Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Κυριακή, 29 Απριλίου 2012

Ολοκληρώθηκε ο αγώνας BTCC στο Thruxton

Σε συνέχεια του ποστ για τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του 3ου κατά σειρά αγώνα στο πρωτάθλημα BTCC, θα διαβάσετε παρακάτω όσα συνέβησαν στο σύνολο του διημέρου που ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ώρες στην Αγγλία.

Τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Σαββάτου έφεραν στην pole position το Honda Civic   του Andrew Jordan που αγωνίζεται για την Pirtek Racing. Ο Jordan εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα που αντιμετώπισαν τα μεγάλα ονόματα της διοργάνωσης Gordon Shedden (Honda Yuasa Racing Team), Jason Plato (MG KX Momentum Racing) και Matt Neal (Honda Yuasa Racing Team) και ξεκίνησε τον αγώνα της Κυριακής από την πρώτη θέση του grid με χρόνο 1.16.983 και μέση ωριαία ταχύτητα 177 χλμ/ώρα. Τη δεύτερη θέση του grid κατέλαβε τελικά ο Jason Plato, ο οποίος νωρίτερα στο session ενεπλάκη σε σφοδρή σύγκρουση, ενώ την τρίτη θέση στη σειρά εκκίνησης κατέλαβε ο Frank Wrathall με το Toyota Avensis της ομάδας Dynojet.



"Αυτός ήταν ένας σωστός γύρος για την pole position. Ιδιαίτερα το γεγονός ότι κατάφερα κάτι τέτοιο στην πίστα του Thruxton που θεωρείται "old school" πίστα με μικρά περιθώρια λάθους, είναι εξαιρετικά ικανοποιητικό. Ακόμη και όταν ήξερα ότι έχω εξασφαλίσει την πρώτη θέση στην εκκίνηση, ήθελα να πιέσω και να δοκιμάσω το αυτοκίνητο αλλά και να σπάσω το φράγμα του 1.17 - μια μεγάλη επιτυχία." δήλωσε ο 22χρονος Jordan ο οποίος πέτυχε την δεύτερη pole position στην καριέρα του.




Ο Jason Plato δήλωσε χαρακτηριστικά: "Είμαι πολύ τυχερός που ύστερα από αυτό το ατύχημα είμαι ακόμη εδώ και μάλιστα δεύτερος. Έχασα τον έλεγχο στη στροφή Church αλλά κατάφερα πριν την έξοδο να το ξαναφέρω σε ευθεία, κάτι που αποδείχθηκε σωτήριο κατά την έξοδο από την πίστα. Κρίμα, ήταν ο γρήγορός μου γύρος."




"Είμαι πολύ ευχαριστημένος και νιώθω ότι μπορούσα να πάω ακόμη γρηγορότερα. Θα απολαύσω τη στιγμή και δεν θα σκεφτώ καθόλου τον αγώνα. Κάποιοι ανησυχούν για τον καιρό αλλά δεν θα μπορούσε να με νοιάζει λιγότερο." ήταν τα λόγια του 25χρονου Wrathall. 

Για τους Matt Neal και Gordon Shedden η μέρα αποδείχθηκε καταστροφική. Ενώ τα Civic τους έδειχναν αξεπέραστα, ο Neal είχε ατύχημα και έπεσε στην 19η θέση ενώ το αυτοκίνητο του Shedden βρέθηκε παράτυπο όσον αφορά στην πίεση του τούρμπο με αποτέλεσμα να ακυρωθούν οι χρόνοι του. Στις επόμενές του προσπάθειες δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 18η θέση.




Το πρώτο σκέλος του σημερινού αγώνα ήταν παρόλα αυτά γεμάτο ανατροπές. Ο poleman Andrew Jordan βρέθηκε αμέσως μετά την εκκίνηση με τις προστατευτικές μπάρες της πίστας να γεμίζουν το παρμπρίζ του ενώ ο Mat Jackson με το Ford Focus της Redstone Racing, ύστερα από τον συνωστισμό της πρώτης στροφής βρέθηκε στην πρώτη θέση, την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος του αγώνα. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο Dave Newman με το Vauxhall Vectra της Team ES Racing.com και το βάθρο συμπλήρωσε τελικά ο Andrew Jordan αφού ανάκαμψε από την καθυστέρηση του πρώτου γύρου.


Το δεύτερο σκέλος του αγώνα όμως ήταν αυτό που επιφύλασσε τις περισσότερες εκπλήξεις. Σε βρεγμένο οδόστρωμα επικράτησε τελικά ο Gordon Shedden, ο οποίος μαζί με το Civic του ήταν ασταμάτητος. Την δεύτερη θέση κατέλαβε ο Jason Plato που κατάφερε να ανακάμψει σε σύγκριση με το πρώτο σκέλος και να διατηρηθεί στην κορυφή της βαθμολογίας. Τρίτος τερμάτισε ο Jackson ενώ καθοριστική αποδείχθηκε η είσοδος του safety car στην πίστα - εξασφάλισε την νίκη στον Shedden ο οποίος κατάφερε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Το άλλο Civic της Yuasa Racing Team δεν είχε την ίδια τύχη μιας και ο Matt Neal - και ενώ βρισκόταν στη 10η θέση - στην προσπάθειά του να ρυθμίσει τους υαλοκαθαριστήρες του, έσβησε τον κινητήρα του. Τελικά και ύστερα από πολύ προσπάθεια, τερμάτισε στην πέμπτη θέση.




Παρακάτω μπορείτε να πάρετε μια γεύση από την συναρπαστική εκκίνηση και τους πρώτους γύρους του πρώτου αγώνα. Ο αγώνας του Thruxton αποδεικνύει πόσο ενδιαφέρον είναι το πρωτάθλημα BTCC, σπάζοντας τη μονοτονία του ΠΠΡ και του πρωταθλήματος της F1 (το οποίο παρόλα αυτά αποδεικνύεται φέτος ιδιαίτερα ανατρεπτικό).




Περιοδικό Autokinisimag

Saved by the tree

Το παρακάτω βίντεο δεν δίνει ρεσιτάλ πρωτοτυπίας, αυτό είναι κάτι που κάποιος εύκολα παραδέχεται. Έχουμε άλλωστε δει στο παρελθόν και άλλα στιγμιότυπα τέτοιου είδους που φυσικά ή τεχνητά εμπόδια έχουν σώσει πολύ κόσμο από αναπάντεχες εξόδους αγωνιστικών οχημάτων. Μην ξεχνούμε και τα θρυλικά Group B rally cars που περνούσαν "αέρα" κυριολεκτικά μέσα από το συγκεντρωμένο πλήθος. Αυτό στο οποίο όμως μπορεί κάποιος να σταθεί παρακολουθώντας τις παρακάτω εικόνες είναι το ίδιο το αγωνιστικό αυτοκίνητο. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά ένα μόνο πράγμα μου ήρθε στο μυαλό. "You just got killed by a Lada Samara!"



Περιοδικό Autokinisimag

Ντοπαρισμένο σκαθάρι

Μετά την πρόσφατη κυκλοφορία του νέου Beetle από τη VW, ο οίκος βελτιώσεων ABT έρχεται να καταθέσει την δική του άποψη για το πως πρέπει να δείχνει, ή μάλλον καλύτερα να προκαλεί και να αποδίδει η δεύτερη ανανεωμένη εκδοχή του αειθαλούς σκαθαριού. 



Ο οίκος από το Allgäu έχει "βεβαρυμένο" ιστορικό όσον αφορά στη βελτίωση των μοντέλων της VW και δη του Beetle. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, προσθέτει 40 ίππους στην απόδοση του δίλιτρου TFSI κινητήρα των 200 ίππων ενώ φροντίζει να φρεσκάρει και το σύστημα πέδησης με τις χαρακτηριστικές δαγκάνες να είναι βαμμένες σε μαύρο χρώμα φέροντας τον λογότυπο ABT. Τις μηχανικές βελτιώσεις ολοκληρώνουν τα ελατήρια της ABT καθώς και το βελτιωμένο σύστημα εξαγωγής με τις χρωμιωμένες οβάλ εξατμίσεις.




Η εξωτερική εμφάνιση διακρίνεται από ένα χαρακτηριστικό carbon look με κόκκινες πινελιές, λεπτομέρειες που σε συνδυασμό με το λευκό χρώμα του αυτοκινήτου των φωτογραφιών ταιριάζουν γάντι και αναδεικνύουν έναν ιδιαίτερο δυναμισμό. Το πακέτο ολοκληρώνεται από τις πανέμορφες ζάντες (DR και CR σχέδια), με διαστάσεις που κυμαίνονται από 18 μέχρι 20 ίντσες.




Πηγή: ABT, VW


Περιοδικό Autokinisimag

Morning Glory

Πρωινό Κυριακής, ήλιος, καφές και Autokinisimag. Εκεί που νομίζεις πως τίποτε δεν θα μπορούσε να γίνει καλύτερο, σκοντάφτεις πάνω στο παρακάτω βίντεο. Δύο Lamborghini Aventador LP 700-4 να βολτάρουν στη Ρώμη. 24 κύλινδροι, πάνω από 12.000 κυβικά εκατοστά και 1400 άλογα, σε λευκό και πορτοκαλί, με φόντο την αιώνια πόλη. Ο όρος "morning glory" μόλις απέκτησε άλλη έννοια...





Περιοδικό Autokinisimag

ΠΠΡ 2012 Αργεντινή Ημέρα 2η (Σάββατο)

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) κάνει στάση αυτό το Σαββατοκύριακο στην Αργεντινή. Έχουν ήδη προηγηθεί το Μόντε Κάρλο, η Σουηδία, το Μεξικό και η Πορτογαλία ενώ στο τέλος της δεύτερης μέρας ο Sebastian Loeb προηγείται οριακά (μόλις 0,1 δευτερόλεπτο η διαφορά) από τον team-mate του στη Citroen Mikko Hirvonen. Ακολουθεί στην τρίτη θέση ο Dani Sordo ενώ Sebastian Ogier και Petter Solberg βρίσκονται στην 8η και 11η θέση αντίστοιχα.


"Πραγματικά απόλαυσα την ειδική διαδρομή, ήταν φανταστική με όλα αυτά τα άλματα"

Ο Mikko Hirvonen για την ειδική διαδρομή 8, Amboy-Santa Monica I συνολικού μήκους 20,33 χιλιομέτρων.

"Ναι η αλήθεια είναι ότι έχασα λίγο χρόνο. Δεν ήταν καθόλου εύκολο μιας και έκανα μερικά λάθη στην αρχή επειδή πίεζα πολύ σκληρά"

Ο Sebastian Loeb για το 1,5 δευτερόλεπτο διαφοράς που τον χώριζε από τον team-mate του στο τέλος του 3ου σκέλους.



"Πιέζω πάρα πολύ έτσι ώστε να βρεθώ ξανά στις βαθμολογούμενες θέσεις"

Ο Petter Solberg με το Ford Fiesta και μετά την εγκατάλειψή του την Παρασκευή εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα διεύθυνσης ύστερα από έξοδο.

"Σε ορισμένα σημεία είμαι πολύ γρήγορος και σε ορισμένα πολύ αργός. Το αυτοκίνητο δείχνει εξαιρετικά φλύαρο"

Ο Dani Sordo για τις επιλογές των ελαστικών του και τη συμπεριφορά του Fiesta.

Στο παρακάτω βίντεο μερικά στιγμιότυπα και δηλώσεις από την Παρασκευή με πρωταγωνιστές τους δύο πρώτους στην κατάταξη μέχρι στιγμής.





Μείνετε συντονισμένοι με τις εξελίξεις στο ΠΠΡ διαβάζοντας την στήλη και τα άρθρα της Πόπης Παπαμιχαήλ σε κάθε τεύχος του Autokinisimag.



Πηγή: WRC, Citroen WRT


Περιοδικό Autokinisimag