Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Εν αρχή ην το Juke

Και το Juke ην προς το GT-R, και GT-R ην το Juke-R. Με θρησκευτική ευλάβεια δεχθήκαμε τα νέα που κατέφθασαν σήμερα από την Ιαπωνία. Η Nissan ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει την παραγωγή ενός περιορισμένου αριθμού Juke-R. Για όσους δεν γνωρίζουν, πρόκειται για ένα Juke στο οποίο έχει γίνει μεταμόσχευση καρδιάς από το GT-R. Η μέγιστη ιπποδύναμη του μοντέλου παραγωγής θα είναι μάλιστα μεγαλύτερη από αυτή του πρωτότυπου, αγγίζοντας τους 550 ίππους.




Τα αυτοκίνητα με τον διπλοτούρμπινο κινητήρα των 3,8 λίτρων θα είναι διαθέσιμα κατόπιν ειδικής παραγγελίας (ήδη η Nissan έχει δεχθεί τρεις ενώ σε τέσσερις εβδομάδες ξεκινά η διαδικασία παραγωγής) και όχι νωρίτερα από το τέλος του καλοκαιριού. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα βασίζονται στο πλαίσιο του τελευταίας έκδοσης του Juke (2012) σε αντίθεση με το πρωτότυπο, που εξελίχθηκε με βάση το μοντέλο του 2010.

"Το Juke-R δημιουργήθηκε αρχικά με σκοπό να αποτελέσει ένα concept car που θα ένωνε δύο από τα πιο καινοτόμα μοντέλα της Nissan. Η αντίδραση που υπήρξε παρόλα αυτά στο Dubai ήταν εκπληκτική - δεχόμασταν συνεχώς προσφορές από ενδιαφερόμενους αγοραστές. Με τέτοιο ενδιαφέρον και με τρεις σίγουρους αγοραστές, αποφασίσαμε πως έπρεπε να το κάνουμε πραγματικότητα. Δεν θα μπορούσαμε να απογοητεύσουμε τους ενθουσιώδεις οδηγούς που ήθελαν πάση θυσία ένα Juke-R στη συλλογή τους. Είμαι πολύ περήφανος για την συζήτηση και τον αντίκτυπο που προκάλεσε." δήλωσε ο Gareth Dunsmore, Marketing Product Manager της Nissan.




Αυτό που έκαναν οι μηχανικοί της Nissan πίσω στο 2010 ήταν να κόψουν στη μέση ένα ολοκαίνουριο GT-R και να δανειστούν τα μηχανικά του μέρη, ώστε να διαπιστώσουν αν η μεταμόσχευση θα ήταν επιτυχής. Μην ξεχνάτε πως το Juke διαθέτει διαφορετικό μεταξόνιο (κοντύτερο κατά 250 χιλιοστά) από το GT-R, κάτι που από μόνο του προκαλούσε εύλογες απορίες σχετικά με την δεκτικότητα του πρώτου στο σύστημα τετρακίνησης του δεύτερου. Όπως αποδείχθηκε λίγο αργότερα το Juke τα πήγε περίφημα τόσο με τη μετάδοση όσο και με τον κινητήρα. Έτσι και έπειτα από μερικές περιποιήσεις που διήρκεσαν μόλις 22 εβδομάδες, το Juke-R ήταν πραγματικότητα. Μυώδες, με 65 και 75 χιλιοστά φαρδύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω αντίστοιχα, roll cage, το εξάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του GT-R και 0-100 σε 3,7 δευτερόλεπτα, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Dubai.




Στο Autokinisimag αναμένουμε τα ακριβή χαρακτηριστικά του μοντέλου παραγωγής ενώ προσευχόμαστε έτσι ώστε η Nissan να διαθέσει και ορισμένα δημοσιογραφικά μοντέλα για να διαπιστωθούν από πρώτο χέρι οι αρετές του μικρού αδερφού του περίφημου GT-R. 




Παρακολουθήστε το άκρως εντυπωσιακό και αρκούντως κοντράδικο ολιγόλεπτο βίντεο που ετοίμασε η Nissan για την προώθηση του Juke-R, συμπεριλαμβάνοντας στο cast και ορισμένους εκλεκτούς guest stars.







Πηγή: Nissan, PH



Περιοδικό Autokinisimag

Ράλι Κένταυρος

Το Ράλι Κένταυρος θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 12 και 13 Μαΐου στις ειδικές διαδρομές του Πηλίου. Το δελτίου τύπου από την Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου (ΛΑΒ) αναφέρει συγκεκριμένα:

Αγαπητοί αγωνιζόμενοι, θεατές, το φετινό Ράλι Κένταυρος έχει τη χαρά και τη τιμή να σας καλωσορίσει όλους στην 33η επέτειό του.

Όπως πάντα η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου εργάζεται σκληρά για να προσφέρει σε αγωνιζόμενους και θεατές έναν συναρπαστικό αγώνα.

Είναι αναμφίβολα μια δύσκολη χρονιά για όλο τον κόσμο, αλλά παρ' όλα αυτά η Λέσχη μας θα προσπαθήσει να διοργανώσει έναν αγώνα στον οποίο αξίζει να συμμετέχει κανείς, σαν αγωνιζόμενος και σαν θεατής με νέες προκλήσεις. 

Ο φετινός αγώνας έχει σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο, όπου αγωνιζόμενοι θα καλεστούν να κάνουν έναν αγώνα, που παρόμοιος δεν έχει ξαναγίνει στην ιστορία του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι. Ευέλικτος – Οικονομικός – Ανταγωνιστικός – Ποιοτικός και προπάντων Ασφαλής σε μία πανέμορφη τοποθεσία το ΠΗΛΙΟ. 

Η όμορφη παραθαλάσσια πόλη του Βόλου θα φιλοξενήσει τον Τεχνικό Έλεγχο των αυτοκινήτων και την Πανηγυρική Τελετή Εκκίνησης του αγώνα με την υπόσχεση να δώσει σε οπαδούς και χορηγούς του ράλι, άφθονο θέαμα. 

Η δράση θα ξεκινήσει την Κυριακή 13 Μαΐου με 5 ειδικές διαδρομές  64 χλμ σε σύνολο αγώνα 85 χλμ εκ των οποίων οι 2 επαναλαμβανόμενες, με τους εραστές της ταχύτητας να απολαύσουν πασίγνωστες ειδικές. Αλλά ποιος μπορεί να εγγυηθεί  ότι αυτό είναι το "μοναδικό" χρώμα του Ράλι Κένταυρος ?


Σας περιμένουμε στο Βόλο, στο Ράλι Κένταυρος 2012!!!
 

Η Οργανωτική Επιτροπή 



Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον κανονισμό του αγώνα, το πρόγραμμα, τους συμμετέχοντες, χάρτες και διαμονή επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου (ΛΑΒ) εδώ.





Πηγή: ΛΑΒ



Περιοδικό Autokinisimag


Porsche Experience Centre

Το Porsche Driving Experience Centre άνοιξε τις πόρτες του τον Νοέμβριο του 2008 ύστερα από 6 χρόνια σχεδιασμού, κατασκευής και εξέλιξης στην πίστα του Silverstone στην Αγγλία. Αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο για να γνωρίσει κάποιος τον κόσμο της Porsche αλλά και να βελτιώσει τις οδηγικές του ικανότητες, εξερευνώντας παράλληλα τις δυνατότητες των οχημάτων της φίρμας από το Zuffenhausen. Το κέντρο διαθέτει έναν αριθμό από διαφορετικές πίστες και χώρους όπου προσομοιάζονται σχεδόν όλες οι συνθήκες που μπορεί κάποιος να συναντήσει κινούμενος σε διάφορα σημεία του οδικού δικτύου. Πάμε να δούμε μαζί μερικές από αυτές.

Kick Plate

Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, το Kick Plate, είναι μια μεγάλη πλακέτα που κλωτσάει. Αποτελούμενη από πνευματικούς μηχανισμούς, η συγκεκριμένη πλακέτα μόλις το αυτοκίνητο περάσει από πάνω της, το ωθεί απότομα και με δύναμη σε μια επιφάνεια χαμηλής πρόσφυσης. Ο οδηγός δεν γνωρίζει ποια θα είναι η κατεύθυνση προς την οποία η πλακέτα - κατόπιν πρότερου προγραμματισμού - θα στείλει το όχημα, μιας και πρωταρχικός σκοπός της άσκησης είναι να τεστάρει και να βελτιώσει τα αντανακλαστικά του οδηγού σε συνεργασία με τα συστήματα ασφαλείας των μοντέλων της Porsche.




Low Friction Surface

Τις επιφάνειες χαμηλής τριβής αποτελούν δύο κύκλοι και μια σειρά από καμπές με άσφαλτο χαμηλής πρόσφυσης, δημιουργώντας έτσι μια αρένα διασκέδασης αλλά και εξάσκησης των ικανοτήτων του οδηγού έτσι ώστε να μπορεί και να ελέγχει το όχημά του υπό αυτές τις συνθήκες. Τις συγκεκριμένες επιφάνειες χρησιμοποιούν και οι δοκιμαστές της Porsche για να τεστάρουν το Porsche Stability Management (PSM) σύστημα ευστάθειας των οχημάτων της εταιρείας. 



Ice Hill

Κατωφέρεια με κλίση 7% με άσφαλτο που βρέχεται συνεχώς δημιουργώντας συνθήκες ύπαρξης πάγου (black ice - ο πάγος που δημιουργείται σε σκιερά μέρη και δύσκολα διακρίνεται από τον οδηγό) στο οδόστρωμα. Μια πραγματική πρόκληση για οδηγό και αυτοκίνητο.




Handling Circuit

Η συγκεκριμένη πίστα του Porsche Experience Centre είναι ότι πιο κοντινό υπάρχει σε σύγκριση με τους B Roads του Ηνωμένου Βασιλείου. Στροφές με ανάποδη κλίση και χασίματα, σε συνδυασμό με συνεχείς εναλλαγές τυπολογίας οδοστρώματος και καμπών - όπως ακριβώς στο δρόμο - φέρνουν τον οδηγό σε συνεχή φλερτ με φαινόμενα όπως η υποστροφή και η υπερστροφή.




Off Road Track

Ο καλύτερος τρόπος για να εξερευνήσει κανείς τα μυστικά της οδήγησης εκτός δρόμου, καθώς και τις πραγματικές δυνατότητες οχημάτων όπως το μοντέλο Cayenne της Porsche. Απευθύνεται σε ανήσυχους και συνειδητοποιημένους οδηγούς που δεν αγοράζουν SUVs με αποκλειστικό προορισμό τα πεζοδρόμια των πόλεων.





Κάτοχος Porsche ή όχι, το Porsche Experience Centre αποτελεί έναν ασφαλή τρόπο να εξαντλήσει κάποιος τόσο τα προσωπικά του όρια, όσο και του αυτοκινήτου, ενώ ψυχαγωγικά και μόνο είμαστε σίγουροι ότι πρόκειται για μια αξέχαστη εμπειρία. Περισσότερες πληροφορίες για το κέντρο της Porsche στο Silverstone και όχι μόνο, μπορείτε να βρείτε εδώ.



Πηγή: Porsche



Περιοδικό Autokinisimag

MegaUpload goes Nürburgring

Τον γνωστό διαδικτυακό τόπο MegaUpload είμαστε σίγουροι πως όλοι τον έχετε ακουστά. Πώς να μην τον έχετε άλλωστε όταν στις αρχές του έτους οι αμερικάνικες αρχές άρχισαν να κλείνουν ένα ένα όλα τα sites που είχαν να κάνουν με αυτόν, στερώντας από σχεδόν 50 εκατομμύρια χρήστες καθημερινά τη χαρά του downloading. Πριν όμως ξεσπάσει η θύελλα συλλήψεων και κατασχέσεων, ο ιδιοκτήτης του MegaUpload Kim Dotcom αποφάσισε να κάνει μια βόλτα στην "πράσινη κόλαση". Επειδή όμως το Ring Taxi με την Sabine Schmitz πίσω από το τιμόνι της M5 φάνηκε στον Dotcom αρκετά συμβατικό, θεώρησε πως έπρεπε να προσδώσει στην επίσκεψή του μια νότα πρωτοτυπίας και μάλλον υπερβολής.



Τι έκανε; Μετέφερε από τη Νέα Ζηλανδία και την προσωπική του συλλογή τρεις Mercedes-Benz CLK AMG DTM (ναι καλά διαβάσατε, τρεις ολόκληρες), νοίκιασε ολόκληρη την πίστα για μια ολόκληρη ημέρα και προσέλαβε τον παγκόσμιο πρωταθλητή της F1 Kimi Raikkonen για να οδηγήσει την μία από τις τρεις CLK. Τη δεύτερη οδήγησε ο συνέταιρός του Finn Batato και φυσικά η τρίτη έμεινε για τον εαυτό του. Αν βέβαια νομίζετε πως τα συστατικά της συνταγής του Dotcom τελείωσαν εδώ, είστε γελασμένοι. Σα να μην έφταναν όλα αυτά, προσέλαβε ακόμη ένα συνεργείο με πάνω από 100 ανθρώπους, 30 κάμερες, 2 ελικόπτερα και ένα αεροπλάνο με σκοπό να καλύψουν την "εκδήλωση". Το αποτέλεσμα - άκρως εντυπωσιακό αν εξαιρέσει κανείς την μουσική επιλογή - συνοψίζεται σε ένα βίντεο διάρκειας 11 λεπτών το οποίο μπορείτε να βρείτε παρακάτω.




Πηγή: Carscoop



Περιοδικό Autokinisimag

Simulator από την Ariel

Όχι δεν πρόκειται για simulator εξερεύνησης του βυθού από την Ariel τη γοργόνα. Στη θέση του βυθού βάλτε άσφαλτο πίστας, kerbs και αμμοπαγίδες ενώ φρόνιμο θα ήταν να αντικαταστήσετε τη γοργόνα με εκείνο το διαολεμένο τετράτροχο που αποτελεί ιδιαίτερη συμπάθεια του σεβαστού εκδότη του Autokinisimag. Η Ariel Motor λοιπόν έχει ετοιμάσει τον δικό της εξομοιωτή και τον φέρνει στο σαλόνι σας με 14.000€ μόνο.





Η αλήθεια είναι πως η τιμή του είναι αντίστοιχη με αυτήν της αγοράς ενός έτοιμου trackday car και πολλοί δεν θα μπουν καν στην διαδικασία σύγκρισης. Παρόλα αυτά οι υπεύθυνοι για το Ariel Atom ισχυρίζονται πως η εμπειρία του εξομοιωτή που δημιούργησαν σε συνεργασία με την Motion Simulation είναι κάτι το μοναδικό, προσφέροντας 3 οθόνες υψηλής ευκρίνειας, εξαιρετική περιφερειακή όραση και φυσικά όλες τις φυσικές και τεχνητές κινήσεις και αντιδράσεις που προκαλεί η οδήγηση στην πίστα. Ο εξομοιωτής παρέχει επίσης τη δυνατότητα σύνδεσης με κονσόλες όπως το Playstation 3 και το Xbox 360, χαρακτηριστικά που δεν ξέρουμε αν είναι αρκετά για να αντισταθμίσουν τη τιμή και το μέγεθός του.

Δυστυχώς, η εταιρία δεν έχει δώσει ακόμη περισσότερο οπτικοακουστικό υλικό στη δημοσιότητα. Ψάξαμε και βρήκαμε ωστόσο ένα χαρακτηριστικό βίντεο από τον εξομοιωτή  Touring Car της Motion Simulation, όπου μπορεί κανείς να δει εν δράσει τη λειτουργία των 360°.




Πηγή: Autoblog



Περιοδικό Autokinisimag

Εορτασμών συνέχεια

Μόλις χθες γράφαμε για το κανάλι της Mercedes AMG στο Youtube, το οποίο έφτασε τα 2 εκατομμύρια views. Ε λοιπόν σήμερα σειρά έχει η Ferrari και τα 8 εκατομμύρια Likes της επίσημης σελίδας της στο Facebook (8.102.627 τη στιγμή που γράφονται τούτες εδώ οι γραμμές). Αναρωτιέστε πώς το γιόρτασε η ιταλική φίρμα; Φώτα, HD κάμερες, Maranello, μια κόκκινη 458 και φυσικά μερικά λάστιχα για κάψιμο. Ιδού:




Για ακόμη μια φορά αναδεικνύεται ο σημαντικός ρόλος των social media (Facebook, Twitter, YouTube) και η θέση που κατέχουν στο σχεδιασμό της προώθησης μιας εταιρίας ή ενός προϊόντος. Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα μπορούσε φυσικά να αποτελεί εξαίρεση μιας αγοράς στην οποία εκτός από τους παραδοσιακούς όρους της προσφοράς και της ζήτησης, ο αριθμός των Likes και των Views αποτελούν ρυθμιστικό παράγοντα.



Περιοδικό Autokinisimag