Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Σάββατο, 9 Οκτωβρίου 2010

Ένας χρόνος από το πρώτο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ


Η επίσημη αφίσσα
Κοντέυει ένας χρόνος από τότε που το περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης ξεκίνησε να γράφει ιστορία. Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ Ι ήρθε σαν κάτι το απρόσμενο, αναπάντεχο και σαν γροθιά στις συνηθισμένες διοργανώσεις στην περιοχή αλλά και στο ίδιο το άθλημα. Με συνολικά παραπάνω από 90 συμμετοχές και άψογη διεξαγωγή του αγώνα, εκείνο το διήμερο αποτέλεσε μόνο την αρχή για να γυρίσει το κεφάλι της ακόμα και η πρωτεύουσα! 

Στιγμιότυπο απο
το πρώτο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ.
Σήμερα και μετά και το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙΙ, η διοργανώτρια αρχή, δηλαδή το περιοδικό, είναι ακόμα πιο εξοπλισμένο για την τέλεση των μελλοντικών αγώνων. Φυσικά και μετα τις δικές σας προτάσεις και απαιτήσεις, το forum του TETRAKOSARI.GR σας δίνει πολλά περισσότερα από την ευκαιρία να συζητήσετε όσα γίνονται από τον χώρο των αγώνων επιτάχυνσης!


Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά από το φωτογραφικό άλμπουμ εκείνου του διημέρου σε αυτή την σελίδα: http://s739.photobucket.com/albums/xx38/autokinisimag/TETRAKOSARI%20-%20Day%202/

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης: Το δικό μας περιοδικό!

Παρουσιάστηκε στο τεύχος Νο8: Mega Drift

Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών 27 & 28 Μαρτίου 2010
γράφει ο Αλέξανδρος Αλεξίου

Αγωνιστικές γραμμές, αντισυμβατικές, αλλά καθόλα εντυπωσιακές γωνίες, πολλά καμένα λάστιχα, 2 και 4 τροχοί, ένα ασυνήθιστο drift car 350 περίπου ίππων, δαιμονισμένα γρήγοροι αναβάτες, βρόχινες συνθήκες και αρκετό κρύο. Τα παραπάνω είναι μερικά από τα στοιχεία που συνέθεταν το σκηνικό στο Αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών το διήμερο 27 και 28 Μαρτίου.

Ο αγώνας που διοργάνωσε η «Δράσις» τα είχε όλα. Drift, αγώνα ταχύτητας μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων, συμμετέχοντες από την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό. Πολυαγώνας από όλες τις απόψεις.

Το περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας και Θράκης βρέθηκε στο Αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών την Κυριακή. Μπορεί ο όχι και τόσο ευχάριστος καιρός να απέτρεψε πολλούς από το να παρευρεθούν στην πίστα, αλλά σίγουρα αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα στις επιδόσεις όλων των συμμετεχόντων. Ο ασφαλτοτάπητας της πίστας βρισκόταν σε κατάσταση που ευχαρίστησε όσους είχαν σκοπό να «μην ισιώσουν ποτέ» (sic) αλλά αποδείχθηκε ρυθμιστικό -και μάλλον ανασταλτικό- στοιχείο των χρόνων που πέτυχαν τόσο τα αυτοκίνητα όσο και οι μοτοσυκλέτες. Ο δυνατός αέρας, αλλά και τα διαστήματα που δεν έβρεχε, δεν αποδείχθηκαν ικανά να στεγνώσουν ολοσχερώς την πίστα μέχρι και τις απογευματινές ώρες, όταν η κατάσταση έδειξε να βελτιώνεται.

Δεν θα μπορούσε άλλωστε να συμβεί κάτι διαφορετικό από τη στιγμή που εκπρόσωποι της γερμανικής (BMW E30, E36 και Ε21, Opel Kadett, Ascona και Manta) και της ιαπωνικής (Datsun (!), Toyota Starlet) σχολής φρόντισαν να στρώσουν με λάστιχο την αγωνιστική και όχι μόνο γραμμή. Τα περάσματά τους, ακόμη και στους γύρους προπόνησης, ενθουσίασαν το κοινό της πίστας, ενώ δεν ήταν λίγοι εκείνοι που κατέφυγαν σε πολλαπλές αλλαγές ελαστικών -με υποδειγματική μάλιστα οργάνωση και ταχύτητα, που πολλές μεγάλες ομάδες θα ζήλευαν- για να ανταπεξέλθουν στα απαιτούμενα περάσματα.

Εξίσου εντυπωσιακό ήταν το θέαμα που προσέφεραν οι δίτροχοι αγωνιζόμενοι, οι οποίοι σε βρόχινες συνθήκες απέδειξαν το ταλέντο και τις εξαιρετικές οδηγικές τους ικανότητες. Αρκετά προσπεράσματα σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον ομάδων και θεατών, ενώ για ακόμη μια φορά επαληθεύτηκε η υψηλή μηχανολογική αρτιότητα των δίτροχων αυτών κατασκευασμάτων, που σε συνδυασμό με τα υπερεξελιγμένα ελαστικά τους, κατάφεραν να σημειώσουν αξιόλογες επιδόσεις, πάντοτε συνοδευόμενες από το μελωδικό ουρλιαχτό των υψηλόστροφων κινητήρων τους.

Την ίδια στιγμή, ο αγώνας ταχύτητας των αυτοκινήτων μάλλον επισκιάστηκε από τις λιγοστές συμμετοχές. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν μειώνει την προσπάθεια των αγωνιζομένων, οι οποίοι και εδώ φρόντισαν να κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον, ειδικά με την σύνθεση του grid. Ένα Golf πρώτης γενιάς και μια Alfasud ανέλαβαν να δώσουν στον αγώνα ένα ρομαντικό άρωμα άλλης εποχής, ενώ τα 106 Rallye και Citroen C2 επιδόθηκαν στην δική τους κόντρα γαλλικής διαδοχής.

Όπως πάντα, έτσι και αυτή τη φορά, το περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας και Θράκης εξασφάλισε μοναδικά in-car και εξωτερικά πλάνα από όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα, ενώ από τους φωτογραφικούς του φακούς δε ξέφυγε κανένας διαγωνιζόμενος και κανένα γεγονός εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου. Περισσότερα, στις σελίδες του περιοδικού στο διαδίκτυο.

Φωτογραφικό album στο facebook:

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Ή ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ