Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 5 Μαΐου 2011

TETRAKOSARI III - Κάτοψη χώρου


Εδώ μπορείτε να δείτε την κάτοψη του χώρου και πως διαμορφώνεται για το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙΙΙ.
Θεατές και αγωνιζόμενοι μπορείτε να ξέρετε από τώρα που μπορείτε να παρκάρετε το όχημα σας αλλά και πως θα είναι η διεξαγωγή του αγώνα.

Μην ξεχνάτε πως -αν και όλα είναι βελτιωμένα σε όλα τα σημεία- μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ Ι παρακάτω:

http://s739.photobucket.com/albums/xx38/autokinisimag/TETRAKOSARI%20-%20Day%202/

Σχολιάστε στο φορουμ του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ στην σελίδα:http://www.tetrakosari.gr/forum/viewtopic.php?f=16&t=217&p=3927#p3927

Εκεί μπορείτε να δείτε την εικόνα και σε πολύ μεγαλύτερη ανάλυση!


ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙΙΙ: 14-15 ΜΑΪΟΥ 2011


ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙΙΙ: 14-15 ΜΑΪΟΥ 2011

Υπενθύμιση προς τους αγωνιζόμενους:

  1. Όταν φτάσετε στην είσοδο, δηλώστε ότι είστε αγωνιζόμενος. Θα σας ζητηθεί το όνομα σας, και θα κολληθεί στο όχημα σας αυτοκόλλητο ώστε να ξεχωρίζει από τα άλλα οχήματα. Τονίζουμε για άλλη μια φορά πως εισιτήριο δεν πληρώνει ΜΟΝΟ ο οδηγός.
  2. Περνώντας εντός του αεροδρομίου, θα οδηγηθείτε στον χώρο που θα παρκάρουν ΜΟΝΟ τα οχήματα που θα συμμετέχουν. Αν έχετε ομάδα υποστήριξης, τότε αυτοί θα παρκάρουν τα οχήματα τους στο χώρο των θεατών και όχι δίπλα στο αυτοκίνητο σας.
  3. Αφού σταθμεύεστε, ο οδηγός πρέπει να πάει άμεσα στην γραμματεία όπου θα παραλάβει τον φάκελο του, μετά από εξακρίβωση στοιχείων. Ο φάκελος περιέχει: Τα νούμερα για το αυτοκίνητο σας, Την κάρτα που δηλώνει πως είστε αγωνιζόμενος, και δυο βραχιολάκια που πρέπει να έχετε φορεμένα στο χέρι (ένα για το Σάββατο και ένα για την Κυριακή).
  4. Αφού κολλήσετε τα νούμερα στο όχημα σας, αναμένετε μέχρι να σας καλέσουν για τα πρώτα περάσματα του διημέρου.
    Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να καλέσετε στα γραφεία του περιοδικού
    στα τηλέφωνα 25210.27274 και στο 25210.27272

TETRAKOSARI III

TETRAKOSARI III

Το Nissan QASHQAI αναδεικνύεται για μια ακόμα φορά κορυφαίο σε ποιότητα και αξιοπιστία


Για τέταρτη συνεχή χρονιά, το Nissan QASHQAI κατέλαβε μια κορυφαία θέση σε μία από τις πιο απαιτητικές έρευνες ποιότητας της Ευρώπης.

Το δημοφιλές crossover έχει επιτύχει «πολύ αξιόπιστα» σκορ στον οργανισμό ADAC στη Γερμανία. Ο ADAC αποτελεί τον μεγαλύτερο σύνδεσμο αυτοκινήτου στην Ευρώπη και αριθμεί πάνω από 16 εκατομμύρια μέλη. Το QASHQAI – ως κορυφαίο ιαπωνικό μοντέλο στην κατηγορία του- τερμάτισε 6ο (από τα συνολικά 22) στην κατάταξη. Συγκεκριμένα το QASHQAI κέρδισε σε αυτή την αναμέτρηση κάποιους από τους πιο βασικούς του ανταγωνιστές του, όπως το VW Tiguan, Ford Kuga και το Toyota RAV4.


Αξίζει να σημειωθεί ότι για το QASHQAI δεν είναι η πρώτη φόρα που κατακτά μια επιτυχία από τον οργανισμό ADAC. Νωρίτερα μέσα στο έτος, ήρθε τρίτο στον ετήσιο διαγωνισμό της συγκεκριμένης οργάνωσης με τον τίτλο «Yellow Angel», με ένα βραβείο το οποίο αναγνωρίζει την αξιοπιστία και την ικανοποίηση των πελατών, χάνοντας την 1η θέση από ένα Audi και ένα Porsche.

Στην Ελλάδα, η τιμή του Nissan QASHQAI ξεκινά από τις 17.840 €, η οποία συμπεριλαμβάνει τις νέες αυξημένες εκπτώσεις του προγράμματος της «Χρυσής Επιταγής» καθώς και το όφελος της κρατικής απόσυρσης.

Την παραπάνω άκρως δελεαστική προσφορά για το Nissan QASHQAI, συμπληρώνει το επαναστατικό προαιρετικό πρόγραμμα επέκτασης της πλήρους εργοστασιακής εγγύησης στα 6 έτη, γεγονός που προσδίδει ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε εκείνους που θα αποφασίσουν να αγοράσουν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο. Σχετικές πληροφορίες παρέχονται σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα.

Ξεκινούν οι Εργασίες Κατασκευής του Εργοστασίου της Hyundai στη Βραζιλία

Η Hyundai Motor Company, η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων της Νότιας Κορέας, ξεκίνησε τις εργασίες κατασκευής του έβδομου εργοστασίου της εκτός των συνόρων της χώρας, στην Πιρασικάμπα (Piracicaba), πολιτεία του Σάο Πάολο, ανταποκρινόμενη δυναμικά στη ραγδαία αύξηση της ζήτησης σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές στον κόσμο και σκοπεύοντας να κάνει αισθητή την παρουσία της ως κατασκευαστή σε όλες τις χώρες της ομάδας BRIC (Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία, Κίνα).

Στην τελετή έναρξης των εργασιών κατασκευής του εργοστασίου, που θα ακούει στο όνομα Hyundai Motor Brazil (HMB), παρευρέθηκαν περισσότερες από 300 εξέχουσες προσωπικότητες, συμπεριλαμβανομένων του Κυβερνήτη του Σάο Πάολο, κυρίου Geraldo Alckmin, του τέως Κυβερνήτη του Σάο Πάολο, κυρίου Alberto Goldman, του Δημάρχου της Πιρασικάμπα, κυρίου Barjas Negri, και λοιπών κυβερνητικών αξιωματούχων, στελεχών και υπαλλήλων της Hyundai Motor και προμηθευτών ανταλλακτικών μερών, καθώς και τοπικών αντιπροσώπων και εκπροσώπων των μέσων ενημέρωσης.

«Η Βραζιλία εξελίσσεται σε μία από τις μεγαλύτερες οικονομικές δυνάμεις του κόσμου χάρη στη σταθερή οικονομική της ανάπτυξη και στις αυξημένες ξένες επενδύσεις και η πολιτεία του Σάο Πάολο αποτελεί την καρδιά της οικονομίας της Βραζιλίας», δήλωσε ο κύριος Jong-Woon Shin, Αντιπρόεδρος της Hyundai Motor, κατά τη διάρκεια της εναρκτήριας ομιλίας του. «Η Hyundai Motor, μαζί με τους προμηθευτές της, θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και θα συμβάλει στην αυτοκινητοβιομηχανίατης Βραζιλίας. Το νέο μας εργοστάσιο, με την ονομασία Hyundai Motor Brazil, θα παράγει και θα πουλά αυτοκίνητα εξαιρετικής ποιότητας με στόχο την ενίσχυση της εμπιστοσύνης που επιδεικνύουν σταθερά οι Βραζιλιάνοι καταναλωτές στα προϊόντα μας.»

Η Hyundai, της οποίας η συνολική επένδυση στο εργοστάσιο ανέρχεται σε 600 εκ. Δολάρια ΗΠΑ, σκοπεύει να ξεκινήσει τη λειτουργία της στο δεύτερο εξάμηνο του 2012, με απώτερο στόχο τη μέγιστη παραγωγική ικανότητα των 150.000 μονάδων ετησίως.

Το πρώτο μοντέλο που θα παραχθεί στο εργοστάσιο HMB θα είναι ένα μικρό hatchback σχεδιασμένο ειδικά για την αγορά της Κεντρικής και Νοτίου Αμερικής. Θα υπάρξουν και άλλα μοντέλα μετά το 2013, ανάλογα με την κατάσταση που θα επικρατεί στην αγορά και τη ζήτηση. Όλα αυτά τα αυτοκίνητα θα είναι τύπου flex-fuel (δηλ. αυτοκίνητα που καταναλώνουν, κατ’ επιλογή του οδηγού, τόσο βενζίνη όσο και αιθανόλη), καθώς 90% των αυτοκινήτων στη Βραζιλία καταναλώνουν τέτοιου είδους καύσιμα.

Το εργοστάσιο, που βρίσκεται 160 χλμ. βορειοδυτικά της πόλης του Σάο Πάολο, θα κατασκευαστεί σε ένα οικόπεδο έκτασης 1,39 εκ. τ.μ. και θα έχει εμβαδόν ορόφου 69.000 τ.μ., ενώ θα διαθέτει πλήρεις εγκαταστάσεις παραγωγής αυτοκινήτων, όπως πρέσες για την κατασκευή την τμημάτων των αμαξωμάτων, γραμμές συγκόλλησης, βαφεία, γραμμές συναρμολόγησης και εγκατάστασης επιμέρους συστημάτων.

Η Πιρασικάμπα, με πληθυσμό 380.000, βρίσκεται στην πολιτεία του Σάο Πάολο, δηλαδή στην καρδιά της αυτοκινητοβιομηχανίας της Βραζιλίας. Οι τοπικοί ιθύνοντες προσέφεραν στη Hyundai αναρίθμητα κίνητρα, όπως ελεύθερη χρήση γης, υποστήριξη υποδομής, όπως δρόμους, και κάποια φορολογικά προνόμια.

Επιπλέον, με απώτερο στόχο την εξασφάλιση της υψηλότερης δυνατής ποιότητας, η Hyundai Motor θα κάνει την είσοδο της στην αγορά με οκτώ αξιόπιστους προμηθευτές ανταλλακτικών μερών στο πλευρό της, όπως έχει κάνει και σε άλλες μονάδες παραγωγής του εξωτερικού. Με αυτό τον τρόπο, η Hyundai Motor αποβλέπει στη δημιουργία περίπου 3.800 νέων θέσεων εργασίας, τόσο στο εργοστάσιο της όσο και στις εγκαταστάσεις των προμηθευτών ανταλλακτικών μερών.

Η Hyundai Motor θα εφαρμόσει στη Βραζιλία την εκτεταμένη εμπειρία και τεχνογνωσία που έχει αποκομίσει από την κατασκευή εργοστασίων. Η Hyundai έχει κατασκευάσει με επιτυχία μονάδες παραγωγής σε άλλες αναδυόμενες αγορές, όπως η Ινδία, η Κίνα και η Ρωσία, καθώς και εργοστάσια στις ΗΠΑ, στη Δημοκρατία της Τσεχίας και στην Τουρκία. Η εμπειρία της Hyundai από την εξ ολοκλήρου κατασκευή παραγωγικών μονάδων σε διάφορες αγορές θα εξασφαλίσει την ομαλή πορεία της κρίσιμης φάσης που αφορά την έναρξη λειτουργίας του εργοστασίου HMB από όλες τις απόψεις, από την παραγωγή έως τη διοίκηση και τις σχέσεις με την τοπική κοινότητα.Η Hyundai Motor πούλησε περίπου 80.000 μονάδες στη Βραζιλία πέρυσι, γεγονός που συνιστά αύξηση της τάξης του 19% σε σύγκριση με το 2009. Αν και το i30 ήταν το αυτοκίνητο με τις καλύτερες πωλήσεις στην κατηγορία του, τα ix35 και Sonata της Hyundai, που αναμφίβολα κλέβουν την παράσταση, έδωσαν και αυτά σημαντική ώθηση στις πωλήσεις. Η αύξηση των πωλήσεων της σειράς premium αυτοκινήτων της εταιρείας, όπως το πολυτελές σεντάν Azera και το Veracruz, συνέβαλε και αυτή με τη σειρά της στην ενίσχυση της εικόνας του brand στην αγορά. Η Hyundai προβλέπει συνεχιζόμενη αύξηση των πωλήσεων για το 2011, με απώτερο στόχο την πώληση περίπου 93.000 μονάδων στη Βραζιλία.

Η παρουσία της Hyundai στην περιφέρεια έχει επεκταθεί σταδιακά με την πάροδο των χρόνων και θα κορυφωθεί το 2014, με τη διοργάνωση του Παγκόσμιου Κυπέλλου 2014 FIFA World Cup™ στη Βραζιλία. Η Hyundai συνεργάζεται εδώ και 11 χρόνια με τη FIFA, με την ιδιότητα της ως επίσημου χορηγού αυτοκινήτων σε όλες τις διοργανώσεις της FIFA ανά την υφήλιο. Αυτή τη στιγμή, η Hyundai είναι ένας από τους βασικούς συνεργάτες της FIFA και έχει επεκτείνει τη στρατηγική της συμφωνία ως χορηγού της FIFA, η οποία πλέον καλύπτει και το Παγκόσμιο Κύπελλο 2022 FIFA World Cup™ που θα διεξαχθεί στο Κατάρ.

Η Hyundai, η οποία εξήγαγε το πρώτο της αυτοκίνητο στη Νότιο Αμερική το 1976 (το Pony, στο Εκουαδόρ), έχει να επιδείξει πλούσια δραστηριότητα στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της στην περιφέρεια, συμπεριλαμβανομένων της ανέγερσης σπιτιών και των επισκευών σε δημόσιες εγκαταστάσεις, καθώς και δωρεών προς τη Βραζιλία, προς όφελος της τοπικής κοινότητας. Στις αρχές του χρόνου, η Hyundai απέστειλε για τρίτη φορά την ομάδα εθελοντών της Happy Move Global Youth Volunteers στη Βραζιλία.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Hyundai Motor και φωτογραφίες προϊόντων σε υψηλή ανάλυση, μπορείτε να επισκεφθείτε το δικτυακό τόπο www.cisionwire.com/hyundai-motor-company.

Corsa OPC “Nürburgring Edition” και Insignia OPC “Unlimited”

Η οικογένεια μοντέλων Opel OPC αποκτά δύο ελκυστικά νέα μέλη. Την κατηγορία σπορ μικρών αυτοκινήτων πλαισιώνει το Corsa OPC “Nürburgring Edition” (154 kW/210 hp) με περιορισμένη παραγωγή περίπου 500 μονάδων. Συγκριτικά με το υπάρχον Corsa OPC προσφέρει αυξημένη ισχύ σε 210 hp (από 192 hp) και ροπή 250 Nm (από 230 Nm). Η πρόσθετη ελκτική πρόσφυση και η ευστάθεια διασφαλίζονται με το μηχανικό πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το νέο σπορ πλαίσιο Bilstein και τα πανίσχυρα φρένα Brembo.

Οι ονομαστικές τιμές επιδόσεων δείχνουν ότι οι μηχανικοί του OPC έχουν δημιουργήσει ένα ακόμα κορυφαίο σπορ πακέτο. Το Corsa OPC “Nürburgring Edition” επιταχύνει στα 100 km/h σε 6,8 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 230 km/h. Η απόδοση του ECOTEC κινητήρα Euro 5 φαίνεται στις στάνταρ τιμές (MVEG, μικτός κύκλος) κατανάλωσης καυσίμου (7,6 λίτρ./100 χλμ.) και εκπομπών CO2 (178 γραμμ. CO2/χλμ).

Στη μεσαία κατηγορία υψηλών επιδόσεων το Insignia OPC (239 kW/325 hp) διατίθεται τώρα σε έκδοση “Unlimited”. Αντίθετα με το βασικό μοντέλο, δεν έχει ηλεκτρονικό περιοριστή της μέγιστης ταχύτητας στα 250 km/h. Ανάλογα με τον τύπο του αμαξώματος και την έκδοση κιβωτίου, η τελική ταχύτητα μπορεί να φτάσει τα 270 km/h. Για την αποδοτική και ασφαλή χρήση του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής της, η Opel προσφέρει μία εκπαίδευση οδήγησης OPC που περιλαμβάνεται στην τιμή αγοράς.

Όπως προβλέπεται για όλα τα μοντέλα Υψηλών Επιδόσεων Opel, το Corsa OPC “Nürburgring Edition” και το Insignia OPC “Unlimited” υποβλήθηκαν σε ένα ειδικό πρόγραμμα δοκιμών 10.000 χλμ. κάτω από τις πιο απαιτητικές συνθήκες της πίστας Nordschleife (Nürburgring) για επιβεβαίωση της αντοχής τους και ρυθμίσεις των συστημάτων πλαισίου και μετάδοσης. Η καταπόνηση του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια του προγράμματος υπάγεται σε συντελεστή 18, που αντιστοιχεί σε 180.000 χλμ. οδήγησης σε κανονικό δρόμο.

OPC: Επιδόσεις και πάθος από το 1999

Το Opel Performance Center (OPC), που είναι υπεύθυνο για τα σπορ μοντέλα της Opel από το 1999, είναι βασικός συντελεστής στο προφίλ αξιών της μάρκας. Ενσαρκώνει το πάθος για υψηλή αισθητική, κορυφαία τεχνολογία και εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Τα οχήματα με τα διακριτικά ‘OPC’ είναι οι κορυφαίες σπορ εκδόσεις κάθε σειράς μοντέλου και καταδεικνύουν τις υψηλές δυνατότητες και την τεχνογνωσία της μάρκας.

Όλα αυτά τα χρόνια, τα μοντέλα OPC όχι μόνον έχουν καθιερωθεί σαν πρεσβευτές της μάρκας με ένα συντελεστή υψηλής συναισθηματικής απήχησης, αλλά σημειώνουν και εμπορική επιτυχία: από το 1999 μέχρι σήμερα, περίπου 60.000 μονάδες έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο. Best seller είναι το Astra OPC (περίπου 22.000 μονάδες, 1999-2000 και 2002-2010), και ακολουθεί το Zafira OPC (περίπου 15.600 μονάδες, 2001-2010) το οποίο ως το ‘Ταχύτερο Ευρωπαϊκό van’, δημιούργησε μία νέα κατηγορία van. Τρίτο είναι το Corsa OPC με πωλήσεις περίπου 14.500 μονάδων (2007-2010).

Τα μοντέλα OPC στη μεσαία κατηγορία υψηλών επιδόσεων έχουν συμβάλλει επίσης σημαντικά στην επιτυχία πωλήσεων. Τη βάση έθεσε το Vectra OPC με πωλήσεις πάνω από 3.000 μονάδες (2005-2008). Το 2009, ακολούθησε το Insignia OPC που ενίσχυσε την τάση και πούλησε πάνω από 3.000 μονάδες τα δύο πρώτα χρόνια.

Ισχυρότερες αγορές ήταν η Γερμανία (περίπου 33%), Μ. Βρετανία (περίπου 28%) και Ελβετία (περίπου 14%).

Σπορ αίσθηση: “OPC Line” για μοντέλα παραγωγής Opel

Εκτός από τους λάτρεις των μοντέλων OPC, πολλοί πελάτες μπορούν να δώσουν μία ιδιαίτερη πινελιά στο δικό τους Opel παραγωγής με αξεσουάρ κορυφαίας ποιότητας ‘OPC Line’, παραγγέλνοντάς τα απευθείας στο εργοστάσιο με την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου. Όσοι είναι ήδη κάτοχοι ενός Opel μπορούν να τοποθετήσουν τα αξεσουάρ εκ των υστέρων σε κατάστημα του Δικτύου της Opel.

Η σειρά OPC Line περιλαμβάνει αξεσουάρ αμαξώματος, ζάντες αλουμινίου και εξοπλισμό εσωτερικού όπως τιμόνια και λεβιέ ταχυτήτων που έχουν εξελιχθεί για το αντίστοιχο μοντέλο από τους σχεδιαστές και μηχανικούς της Opel. Τα προϊόντα πληρούν τις πιο απαιτητικές προδιαγραφές ποιότητας και εφαρμογής και συνοδεύονται από εργοστασιακή εγγύηση 24 μηνών.

Δημοφιλής και αποκλειστική: εκπαίδευση οδήγησης OPC Performance

Τα αποκλειστικά Σεμινάρια οδήγησης OPC Performance προσφέρονται από το φθινόπωρο του 2006 και είναι πολύ δημοφιλή στους φιλόδοξους οδηγούς, ενώ οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να κάνουν κράτηση αρκετούς μήνες πριν. Προσφέρονται όχι μόνο σε οδηγούς Opel ή ιδιοκτήτες μοντέλων OPC, αλλά και σε κατόχους αυτοκινήτων άλλων μαρκών.

Η αποκλειστικότητα του μονοήμερου σεμιναρίου ξεκινά με την τοποθεσία. Γίνεται στα ‘άδυτα’ του κέντρου δοκιμών της Opel στο Dudenhofen, όπου πρωτότυπα και μελλοντικά Opel εξελίσσονται για μαζική παραγωγή. Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τις δυνατότητες των μοντέλων OPC με ελεγχόμενο και ασφαλή τρόπο από μία επαγγελματική ομάδα εκπαιδευτών υπό το άγρυπνο βλέμμα του πρώην εργοστασιακού πιλότου της Opel, πρωταθλητή στο Le Mans και πρεσβευτή της μάρκας Joachim Winkelhock. Πρωταρχικός σκοπός της εκπαίδευσης είναι η μέγιστη οδηγική απόλαυση μέσω του απόλυτου ελέγχου.

Το “OPC Race Camp” προετοιμάζει οδηγούς αγώνων

Το σεμινάριο οδήγησης υψηλών επιδόσεων αποτελεί τη βασική ιδέα και εκπαίδευση για το “OPC Race Camp”. Αυτό το πρωτότυπο αγωνιστικό πρόγραμμα που δημιούργησε η ίδια η Opel ξεχωρίζει λόγω αρκετών καινοτομιών: Επιτρέπεται η συμμετοχή μόνο σε απλούς αλλά ταλαντούχους οδηγούς, η επιλογή και τα διάφορα στάδια εκπαίδευσης βασίζονται στο δημοφιλές σύστημα του αποκλεισμού – και οι νικητές μπορούν να ελπίζουν ότι θα οδηγήσουν για την Opel στον 24ωρο αγώνα στο Nürburgring.

Τις δύο πρώτες σεζόν (2008, 2010) υπήρξε τεράστια ανταπόκριση από το κοινό και τα μέσα ενημέρωσης. Πάνω από 22.000 φιλόδοξοι οδηγοί έκαναν αίτηση για τη δεύτερη σεζόν, 750 από τους οποίους κατάφεραν να μπουν στη λίστα των φιναλίστ. Οι οκτώ πρώτοι κατέκτησαν το φιλόδοξο στόχο τους μετά από 12 στάδια πρόκρισης. Με δύο αγωνιστικά Astra 300+ ίππων, όχι μόνο συμμετείχαν το θρυλικό αγώνα αντοχής στον ‘πράσινο διάβολο’, αλλά ήταν και από τους πρωταγωνιστές. Το υψηλό πρότυπο και η ποιοτική φιλοσοφία εκπαίδευσης φάνηκαν καθαρά στο τελικό αποτέλεσμα. Σε μία αναμέτρηση 200 περίπου οχημάτων και σε μία μάχη ‘σώμα με σώμα’ με επαγγελματίες και αγωνιστικούς θρύλους - όπως ο Hans-Joachim Stuck, οι απόφοιτοι του race camp διεκδίκησαν τη δεύτερη και τρίτη θέση της κατηγορίας τους και τις θέσεις 19 και 22 της γενικής κατάταξης.

Σημαντικό project OPC: Τρίτη γενιά Astra OPC

Ενθουσιώδεις οδηγοί και οπαδοί της Opel ήδη ανυπομονούν για το επόμενο project OPC. Οι μηχανικοί του OPC προγραμματίζουν την τρίτη γενιά Astra OPC. Σαν κορυφαίο μοντέλο Astra, το προσεχές Astra OPC θα ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην κατηγορία μικρομεσαίων σπορ αυτοκινήτων. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2010, η Opel έδωσε μία πρώτη γεύση από τις δυναμικές γραμμές, τις ανάγλυφες επιφάνειες και τη μυώδη του εμφάνιση με το πρωτότυπο Astra GTC Paris. Ο high-tech turbo κινητήρας του δυναμικού τρίθυρου μοντέλου με άμεσο ψεκασμό βενζίνης, αποκάλυψε τις τεράστιες δυνατότητες επιδόσεων του μελλοντικού Astra OPC.

Ορόσημα OPC

1997: ίδρυση του Opel Performance Center (OPC)

1999: Λανσάρισμα πρώτης γενιάς Astra OPC (με ατμοσφαιρικό δίλιτρο κινητήρα, 118 kW/160 hp) – η έκδοση περιορισμένης παραγωγής των 3.000 μονάδων εξαντλείται μέσα σε τέσσερις μήνες.

2001: Λανσάρισμα πρώτης γενιάς Zafira OPC (με δίλιτρο κινητήρα τούρμπο, 147 kW/200 hp) –περίπου 12.000 μονάδες πουλήθηκαν μέχρι την ανανέωση του μοντέλου το 2005.

2002: Λανσάρισμα δεύτερης γενιάς Astra OPC (με δίλιτρο κινητήρα τούρμπο, 147 kW/200 hp) – διαθέσιμο σαν τρίθυρο και station wagon.

2004: Λανσάρισμα της σειράς OPC Line.

2005: Λανσάρισμα τρέχοντος Astra OPC (με δίλιτρο κινητήρα τούρμπο, 177 kW/240 hp), Λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς Zafira OPC (με δίλιτρο κινητήρα τούρμπο, 177 kW/240 hp), Λανσάρισμα Vectra OPC (με κινητήρα 2.8 V6 turbo, 188 kW/255 hp) – διαθέσιμο σαν sedan και station wagon.

2006: Λανσάρισμα Meriva OPC (με κινητήρα 1.6 turbo, 132 kW/180 hp),
κινητήρας 2.8 V6 turbo με 206 kW/280 hp για το Vectra OPC.

2007: Λανσάρισμα Corsa OPC (με κινητήρα 1.6 turbo, 141 kW/192 hp), Προαιρετικό, εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο για το Vectra OPC.

2008: Ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής Astra OPC “Nürburgring Edition”.

2009: Λανσάρισμα Insignia OPC – διατίθεται σαν 4/5-θυρο sedan και Sports Tourer με τον ισχυρότερο κινητήρα παραγωγής Opel όλων των εποχών (239 kW/325 hp).

2010: Φινάλε της δεύτερης σεζόν του “OPC Race Camp”: 2η και 3η θέση στην κατηγορία τους (SP3T) και 19η και 22η στη γενική κατάταξη (196 οχήματα) για τα δύο αγωνιστικά Astra στον 24-ωρο αγώνα του Nürburgring.