα θα ‘δοκιμάσει’ τις στρατηγικές των ομάδων. Καθώς η πίστα δεν χρησιμοποιείται συχνά, προβλέπουμε μεγάλη αλλαγή στην ελκτική πρόσφυση κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Ο κίνδυνος εισβολής άμμου στην πίστα μπορεί να γίνει φλέγον ζήτημα καθώς απαιτεί χρόνο για να καθαριστεί και ενδέχεται να προκαλέσει τοπική φθορά στα ελαστικά. Επομένως, η διαχείριση ελαστικών θα είναι και πάλι κρίσιμη στο Μπαχρέιν, με την πρόσφυση του πίσω τμήματος να είναι καθοριστική για μία καλή θέση στις κατατακτήριες δοκιμές και γρήγορο ρυθμό στο αγώνα».
Από τη θέση του οδηγού Pedro de la Rosa, HRT: «Το Bahrain International Circuit καταπονεί τρομερά τα πίσω ελαστικά επειδή υπάρχουν πολλές στροφές με πρώτη, δεύτερη και τρίτη σχέση όπου απαιτείται άφθονη ελκτική και πλευρική πρόσφυση και τα ελαστικά υποφέρουν πολύ. Γι’ αυτό ενδείκνυται για δοκιμές ελαστικών. Κάναμε δοκιμές εδώ με Pirelli δύο φορές, όταν ήμουν οδηγός δοκιμών. Ήταν φανταστική εμπειρία και την απόλαυσα πολύ, ακόμα και όταν ξέσπασε η αμμοθύελλα! Έχω ζήσει βροχές, καταιγίδες ακόμα και χιόνι αλλά ποτέ δεν είχα συναντήσει αμμοθύελλα με μονοθέσιο της F1, ήταν κάτι το απίστευτο …Η πίστα καταπονεί και τα φρένα επειδή έχει στροφές όπως η πρώτη, η τέταρτη και η τελευταία που φρενάρεις πολύ δυνατά, κατεβαίνοντας από την έβδομη στη δεύτερη σχέση. Είναι ένα εξαιρετικό σιρκουί για προσπεράσεις με τη βασική ευθεία του ενός χιλιομέτρου, μία ακόμα μεγάλη ανάμεσα στις στροφές 1 και 4 και μία τελευταία απίστευτα μεγάλη ευθεία μεταξύ των στροφών 13 και 14. Η λειτουργία του DRS είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντική: με το DRS και την εκμετάλλευση ροής αέρα του εμπρός μονοθεσίου (slipstreaming), δεν θα υπάρχει πρόβλημα στην προσπέραση. Ο αέρας στο Μπαχρέιν επηρεάζει τρομερά τη συμπεριφορά του μονοθεσίου και το φρενάρισμα, επομένως όταν επιβραδύνεις από 320 χλμ/ώρα σε 70χλμ/ώρα και χάσεις το σημείο φρεναρίσματος για ένα δυο μέτρα, είναι πολύ εύκολο να μπλοκάρεις τα εμπρός ελαστικά και να τα φθείρεις τοπικά κάτι συνηθισμένο στη στροφή 1 στο Μπαχρέιν. Πρέπει να προσπαθείς να μειώσεις τη γωνία κάμπερ όσο το δυνατόν περισσότερο, για να μεγιστοποιείς την επιφάνεια επαφής του ελαστικού με την άσφαλτο με στόχο το άριστο φρενάρισμα και την ελκτική πρόσφυση. Πρέπει να περιορίζεις την αεροδυναμική πίεση λόγω των πολλών ευθειών. Από απόψεως pit stop είναι ένα τυπικό σιρκουί. Εκτιμώ ότι οι ομάδες θα υιοθετήσουν στρατηγικές δύο pit stop επειδή τα ελαστικά προσφέρουν μεγαλύτερη χιλιομετρική κάλυψη φέτος και το νέο προφίλ Pirelli αξιοποιεί τη γόμα στο μέγιστο βαθμό».
Ο οδηγός δοκιμών της Pirelli Lucas di Grassi: «Οι αναμνήσεις μου από το Μπαχρέιν θα
είναι πάντα καλές, γιατί εκεί το 2010 έκανα το ντεμπούτο μου σαν αγωνιστικός οδηγός της F1, με τη Virgin. Η πίστα του Μπαχρέιν είναι υψηλών προκλήσεων σε ό,τι αφορά την κατανάλωση και το set-up του μονοθεσίου. Υπάρχουν μερικές μεγάλες ευθείες, γι’ αυτό είναι απαραίτητο να βρεις την κατάλληλη ισορροπία, αλλά η επίτευξη της βέλτιστης δυνατής ελκτικής πρόσφυσης είναι σίγουρα το μυστικό για ένα καλό χρόνο γύρου. Η αποτελεσματική χρήση του DRS μαζί με τα ελαστικά θα είναι ζωτική στις κατατακτήριες δοκιμές. Πιο συγκεκριμένα, μία καλή έξοδος από τις στροφές στις ευθείες είναι ένας σίγουρος τρόπος για να κερδίσεις χρόνο. Αν σπινάρεις τους τροχούς, φθείρεις τα ελαστικά και επιβραδύνεις. Το Μπαχρέιν γενικά είναι μία απρόβλεπτη πίστα για την εξέλιξη της πρόσφυσης κατά τη διάρκεια του τριημέρου. Η άμμος είναι σημαντικός παράγοντας. Όταν εισβάλλει άμμος στην πίστα, μειώνεται η πλευρική πρόσφυση και αυτό κάνει το μονοθέσιο να γλιστράει, αυξάνοντας τη φθορά των ελαστικών.

Γιατί τα τσούγκρισε η Ford με Peugeot-Citroen

Τα τελευταία δώδεκα χρόνια η Ford κι ο όμιλος PSA (Peugeot-Citroen) συνεργάζονται στην παραγωγή δύο οικογενειών πετρελαιοκινητήρων (μίας μικρών και μίας μεγάλων, άνω των 2,0 lt). Χθες ωστόσο ανακοίνωσαν ότι οι δρόμοι τους θα χωρίσουν στην κατασκευή των μεγαλύτερων συνόλων, καθώς η κάθε εταιρία θα δημιουργεί τα δικά της.
Αν κι όλοι υποψιάζονται ότι αυτό το «σπάσιμο» της συνεργασίας οφείλεται στην πρόσφατη συμφωνία του ομίλου PSA με την GM, οι Γάλλοι το διαψεύδουν, χωρίς ωστόσο να δίνουν λεπτομέρειες για τα αίτια του «χωρισμού».
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει έντονη κινητικότητα σε συνεργασίες μεταξύ εταιριών, αλλά κι αρκετές περιπτώσεις διαμάχης μεταξύ ομίλων.