Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2013

Αύξηση πωλήσεων για τη Toyota Motor Europe το 2012 κατά 2%(+15.583 μονάδες) σε μία έντονα πτωτική αγορά

Σε μία πτωτική Ευρωπαϊκή αγορά, η Toyota Motor Europe (TME) ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων 2% για το 2012 με τις συνολικές πωλήσεις να ανέρχονται στα 837.969 οχήματα, αύξηση 15.583 μονάδων από το 2011 (792.359 Toyota και 45.610 Lexus): οι αριθμοί αυτοί αντιπροσωπεύουν μερίδιο αγοράς 4,5% περίπου, αύξηση 0,3 ποσοστιαίων μονάδων από πέρσι. Το 2013, οι πωλήσεις προβλέπεται να αυξηθούν χάρη στην προϊοντική προσέγγιση της Toyota στην πολύ σημαντική κατηγορία C με το λανσάρισμα του νέου Auris, το οποίο κυκλοφόρησε πρόσφατα και στην Ελλάδα και διαθέτει μια πλήρη σειρά εκδόσεων και κινητήρων (βενζίνοκινητήρας, πετρελαιοκινητήρας, αλλά και υβριδική τεχνολογία) καθώς και το λανσάρισμα της τέταρτης γενιάς RAV 4. Στη Δυτική Ευρώπη, η Βρετανία κατέγραψε πολύ ισχυρές πωλήσεις 101.822 μονάδων, αύξηση 12% από το 2011. Στη Γαλλία, οι πωλήσεις παρέμειναν σταθερές σε μία αγορά με πτώση 13%, με αποτέλεσμα να αυξηθεί το μερίδιο αγοράς κατά 0,4 ποσοστιαίες μονάδες, αγγίζοντας περίπου το 3,3%. Στις Σκανδιναβικές χώρες, οι πωλήσεις στη Δανία αυξήθηκαν κατά 8% με 17.966 μονάδες το 2012. Στην περιοχή της Βαλτικής οι πωλήσεις έφτασαν στις 5.884 μονάδες, αύξηση 20% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, παρά τις ενδείξεις επιβράδυνσης των αγορών το τελευταίο τρίμηνο, η TME παρουσίασε εύρωστη αύξηση σε Ρωσία και Ουκρανία με αύξηση πωλήσεων 27% (169.282 μονάδες) και 13% (15.676 μονάδες) σε σχέση με το 2011 αντίστοιχα. Στο Καζακστάν, η Toyota και η Lexus πέτυχαν ρεκόρ με πωλήσεις 9.223 μονάδων. Οι πωλήσεις των οχημάτων Lexus αυξήθηκαν κατά 4,5% σε σχέση με το 2011, και οδηγήθηκαν από την επιτυχία του CT 200h και τα επιτυχημένα λανσαρίσματα των Lexus GS, ES και του ανανεωμένου Lexus RX. Για τη Lexus, η Ρωσία παραμένει ισχυρή αγορά με τις πωλήσεις να φτάνουν στις 15.655 μονάδες, αύξηση 14% από το 2011, ενώ η Ολλανδία κατέγραψε πρωτοφανή αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 43% χάρη στο Lexus CT 200h. Επιτεύγματα Υβριδικών Το 2012 ήταν μία χρονιά ορόσημο για τις πωλήσεις πλήρως υβριδικών μοντέλων Toyota και Lexus στην Ευρώπη. Οι αθροιστικές πωλήσεις υβριδικών οχημάτων ξεπέρασαν τις 500.000 μονάδες τον περασμένο Δεκέμβριο, και το 2012 ήταν η πρώτη χρονιά που η Toyota και η Lexus πούλησαν πάνω από 100.000 μονάδες κατά τη διάρκεια του ημερολογιακού έτους. Τα υβριδικά οχήματα συνέβαλαν πάνω από 13% επί των συνολικών πωλήσεων της TME το 2012 με τις πωλήσεις έτους να αγγίζουν τις 109.478 μονάδες με 83.699 υβριδικά Toyota και 25.779 Lexus αντίστοιχα. Στην Ολλανδία, τα υβριδικά Toyota και Lexus συνέβαλαν μέχρι 45% στο μίγμα πωλήσεων. Το 2012, η Toyota και η Lexus λανσάρισαν 6 νέα ή ανανεωμένα πλήρως υβριδικά μεταξύ των οποίων μία υβριδική έκδοση plug-in. Τα Yaris Hybrid και Auris Hybrid διεκδικού τώρα των ένα τρίτο επί των συνολικών πωλήσεων Yaris και Auris. Για τη Lexus, τα πλήρως υβριδικά οχήματα είχαν ποσοστό 90% επί των συνολικών πωλήσεων στη Δυτική Ευρώπη το 2012. Επιτεύγματα Toyota Τα Ευρωπαϊκής παραγωγής Toyota γνώρισαν συνολική αύξηση πωλήσεων το 2012, που οδηγήθηκε από τις ισχυρές πωλήσεις των Toyota Yaris, Yaris Hybrid και Toyota Camry. Σε μία πτωτική κατηγορία B, η γκάμα μοντέλων Yaris αυξήθηκε κατά 27% με πωλήσεις 182.841 οχημάτων. Οι πωλήσεις του Toyota Camry έφτασαν στις 40.811 μονάδες, αύξηση 68% από το 2011. Με πωλήσεις πάνω από 171. 830 μονάδες, η εικόνα των SUV & 4WD Toyota στην Ευρώπη παρέμεινε ισχυρή. Το Land Cruiser κατέγραψε αύξηση πάνω από 27%. Οι πωλήσεις του Toyota Hilux ήταν αυξημένες κατά 22% από το 2011 με πωλήσεις 35.391 μονάδων. Το 2013, με το λανσάρισμα της 4ης γενιάς RAV 4, η Toyota θα ενισχύσει τη θέση της σε αυτή την παραδοσιακή κατηγορία. Επιτεύγματα Lexus Το Lexus CT 200h παρέμεινε το best seller της Lexus στην Ευρώπη (15.599 μονάδες) ενώ το νέο GS είχε μία επιτυχημένη πρώτη χρονιά με τις πωλήσεις του να αγγίζουν τις 4.812 μονάδες. Η γκάμα του Lexus RX κατέγραψε πωλήσεις 14.841 μονάδων το 2012, αύξηση 7% από πέρσι. Το Lexus LX πέτυχε πωλήσεις ρεκόρ 4.798 μονάδων.

Παγκόσμιο Ντεμπούτο για το “Urban SUV Concept” της Honda στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκίνητου Β. Αμερικής 2013

Το νέο πρωτότυπο όχημα της Honda έκανε σήμερα την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Β. Αμερικής 2013 (NAIAS) στο Ντιτρόιτ. Το πρωτότυπο δίνει μία πρώτη γεύση από τη σχεδιαστική κατεύθυνση ενός νέου μικρού SUV που πρόκειται να παρουσιαστεί στην Ιαπωνία στα τέλη του 2013 και στις ΗΠΑ το 2014. Στη συνέχεια, θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη. Το Urban SUV Concept θα είναι ένα ακόμα μοντέλο βασισμένο στη νέα Πλατφόρμα Global Compact Series που περιλαμβάνει τα Honda Fit (Jazz στην Ευρώπη) και το Honda City. Το Urban SUV Concept λανσάρει αισθητικά στοιχεία ενός νέου, μικρού SUV, με καθαρό, προηγμένο στυλ, δυναμικές γραμμές και στιβαρό στήσιμο. Το μικρό SUV θα κυκλοφορήσει σε όλο τον κόσμο αντλώντας ισχύ από την αποδοτική Earth Dreams Technology της Honda. Θα χρησιμοποιεί την αρχική διάταξη της Honda με το ρεζερβουάρ τοποθετημένο στο κέντρο, όπως στο Honda Fit Jazz και θα υιοθετεί τα διάσημα καθίσματα Magic Seats της Honda με ποικίλες δυνατότητες ρυθμίσεων για μέγιστη ευελιξία. Το μικρό SUV θα κατασκευάζεται στο νεότερο εργοστάσιο της Honda στη Β. Αμερική, κοντά στην πόλη Celaya, Μεξικό μαζί με το Fit (Jazz στην Ευρώπη).

Στηρίζοντας ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες η Fiat Group Automobiles Hellas βρέθηκε στο πλευρό των ΜΚΟ «Γιατροί του Κόσμου», «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και Κ.Υ.Α.Δ.Α

Ο όμιλος Fiat κάνει πράξη την αξία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στηρίζοντας και ενισχύοντας συστηματικά ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, καθώς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που προσφέρουν αξιέπαινο έργο. Με πρότυπο τις βέλτιστες πρωτοβουλίες του ομίλου και με κίνητρο την αφιλοκερδή προσφορά η Fiat Group Automobiles Hellas, φέτος τις γιορτές, ενίσχυσε το εθελοντικό έργο του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού «Γιατροί του Κόσμου», βοηθώντας, μέσω της δωρεάς της, στην προμήθεια απαραίτητου φαρμακευτικού υλικού για τις ανάγκες των συνανθρώπων μας που στηρίζει ο οργανισμός. Παράλληλα και με «οδηγό» την κοινωνική της συνείδηση, η εταιρία ανέλαβε πλήρως το service και την επισκευή ενός αυτοκινήτου Fiat Doblo Cargo που ανήκει στο Κέντρο Υποδοχής & Αλληλεγγύης Δήμου Αθηναίων (Κ.Υ.Α.Δ.Α.) και εξυπηρετεί τις ανάγκες του ιδρύματος αστέγων. Τέλος, επιθυμώντας να κάνουν λίγο πιο χαρούμενα αυτά τα Χριστούγεννα, οι εργαζόμενοι της Fiat Group Automobiles Hellas συγκέντρωσαν και πρόσφεραν τρόφιμα και λοιπά απαραίτητα είδη προς «Το Χαμόγελο του Παιδιού», βοηθώντας έμπρακτα και χαρίζοντας το δικό τους χαμόγελο στις οικογένειες και στα παιδιά που αναζητούν την υποστήριξή μας. Η βοήθεια προς τον συνάνθρωπο αποτελεί βασική αξία του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας της Fiat Group Automobiles Hellas, καθώς η εταιρία επιθυμεί να ανταποδίδει στο κοινωνικό σύνολο την εμπιστοσύνη που δείχνουν στα οχήματά της οι Έλληνες οδηγοί, όλα αυτά τα χρόνια.

MITSUBISHI i-MiEV …σε ανοδική πορεία στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η νίκη του Mitsubishi i-MiEV στο 2012 FIA “Alternative Energies Cup – Κατηγορία iiiA” – για δεύτερη συνεχή χρονιά – είναι ένα σημαντικό ορόσημο στην πλούσια καριέρα του μοντέλου που ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια στην Ευρώπη. Πιο αναλυτικά η πορεία του ηλεκτροκίνητου μοντέλου της Mitsubishi Motors μπορεί να συνοψιστεί: Σαράντα χρόνια στην Έρευνα & Ανάπτυξη (R&D) των Ηλεκτρικών Οχημάτων… Βασισμένη στη μακροχρόνια ιστορία του τμήματος έρευνας & ανάπτυξης (R&D) των Ηλεκτρικών Οχημάτων (EV) της Mitsubishi που ξεκίνησε το 1966, η μαζική παραγωγή του i-MiEV υλοποιήθηκε πρώτα στην Ιαπωνία (Ιούλιος 2009) και μετά στην Ευρώπη (στις αρχές του 2011) πριν ακολουθήσουν οι ΗΠΑ (Δεκέμβριος 2011) και άλλες αγορές. Κάτοχος πολλών βραβείων και πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης σε πραγματικές συνθήκες, το i-MiEV πρόσθεσε και άλλα διαπιστευτήρια, κυρίως σε περιβαλλοντικά προηγμένες χώρες όπως η Νορβηγία (best-seller στην κατηγορία Α το 2011 και παραμένει Νο2 στο τέλος του Q3 2012 παρά την είσοδο νέων μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων όλων των κινητήρων) ή η Ελβετία (Νο1 στην κατηγορία EV το 2011 και πάλι το 2012 με μερίδιο αγοράς 20% μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου 2012), και αλλού … Η Νορβηγική εμπειρία Ας πάρουμε για παράδειγμα τη Νορβηγία, μία χώρα που το υιοθέτησε νωρίς: η έρευνα αγοράς έχει αποκαλύψει μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι το i-MiEV χρησιμοποιείται σαν οποιοδήποτε άλλο μικρό αυτοκίνητο: Ο μέσος οδηγός είναι ηλικίας 40 ετών και πτυχιούχος πανεπιστημίου, Το αυτοκίνητο ανήκει σε 4μελή οικογένεια, Αυτή η οικογένεια έχει πάνω από ένα αυτοκίνητα, Το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται καθημερινά, Το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό σε καθημερινές διαδρομές για συνήθεις δραστηριότητες, Η πλειοψηφία των πελατών είναι ικανοποιημένη με την αυτονομία (αυτονομία 150 km, πρωτόκολλο ‘Νέου Ευρωπαϊκού Κύκλου Οδήγησης’). Πρωταθλητής FIA Συνεπής με το αγωνιστικό DNA της, η Mitsubishi Motors ήθελε διακαώς να δοκιμάσει τις μηχανολογικές δυνατότητες του EV της σε συνθήκες αγώνων. Ξεκινώντας σαν R&D project στο “des Energies Nouvelles at Electriques” του Ράλι Μόντε Κάρλο του 2009, η εμπλοκή του EV της MMC στο μηχανοκίνητο αθλητισμό συνεχίστηκε από τότε με αποκορύφωμα (μέχρι στιγμής…) το αγωνιστικό i-MiEV Evolution – που μοιράζεται ίδιο ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία και άλλα σημαντικά εξαρτήματα με το i-MiEV παραγωγής – και η 2η θέση στο Electric Division της Διεθνούς Ανάβασης Pikes Peak 2012 (“Electric Division”) που γίνεται στο Κολοράντο των ΗΠΑ. Το γνώριμο “One Motion” σχήμα του 4-θυρου i-MiEV παραγωγής μήκους 3.475 mm συνεχίζει την αγωνιστική καριέρα του στο “Alternative Energies Cup” της FIA. Μετά το Κύπελλο του Κατασκευαστή (Cat. IIIA) το 2011, το Mitsubishi Motors κέρδισε το FIA Cup και πάλι το 2012 με 48 βαθμούς, δικαιώνοντας τη χρηστικότητα, οδηγησιμότητα και αξιοπιστία για τα οποία φημίζεται το i-MiEV. Plugged-in Μετά από 40 χρόνια στην έρευνα & ανάπτυξη γνήσιων EV, 3ετή εξέλιξη του i-MiEV και ήδη 3 χρόνια κυκλοφορία των EV σε διάφορες παγκόσμιες αγορές (i-MiEV) ή στην Ιαπωνία (i-MiEV, Minicab MiEV), η Mitsubishi Motors Corporation συνεχίζει να ξετυλίγει τη βασική στρατηγική της στα ηλεκτρικά οχήματα Θα ακολουθήσει το λανσάρισμα του Outlander PHEV (στην κατηγορία “Plug-in Hybrid Electric Vehicle”) – ενός οχήματος που συνδυάζει την πρακτικότητα, τις διαστάσεις και την υψηλή χιλιομετρική κάλυψη ενός SUV της MMC με 4WD και κινητήρα Ηλεκτρικού Οχήματος …