Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 8 Νοεμβρίου 2011

Formula 1 και Ελαστικά

Όλοι γνωρίζουμε ότι τα ελαστικά που χρησιμοποιούν οι ομάδες για τα μονοθέσια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 δεν έχουν απολύτως καμία σχέση από άποψη επιδόσεων σε σχέση με αυτά που κατασκευάζονται για τα συμβατικά αυτοκίνητα. Σαφώς αυτά που διαλέγουμε για τα σπορ αυτοκίνητα μας δανείζονται ονόματα, παρόμοιες οπτικά γόμες, όλα φυσικά εξυπηρέτηση του μάρκετινγκ.

Αυτό που ελάχιστοι γνωρίζουν με την αγορά κάθε συμβατικού ελαστικού πληρώνουμε και το μεγαλύτερο μέρος της τιμής αυτού που προσφέρει ο προμηθευτής όλων των ομάδων στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Μετρήστε ομάδες, μονοθέσια (3 για κάθε ομάδα) και είδη γόμας βάση σκληρότητας. Δεν είναι και μικρό το σύνολο, έτσι; Πόσο μάλλον το κόστος όταν το κάθε αγωνιστικό ελαστικό περνάει πολλές εργατοώρες σε Έρευνα και Ανάπτυξη, που στο εξωτερικό αμείβονται αδρά. Ο προμηθευτής λοιπόν των ελαστικών για το δεύτερο σε τηλεθέαση σπορ στο πλανήτη επιλέγει ως "αποσβέστη-πυροσβέστη" το κορόιδο που πιάστηκε στη φάκα των ακριβοπληρομένων διαφημιστών για να μπορούν οι πιλότοι να "πετάνε" όπως Έλληνες Υπουργοί με την Ολυμπιακή!

Φυσικά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το κάθε επώνυμο ελαστικό τηρεί τις απαραίτητες προδιαγραφές ασφαλείας. Απλά σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς για να μπορούμε όλοι μας να γεμίσουμε το ντεπόζιτο μας περισσότερες φορές, μέχρι να "φάμε" τα πατούμενα μας, να λάβουμε υπόψιν μας πιο σοβαρά το παράγοντα "σχέση απόδοσης τιμής" και να μην κολλάμε σαν βεντούζες στις ετικέτες και τα πέλματα.

Το i MiEV στην επέτειο των 2.500 χρόνων από τη Μάχη του Μαραθώνα



Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Mitsubishi, το i MiEV, θα είναι ένας από τους ‘πρωταγωνιστές’ στον εορτασμό της επετείου των 2.500 χρόνων από τη Μάχη του Μαραθώνα, κατά τη διάρκεια του 29ου Κλασσικού Μαραθωνίου Αθηνών που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011. 

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Mitsubishi  που θα φορτίσει τη συστοιχία των μπαταριών ιόντων-λιθίου σε έναν από τους τρεις σταθμούς ανεφοδιασμού ηλεκτρικών οχημάτων της ΕΚΟ, θα λάβει μέρος σε αυτό το μεγάλο πολιτιστικό και ιστορικό γεγονός, μαζί με τους 8.500 αθλητές από 84 χώρες για να διανύσουν όλοι μαζί 42.195μ. του 29ου Κλασσικού Μαραθωνίου Αθηνών.

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο i-MiEV που αποτελεί την αιχμή του δόρατος της Mitsubishi Motors Corporation (MMC), ανοίγει νέους δρόμους για την οικολογική, αυτοκινητιστική κουλτούρα. Το απόλυτο eco-car, δίνει λύση στις δύσκολες προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα το αυτοκίνητο, όπως είναι η μόλυνση του περιβάλλοντος, η παγκόσμια αύξηση της θερμότητας και η εξάντληση των ενεργειακών πηγών βασισμένων στο πετρέλαιο. 

Εκτός από το i-MiEV η Ιάσων Α.Ε.Β.Ε., Επίσημος Εισαγωγέας-Διανομέας της Mitsubishi Motors στην Ελλάδα και μέλος του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, ανταποκρίθηκε άμεσα στην πρόσκληση του ΣΕΓΑΣ και παραχώρησε στόλο αυτοκινήτων, ως οχήματα υποστήριξης για τις μετακινήσεις των στελεχών, που είναι υπεύθυνα για τη διοργάνωση του 29ου Κλασσικού Μαραθώνιου Αθηνών την Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011. 


Κύρια Προϊοντικά Χαρακτηριστικά

1. Μηδενικές εκπομπές CO2 στο ταξίδι
Το i-MiEV είναι ένα όχημα μηδενικών εκπομπών ρύπων (ZEV), το οποίο παράγει μηδενικές εκπομπές CO2 στο ταξίδι. Ακόμα και αναφορικά με το CO2 που εκπέμπεται στους σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, το i-MiEV παράγει περίπου το ένα τρίτο των εκπομπών CO2 του βενζινοκίνητου “i” minicar (εσωτερικές μετρήσεις με βάση το μέσο όρο εκπομπών από την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας στην Ιαπωνία).

2. Λειτουργία με ηλεκτρική ενέργεια 100%
Το i-MiEV είναι πολύ οικονομικό επειδή χρησιμοποιεί μόνο ηλεκτρική ενέργεια σαν πηγή ισχύος. Επίσης, ανάλογα με το τιμολόγιο της εταιρίας ηλεκτρικής ενέργειας, το λειτουργικό κόστος μπορεί να μειωθεί περαιτέρω, με φόρτιση της μπαταρίας στο διάστημα που ισχύει νυχτερινό τιμολόγιο (εκτός περιόδου αιχμής). Σύμφωνα με μετρήσεις που έχει πραγματοποιήσει το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων (ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο.) έδειξαν ότι το i-MiEV καταναλώνει ηλεκτρική ενέργεια αξίας 1,21 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα διανυόμενης απόστασης.

3. Αθόρυβο, ευέλικτο, άνετο
Το i-MiEV υπόσχεται μία αθόρυβη και άνετη οδηγική εμπειρία, που μπορεί να προσφέρει μόνο ένα EV, χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μεγιστοποιώντας την άριστη απόκριση και τη ροπή στης χαμηλές στροφές που είναι έμφυτη στον ηλεκτροκινητήρα, το i-MiEV επιτυγχάνει ένα επίπεδο απόκρισης και επιδόσεων που υπερβαίνει αυτό του βενζινοκίνητου turbo “i" minicar.

4. Μεγάλη αυτονομία για καθημερινή χρήση
Το i-MiEV έχει αυτονομία με μία φόρτιση 150 km στον Ευρωπαϊκό αστικό κύκλο οδήγησης 10-15. Αυτό του παρέχει μία αυτονομία που είναι επαρκής για καθημερινή οδήγηση μίνι αυτοκινήτου. 

Bαφτίσια στην F1

Το πράσινο φως έδωσε η FIA στις ομάδες που είχαν κάνει αίτηση να αλλάξουν την ονομασία τους την επόμενη σεζόν. Οι Lotus, Renault και Virgin είχαν πάρει την έγκριση από την επιτροπή, ενώ το μόνο που απέμενε ήταν η συμφωνία της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.


«Η FIA στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στη Γενεύη, συμφώνησε με τις αλλαγές στις ονομασίες των ομάδων για το 2012», ανέφερε η ανακοίνωση.

Συνεπώς, από την επόμενη σεζόν η Lotus θα ονομάζεται Caterham, η Virgin – Marussia και η Renault θα αλλάξει σε Lotus.

Πηγή: www.newsbeast.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Nissan GT-R 2013 με 550 άλογα! Έφτασεεεε

Το επίσημο ντεμπούτο του έκανε σήμερα το Nissan GT-R 2013, με αυξημένη ιπποδύναμη κατά 20 άλογα και μειωμένη κατανάλωση κατά 0.2 λίτρα. Το νέο super car θα κυκλοφορήσει σε λίγες μέρες στην Ιαπωνία και το περιμένουμε στην Ευρώπη τον Ιανουάριο.


Το GT-R του 2013 έχει μια νέα ασύμμετρη ρυθμισμένα ανάρτηση για τα δεξιοτίμονα μοντέλα έτσι ώστε να αντισταθμίζει το πρόσθετο βάρος στην μεριά του οδηγού, ενώ και το σασί έχει δεχτεί τροποποιήσεις, αφού έγινε πιο άκαμπτο για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά και ομαλότερες αλλαγές των ταχυτήτων.

Επίσης για πρώτη φορά το όχημα θα κυκλοφορήσει και με το πακέτο “For TRACK PACK”. Σύμφωνα με αυτό, μπαίνουν bucket καθίσματα μπροστά,αφαιρούνται τα πίσω, το όχημα βάζει σκληρότερες αναρτήσεις και πατά πάνω σε ελαφρύτερες ζάντες.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης