Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 2 Μαΐου 2012

Πώς πείθεις κάποιον ότι οδήγηση και κινητό δεν μπορούν να συνυπάρξουν;

Απλούστατα, τον υποχρεώνεις να το κάνει. Σας ακούγεται παράξενο; Ίσως αναθεωρήσετε όταν παρακολουθήσετε το παρακάτω βίντεο που μας έρχεται από το Βέλγιο, όπου μια μη κερδοσκοπική οργάνωση με την ονομασία "Responsible Young Drivers" αποφάσισε να χρησιμοποιήσει έναν πρωτότυπο τρόπο, έτσι ώστε να αποδείξει πως η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση είναι άκρως επικίνδυνη. Σε έναν αριθμό υποψηφίων για εξέταση οδηγών επέβαλλε τη σύνταξη γραπτού μηνύματος κατά τη διάρκεια των μαθημάτων πρακτικής εξάσκησης. Το αποτέλεσμα; Δείτε μόνοι σας.


Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία που στοχεύει στην πρόληψη κάνοντας σαφείς τις επιπτώσεις του παραπάνω συνδυασμού - ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός αποτελεί επίσης το ότι πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για τις εξετάσεις οδήγησης. Ωστόσο, προϋποθέτει ένα οργανωμένο και αδιάβλητο σύστημα εκπαίδευσης, κάτι που αυτόματα σημαίνει πως στο ελληνικό σύστημα του παρκαρίσματος και της οπισθογωνίας δεν θα είχε την παραμικρή συνεισφορά (αν και κάτι μου λέει πως οι Έλληνες υποψήφιοι οδηγοί θα διέπρεπαν στη συγκεκριμένη δοκιμασία).



Πηγή: Gizmodo



Περιοδικό Autokinisimag

VW Polo R Line

Το τμήμα R Line της VW είναι αυτό που φροντίζει την αισθητική εικόνα των μοντέλων της εταιρίας (βλέπε το M Packet της BMW, την AMG Line της Mercedes-Benz, τις S και RS Lines της Audi) και δεν θα μπορούσε να αφήσει χωρίς ανάλογες περιποιήσεις το δημοφιλές Polo.




Στο εξωτερικό τμήμα, χαρακτηριστικά σημεία αποτελούν οι ανανεωμένοι, με περισσότερο σπορ προσανατολισμό προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, βαθύτερα πλαϊνά skirts, νέα γρίλια στο εμπρός μέρος βαμμένη σε μαύρο χρώμα και διακοσμημένη με το R Line σήμα, καθώς και ζάντες "Mallory" 16 ιντσών. Τα κρύσταλλα από τα B-pillars και πίσω διαθέτουν σκουρότερη ζελατίνα, η οποία είναι κατά 65% φωτοαπορροφητική ενώ στους προβολείς ομίχλης έχει προστεθεί η εξαιρετικά χρήσιμη λειτουργία περιστροφής τους κατά την διάρκεια του στριψίματος. 




Στο εσωτερικό, οι αλλαγές εντοπίζονται στα σπορ καθίσματα επενδυμένα με ύφασμα "Kyalami" και στον R Line λογότυπο (κεντημένο στα προσκέφαλα), στις επενδύσεις βουρτσισμένου αλουμινίου και στην οροφή, η οποία είναι καλυμμένη με μαύρο ύφασμα. Το τριάκτινο τιμόνι καλύπτεται από δέρμα ενώ τα αλουμινένια ποδοστήρια συμπληρώνουν τη γενικότερη δυναμική εικόνα.




Ο επιπλέον εξοπλισμός αφορά το ηχοσύστημα RCD 310 με 6 ηχεία, δυνατότητα σύνδεσης με φορητές συσκευές (iPod, iPhone, usb sticks, mp3 players), σύστημα ημιαυτόματου κλιματισμού "Climatic", πολυλειτουργικό trip computer, ηλεκτρικά παράθυρα στις πίσω πόρτες (για τα πεντάθυρα μοντέλα), εμπρός καθίσματα ρυθμιζόμενα καθ' ύψος, αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, φώτα ανάγνωσης μπρος και πίσω, σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών και κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό.




Όσον αφορά τις επιλογές κινητήρων, η VW φαίνεται να απογοητεύει τους επίδοξους αγοραστές που ενδεχομένως να είχαν μεγάλες βλέψεις και εξοπλίζει με το πακέτο R Line μόνο την έκδοση του Polo με τον κινητήρα TSI των 1,2 λίτρων και 105 αλόγων. Ο κινητήρας συνοδεύεται από ένα 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και κινεί το αμάξωμα μέχρι τα πρώτα 100χλμ/ώρα σε 9,7 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα ανέρχεται στα 190χλμ/ώρα και οι εκπομπές CO2 στα 124γρ/χλμ.




Η τιμή για το τρίθυρο μοντέλο εκτιμάται περίπου στις 18.500€ με αυτή του πεντάθυρου να αναμένεται περίπου 1.000€ μεγαλύτερη. Η VW δέχεται ήδη παραγγελίες ενώ τα πρώτα Polo R Line αναμένεται να διανύσουν τα πρώτα τους χιλιόμετρα τον Ιούλιο.



Πηγή: VW



Περιοδικό Autokinisimag

Η BMW επιστρέφει στο DTM

Ύστερα από απουσία 20 ετών, η BMW επιστρέφει στο πρωτάθλημα DTM (Deutsche Tourenwagen Masters). Το περασμένο Σαββατοκύριακο, στον αγώνα του Hockenheim τα αυτοκίνητα της BMW πραγματοποίησαν την επάνοδό τους με άκρως ικανοποιητικά αποτελέσματα - αν αναλογιστεί κανείς την πολύχρονη απουσία από το θεσμό. Στα ελεύθερα δοκιμαστικά του Σαββάτου ο Andy Priaulx έφερε την M3 DTM στη δέκατη θέση ενώ λίγο πριν τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά ο Bruno Splengler - 20ος την Παρασκευή - κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο (1:33:512). Το τέλος του αγώνα της Κυριακής επιφύλασσε για τον Priaulx την έκτη θέση, η οποία ήταν και η καλύτερη για την ομάδα της BMW - καθόλου άσχημα οφείλουμε να παραδεχθούμε.






Πηγή: DTM


Περιοδικό Autokinisimag

Η Mercedes γιορτάζει 2 εκ. views στο Youtube

Το επίσημο κανάλι της Mercedes AMG στο Youtube έφτασε τα 2 εκατομμύρια views. Ποιός λοιπόν θα ήταν ο καλύτερος τρόπος για τον Γερμανό κατασκευαστή για να γιορτάσει το γεγονός από μια C63 AMG Coupe, μερικές τετράδες λάστιχα και την πίστα Laguna Seca στην Καλιφόρνια;


Φανταστείτε τι πρόκειται να γίνει όταν το κανάλι του περιοδικού Autokinisimag θα φθάσει τα 2 εκατομμύρια views...



Περιοδικό Autokinisimag

Αν είναι να το κάνεις, κάνε το με στιλ

Τι και αν θα καταστρέψεις την αναλογία κιλών ανά ίππο; Τι και αν θα χάσεις τρεις κόντρες στη σειρά; Σημασία έχει να το κάνεις με στιλ. Αυτό ακριβώς έκανε ο παρακάτω διαγωνιζόμενος - πού αλλού; - στην πασίγνωστη ρώσικη ευθεία, όπου έχουν κατά καιρούς αναμετρηθεί κάποια από τα δυνατότερα road legal αυτοκίνητα της Ευρώπης και όχι μόνο. Ο εν λόγω cowboy λοιπόν σκέφτηκε να στηθεί στην ευθεία του ενός μιλίου, εφοδιάζοντας το Dodge Ram του με μια αγελάδα. Μπορεί το στοκ Ram του να μην κατάφερε να κερδίσει τους αντιπάλους του (ένα 600 ίππων Range Rover Sport Supercharged GT600, μια στοκ Mercedes-Benz ML63 AMG 510 ίππων και μια BMW X6M Evotech Stage 2 630 ίππων), έκλεψε όμως τις εντυπώσεις χάρη στην εντυπωσιακή συνοδηγό του - την πραγματικών διαστάσεων πλαστική αγελάδα. Σας μπήκαν ιδέες για το TETRAKOSARI© V; 




Πηγή: Dragtimes.info


Περιοδικό Autokinisimag

Για να μην κάνετε του κεφαλιού σας

Στο Autokinisimag εκτιμούμε τις έξυπνες, ευφάνταστες και καλογυρισμένες διαφημίσεις και δεν θα μπορούσαμε παρά να τις μοιραζόμαστε μαζί σας με την πρώτη ευκαιρία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η παρακάτω διαφήμιση της BMW, η οποία έχει να κάνει με το θέμα της προσοχής-προσήλωσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Η φίρμα από τη Βαυαρία εξοπλίζει τα οχήματά της με ένα σύστημα προειδοποίησης σε περίπτωση που ο οδηγός βρεθεί να παρεκκλίνει της πορείας του παραβιάζοντας τα όρια της λωρίδας του. Το συγκεκριμένο σύστημα (Lane Departure Warning System) που βασίζεται σε μια κάμερα στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, αντιλαμβάνεται την παραβίαση είτε του δεξιού είτε του αριστερού ορίου του δρόμου χωρίς τη χρήση φλας και φροντίζει να επαναφέρει τον αφηρημένο οδηγό στη σωστή του πορεία. Κάτι τέτοιο επιτυγχάνεται μέσω μιας απαλής δόνησης στο τιμόνι και ενός οπτικού μηνύματος στον πίνακα οργάνων. 


Το σύστημα - το οποίο δεν είναι νέο, μιας και το είχε πρωτοχρησιμοποιήσει στο παρελθόν η Citroen με τη μόνη διαφορά ότι η δόνηση εφαρμοζόταν στο κάθισμα του οδηγού και όχι στο τιμόνι - μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο, ιδιαίτερα σε μεγάλες ταχύτητες όπου τα περιθώρια αντίδρασης είναι σαφώς περιορισμένα. Παρόλα αυτά δεν αποτελεί πανάκεια (όπως άλλωστε και τα περισσότερα συστήματα ασφαλείας των σύγχρονων οχημάτων) μιας και αυτό που πρωτίστως απαιτείται είναι η προσοχή και η συγκέντρωση του οδηγού.




Περιοδικό Autokinisimag

Ο Nico Rosberg σε περίεργες στάσεις

Όποιος παρακολουθεί συστηματικά το πρωτάθλημα της Formula 1, σίγουρα θα έχει συνειδητοποιήσει εδώ και καιρό ότι το να πιλοτάρεις ένα από αυτά τα μονοθέσια και μάλιστα να κινείσαι σε οριακούς ρυθμούς για σχεδόν 2 ώρες δεν είναι κάτι το εύκολο. Στην πραγματικότητα είναι ένα επίτευγμα που απαιτεί σωματική και πνευματική προετοιμασία τέτοιου επιπέδου, που ένας κοινός οδηγός δεν μπορεί καν να διανοηθεί. Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί και η στάση οδήγησης που είναι ακόμη πιο ανορθόδοξη από ότι είχατε μέχρι τώρα φανταστεί. Ο Nico Rosberg - ο οποίος πρόσφατα σημείωσε και την πρώτη του νίκη - μας εξηγεί τη σημασία που παίζει η συγκεκριμένη στάση σε κρίσιμους τομείς του ελέγχου και της απόδοσης του μονοθέσιου.




Περιοδικό Autokinisimag