Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2011

WRC: Ετοιμάζει δική του ομάδα ο Λέμπ

Ο Σεμπάστιαν Λέμπ σκέφτεται να αλλάξει θέση, παύοντας να βρίσκεται σε εκείνη του οδηγού και αναλαμβάνοντας αυτή του ιδιοκτήτη, όπως δημοσιεύτηκε στην επίσημη προσωπική του ιστοσελίδα http://www.sebastienloeb.com.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι, αποφάσισε να δημιουργήσει μία δική του αγωνιστική ομάδα (Sebastien Loeb Racing Team). Αυτή αναμένεται να είναι η μελλοντική ασχολία του Γάλλου οδηγού μετά το τέλος της αγωνιστικής του καριέρας στο WRC.
«Ειχα στο παρελθόν κάποιες εμπειρίες σε πίστες με διαφορετικούς κανόνες. Μου άρεσαν ως εμπειρίες και η ατμόσφαιρα που επικρατούσε. Τα ράλι αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο κομμάτι στη ζωή μου και είναι κάτι που διασκεδάζω. Για αυτό το λόγο θα συνεχίσω στο άθλημα. Τα επόμενα όμως χρόνια, όταν θα έχω περισσότερο χρόνο διαθέσιμο, θα ήθελα να εξερευνήσω νέους ορίζοντες», δήλωσε ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής.

Πανοραμικό παρμπρίζ για μία νέα ‘αισθητηριακή διάσταση’

Οι πελάτες που θα παραγγείλουν το πανοραμικό παρμπρίζ με το νέο Astra CTC θα μπορούν να απολαμβάνουν τον έξω κόσμο μέσα από μία κινηματογραφική οπτική διάσταση. Επιπλέον, αυτό το αποκλειστικό στοιχείο εξοπλισμού χαρίζει στο δυναμικό, σπορ μικρομεσαίο coupé μία νότα πολυτέλειας. Το μεγάλο εμπρός παρμπρίζ εκτείνεται μέχρι τη μέση του αυτοκινήτου και προσφέρει μία εξαιρετική αίσθηση χώρου και ορατότητας. Σαν ένα παράθυρο στο φως, από όπου όλοι οι επιβαίνοντες μπορούν να απολαμβάνουν ονειρεμένες εικόνες του ουρανού ή τα μαγικά φώτα της πόλης τη νύχτα. Αντίθετα με τις συνήθεις ηλιοροφές, στο πανοραμικό παρμπρίζ δεν υπάρχει εγκάρσια δοκός που να περιορίζει την ορατότητα. Αυτό είναι ο λόγος που στο Astra GTC, οδηγός, συνοδηγός και πίσω επιβάτες βιώνουν μία οπτική εμπειρία εφάμιλλη με ενός πιλότου σε cockpit αεροπλάνου. Στην Ελλάδα, ως προαιρετικός εξοπλισμός, θα διατίθεται αντί 1.200 Ευρώ (τιμή λιανικής με ΦΠΑ) για όλες τις εκδόσεις.

Η καινοτομία της Opel έκανε παγκόσμιο ντεμπούτο το 2006 στο προηγούμενο μοντέλο Astra GTC. Περίπου 18.000 αγοραστές του Astra GTC σε όλη την Ευρώπη έχουν παραγγείλει από τότε αυτό το σύστημα για το οποίο οι μηχανικοί από το Rüsselsheim κατάφεραν να κατοχυρώσουν συνολικά 11 παντέντες. Εκτός από το νέο Astra GTC, το πανοραμικό παρμπρίζ διατίθεται τώρα και στο Zafira Tourer. Για μία ακόμα φορά, η Opel αποδεικνύει την πρωτοπορία της σε καινοτόμες λύσεις κρυστάλλινων επιφανειών. «Οι δημιουργικοί σχεδιαστές και μηχανικοί μας επινοούν συνεχώς εξαιρετικά σχέδια για διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων. Αποτελεί παράδοση στην Opel να προσφέρει αυτές τις καινοτομίες σαν βασικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της και μάλιστα σε προσιτές τιμές» δήλωσε ο Alain Visser, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ της Opel.

Απεριόριστη ορατότητα, έξυπνες λύσεις

Παρατηρώντας το από εξωτερικά, το πανοραμικό παρμπρίζ με τη μαύρη μεταλλική οροφή δίνουν την εντύπωση μιας ενιαίας επιφάνειας. Οι κολόνες A και B φέρουν επίσης μαύρη επένδυση όπως και η οροφή, ενισχύοντας την εικόνα της αισθητικής ομοιογένειας.

Σε περίπτωση που ο ήλιος είναι πολύ δυνατός, υπάρχει ένα συρόμενο σκιάδιο κάτω από τον πανοραμικό κρύσταλλο, για να διατηρείται μία ευχάριστη ατμόσφαιρα στο εσωτερικό. Το σκιάδιο ρυθμίζεται εύκολα σε οποιαδήποτε θέση μέσω περιστροφικής λαβής. Η ηλιακή προστασία ολοκληρώνεται με ένα ενσωματωμένο αλεξήλιο που ακόμα και όταν είναι ανοιχτό εξαφανίζεται πίσω από το πίσω τμήμα της οροφής.

Η γκάμα κινητήρων διευρύνεται: Δύο νέοι πετρελαιοκινητήρες από 110 - 130 hp

Από τον Ιούνιο που ξεκίνησαν οι παραγγελίες, το νέο Astra GTC διατίθεται με πέντε κινητήρες με μηχανικά κιβώτια, στους οποίους περιλαμβάνονται τέσσερις αποδοτικοί βενζινοκινητήρες - από τον 1.4 με 74 kW/100 hp μέχρι τον 1.6 turbo με 132 kW/180 hp – και ο 2.0 CDTI Common-Rail turbo diesel με 121 kW/165 hp.

Η γκάμα των diesel για το σπορ μικρομεσαίο coupé επεκτείνεται με δύο ακόμα κινητήρες: και οι δύο είναι μονάδες 1.7 CDTI Common-Rail turbo. Διατίθενται σε εκδόσεις 81 kW/110 hp και 96kW/130 hp. Παράγουν ροπή 280 και 300 Nm αντίστοιχα. Οι μηχανικοί της Opel δημιούργησαν εξαρχής ένα νέο σύστημα διαχείρισης και βελτιστοποίησαν διαδικασία καύσης των κινητήρων. Σε συνδυασμό με το νέο σύστημα ψεκασμού, η μειωμένη συμπίεση και οι πιέσεις λειτουργίας των 1800 bar διασφαλίζουν μέχρι πέντε ψεκασμούς ανά κύκλο. Ο υπερσυμπιεστής με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας προσφέρει πολύ ακριβή έλεγχο υπερπλήρωσης χάρη σε έναν πρόσθετο αισθητήρα ενεργοποιητή.

Η έκδοση Astra GTC 1.7 CDTI ecoFLEX συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και στις δύο εκδόσεις ισχύος. Η τεχνολογία Start/Stop είναι βασικό στοιχείο με θετικά επακόλουθα στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (119 g/km) και στην κατανάλωση (4,5 lit./100 km).

Ένα εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο θα διατίθεται από τον Ιανουάριο του 2012 σε συνδυασμό με το βενζινοκινητήρα 1.4 turbo και τον 2.0 CDTI Common-Rail turbo diesel. Η έκδοση OPC θα κυκλοφορήσει επίσης το 2012.

Πόσο κακό μπορεί να κάνει μια αντλία πετρελαίου;

Η ίδια η αντλία πετρελαίου το μόνο κακό που μπορεί να μας κάνει είναι να "στεγνώσει" το πορτοφόλι μας. Τι γίνεται όμως με την χειρολαβή της αντλίας, η οποία μπορεί να επηρεάσει σοβαρά την υγεία μας;


Σε έρευνα που έγινε στις Ηνωμένες Πολιτείες αποδείχθηκε ότι η χειρολαβή της αντλίας είναι μια από τις σοβαρότερες εστίες μόλυνσης, με τις οποίες μπορεί να έρθει ο άνθρωπος σε επαφή συχνότερα στην ζωή του. Μάλιστα, στην έρευνα που έγινε βρέθηκαν μολυσμένες το 71% των χειρολαβών που εξετάστηκαν. Στις παρακάτω θέσεις κατατάσσονται τα χερούλια από τα ταχυδρομικά κουτιά( βρέθηκαν μολυσμένα σε ποσοστό 68%), τα κουμπιά του ΑΤΜ (41%) και τα κουμπιά των αυτόματων πωλητών (35%).

Έτσι, την επόμενη φορά που θα επισκεφτείτε ένα βενζινάδικο self-service, φροντίστε να πλύνετε τα χέρια σας, αφου φουλάρετε το όχημα σας.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

“24 Ώρες Ελλάδα” - Ο Αγώνας


Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη ο αγώνας “24 Ώρες Ελλάδα” ο οποίος εκκίνησε το πρωί του Σαββάτου 22 Οκτωβρίου από τις Αχαρνές με σύμμαχο τον ηλιόλουστο καιρό και ολοκληρώθηκε 24 ώρες μετά στον Ωρωπό. Νικητές του αγώνα ήταν για ακόμα μία φορά οι Γιάννης Κατσαούνης - Μάθιος Μανσόλας με την Porsche 911 του 1965 οι οποίοι σε διαδρομή σχεδόν 1000 χιλιομέτρων συγκέντρωσαν μόλις 11 βαθμούς ποινής.

Ο αγώνας ανήκε στην κατηγορία Regularity και τα 66 πληρώματα έπρεπε να καλύψουν τα 960 χιλιόμετρα έχοντας μέση ωριαία ταχύτητα 50χλμ/ώρα. Η χάραξη περιελάμβανε εξαιρετικές διαδρομές που παλαιότερα είχαν χρησιμοποιηθεί και στο Ράλι Ακρόπολις, τεχνικές, απαιτητικές και προκλητικές, κάτι που φάνηκε και στις δηλώσεις των πληρωμάτων οι οποίοι αν και δυσκολεύτηκαν απόλαυσαν τον αγώνα. Γιατί οι “24 Ώρες Ελλάδα” που διοργάνωσε για 14η χρονιά ο ΣΙΣΑ δεν είναι ένας ακόμα αγώνας Regularity αλλά ο πλέον απαιτητικός και δύσκολος.

Τα πληρώματα έπρεπε να αντιμετωπίσουν την κόπωση από την πολύωρη οδήγηση αλλά και τις δυσκολίες και τις ιδιαιτερότητες της διαδρομής. Μάλιστα στο μεγάλο και νυχτερινό σκέλος υπήρχαν και περί τα 20 χιλιόμετρα χώματος στα οποία τα κλασικά αυτοκίνητα έπρεπε να προφυλαχτούν από ζημιές ώστε στη συνέχεια, στο ασφάλτινο κομμάτι, να επιταχύνουν και να “μαζέψουν” το χαμένο χρόνο. Κάτι που επισήμανε στους αγωνιζόμενους ο αλυτάρχης του αγώνα ο κος Τσιπλαντώνης στην ενημέρωση πριν την εκκίνηση. Σε αυτό το κομμάτι που περιελάμβανε και τμήμα της γνωστής ειδικής του Ταρζάν ήταν που κρίθηκαν πολλά όσον αφορά τον αγώνα που όπως είπαμε κέρδισαν οι Γιάννης Κατσαούνης - Μάθιος Μανσόλας με την Porsche 911. Εδώ να σημειώσουμε ότι οι Μπέντας Βασίλης - Γεωργάκας Κωστής με Ford Escort MK1 του 1968 προηγούνταν μέχρι τα Αντίκυρα (τελευταία ανασυγκρότηση πριν τον τερματισμό) αλλά μια μηχανική βλάβη τους ανάγκασε να εγκαταλείψουν.

Το σημείο που πρέπει να σταθούμε ήταν αναμφίβολα το μεγάλο πάρτι που στήθηκε το βράδυ του Σαββάτου στην κεντρική πλατεία της Καρδίτσας με την τεράστια συμβολή του Δήμου Καρδίτσας. Εκεί, οι αγωνιζόμενοι είχαν μια τρίωρη ανάπαυλα ενώ παράλληλα ο κόσμος θαύμαζε τα κλασικά αυτοκίνητα. Μάλιστα ο κόσμος ήταν τόσο πολύς που όταν έφταναν τα αυτοκίνητα έπρεπε να παραμερίσει προκειμένου αυτά να φτάσουν στο χώρο της ανασυγκρότησης. Σε κάποιους το κλίμα θύμισε τα πρώτα Ιστορικά Ακρόπολις.

Στο ίδιο σημείο το Κέντρο Ελαστικών-Ζαντών Σταυράκης, εκ των βασικών χορηγών του αγώνα, προσέφερε τεχνική υποστήριξη στους αγωνιζόμενους συμβάλλοντας στο να φτάσουν στον τερματισμό. Ο αγώνας “24 Ώρες Ελλάδα” ολοκληρώθηκε και τυπικά το απόγευμα της Δευτέρας 24 Οκτωβρίου στα γραφεία του ΣΙΣΑ με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και την απονομή των κυπέλλων στους νικητές κάθε κατηγορίας.


Ο ΣΙΣΑ θέλει δημόσια να ευχαριστήσει όλους τους χορηγούς που βοήθησαν τον αγώνα και πιο συγκεκριμένα το Δήμο Καρδίτσας, το Κέντρο Ελαστικών-Ζαντών Σταυράκης, το Ξενοδοχείο Αλκυωνίς, την Εταιρεία SP Tableware, το Home Factory Outlet καθώς επίσης και την Red Bull που με τα κορίτσια της βρισκόταν από την εκκίνηση μέχρι και τον τερματισμό στο πλάι των αγωνιζομένων. Επίσης τους κριτές αλλά και όλους όσους συνέβαλλαν στην ομαλή και άρτια τέλεση του αγώνα και φυσικά τους αγωνιζόμενους που παρά τις οικονομικές δυσκολίες συμμετείχαν σε έναν αγώνα με τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα. Ραντεβού για το 15ο “24 Ώρες Ελλάδα” το 2012

Πανοραμικό παρμπρίζ: τι είναι και πόση ασφάλεια προσφέρει;

Το πανοραμικό παρμπρίζ είναι ένα μεγάλο εμπρός παρμπρίζ που εκτείνεται μέχρι την μέση του αυτοκινήτου. Προσφέρει μια μαγική εμπειρία οδήγησης και μια εξαιρετική αίσθηση χώρου και ορατότητας. Η Opel το διέθεσε πρώτη φορά, το 2006 στο προηγούμενο Opel Astra GTC με μεγάλη επιτυχία, γι΄αυτό και το προσφέρει και στο καινούργιο GTC 2012. Στην Ελλάδα, ως προαιρετικός εξοπλισμός, θα διατίθεται αντί 1.200 Ευρώ (τιμή λιανικής με ΦΠΑ) για όλες τις εκδόσεις. Σίγουρα αξίζει τα λεφτά του.


Οι μηχανικοί της Opel κατοχύρωσαν συνολικά 11 πατέντες, στην φάση κατασκευής του. Αντίθετα με τις συνήθεις ηλιοροφές, δεν υπάρχει εγκάρσια δοκός που να περιορίζει την ορατότητα και έτσι οι επιβαίνοντας βιώνουν μία οπτική εμπειρία εφάμιλλη με ενός πιλότου σε cockpit αεροπλάνου. Σε περίπτωση που ο ήλιος είναι πολύ δυνατός, υπάρχει ένα συρόμενο σκιάδιο κάτω από τον πανοραμικό κρύσταλλο, για να διατηρείται μία ευχάριστη ατμόσφαιρα στο εσωτερικό. Το σκιάδιο ρυθμίζεται εύκολα σε οποιαδήποτε θέση μέσω περιστροφικής λαβής. Η ηλιακή προστασία ολοκληρώνεται με ένα ενσωματωμένο αλεξήλιο που ακόμα και όταν είναι ανοιχτό εξαφανίζεται πίσω από το πίσω τμήμα της οροφής.

Είναι ασφαλές;

Το πανοραμικό παρμπρίζ έχει μήκος ακριβώς 1.5μ., μέσο πλάτος 1.16μ, και συνολική επιφάνεια γύρω στα 1.8 τμ.Το τοξοειδές πανοραμικό παρμπρίζ είναι εξαιρετικά σταθερό χάρη στο κρύσταλλο ασφαλείας πάχους 5.5 mm, κάτι που προσθέτει στην ακαμψία του αμαξώματος. Πολυάριθμες προσομοιώσεις πρόσκρουσης και crash tests σε πραγματικές συνθήκες κατά τη διάρκεια της 30-μηνης περιόδου εξέλιξης έδειξαν ότι: η παθητική ασφάλεια είναι εφάμιλλη ενός μοντέλου με μεταλλική οροφή, χάρη στις ισχυρές κολόνες Α και Β του GTC και σε ένα πρόσθετο εγκάρσιο στοιχείο στη μέση της οροφής, που αποτελείται από ατσάλι CR 340 DP πάχους 1.0 mm, στο πλαίσιο οροφής από το ίδιο υλικό και στη στιβαρή πλατφόρμα του αμαξώματος του Astra. Το μεταλλικό στρώμα που είναι ενσωματωμένο στο πανοραμικό παρμπρίζ το εμποδίζει να θρυμματιστεί ή να διεισδύσει στην καμπίνα των επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος.

*πανοραμικό παρμπρίζ προσφέρει και η Citroen στο μοντέλο Picasso


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης