Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Opel Meriva: Το καλύτερο μικρό πολυμορφικό στις στατιστικές ADAC


Στις πρόσφατες στατιστικές βλαβών της Γερμανικής Λέσχης Αυτοκινήτου ADAC για το 2011, και τα πέντε μοντέλα Opel της λίστας πέτυχαν αποτελέσματα άνω του μέσου όρου, με καλύτερο το Opel Meriva. Ο "πρωταθλητής ευελιξίας" για τις χρονιές ταξινομήσεων 2006 - 2011 παίρνει σχεδόν άριστα κάθε χρόνο εμφανίζοντας "αισθητά λιγότερες βλάβες από το μέσο όρο". Το Opel Corsa σημείωσε επίσης ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα: είχε την καλύτερη κατάταξη ADAC τις χρονιές ταξινομήσεων 2007 – 2009 και το 2011 (2006 και 2010: δεύτερο σε βαθμολογία). Είχε ήδη διακριθεί στην Αναφορά Βλαβών DEKRA 2010, όπου αναδείχθηκε γενικός νικητής με το χαμηλότερο ποσοστό βλαβών από όλα τα οχήματα που δοκιμάστηκαν. Την καλύτερη αξιολόγηση στις στατιστικές ADAC πέτυχε και το Opel Astra, το οποίο συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία ως το μοντέλο με τις λιγότερες βλάβες σύμφωνα με την Αναφορά Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων DEKRA 2012. Το πολυμορφικό Opel Zafira για τις χρονιές ταξινομήσεων 2009 και 2011 και το Opel Insignia για το 2011 έλαβαν επίσης εξαιρετικές θέσεις στην κατάταξη ADAC. Η λέσχη ADAC δημοσιεύει τις στατιστικές βλαβών της από το 1978. Για τη φετινή κατάταξη, αξιολογήθηκαν 230.000 από τέσσερα εκατομμύρια και πλέον κλήσεις που έλαβε η ADAC το 2011. Οι στατιστικές καλύπτουν μοντέλα των έξι τελευταίων ετών με τουλάχιστον 10.000 νέες ταξινομήσεις σε μία από αυτές τις χρονιές στη Γερμανία. Έχουν ληφθεί υπόψη πάνω από 92 σειρές μοντέλων.






Πηγή: Opel




Περιοδικό Autokinisimag

Η σειρά της Audi

Αναφερόμαστε φυσικά στα βίντεο που δημοσιεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες με σκοπό να ευχαριστήσουν τους φίλους τους και πάντοτε με αφορμή την ανταπόκριση των τελευταίων στα social media. Ενώ σε προηγούμενα ποστ είδαμε τα βίντεο της AMG και της Ferrari, σειρά έχει τώρα η Audi, η σελίδα της οποίας στο Facebook έφτασε και ξεπέρασε τους 500.000 φαν. Το βίντεο κινείται στα γνώριμα μοτίβα του καμένου λάστιχου, με την μόνη διαφορά να εντοπίζεται πως το R8 στα χέρια του οδηγού Le Mans Dindo Capello "έγραψε" επιτέλους κάτι που βγάζει νόημα.




Πηγή: Audi




Περιοδικό Autokinisimag

Από την Ρωσία με αγάπη (update)

Φρέσκο βίντεο λοιπόν από την ευθεία του dragtimes.info με πρωταγωνιστές αυτή τη φορά τον συνήθη ύποπτο GT-R ολίγον πουσαρισμένο, μια Corvette ΖR1 επίσης γαργαλημένη και μια Lamborghini Gallardo πειραγμένη στον υπερθετικό βαθμό (απ' ότι αποδεικνύεται πειραγμένη γενικότερα...). Απολαύστε:









Πηγή: Dragtimes.info




Περιοδικό Autokinisimag

Alex Zanardi: Φωτεινό παράδειγμα

Ο Alex Zanardi είναι ο οδηγός που το 2001 έχασε και τα δύο του πόδια σε ένα τρομακτικό ατύχημα κατά τη διάρκεια ενός αγώνα του πρωταθλήματος CART στο Lausitzring. Για όσους δεν θυμούνται, το συγκεκριμένο βίντεο απεικονίζει την στιγμή του ατυχήματος. Το ίδιο το ατύχημα όμως έχει πολύ μικρή σημασία μπροστά σε όλα όσα ακολούθησαν. Κοντεύοντας σχεδόν να χάσει την ζωή του, ο Zanardi δεν τα έβαλε τόσο εύκολα κάτω. Οι γιατροί του έκαναν ότι μπορούσαν προκειμένου να σταθεί και πάλι στα πόδια του, παρέχοντάς του πρόσθετα μέλη τα οποία τελικά δεν τον άφησαν ικανοποιημένο. Έτσι ο Zanardi σχεδίασε ο ίδιος τα πρόσθετά του μέλη με τον τρόπο που τα ήθελε και όχι μόνο στάθηκε στα νέα του πόδια, αλλά κατάφερε έπειτα από λίγο καιρό να βρεθεί και πάλι πίσω από το τιμόνι.



Χρειάστηκαν μόλις δύο χρόνια για να επιστρέψει και πάλι στις πίστες, οδηγώντας το ειδικά τροποποιημένο όχημά του με τα χειριστήρια του γκαζιού και του φρένου στα χέρια - μάλιστα στην ίδια πίστα που μερικά χρόνια πριν τον έφερε πολύ κοντά στον θάνατο. Λαμβάνοντας μέρος σε διάφορους αγώνες από τότε, ο Zanardi έχει πια στραφεί στους αγώνες με hand-bikes (ποδήλατα που έχουν όλα τους τα χειριστήρια στα χέρια). Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να πάρετε μια γεύση από το νέο εγχείρημά του καθώς και την αστείρευτη δύναμη και θέληση που τον διακρίνει. Μπορείτε να μένετε ενημερωμένοι για την αγωνιστική και όχι μόνο πορεία του Ιταλού, στην προσωπική του ιστοσελίδα που θα βρείτε εδώ.












Πηγή: Alex Zanardi, Autoblog




Περιοδικό Autokinisimag

Γνωρίστε το Rimac Concept One

Το όχημα που επιχειρεί να παντρέψει τους όρους "ηλεκτρικό" και "super car". Πρωτοπαρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2013 σε μόλις 88 μονάδες.




Βασικό χαρακτηριστικό του Rimac που έχει προκαλέσει εξαιρετικό ενδιαφέρον είναι φυσικά ο κινητήρας και το σύστημα μετάδοσης με τα οποία εφοδιάζεται. Αποτελούμενο από τέσσερα υποσυστήματα, το καθένα από τα οποία διαθέτουν έναν κινητήρα, έναν αναστροφέα (inverter) και ένα κιβώτιο ταχυτήτων (reduction gearbox: τύπος κιβωτίου που μειώνει την ταχύτητα αυξάνοντας την ροπή) υπόσχεται ιπποδύναμη της τάξης των 1.088 ίππων, 357 κιλών ροπής (κι όμως, δεν είναι τυπογραφικό λάθος), επιτάχυνση 0-100χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα περιορισμένη στα 304χλμ/ώρα. Το πρωτοποριακό σύστημα μετάδοσης της ηλεκτρικής δύναμης καλείται από την Rimac Automobili "All Wheel Torque Vectoring System"και ελέγχει τον κάθε τροχό ξεχωριστά χιλιάδες φορές το δευτερόλεπτο, παρέχοντας σύμφωνα με την κροατική φίρμα μια αξέχαστη οδηγική εμπειρία.




Οι σαγηνευτικές επιδόσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Rimac συνοδεύονται από ένα ιδιαίτερα ελκυστικό πακέτο εξωτερικής εμφάνισης με την καθαρότητα και την απλότητα να κυριαρχούν. Υλικά όπως το ανθρακόνημα κυριαρχούν, ενώ η διχρωμία του εξωτερικού τονίζει τον δυναμικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό, το οδηγοκεντρικό κόκπιτ συνοδεύεται από ένα high-end σύστημα πληροφόρησης του οδηγού για τις λειτουργίες και την κατάσταση του οχήματος. Περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την τιμή του αυτοκινήτου δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί. Παρόλα αυτά δεν χωρά αμφισβήτηση το γεγονός πως το Rimac Concept One έρχεται να αναθεωρήσει τα δεδομένα όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. 











Πηγή: Rimac Automobili




Περιοδικό Autokinisimag

Αυτοκίνητο και Φωτογραφία (Μέρος 2ο)

Σε συνέχεια του πρώτου μέρους, σας παρουσιάζουμε σήμερα την δεύτερη δεκάδα φωτογραφιών με θέμα το αυτοκίνητο και σας ευχόμαστε μια όμορφη, εν μέσω πολιτικού αναβρασμού, εβδομάδα.

Μέρος 2ο




















15 (anType)




















20 (Joey Fink)


Μείνετε συντονισμένοι για τα υπόλοιπα μέρη του φωτογραφικού αφιερώματος και μην ξεχνάτε να αφήνετε τα σχόλιά σας για τις φωτογραφίες.




Περιοδικό Autokinisimag