Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Διαγωνισμός SEAT με δώρο 100€ βενζίνη από την JETOIL

Η SEAT Τεχνοκάρ σε συνεργασία με την JETOIL διοργανώνει διαγωνισμό μέσω της σελίδας της SEAT Greece στο facebook (https://www.facebook.com/SEAT) για την ανάδειξη 5 νικητών, οι οποίοι θα κερδίσουν καύσιμα (βενζίνη ή πετρέλαιο κίνησης) αξίας 100€ έκαστος. Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό θα πρέπει να κάνουν Like στη σελίδα της SEAT Greece και να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους στο tab του διαγωνισμού (http://www.facebook.com/SEATGR/app_119361148241545). Ο διαγωνισμός θα λήξει την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013 και η ηλεκτρονική κλήρωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013 στα γραφεία της εταιρίας. Τα ονόματα των τυχερών θα ανακοινωθούν στη σελίδα της SEAT Greece στο facebook.

Ανερχόμενο Αστέρι: 80.000+ Παραγγελίες για το Opel Mokka

Η ζήτηση για το Mokka ακολουθεί ανοδική τροχιά σε όλη την Ευρώπη, με το νέο SUV της Opel να καταρρίπτει το ένα ρεκόρ παραγγελιών μετά το άλλο. Μέσα σε λίγους μήνες, οι παραγγελίες από όλη την Ευρώπη ξεπέρασαν τις 80.000. Ο επιτυχημένος συνδυασμός ελκυστικής σχεδίασης, καινοτόμων τεχνολογιών & χαρακτηριστικών που παραπέμπουν σε ανώτερες κατηγορίες και μιας άριστης οδικής συμπεριφοράς κάνουν το Mokka άκρως δημοφιλές στο αγοραστικό κοινό της Γερμανίας, Ρωσίας, Βρετανίας, Ιταλίας και Γαλλίας. Σύμφωνα με τις προβλέψεις πάνω από τα δύο τρίτα όλων των Mokka στην Ευρώπη θα πουληθούν σε αυτές τις αγορές. Bestseller, αυτή τη στιγμή, είναι η κορυφαία έκδοση Cosmo, με κινητήρα 1.4 Turbo ecoFLEX (103 kW/140 hp) και AWD. Αλλά και στην Ελλάδα το Mokka, έχει δώσει ήδη άριστα σημεία γραφής. Οι παραγγελίες του μέχρι σήμερα ξεπερνούν τις 200. Η απίστευτη δημοτικότητα που απολαμβάνει απηχεί την εξαιρετικά θετική αντίδραση των μέσων ενημέρωσης από τότε που ανακοινώθηκε και μετά τα πρώτα test drive – καθώς και τις κορυφαίες θέσεις του σε συγκριτικές δοκιμές των περιοδικών ‘auto motor und sport’ (ams) και ‘AutoStraßenverkehr’. Και η λίστα επιτυχιών συνεχίζεται με τρεις νίκες σε ανεξάρτητες κατηγορίες: η έκδοση AWD ήρθε πρώτη σε μία μεγάλη χειμερινή δοκιμή του ‘Auto Bild’, σε μία άλλη δοκιμή του ‘Auto Bild’ με θέμα την ευεξία των επιβατών, το Mokka αναδείχτηκε το πιο άνετο μέσα σε εννέα αυτοκίνητα, ενώ σε δοκιμή του ams πήρε άριστα για τα καθίσματά του. Οι πελάτες του Mokka συνειδητά επιλέγουν ένα συμπαγές μοντέλο SUV (sub-compact SUV) και όχι κάποιο μεγαλύτερο. Θέλουν ένα αυτοκίνητο με διαστάσεις βολικές για διαδρομές εντός και εκτός πόλεων, κατάλληλο για δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου αλλά και τις καθημερινές ανάγκες. Opel Mokka – Συμπαγείς διαστάσεις, πολλά προσόντα Το Mokka μήκους 4,28 προσφέρει άφθονους χώρους για πέντε επιβάτες με όλα τα καθίσματα σε όρθια θέση. Με το Mokka, h Opel λανσάρει μία σειρά τεχνολογιών στην κατηγορία SUV, ανάμεσα στις οποίες το προσαρμοζόμενο σύστημα φωτισμού AFL+, εργονομικά καθίσματα με πιστοποίηση AGR και ενσωματωμένο σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix δεύτερης γενιάς, που μπορεί να μεταφέρει μέχρι τρία ποδήλατα. Πολυάριθμα τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την άνεση και την ασφάλεια, όπως: το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESPPlus με υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist) και έλεγχο κίνησης σε κατηφόρα (Hill Descent Control), και η δεύτερη γενιά εμπρός κάμερας Opel Eye με προειδοποίηση σύγκρουσης εμπρός (Forward Collision Alert) καθώς και βελτιωμένες λειτουργίες αναγνώρισης πινακίδων (Traffic Sign Recognition) και προειδοποίησης απόκλισης από λωρίδα κυκλοφορίας (Lane Departure Warning). Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν το Mokka με κίνηση στους εμπρός τροχούς (FWD) ή προσαρμοζόμενο σύστημα τετρακίνησης (AWD), που ανιχνεύει αυτόματα πότε απαιτείται ελκτική πρόσφυση και στους τέσσερις τροχούς και βελτιστοποιεί σταθερά τη διαθέσιμη πρόσφυση.

Δυναμική η παρουσία της Honda στο μηχανοκίνητο αθλητισμό το 2013

Η Honda Motor Co, Ltd στην προσπάθεια της να συνεχίσει τη δυναμική παρουσία της στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού παρουσίασε το πρόγραμμα των αγωνιστικών της δραστηριοτήτων για το 2013. Από την εποχή της ίδρυσης της η Honda οι αγώνες αποτελούν αναπόσπαστο συστατικό του DNA της εταιρείας η οποία συμμετέχει ενεργά ή παρέχει υποστήριξη σε περισσότερες από 100 κατηγορίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε ολόκληρο τον κόσμο. Για το 2013 η Honda θα συνεχίσει να ενισχύει τη συμμετοχή της στους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, προκειμένου να εξασφαλίσει περαιτέρω ανάπτυξη αλλά και να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ακόμη περισσοτέρων πελατών σε ολόκληρο τον κόσμο. Πρωταθλήματα Μοτοσυκλέτας
Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας στην κατηγορία Moto GP η εργοστασιακή ομάδα της Honda θα συμμετάσχει με 2 αναβάτες, τον περσινό οδηγό της ομάδος Dani Pedrosa καθώς επίσης και τον Marc Márquez, πρωταθλητή της κατηγορίας Moto2 για το 2012. Και οι δύο αναβάτες θα χρησιμοποιήσουν την RC213V, η οποία έχει βελτιωμένη απόδοση, με στόχο την κατάκτηση και των 3 πρωταθλημάτων – πρωτάθλημα αναβατών – πρωτάθλημα ομάδος και πρωτάθλημα κατασκευαστή. Παράλληλα η Honda θα παρέχει μοτοσυκλέτες και σε «δορυφορικές» ομάδες υποστηρίζοντας συνολικά τρεις(3) ομάδες και τέσσερεις (4) αναβάτες. Στην κατηγορία Moto2, η Honda είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρων σε όλες τις ομάδες που συμμετέχουν στο θεσμό, παρέχοντας ένα κινητήρα ο οποίος βασίζεται σε αυτόν του CBR600RR. Η Honda αποφάσισε να συνεχίσει να είναι ο επίσημος προμηθευτής κινητήρων για άλλα τρία (3) χρόνια μέχρι το 2015. Με στόχο την αναθέρμανση των αγώνων μοτοσικλέτας στην περιοχή της Ασίας, η Honda θα παρέχει υποστήριξη στην ομάδα Idemitsu Honda Team Asia, μία νέα ομάδα η οποία θα συμμετέχει στην κατηγορία Moto2 το 2013. Διευθυντής της ομάδας θα είναι Tadayuki Okada, ενώ ο Yuki Takahashi που συμμετέχει για 4η χρονιά στην κατηγορία Moto2, θα είναι ο αναβάτης της ομάδος. Στο ιαπωνικό πρωτάθλημα motocross - MFJ All Japan Motocross Championship Series, ο περσινός πρωταθλητής Akira Narita θα αγωνιστεί ξανά στην κορυφαία κατηγορία IA1 μαζί με τον Makoto Ogata, ο οποίος τερμάτισε έκτος στο περσινό πρωτάθλημα. Στην κατηγορία ΙΑ2, αναβάτης της ομάδος θα είναι ο Masami Tanaka, ο οποίος κατέκτησε την τρίτη θέση στην κατηγορία το 2012. Παράλληλα η Honda στοχεύει να κατακτήσει τίτλους και σε άλλα πρωταθλήματα ανά τον κόσμο συμπεριλαμβανομένου του FIM Superbike World Championship Series, του FIM World Motocross Championship Series, του FIM Trial World Championship Series, και του Asia Road Racing Series Championship. Σημαντικό στοιχείο στο χώρο των αγώνων μοτοσυκλέτας αποτελεί και η συμμετοχή της εταιρείας στο Dakar Rally 2013 για πρώτη φορά σε 24 χρόνια. Το πλήθος των στοιχείων και η τεχνογνωσία που συγκέντρωσε η ομάδα από τη συμμετοχή της αυτή καθώς επίσης και το γεγονός ότι τερμάτισαν και οι 3 οδηγοί έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην αποφαση της εταιρείας να συμμετέχει και στον αγώνα του 2014. Πρωταθλήματα Αυτοκινήτου
Η Honda συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) του 2012, πραγματοποιώντας πρώτη εμφάνιση στην Ιαπωνία τον Οκτώβριο του 2012. Αυτή τη χρονιά η εταιρεία θα συμμετέχει σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος WTCC με την εργοστασιακή ομάδα Honda Racing Team JAS με 2 αυτοκίνητα, τα οποία στηρίζονται στο 5-θυρο Civic που διατίθεται στην Ευρωπαϊκή αγορά. Οδηγοί της ομάδος θα είναι ο Gabriele Tarquini καθώς επίσης και ο Tiago Monteiro, ο οποίος κατέκτησε την Τρίτη θέση του βάθρου των νικητών στον τελευταίο αγώνα της περσινής χρονιάς στο Macau. Στο πρωτάθλημα SUPER GT η Honda θα συμμετέχει στην κατηγορία GT500 με το HSV-010 GT, με στόχο να κατακτήσει τους τίτλους του πρωταθλήματος οδηγών και ομάδος χρησιμοποιώντας 5 οδηγούς και 5 αυτοκίνητα. Στην κατηγορία GT300, η Honda θα υποστηρίξει δύο ομάδες ιδιωτών, παρέχοντας το CR-Z εφοδιασμένο με αγωνιστικό υβριδικό σύστημα. Ξεκινώντας από το 2014 η Honda σχεδιάζει να συμμετέχει στην κατηγορία GT500 με αγωνιστικά αυτοκίνητα SUPER GT, τα οποία θα βασίζονται στο NSX Concept. Στην ιαπωνική Πρωτάθλημα SUPER FORMULA Series - νέο όνομα για τo πρώην Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Formula Nippon- η Honda θα υποστηρίξει με κινητήρες 3.4L V8 HR12E οκτώ (8) αυτοκίνητα τεσσάρων (4) ομάδων, με στόχο την κατάκτηση του πρωταθλήματος οδηγών και ομάδος. Στο πρωτάθλημα αυτοκινήτων IndyCar Series στη Βόρεια Αμερική η Honda θα προμηθεύσει τον 2.2L V6 turbo κινητήρα HI13RT σε επτά ομάδες και 11 αυτοκίνητα, καθώς επιδιώκει να κερδίσει τον τίτλο τους πρωταθλήματος κατασκευαστών. Ο Ιάπωνας οδηγός Takuma Sato θα αγωνιστεί σε όλους αγώνες του πρωταθλήματος IndyCar Series για 4η συνεχή χρονιά, με την ομάδα της AJ Foyt Racing, καθώς επίσης σε επιλεγμένους αγώνες του ιαπωνικού πρωταθλήματος SUPER FORMULA Series επιλεκτικά αυτή τη σεζόν όπως τον πρώτο αγώνα της σεζόν.

Η PIRELLI εφοδιάζει τη νέα LAMBORGHINI AVENTADOR LP 700-4 ROADSTER με ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά P ZERO

Η τεχνική συνεργασία μεταξύ Pirelli και Lamborghini αποκτά άλλη δυναμική. Η Μιλανέζικη εταιρία δημιούργησε ελαστικά P Zero ‘στα μέτρα’ του νέου Aventador LP 700-4 Roadster της Lamborghini. Η γκάμα P Zero αποτελείται από ελαστικά υπερυψηλών επιδόσεων (UHP) σχεδιασμένα για τις ανάγκες των ισχυρότερων αυτοκινήτων στον κόσμο. Το νέο Roadster με ελαστικά Pirelli παρουσιάστηκε πρόσφατα στο διεθνή Τύπο στην πίστα του Homestead και σε δημόσιους δρόμους στη Φλόριντα, ΗΠΑ. Για την περίσταση, το νέο Ιταλικό υπεραυτοκίνητο χρησιμοποίησε τις νέες διαστάσεις ‘+1’, με ελαστικά 255/30ZR20 μπροστά και 355/25ZR21 πίσω. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το νέο αυτοκίνητο στα όριά του, χρησιμοποιώντας ελαστικά P Zero Corsa και P Zero. Το P Zero Corsa ανήκει στη γκάμα ελαστικών UHP της Pirelli που προορίζονται για αγωνιστικές πίστες, υπογραμμίζοντας την ιπποδύναμη και τις επιδόσεις του νέου Roadster. Τα ειδικά ελαστικά P Zero για το τελευταίο μοντέλο της Lamborghini είναι το αποτέλεσμα στενής συνεργασίας των μηχανικών της Pirelli και της Lamborghini. Αυτοί επινόησαν μία καινοτόμο λύση η οποία εγγυάται άριστη ευστάθεια, άνεση και οδική συμπεριφορά σε ένα αυτοκίνητο που επιταχύνει από στάση στα 100kph σε τρία μόλις δευτερόλεπτα και μέχρι την τελική ταχύτητα των 350kph. Οι εργασίες μηχανικών της Pirelli επικεντρώθηκαν κυρίως στην περιφέρεια κύλισης των ελαστικών. Για να ανταποκρίνονται άριστα στις ανάγκες του συστήματος τετρακίνησης της Lamborghini, χρησιμοποιήθηκαν δομές από ειδικά υλικά και πιο σταθερές γόμες, που μειώνουν την παραμόρφωση του ελαστικού και διατηρούν τις υψηλές επιδόσεις και τα χαρακτηριστικά κύλισης σε όλες τις συνθήκες χρήσης. Τα νέα ελαστικά P Zero έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν μέγιστη πρόσφυση και να αντιδρούν γρήγορα στις αλλαγές ταχύτητας σε όλη την κλίμακα στροφών, προκειμένου να μεταφέρεται όλη η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου χωρίς απώλειες στο δρόμο. Τα ελαστικά κατασκευάζονται στις προηγμένες εγκαταστάσεις της Pirelli στο Settimo Torinese, κοντά στο Τορίνο, όπου υιοθετείται η μοναδική τεχνολογία ‘Next Mirs’ της Pirelli. Το σύστημα αντιπροσωπεύει την τελευταία εξέλιξη της πλήρως αυτοματοποιημένης διαδικασίας παραγωγής ελαστικών Pirelli. Οι γόμες διαμορφώνονται με ακρίβεια χάρη στο CCM (Continuous Compound Mixing), την πιο προηγμένη διαδικασία μίξης γομών στη βιομηχανία, γνωστή και από το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Για να δημιουργήσουν την πιο εξελιγμένη έκδοση P Zero, οι μηχανικοί της Pirelli αξιοποίησαν την εμπειρία που απέκτησαν από την ενασχόλησή τους με τους αγώνες, χρησιμοποιώντας προηγμένα προγράμματα μοντελοποίησης για να συγκεντρώσουν στοιχεία και να δοκιμάσουν τα ελαστικά σε εικονικό περιβάλλον, σε ποικίλες συνθήκες χρήσης και κάτω από πολύ διαφορετικά φορτία.