Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Θες περισσότερα άλογα; Πληροφορίες εντός

5 τρόποι για να αναβαθμίσεις την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου σου, για κάθε τσέπη και βαλάντιο παρακαλώ. Απλώς σιγουρέψου, όπως και σε κάθε τροποποίηση που κάνεις στο αμάξι, ότι θα παραμείνει street legal για να μην έχεις θεματάκια με τον νόμο.



Εισαγωγή αέρα. Τα aftermarket «air intake systems» είναι η πλέον κοινή και σχετικά οικονομική μέθοδος για να κερδίσεις λίγη ιπποδύναμη. Μην περιμένεις βέβαια θαύματα, ωστόσο κάποια αλογάκια θα προστεθούν στο δυναμικό του κοπαδιού σου εύκολα και γρήγορα. Η εισαγωγή κρύου αέρα βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα, καθώς ο κρύος αέρας είναι πιο πυκνός σε μόρια οξυγόνου από τον ζεστό, συντελώντας έτσι σε μια πιο δυνατή καύση όταν αναμειχθεί με τη βενζίνη. Η αύξηση της ιπποδύναμης εξαρτάται φυσικά από τη μάρκα του intake system αλλά και τον κινητήρα πάνω στον οποίο εφαρμόζεται. Συνήθως κερδίζεις από 5-20 άλογα, ενώ το κόστος κυμαίνεται από 100-400 ευρώ. Αν ο κινητήρας σου είναι ωστόσο turbocharged, η μέθοδος της εισαγωγής κρύου αέρα δεν θα δουλέψει, καθώς η μηχανή είναι ήδη εφοδιασμένη με το δικό της intake system...

Turbocharger/supercharger. Πρόκειται για συστήματα «αναγκαστικής» εισαγωγής στον κινητήρα περισσότερου καυσίμου και αέρα. Και βέβαια όσο πιο πολύ αέρας και βενζίνη μπουν στον κινητήρα, τόσο περισσότερη δύναμη παράγει. Και τα δύο συστήματα βασίζονται στην ίδια αρχή συμπίεσης του αέρα και εισαγωγής του στον κινητήρα. Η συμπίεση του αέρα τον κάνει πιο πλούσιο σε οξυγόνο, επιτρέποντας στον κινητήρα να προσθέσει περισσότερο καύσιμο στα πιστόνια, αυξάνοντας το τελικό εξαγόμενο. Σε πολλές εφαρμογές τους, τα συστήματα turbocharger/supercharger μπορούν να δώσουν περισσότερα από 100 άλογα, νούμερο διόλου ευκαταφρόνητο! Το κόστος τους είναι φυσικά κομματάκι αλμυρούτσικο, καθώς μιλάμε για συστήματα που ξεκινούν από 1.500 ευρώ και μπορούν να φτάσουν πάνω από 9.000 ευρώ...

Εξάτμιση. Οι «μαμίσιες» εξατμίσεις περιορίζουν τη ροή των εξατμίσεων του κινητήρα, γεγονός που κάνει το όχημα να χάνει σε απόδοση και να καίει περισσότερο. Αντιθέτως, οι καλές aftermarket εξατμίσεις παρέχουν βέλτιστα επίπεδα ροής, καθώς είναι μεγαλύτερες σε διάμετρο και δεν παρουσιάζουν συστροφές όπως τα στάνταρ συστήματα. Ως αποτέλεσμα, η αναβάθμιση της εξάτμισης θα επιτρέψει στα αέρια της μηχανής να κυκλοφορούν πιο ελεύθερα, δίνοντάς σου την απόδοση που αποζητάς. Ολοκληρωμένα συστήματα εξατμίσεων παρέχουν χαλαρά 20-30 άλογα, ενώ κοστίζουν από 350-1.000 ευρώ. Έχεις όμως κι ένα εξτρά κέρδος με την αναβάθμιση του συστήματος εξάτμισης: δυνατότερο και πιο άγριο ήχο! Μην το παρακάνεις ωστόσο, καθώς ο νόμος καραδοκεί.

Νίτρο. Το Nitrous Οxide System (ΝΟS) ή «μαγικό φίλτρο» στα ελληνικά(!) αποτελείται από ένα kit που περιλαμβάνει νιτρώδες οξείδιο και είναι ένα από τα καλύτερα βελτιωτικά επιδόσεων. Όταν θελήσεις λίγο μπουστάρισμα στην οδήγησή σου, πατάς το κουμπάκι και το υγρό απελευθερώνεται στον κινητήρα και ποιος σε πιάνει! Όπως και το καύσιμο, τα δοχειάκια του νίτρο χρειάζονται επαναπλήρωση από καιρό σε καιρό. Όταν το νίτρο διοχετευτεί στη μηχανή, «σπάει» σε υψηλές θερμοκρασίες, αποδίδοντας περισσότερο οξυγόνο από τον ατμοσφαιρικό αέρα. Κι έχουμε ήδη πει πόση σημαντική είναι η περιεκτικότητα του αέρα σε οξυγόνο για την καύση της μηχανής. Το νίτρο παρέχει «εκτόξευση» της ιπποδύναμης από 50 μέχρι και 500 άλογα τη φορά! Καταλαβαίνεις βέβαια ότι δεν πρόκειται για μόνιμο μπουστάρισμα της ιπποδύναμης, αφού διαρκεί μόνο για όσο χρόνο η χημική αντίδραση παραμένει στον κινητήρα. Οι τιμές ποικίλουν από 500-1500 ευρώ.

Τσιπάκι. Τοποθετείται στον εγκέφαλο του αυτοκίνητου και αναβαθμίζει σημαντικά την απόδοσή του, καθώς οι εργοστασιακοί εγκέφαλοι είναι προγραμματισμένοι με βάση τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Τα aftermarket τσιπάκια (chip tuning) είναι προσανατολισμένα προς τη μεγιστοποίηση της απόδοσης του κινητήρα, γι' αυτό και δίνουν επιπλέον δύναμη (ροπή) στη μηχανή. Οι τιμές εδώ ποικίλουν πολύ, μην περιμένεις πάντως τίποτα φτηνότερο από 200 ευρώ για σωστό τσιπάρισμα. Τι κερδίζεις; Καμιά 20αριά αλογάκια ή και παραπάνω, ανάλογα με τα χρήματα που θες να σπρώξεις.

Πηγή: www.newsbeast.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Μαθήματα δεξιοτεχνίας από τον οδηγό μιας Lotus Exige

Τα παρακάτω συμβαίνουν κατά τη διάρκεια του αυστραλιανού αγώνα αντοχής Island Magic Enduro 2011 στο Phillip Island. Ο Barton Mawer στο τιμόνι μιας Lotus Exige κυνηγούσε τον Alan Simonsen με μια Lamborghini Gallardo στη μάχη για την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, μόνο που συνάντησε δύο πιο αργούς οδηγούς με μια Porsche Boxster και ένα Mazda MX-5. Όσα ακολούθησαν περιλαμβάνουν στιγμές που συναντούμε στα όνειρα... ή στους εφιάλτες, εξαρτάται από ποια πλευρά το βλέπεις.


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ειδική έκδοση Nissan GT-R αποκλειστικά για πίστα. Απολαύστε το!

Σκέφτεστε τι δωράκι θα ζητήσετε από τον Άγιο Βασίλη για τα Χριστούγεννα; Το Nissan GT-R Track Pack είναι αυτό που ψάχνετε! Η ειδική έκδοση που κυκλοφόρησε η Nissan για οδήγηση σε πίστα, η οποία όμως είναι καθόλα νόμιμη για να κυκλοφορεί κανονικά και στους δρόμους! Θυμίζουμε ότι και το κανονικό όχημα επιταχύνει από 0-100 χλμ σε λιγότερο από 3 δεύτερα, με κινητήρα στα 550 άλογα.


H μέγιστη ισχύς του 6κύλινδρου διαμαντιού, των 3,8 λίτρων παραμένει η ίδια με το κανονικό GT-R 2012. Αυτό που αλλάζει είναι το πακέτο, που διευρύνει τις -ήδη εκπληκτικές- δυνατότητες του οχήματος. Πιο συγκεκριμένα, το «πακέτο» περιλαμβάνει τους προκλητικούς σε σχεδίαση 6κτινους τροχούς της RAYS (σε μαύρο χρώμα παρακαλώ!), έξτρα αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα, οι οποίοι διοχετεύουν επιπλέον αέρα στο σύστημα πέδησης (σ.σ.: σύμφωνα με τους Ιάπωνες, χάρη στις οπές αυτές, η θερμοκρασία λειτουργίας των φρένων στο όριο της χρήσης τους μειώνεται κατά 100 ολόκληρους βαθμούς Κελσίου), καθώς και πιο σφικτά ελατήρια στην ανάρτηση. Στο εσωτερικό, ειδικά σχεδιασμένα μπάκετ καθίσματα της Recaro, τα οποία παρέχουν ακόμα καλύτερη πλευρική στήριξη του σώματος, μόνο μπροστά όμως, καθώς τα πίσω έχουν αφαιρεθεί πλήρως, προκειμένου να εξοικονομηθεί έξτρα βάρος. Ωστόσο, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της Nissan, το GT-R 2012 Track Pack εξακολουθεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 3 δλ.(!), με τον κινητήρα τους, όπως προαναφέραμε, να παραμένει σε ισχύ (και στα χαρτιά!) στους 550 ίππους.

ΥΓ. Πείτε στον Αγιο Βασίλη να σας στείλει το δώρο αναδρομικά, αφού το γιαπωνέζικο super car θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη αρχές Μαρτίου.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & θράκης

Hλεκτρικό Οpel Ampera : Αξία; Απλησίαστη!!

Ανακοινώθηκε από την ελληνική αντιπροσωπεία της Οpel η τιμή πώλησης του ηλεκτρικού Opel Ampera στη χώρα μας. Ανέρχεται στα 59.361 ευρώ , από τα οποία τα 44.500 αφορούν στο μοντέλο και τα 14.861 αντιστοιχούν στον φόρο πολυτελείας που πληρώνει(!.


Στη λογική της «οριζόντιας» αντιμετώπισης των πάντων, η ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας δεν περιλαμβάνει μέχρι στιγμής κανένα κίνητρο, αντίθετα μπορούμε να πούμε ότι… τιμωρείται κιόλας με την επιβολή φόρου πολυτελείας. Σε αυτό θα πρέπει να προσθέσουμε ότι και ο συντελεστής του ΦΠΑ αδικεί τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, αφού λόγω της ιδιαίτερης τεχνολογίας τους και των μηδενικών εκπομπών ρύπων θα έπρεπε να βρίσκεται στο 3%.

Πηγή: mediasoup

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης