Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013

Εκπληκτικό Panda από €8.500!

Η Fiat παρουσιάζει το νέο Fiat Panda με νέες μειωμένες τιμές στη νέα της τηλεοπτική καμπάνια. Το Panda, το αγαπημένο αυτοκίνητο πόλης της Fiat, είναι ευέλικτο και οικονομικό, ενώ έχει τη δυνατότητα να σας πάει πραγματικά παντού, μιας και στην έκδοση 4Χ4, είναι το μικρότερο της αγοράς. Δηλαδή, μπορεί να κινείται εύκολα στην πόλη, όπως ένα scooter, αλλά και να σας πηγαίνει στα χιόνια, όπως ένα πανίσχυρο SUV! Κι όλα αυτά από €8.500! Το νέο Fiat Panda διατίθεται στην ελληνική αγορά με μία πληθώρα οικονομικών κινητήρων, ώστε να μπορεί κανείς να βρει εκείνον που του ταιριάζει καλύτερα. Διατίθενται κινητήρες βενζίνης από 0.9lt, που είναι ο πρωτοποριακός Turbo κινητήρας της Fiat TwinAir, με τα 85hp και τα €0 τέλη κυκλοφορίας, καθώς και ο αξιόπιστος κινητήρας 1.2 69hp. Το Panda προσφέρεται και με τον οικονομικό πετρελαιοκινητήρα της Fiat 1.3 75hp. Χαρακτηριστικά χαμηλή είναι η κατανάλωση που ξεκινά για τους βενζινοκινητήρες από 4,2lt/100km (μικτή διαδρομή) και για τον κινητήρα πετρελαίου από 3,9lt/100km. Εκτός από την ευρεία γκάμα κινητήρων, το Panda προσφέρεται με ποικιλία εκδόσεων. Έτσι, για τους “πιο περιπετειώδεις χαρακτήρες” διατίθεται η έκδοση 4x4. Το Panda 4x4 είναι εφοδιασμένο με ένα σύστημα μετάδοσης που παρέχει «ροπή ανάλογα με τη ζήτηση» (Torque on demand) και διαθέτει δύο διαφορικά και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σύμπλεξη. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC) το οποίο προσφέρει και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού. Είναι πραγματικά ένα “SUV Τσέπης”, που μπορεί κανείς να αποκτήσει από €14.200 (με απόσυρση και προωθητική ενέργεια). Το Panda Trekking είναι ο σύνδεσμος ανάμεσα στις εκδόσεις 4x2 και 4x4, συνδυάζοντας εμφανισιακά χαρακτηριστικά «εκτός δρόμου» με ένα σύστημα έξυπνης μπροστινής κίνησης, που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Traction+. Το Panda Trekking, που προσφέρεται από €12.700-με απόσυρση και προωθητική ενέργεια- θα ικανοποιήσει όλους όσους θέλουν να αισθάνονται τη μέγιστη ευελιξία αλλά και τη μέγιστη ασφάλεια στην πόλη, ενώ θέλουν και να διασκεδάζουν με τις συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης που μπορεί να βρουν στο δρόμο τους και να είναι πάντοτε έτοιμοι για εκτός δρόμου οδήγηση σε κάποιες από τις εξορμήσεις τους στη φύση. Το νέο Panda προσφέρεται τώρα από €8.500 με απόσυρση και προωθητική ενέργεια. Η τιμή αναφέρεται στην έκδοση βενζίνης 1.2 ΡΟΡ 69hp. Εκτός από την πολύ ελκυστική τιμή απόκτησης, προσφέρεται και ευνοϊκή χρηματοδότηση μέσω FGA Bank από 0% προκαταβολή, 5,25% επιτόκιο, ως 72 δόσεις.

Η Alfa Romeo στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου 2013 στη Γενεύη

Η Alfa Romeo επιστρέφει στην Έκθεση της Γενεύης παρουσιάζοντας την παγκόσμια πρεμιέρα της Alfa Romeo 4C, το ‘μικρό supercar’ που αντιπροσωπεύει την πραγματική αίσθηση ενός σπορ αυτοκινήτου, περιέχοντας όλες τις αυθεντικές αξίες της μάρκας: ιταλικό στιλ, επιδόσεις και τεχνολογική υπεροχή, προσφέροντας μέγιστη οδηγική ευχαρίστηση σε ένα περιβάλλον πλήρους ασφάλειας. Δίπλα στην Alfa Romeo 4C, φιλοξενούνται δυο MiTo: μια περιορισμένης έκδοσης (200 αυτοκίνητα) Superbike 170 HP και μια Superbike 1.4 135 HP TCT Special Series, που φοράει το αυθεντικό SBK kit. Δυο ειδικές εκδόσεις που είναι εμπνευσμένες από τη MiTo, το επίσημο αυτοκίνητο ασφαλείας του παγκόσμιου πρωταθλήματος Superbike "FIM SBK". Τα φώτα της Έκθεσης πέφτουν επίσης στην Alfa Romeo Giulietta που λανσάρει την ολοκαίνουργια έκδοση Veloce, ένα όνομα βγαλμένο απευθείας από την παράδοση της Alfa Romeo, που εμφανίστηκε το 1956 μαζί με την Giulietta. Μαζί με αυτά τα νέα προϊόντα, το κοινό μπορεί επίσης να θαυμάσει τη δυνατή Quadrifoglio Verde και την Giulietta με το αποκλειστικό πακέτο “QV Sportiva”, αφιερωμένο σε όσους ψάχνουν ένα αυτοκίνητο με κορυφαίες επιδόσεις, κορυφαία τεχνολογία και ελκυστικό στιλ. Υπάρχουν όμως και αξεσουάρ από τη Mopar®, το τμήμα της Fiat Spa και της Chrysler Group LLC που επιμελείται την εξυπηρέτηση πελατών. Ειδικότερα, η Alfa Romeo MiTo SBK εξοπλίζεται με πίσω σπόιλερ και πλαϊνά skirts, ενώ για τη Giulietta προσφέρονται εξαρτήματα από ανθρακονήματα, βελούδινες ταπετσαρίες με λογότυπα 'Giulietta' κλπ. Παγκόσμια πρεμιέρα: Alfa Romeo 4C Η έκδοση παραγωγής της Alfa Romeo 4C κάνει το ντεμπούτο της στην 83η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στη Γενεύη. Αυτό το διθέσιο κουπέ με τον κινητήρα στο κέντρο και τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς αντιπροσωπεύει την πραγματική ουσία ενός σπορ αυτοκινήτου με το DNA της Alfa Romeo: επιδόσεις, ιταλικό στιλ και τεχνολογική υπεροχή, προσφέροντας τη μέγιστη οδηγική ικανοποίηση με πλήρη ασφάλεια. Σχεδιασμένη από τους μηχανικούς της Alfa Romeo, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Maserati στη Modena. Το νέο μικρό supercar θα είναι διαθέσιμο στις αγορές το 2013 και θα είναι το αυτοκίνητο που θα φέρει ξανά την Alfa Romeo στην αγορά των ΗΠΑ, συμβάλλοντας έτσι στο παγκόσμιο πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας. Η Alfa Romeo 4C προέρχεται απευθείας από το πρωτότυπο που έκανε αίσθηση στην Έκθεση της Γενεύης το 2011 και κέρδισε τρία πολύτιμα βραβεία: τον τίτλο "AutoBild Design Award" (2011, Γερμανία), τον τίτλο "Design Award for Concept Cars & Prototypes" (2012, Ιταλία) και το "Most Exciting Car of 2013" από το "What Car?" (2013, Μεγάλη Βρετανία).

Οι ομάδες δοκίμασαν τα ελαστικά βροχής της Pirelli στη Βαρκελώνη

Οι ομάδες της Formula 1 συνάντησαν βροχερό καιρό για πρώτη φορά φέτος την τελευταία ημέρα της τετραήμερης δοκιμής στη Βαρκελώνη - της δεύτερης από τις τρεις επίσημες δοκιμές προ-σεζόν. Τις υπόλοιπες τρεις μέρες οι συνθήκες ήταν στεγνές, δίνοντας την ευκαιρία στις ομάδες να δοκιμάσουν όλη τη γκάμα Ρ Zero σε μία πίστα που όλοι γνωρίζουν καλά. Ωστόσο, οι ασυνήθιστα ψυχρές θερμοκρασίες περιόρισαν τον αριθμό των αναμενόμενων αξιόπιστων δεδομένων. Η τελευταία δοκιμή της χρονιάς προ-σεζόν θα πραγματοποιηθεί επίσης στη Βαρκελώνη αυτή την εβδομάδα, από 28 Φεβρουαρίου μέχρι 3 Μαρτίου. Σχόλια Δοκιμών: Paul Hembery (Αγωνιστικός Διευθυντής της Pirelli): «Οι ομάδες αντιμετώπισαν υψηλά επίπεδα φθοράς (degradation) στη Βαρκελώνη, κυρίως λόγω των καιρικών συνθηκών. Οι συνθήκες που συναντήσαμε στη Βαρκελώνη απείχαν πολύ από αυτές που συνήθως συναντάμε την υπόλοιπη σεζόν, με αισθητά ψυχρότερες θερμοκρασίες περιβάλλοντος και πίστας συγκριτικά με αυτές του αγώνα, και επιπλέον την τελευταία ημέρα έβρεξε. Αυτό έθεσε τα ελαστικά εκτός εύρους συνθηκών μέγιστης απόδοσης που οδήγησε σε προβλήματα όπως η τοπική υπερθέρμανση (graining). Πέραν των θερμοκρασιών, οι συνθήκες ήταν εξαιρετικά ακατάλληλες για τη supersoft γόμα, λόγω διάταξης της πίστας και τραχύτητας του ασφαλτοτάπητα. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι ομάδες εξακολουθούν να κάνουν σημαντικές ρυθμίσεις στο σετάρισμα των μονοθεσίων και δοκιμάζουν όλη τη γκάμα ελαστικών με σκοπό τη βελτιστοποίηση, αντιμετωπίσαμε επίπεδα φθοράς μάλλον ασυνήθιστα. Φτάνοντας στη Μελβούρνη, τα ελαστικά θα βρίσκονται σε πολύ καλύτερες συνθήκες μέγιστης απόδοσης, κάτι που θα περιορίσει το ασυνήθιστο επίπεδο φθοράς το οποίο αντιμετώπισαν κάποιες ομάδες».