Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή, 24 Αυγούστου 2012

World's Greatest Drag Race

Οι συνάδελφοι από το Motortrend, όπως και την περασμένη χρονιά έτσι και φέτος συγκέντρωσαν τα αυτοκίνητα που οι ίδιοι θεωρούν τα καλύτερα του 2012 και τα υπέβαλαν στην ύψιστη δοκιμασία επιτάχυνσης. Μοντέλα όπως το Nissan GT-R Black Edition, η Lamborghini Aventador, η McLaren MP4-12C, η Jaguar XKR-S, το Ford Shelby GT500, η Porsche 911 Carrera S, το Subaru BRZ, η Mercedes-Benz C63 AMG Black Series και το Chevrolet Camaro ZL1 στήθηκαν στην ευθεία των 400 μέτρων με σκοπό να μείνει μόνο ένα. Ή μήπως δύο;


Η συνέχεια στο βίντεο που ακολουθεί.


Πηγή: MotorTrend

Περιοδικό AutokinisiMag

Ημερολόγιο Αμαξώματος: PreStage για το TETRAKOSARI© V - Ημέρα 10η

Αφού αποχαιρετήσαμε τα παιδιά της ομάδας Power Service και με δεδομένο το γεγονός πως η ώρα ήταν ήδη περασμένη (είχαμε και το δρόμο της επιστροφής μπροστά μας) επιβιβαστήκαμε στον πιστό σύντροφό μας που ακούει στο όνομα Opel Astra και κινήσαμε για τα κεντρικά γραφεία του περιοδικού πίσω στην πόλη της Δράμας. Προτού όμως δούμε τα φώτα της πόλης των Σερρών να απομακρύνονται στους καθρέπτες μας, αποφασίσαμε να κάνουμε μια μικρή στάση στο συνεργείο του Ηλία Σιδηρόπουλου και να κανονίσουμε ένα ραντεβού για την επόμενη ημέρα.




Ο Ηλίας αν και εμφανώς κουρασμένος μας υποδέχθηκε με χαρά - παρά την απρόσμενη επίσκεψή μας - και συμφώνησε να μιλήσει στην κάμερα του AutokinisiMag για τον αγώνα του Σεπτεμβρίου. Η επόμενη ημέρα δεν άργησε λοιπόν να έρθει και εμείς βρεθήκαμε για ακόμη μια φορά στις Σέρρες. Η αλήθεια είναι πως ήμασταν στο συνεργείο του Ηλία αρκετά νωρίτερα από το προκαθορισμένο και έτσι είχαμε άπλετο χρόνο για να μελετήσουμε το χώρο και να αποφασίσουμε που θα πραγματοποιήσουμε τη συνέντευξη. Αφού περιμέναμε ώστε να καθαριστεί ο χώρος (δεν έχετε συναντήσει πιο καθαρό συνεργείο, πιστέψτε μας), πήραμε τις θέσεις μας και η συνέντευξη με τον Ηλία Σιδηρόπουλο ήταν πια γεγονός.



Όσοι πιστέψατε έστω και για ένα λεπτό πως, ακολουθώντας το παράδειγμα του Γιώργου Χατζηθεοφάνη στην προηγούμενη PreStage συνέντευξη, ο Ηλίας θα ήταν επίσης έτοιμος για το TETRAKOSARI© V πλανάστε πλάνη οικτρά. Ο ίδιος δήλωσε - ξεκινώντας να απαντά στις ερωτήσεις μας - πως δεν είναι διόλου έτοιμος, μιας και το μοτέρ του Toyota Celica GT4 βρίσκεται σε κατάσταση αποσύνθεσης στον πάγκο του συνεργείου του. Ο Ηλίας ελπίζει παρόλα αυτά ότι θα προλάβει και δηλώνει χωρίς φόβο πως είναι «νέος» στο TETRAKOSARI©. Μόνο «νέος» δεν μπορεί όμως να χαρακτηριστεί όσον αφορά τους αγώνες επιτάχυνσης, αφού μας τονίζει πως έχει αγωνιστεί κατά το παρελθόν σε αγώνες του πρωταθλήματος dragster. Θεωρεί πως δεν τίθεται θέμα σύγκρισης ανάμεσα στους υπόλοιπους αγώνες dragster και στο TETRAKOSARI© και υπογραμμίζει πως οι χιλιάδες θεατές δημιουργούν μια εκρηκτική ατμόσφαιρα που όμοιά της δεν υπάρχει. Οι πρωτότυποι κανονισμοί και το χαμηλό αντίτιμο παρακολούθησης του αγώνα, τον κατέστησαν, σύμφωνα με τον ίδιο, τόσο αγαπητό ενώ διατηρεί επιφυλάξεις για το συναγωνισμό προτιμώντας πρώτα να δει όλες τις συμμετοχές και έπειτα να μιλήσει.


Εκεί που ο Ηλίας δεν φάνηκε καθόλου επιφυλακτικός ήταν όταν τον ρωτήσαμε για το Χρήστο Αραπίδη, ο οποίος όπως θα θυμόσαστε από προηγούμενο PreStage επεισόδιο αγωνίζεται επίσης με Toyota Celica GT4. «Πιστεύω θα τον περάσουμε εύκολα» ήταν η χαρακτηριστική του δήλωση, ενώ ερωτώμενος για το τι είναι αυτό που περιμένει από τον αγώνα, ο Ηλίας ανταποκρίθηκε χωρίς περαιτέρω σκέψη: «Το Χρήστο Αραπίδη και τον Θόδωρο Μαρίνη να περάσουμε και τίποτε άλλο δεν θέλω».


Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη τη συνέντευξη του Ηλία στο βίντεο που ακολουθεί.


Περιοδικό AutokinisiMag

Στυλ και ελευθερία κινήσεων στην πόλη πάνω σε τροχούς


Όταν το ADAM γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού (“Mondial de l’Automobile”, 29 Σεπτεμβρίου – 14 Οκτωβρίου 14, 2012), το νέο μικρό της Opel, θα αποκαλύψει ένα μοναδικό στοιχείο του που χαρίζει στις μετακινήσεις πόλης μοναδικό στυλ και ευκολία κινήσεων. Οι επισκέπτες του περιπτέρου της Opel θα ανακαλύψουν το προαιρετικό, πλήρως ενσωματωμένο σύστημα FlexFix. Αυτό το έξυπνο αξεσουάρ αποτελεί αποκλειστικότητα της Opel και προσφέρει στους ιδιοκτήτες του ADAM τη δυνατότητα να ενταχθούν σε μία σύγχρονη φιλοσοφία μετακινήσεων πόλης, με αυτοκίνητο ή ποδήλατο. 

Το σύστημα FlexFixbike περιορίζει το άγχος του κατόχου ενός ADAM σε συνθήκες πόλης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυθόρμητα, σύμφωνα με τις προσωπικές απαιτήσεις, τον καιρό, το δελτίο κυκλοφορίας και το περιβάλλον. Το σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix ενσωματώνεται στον πίσω προφυλακτήρα, επομένως είναι πάντα διαθέσιμο. Εύχρηστο, ρυθμίζεται με το χέρι χωρίς να χρειάζονται εργαλεία ή πρόσθετες συσκευές. Όταν δεν χρησιμοποιείται εξαφανίζεται με μία συρταρωτή κίνηση στον πίσω προφυλακτήρα. Με το Opel ADAM το σύστημα που κλειδώνει μπορεί να μεταφέρει ένα ποδήλατο βάρους 30 kg, δηλαδή ακόμα και ηλεκτρικό. Ο προαιρετικός, κουμπωτός αντάπτορας παρέχει τη δυνατότητα μεταφοράς ενός δεύτερου ποδηλάτου βάρους μέχρι 20 kg. Με αυτή την έννοια, το FlexFix γίνεται μία ευέλικτη λύση μετακίνησης, την οποία μπορούν να μοιράζονται δύο άτομα. Χάρη στο χαμηλό ύψος φόρτωσης, το ποδήλατο εδράζεται στις σταθερές και πρακτικές βάσεις μέσα στις ράγες του πίσω τμήματος. Έτσι το ποδήλατο ασφαλίζει εύκολα χωρίς να καταπονεί τη σπονδυλική στήλη, αντίθετα με άλλα συστήματα οροφής όπου ο χρήστης πρέπει να το σηκώσει πάνω από το κεφάλι του. 

Ακόμα και όταν είναι πλήρως φορτωμένο, το FlexFix αναδιπλώνεται ώστε να ανοίγει η πίσω πόρτα του ADAM για ανεμπόδιστη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών. Επιπλέον, το FlexFix μπορεί να συνδυαστεί με park assist system για προστασία από χτυπήματα και γρατζουνιές στο παρκάρισμα. Με το FlexFix, όσοι ονειρεύονται μία γρήγορη βόλτα με το ποδήλατο, θα μπορούν να την πραγματοποιούν οπουδήποτε, οποτεδήποτε, όχι μόνο σε αστικές περιοχές, αλλά και στην εξοχή το Σαββατοκύριακο. Αυτό είναι ένα ακόμα παράδειγμα των σχεδόν απεριόριστων επιλογών εξατομίκευσης του νέου Opel ADAM και του απόλυτα προσωπικού lifestyle που δημιουργεί. Για να προσαρμόσει κάποιος το ADAM στις προσωπικές του προτιμήσεις, μπορεί να επιλέξει από τρία διαφορετικά στυλ, ADAM JAM, ADAM GLAM και ADAM SLAM. 

Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από μία μεγάλη συλλογή εξωτερικών και εσωτερικών αποχρώσεων, διακόσμων και επενδύσεων οροφής, καθώς και άλλων σχεδιαστικών στοιχείων εμπνευσμένων από premium μοντέλα. Οι πωλήσεις του νέου Opel ADAM θα ξεκινήσουν ταυτόχρονα με την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Παρίσι, και αναμένεται στις Εκθέσεις των Διανομέων από τις αρχές του 2013. Το σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου Opel FlexFix διατίθεται ήδη με αρκετά μοντέλα Opel. Η Opel παραμένει η μοναδική κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων που προσφέρει ένα πλήρως ενσωματωμένο σύστημα του είδους.

Πηγή: Opel

Περιοδικό AutokinisiMag