Τα αυτοκίνητα με τον διπλοτούρμπινο κινητήρα των 3,8 λίτρων θα είναι διαθέσιμα κατόπιν ειδικής παραγγελίας (ήδη η Nissan έχει δεχθεί τρεις ενώ σε τέσσερις εβδομάδες ξεκινά η διαδικασία παραγωγής) και όχι νωρίτερα από το τέλος του καλοκαιριού. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα βασίζονται στο πλαίσιο του τελευταίας έκδοσης του Juke (2012) σε αντίθεση με το πρωτότυπο, που εξελίχθηκε με βάση το μοντέλο του 2010.
Αυτό που έκαναν οι μηχανικοί της Nissan πίσω στο 2010 ήταν να κόψουν στη μέση ένα ολοκαίνουριο GT-R και να δανειστούν τα μηχανικά του μέρη, ώστε να διαπιστώσουν αν η μεταμόσχευση θα ήταν επιτυχής. Μην ξεχνάτε πως το Juke διαθέτει διαφορετικό μεταξόνιο (κοντύτερο κατά 250 χιλιοστά) από το GT-R, κάτι που από μόνο του προκαλούσε εύλογες απορίες σχετικά με την δεκτικότητα του πρώτου στο σύστημα τετρακίνησης του δεύτερου. Όπως αποδείχθηκε λίγο αργότερα το Juke τα πήγε περίφημα τόσο με τη μετάδοση όσο και με τον κινητήρα. Έτσι και έπειτα από μερικές περιποιήσεις που διήρκεσαν μόλις 22 εβδομάδες, το Juke-R ήταν πραγματικότητα. Μυώδες, με 65 και 75 χιλιοστά φαρδύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω αντίστοιχα, roll cage, το εξάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του GT-R και 0-100 σε 3,7 δευτερόλεπτα, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Dubai.
Στο Autokinisimag αναμένουμε τα ακριβή χαρακτηριστικά του μοντέλου παραγωγής ενώ προσευχόμαστε έτσι ώστε η Nissan να διαθέσει και ορισμένα δημοσιογραφικά μοντέλα για να διαπιστωθούν από πρώτο χέρι οι αρετές του μικρού αδερφού του περίφημου GT-R.