Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2012

Angelica Reporting from ΜέρκελLAND


Εδώ και λίγους μήνες ξυπνάω κάθε πρωί κάτω από ένα «ξένο» ουράνο μιας κεντροευρωπαϊκής κρύας χώρας ανάμεσα σε ανθρώπους που οι πατριώτες μου τους στολίζουν καθημερινά στα καφενία, στις καφετέριες και στα άδεια πλέον Ελληνικά μοντέρνα clubs. Θαρρείς και είναι αυτοί η αιτία που η χώρα βρίσκεται σε δυσμενή οικονομική κατάσταση. Πραγματικά πιστεύω ότι αν η κατάσταση ήταν αντεστραμένη μεταξύ των δύο χωρών στον οικονομικό τομέα και η Ελλάδα δεχόταν οικονομικούς μετανάστες η κατάσταση θα ήταν το λιγότερο τραγελαφική!

Πρώτη φορά στη ζωή μου βλέπω δημόσια έργα στο δρόμο τα οποία να διαρκούν λιγότερο από μερικές ώρες και όχι χρόνια όπως στην Ελλαδίτσα των εργολάβων. Δεν υπήρχε εργάτης στο δρόμο με σημαιάκια στο «εργοτάξιο» αλλά φανάρια. Μάλιστα αγαπητέ αναγνώστη. Φανάρια με ροδάκια.

Ακόμα δεν μπορώ να συνηθίσω ότι ο πεζός έχει προτεραιότητα σε μια διάβαση, όπως φυσιολογικά προβλέπεται από τον ΚΟΚ παγκοσμίως. Ποιός τολμάει να περάσει στην Ελλάδα από διάβαση πεζών χωρίς να κινδυνεύει να καταλήξει σε νοσοκομείο ή δαφνοστολισμένος με διάφορα «γαλλικά» επίθετα για τον ίδιο και όλο του το γενεαλογικό δέντρο;

Γιατί πρέπει για ένα παράνομο παρκάρισμα να πληρώνω πάνω απο 10 Ευρώ; Ειδικά σε μια μικρή χώρα όπου τα αυτοκίνητα είναι περισσότερα από τους πολίτες και δεν υπάρχουν αρκετοί χώροι στάθμευσης; Επίσης, για ποιό λόγο θα πρέπει να πληρώσω 200+ αν δεν φοράω ζώνη όταν απλά είμαι βλάκας και κάνω κακό μόνο στον εαυτό μου; Όλοι ξέρουμε ότι η βλακεία δεν πληρώνεται. Όμως σίγουρα πρέπει να τιμωρείσαι όταν οδηγείς μεθυσμένος. Είσαι δολοφόνος και πρέπει να τιμωρηθείς. Χάνεις το διπλωμά σου για τουλάχιστον 1 με 1,5 χρόνο και πέρνας από χίλια κύματα για να το πάρεις πίσω.

Μπορεί η λέξη βελτίωση (tuning) εδώ να είναι σχεδόν άγνωστη αλλά ποιος ο λόγος να ξοδεύω τα χρήματα μου όταν μπορώ να πάω στη πίστα και να οδηγήσω ένα πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο χωρίς να φοβάμαι μήπως κάνω ζημιά στο αμάξι μου ή λιώσω τα λάστιχα μου;

Μέχρι λοιπόν να καταφέρουμε να μάθουμε ως λαός να βλέπουμε την εξέλιξη ως παράδειγμα και όχι όπως οι αλεπούδες ως κρεμαστάρια, κάλιο (ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ©) πέντε και στο χέρι, φίλε μας Νίκο είσαι αστέρι!  

Περιοδικό Autokinisimag

Νέα σκληρή γόμα για τις ελεύθερες δοκιμές του Βρετανικού GP

Μετά από τρεις συνεχόμενους αγώνες σε σιρκουί δημόσιων δρόμων, η Formula 1 επιστρέφει σε μία από τις πιο παραδοσιακές μόνιμες πίστες της χρονιάς, το Silverstone. Για την Pirelli, ο αγώνας αυτός μπορεί να θεωρηθεί ένα δεύτερο «εντός έδρας» grand prix, αφού ο κόμβος αγωνιστικών δραστηριοτήτων της εταιρίας βρίσκεται στο Didcot, σε απόσταση μόλις μιας ώρας. Κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής, οι ομάδες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν μία νέα σκληρή γόμα P Zero που εξελίσσεται για το μέλλον. Η Pirelli δοκίμασε αρκετές πειραματικές γόμες σε ελεύθερες δοκιμές πέρσι, αλλά είναι η πρώτη φορά που μία νέα γόμα θα δοκιμαστεί κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου μέσα στο 2012. Σε κάθε ομάδα θα δοθούν δύο σετ πειραματικών σκληρών ελαστικών για τις δύο ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής επιπλέον των συνηθισμένων, και θα ακολουθήσει αλλαγή σε στάνταρ σκληρή γόμα P Zero Silver και μαλακή P Zero Yellow για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο. Πέρσι, στους πρώτους γύρους του Βρετανικού Grand Prix έβρεξε, επομένως σε ετοιμότητα θα είναι τα ενδιάμεσα Cinturato Green και τα Cinturato Blue βροχής. Εκτός από τις αρκετές στροφές υψηλών ταχυτήτων που καταπονούν τα ελαστικά με υψηλά πλευρικά φορτία, στο Silverstone επικρατούν συχνά ποικίλες καιρικές συνθήκες το Σαββατοκύριακο του αγώνα, με τις εξωτερικές θερμοκρασίες να κυμαίνονται από 15 μέχρι 30 βαθμούς Κελσίου. Ο ασφαλτοτάπητας της πίστας είναι αρκετά τραχύς, κάτι που αυξάνει επιπλέον τη φθορά των ελαστικών, ενώ η δομή τους πρέπει να αντέχει τις παρατεταμένες περιόδους λειτουργίας των μονοθεσίων με τελικές ταχύτητες και τέρμα γκάζι.

Πηγή: Pirelli

Περιοδικό Autokinisimag