Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011

Το Νέο ηλεκτρικό concept “Naimo” από την Kia στο Seoul Motor Show

Την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σεούλ σήμερα (Πέμπτη), θα πραγματοποιήσει το Kia Naimo, το ηλεκτρικό πρωτότυπο της Kia που συνδυάζει την υψηλή τεχνολογία με καινοτόμα σύγχρονα χαρακτηριστικά.

Παίρνοντας το όνομά του από την κορεατική λέξη "Ne-mo», (προφέρεται «Neh-mo», που σημαίνει «τετράγωνο σχήμα»), το Naimo, ηλεκτρικό όχημα crossover (CUV), σχεδιάστηκε από τη διεθνή ομάδα σχεδίασης της Kia στη Σεούλ και χαρακτηρίζεται κυρίως από απλές και λιτές γραμμές.

Ο σχεδιασμός του είναι λιτός αλλά τονίζεται ιδιαίτερα από μια σειρά από εντυπωσιακές λεπτομέρειες όπως το παρμπριζ που αγκαλιάζει όλο το αυτοκίνητο, η ασύμμετρη ηλιοροφή, τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, το μοναδικό εξωτερικό φινίρισμα. Αυτή η αντιπαράθεση των απλών και σύνθετων στοιχείων αποτελεί κοινό χαρακτηριστικό της κορεάτικης παραδοσιακής τέχνης και τεχνικής.

Η ομάδα σχεδίασης της Kia χρησιμοποίησε καινοτόμα χαρακτηριστικά της τεχνολογίας ώστε να δώσει στο αυτοκίνητο μία αίσθηση πολυτέλειας, ενώ εξωτερικά το αυτοκίνητο παραμένει απέριττο. Για παράδειγμα, το Naimo δεν έχει τα παραδοσιακά μάκτρα στο παρμπρίζ - αλλά ένα ρεύμα αέρα υψηλής έντασης στη βάση του παρμπρίζ που εκτελεί τη λειτουργία ενός «αερο-υαλοκαθαριστήρα». Οι συμβατικοί καθρέπτες, επίσης, έχουν αντικατασταθεί με μικροσκοπικές κάμερες στις κολώνες του αυτοκινήτου.

Το εσωτερικό του Naimo σχεδιάστηκε για να προκαλεί μια έντονη αίσθηση ηρεμίας ενώ διαθέτει χειροποίητα υλικά. Χρησιμοποιείται κορεάτικος δρυς για το εσωτερικό των θυρών και το δάπεδο, ενώ κορεάτικο χαρτί «Han-ji" χρησιμοποιείται για την εσωτερική επένδυση της οροφής. Παράλληλα με αυτά τα παραδοσιακά στοιχεία υπάρχουν σύγχρονα χαρακτηριστικά, όπως ένα TOLED (διαφανή οργανική δίοδος εκπομπής φωτός) που φωτίζει την οθόνη του πίνακα οργάνων.

"Το Naimo είναι μια τέλεια ισορροπία της καινοτομίας, της υψηλής τεχνολογίας και της Κορεάτικης παράδοσης. Είναι σε μεγάλο βαθμό εμπνευσμένο από την καθαρότητα και τη χάρη των παραδοσιακών Κορεάτικων τεχνών, αλλά συνδυάζει αυτές με τεχνολογίες αιχμής ώστε να αποτελεί μία πραγματικά εξαιρετική εμπειρία ", σχολιάζει ο επικεφαλής της Kia Motors» Design Officer, Peter Schreyer.

Το τρίτο ηλεκτρικό όχημα που παρουσιάζεται από την Kia Motors Corporation μέσα σε ένα χρόνο, έχει 3,9 μέτρα μήκος και την προοπτική να έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων, να είναι πεντάθυρο, τετραθέσιο αυτοκίνητο πόλης σε μια μελλοντική εξειδικευμένη αγορά.

Με διαστάσεις 3.890 χιλιοστά σε μήκος, με μεταξόνιο 2.647χιλιοστά, πλάτος και ύψος 1.844 και 1.589 χιλιοστά αντίστοιχα - καθώς και με τους κοντούς πρόβολους εξασφαλίζεται ότι η καμπίνα προσφέρει εξαιρετικούς χώρους στο κεφάλι, στα πόδια και στους ώμους για τους επιβαίνοντες.

Το πρωτότυπο αυτοκίνητο δεν έχει κολόνες Β και διαθέτει πίσω τους μεντεσέδες στις πίσω πόρτες για να μεγιστοποιήσει την εύκολη πρόσβαση στην καμπίνα, ενώ το πορτ-μπαγκάζ το οποίο διαθέτει τρία σημεία ανοίγματος επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στον χώρο αποσκευών.

Η ισχύς προέρχεται από έναν PMSM (Permanent Magnet Synchronous Motor) ηλεκτρικό κινητήρα με μέγιστη ισχύ 80 kW (109 PS) και μέγιστη ροπή 280 Nm, επιτρέποντας στο Naimo να φτάσει την τελική ταχύτητα των 150 χλμ / ώρα.
Η μπαταρία twin-pack 27 kWh βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών και χρησιμοποιεί την καινοτόμα τεχνολογία LiPoly (Lithium Ion Polymer) που προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλους τύπους μπαταριών. Εξοπλισμένο με αυτή την μπαταρία το Naimo προσφέρει μια αυτονομία 200 χλμ με μία μόνο φόρτιση.

Σύμφωνα με το γρήγορο κύκλο επαναφόρτισης (50 kW), η μπαταρία του Naimo μπορεί να επαναφορτιστεί έως 80% της παραγωγικής της ικανότητας μέσα σε 25 λεπτά. Στο πλαίσιο του κανονικού κύκλου (3,3 kW), η ισχύς 100% έχει επιτευχθεί μετά από πέντε ώρες και τριάντα λεπτά.

Το Naimo θα ενταχθεί στον διαρκώς αυξανόμενο στόλο δοκιμών της Kia, των υβριδικών, ηλεκτρικών και με κυψέλες υδρογόνου οχημάτων, που εκτενώς οδηγούνται σε πολύ διαφορετικές συνθήκες για την ανάπτυξη μελλοντικών μοντέλων παραγωγής, με μηδενικές ή πολύ μειωμένες εκπομπές ρύπων.

H SEAT σημείωσε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 14%

Η κρίση στην ισπανική αγορά δεν επιβραδύνει τα σχέδια της SEAT για ανάπτυξη και δεν επηρεάζει το μέλλον της. Η ισπανική πολυεθνική αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε αύξηση κύκλου εργασιών σχεδόν 14% το 2010, χάρη στην ανάκαμψη των πωλήσεων και στην εμπορική επιτυχία των προϊόντων της. Η θυγατρική της VW είδε το κύκλο των εργασιών της αυξημένο κατά 4.663 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με τα 4.101 εκατ. ευρώ τον προηγούμενο χρόνο. Επιπλέον διέθεσε 518 εκατ. ευρώ (11 εκατ. ευρώ περισσότερα από το 2009), προκειμένου να εξασφαλίσει μια σταθερή βάση για το μέλλον της. Παρά την αξιοπρόσεκτη προσπάθεια, και την βελτίωση των αποτελεσμάτων κατά 44,4%, το 2010 έκλεισε με οικονομικό αποτέλεσμα μετά φόρων -104 εκατ. ευρώ, συγκρινόμενο με -187 εκατ. Ευρώ το 2009.

Η SEAT απέδειξε ότι έχει την ικανότητα να παράγει τους πόρους της από την βασική της δραστηριότητα (παραγωγή, πωλήσεις αυτοκινήτων και ανταλλακτικών), πετυχαίνοντας ένα θετικό δείκτη EBITDA (αποτέλεσμα κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων), ύψους 35 εκατ. ευρώ.

"Η SEAT έχει ένα πολύ λαμπρό μέλλον μπροστά της. Προς το παρόν για φέτος θα δούμε μια βελτίωση στα αποτελέσματα, τις πωλήσεις και την παραγωγή.", δήλωσε ο Πρόεδρος της SEAT James Muir κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των ετήσιων αποτελεσμάτων. "Για την SEAT, το 2010 σημαίνει ανάπτυξη. Αν και βρισκόμαστε ακόμη σε μια μεταβατική περίοδο, έχουμε βελτιώσει όλους τους βασικούς δείκτες μας. Επιπλέον συνεχίζουμε με ένα υψηλό επίπεδο επενδύσεων, στοχεύοντας τη βελτιστοποίηση του κόστους και τη βελτίωση της αποδοτικότητας των προϊόντων μας, ώστε να θέσουμε τα θεμέλια για το μέλλον”. “Είμαστε στον σωστό δρόμο" τόνισε ο Αντιπρόεδρος Οικονομικών, Holger Kitscher.

Η SEAT παρέδωσε το 2010 1% περισσότερα αυτοκίνητα σε παγκόσμιο επίπεδο (περίπου 340.000 μονάδες), επιτυγχάνοντας παράλληλα ένα ιστορικό ρεκόρ για την 60ή επέτειο της μάρκας, κερδίζοντας ξανά την πρωτιά στις ταξινομήσεις στην ανταγωνιστική ισπανική αγορά για πρώτη φορά μετά από 31 χρόνια.

Η στρατηγική επικέντρωση των προσπαθειών της στις χώρες του Euro 5 (Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ιταλία) έχει αποδώσει καρπούς, επιτυγχάνοντας αύξηση του κύκλου εργασιών άνω του 6%.

Η επιτυχία των προϊόντων της SEAT, σήμαινε ότι η εταιρεία πέτυχε να αυξήσει την παραγωγή της στο εργοστάσιο στο Martorell, κατά 11%, φθάνοντας σε συνολικό αριθμό πάνω από 335.000 οχήματα.

Το 2010 η οικογένεια προϊόντων της SEAT μεγάλωσε με δύο νέες προσθήκες (το νέο Ibiza ST και το νέο Alhambra MPV) και νέους κινητήρες. Το περασμένο έτος ήταν επίσης ξεχωριστό για τις νέες εκδόσεις, όπως η νέα γενιά του Ibiza Ecomotive (89 gr CO2/km), το πιο φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο στην κατηγορία του καθώς και η χρήση της τεχνολογίας TSI και TDI common rail σε όλους τους κινητήρες και σε όλη την γκάμα.

Επιπλέον, η παραγωγή του Audi Q3 αναμένεται να ξεκινήσει στο Martorell μέσα σε λίγες εβδομάδες. Το σχέδιο αυτό σημαίνει την πρόσληψη 700 νέων υπαλλήλων, και θα συμβάλει στην περαιτέρω αύξηση της παραγωγής στο ισπανικό εργοστάσιο.

«Μέσα στα επόμενα χρόνια η SEAT θα συνεχίσει να εργάζεται για την εκ νέου τοποθέτηση της μάρκας, για την προετοιμασία ένταξης σε νέες αγορές όπως η Κίνα καθώς και στην μεγάλης κλίμακας επίθεση νέων προϊόντων που θα ξεκινήσει το 2012 με τέσσερα νέα μοντέλα, γεγονός που συμβαίνει για πρώτη φορά. Χάρη στην εμπιστοσύνη του ομίλου Volkswagen στην SEAT, είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε στο σχέδιο της πλήρους αξιοποίησης της δυναμικής του εργοστασίου και να πετύχουμε κερδοφορία”, πρόσθεσε ο James Muir.

Η Hyundai Υπογράφει Συμφωνία με τη Vodafone

Η Hyundai Motor Group υπέγραψε συμφωνία με τη Vodafone Global Enterprise, εταιρεία του ομίλου Vodafone που διαχειρίζεται τις επικοινωνιακές ανάγκες των μεγαλύτερων πολυεθνικών πελατών της, με στόχο την αναζήτηση επιχειρηματικών ευκαιριών στον κλάδο των τηλεματικών υπηρεσιών στην Ευρώπη. Η αρχική συμφωνία, που υπογράφηκε σήμερα, αναμένεται να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της Hyundai στα πληροφοριακά συστήματα οχημάτων και να επεκταθεί σε μία ευρύτερη βάση πελατών στην Ευρώπη.

Βάση της συμφωνίας, η Hyundai θα εστιάσει στη δημιουργία νέων επιχειρηματικών ευκαιριών που θα βασίζονται στα πληροφοριακά συστήματα αυτοκινήτων και στο υπάρχον δίκτυο επικοινωνίας της Vodafone στην Ευρώπη. Εκτός από τη συνεργασία στο πλαίσιο της ανάπτυξης νέων τηλεματικών υπηρεσιών, η Hyundai θα δημιουργήσει νέες λύσεις πληροφορικής για αυτοκίνητα αξιοποιώντας την υποδομή τηλεματικής τεχνολογίας για να εφαρμόσει ένα νέο πελατοκεντρικό επιχειρησιακό μοντέλο τηλεματικής.

«Μέσα από τη συνεργασία της με την παγκοσμίου φήμης εταιρεία κινητών επικοινωνιών Vodafone, η Hyundai Motor Group ανυπομονεί να προσφέρει προηγμένες υπηρεσίες πληροφορικής για αυτοκίνητα στους Ευρωπαίους πελάτες της στο πλαίσιο της συνεχούς δέσμευσης της: ότι θα καθίσταται ολοένα και πιο ανταγωνιστική στην εν λόγω αγορά», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της Hyundai Motor, κύριος Lee Hyun-Soon.

«Τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας υψηλής απόδοσης της Vodafone και οι απλές λύσεις της εταιρείας για τη διαχείριση της ασύρματης συνδεσιμότητας σε παγκόσμια κλίμακα συνεπάγονται την καταλληλότητα μας ως του ιδανικού συνεργάτη που θα βοηθήσει τη Hyundai Motor Group να αναπτύξει μία ολόκληρη σειρά νέων υπηρεσιών», σχολίασε ο κύριος Nick Jeffery, Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Global Enterprise. «Απώτερος σκοπός αυτής της συνεργασίας είναι να προσφέρουμε μία ακόμα καλύτερη οδηγική εμπειρία σε οδηγούς σε ολόκληρη την Ευρώπη.»
Η Hyundai παρουσίασε το σύστημα τηλεματικής BlueLink® στην έκθεση ηλεκτρονικών ειδών Consumer Electronics Show (CES) για το 2011 στο Λας Βέγκας, σε μία επίδειξη των προηγμένων συστημάτων πληροφορικής της εταιρείας για αυτοκίνητα ενώπιον ολόκληρης της υφηλίου.

Πλούσιο και ανανεωμένο το Nissan 370Z

Με επιπρόσθετα επίπεδα εξοπλισμού, νέες ρυθμίσεις στην ανάρτησή του και με ανανεωμένη εμφάνιση, το Nissan 370Z Roadster / Coupe του 2011, αναμένεται να κατακτήσει και πάλι τους φίλους της συναρπαστικής οδήγησης.

Με μια ματιά

• Αλλαγές στις αναρτήσεις για πιο άνετη οδήγηση
• Βελτίωση της απομόνωσης του θορύβου κύλισης
• Κάμερα οπισθοπορίας, με δυνατότητα δορυφορικής πλοήγησης
• Σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών
• Επιλογή οδήγησης στο χιόνι για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
• Η «καρδιά» του αυτοκινήτου, το μοτέρ των 328 PS - 3.7 λίτρων V6
24 βαλβίδων, παραμένει ως έχει.

Οι κυριότερες αλλαγές του Nissan 370Ζ αφορούν στο σασί, τόσο στις εκδόσεις κουπέ όσο και σε αυτές του Roadster, με στόχο να ενισχυθεί η οδηγική άνεση και ο χειρισμός του σε υψηλές ταχύτητες. Το νέο σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών βελτιώνει την ασφάλεια ακόμη περισσότερο, ενώ η κάμερα οπισθοπορίας που έχει ενσωματωθεί στο σύστημα Nissan Premium Connect (με δορυφορική πλοήγηση), κάνει το παρκάρισμα του αυτοκινήτου μια εύκολη υπόθεση.

Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν τη βελτίωση της απομόνωσης του θορύβου κύλισης στην Coupé έκδοση, ενώ οι εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τόσο του Coupe όσο και του Roadster έχουν πλέον και τη λειτουργία «χιονιού», προκειμένου να επιτευχθεί η βέλτιστη πρόσφυση όταν το όχημα ξεκινήσει σε πάγο και χιόνι.
«Οι αλλαγές στο 370Z είναι μέρος του προγράμματος της Nissan για συνεχή ανάπτυξη σε όλα τα προϊόντα της. Ίσως οι πιο σημαντικές από αυτές να αφορούν τις λεπτομέρειες της βέλτιστης ρύθμισης του πλαισίου – κάτι που έχει αναπτυχθεί στην Ευρώπη για την Ευρώπη-», δήλωσε ο Simon Thomas, Senior Vice President Sales & Marketing της Nissan στην Ευρώπη.

"Το Nissan 370Z του 2011 στην ουσία παίρνει ένα από τα πιο δημοφιλή σπορ αυτοκίνητα της αγοράς και το καθιστά ακόμη πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση».