Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 2010

Isavella's Monstrous Turbo S2000

Those Days of thunder...

Δυσκολεύεσαι να πιστέψεις πως είναι αληθινό, ακόμα κι αν το έχεις μπροστά στα μάτια σου. Δυσκολεύεσαι να συνειδητοποιήσεις πόσο ακριβό και δυνατό είναι ακόμα κι αν το μόλις το είδες εν δράσει. Είναι καλύτερα να το κοιτάς να απομακρύνεται καπνίζοντας την 4η. Αυτό το S2K είναι υλικό για όνειρα...

Με αυτά τα λόγια ξεκινούσε το άρθρο του Αχιλλέα Αναστασόπουλου στο τεύχος 4 του περιοδικού μας. Και δεν μπορούσε ούτε μπορεί κανείς να πει πως είχε άδικο. Η Ιζαβέλλα είχε φτιάξει το όνειρο του καθενός πραγματικότητα. Ένα "S" που θα το ζήλευαν στις Ηνωμένες πολιτείες και θα ζητούσαν πίσω στην Ιαπωνία. Λίγες μέρες μετά την φωτογράφιση το ασημί turbo S2000 δεν υπήρχε πια.
Ένα χρόνο αργότερα, δημοσιεύουμε τις φωτογραφίες εκείνου του τεύχους... ξεκινήστε να σκουπίζετε τα σάλια σας!

Δείτε και κατεβάστε τα wallpapers σε αυτή την σελίδα: Photobucket
Επίσης σχολιάστε κάθε φωτογραφία στο: facebook album

Aπό άλλο πλανήτη; Σίγουρα!
Το μηχανοστάσιο του S2000. Σκουπίστε τα σάλια σας ελεύθερα!

The horsepower freak!

The horsepower freak!
 Όσοι δεν τα είδατε ακόμα... τι περιμένετε;
Κάντε click εδώ: The Dynoday Videos!!!

Ένας μοτοσικλετιστής Vloga-ρει..

...και προφανώς βαριέται που το κάνει! Συγκεκριμένα το Vlog του αποτελείται κυρίως από videos ενώ βρίσκεται στην μηχανή του και μιλάει στο μικρόφωνο που έχει στο κράνος του. Αυτή τη φορά αποφάσισε να μας αποκαλύψει πόσο βαρετός του είναι ο χειμώνας επειδή δεν μπορεί να καβαλάει την ninja του και να κάνει τις βόλτες που τόσο πολύ αγαπάει.

Ανάμεσα από αυτές τις σκέψεις φαίνεται πόσο τρομερά βαριέται ειδικά αν προσέξετε τα tags του video! Το YouTube μας φέρνει παράδοξα πολύ κοντά...

...τα σχόλια δικά σας!

Δανάη; Ποιά Δανάη...;

Αγαπητοί φίλοι του περιοδικού. Αν αναρωτιέστε γιατί δεν έχετε λάβει ακόμα απάντηση στα μηνύματα σας ρωτώντας "ποιά είναι η Δανάη" μην απορείτε... γίνεται επίτηδες! Η Δανάη προστατεύεται από το περιοδικό και δεν πρόκειται να αποκαλυφθεί η πραγματική της ταυτότητα. Αν επιθυμείτε να της μεταφέρετε κάτι οι ίδιοι, τότε μπορείτε στο e-mail: kontres@autokinisimag.gr . Ευχαριστούμε για την κατανόηση!

Είναι η τρίτη φορά που γράφει η Δανάη, και ήδη έχει ξεσηκώσει κόσμο. Περισσότερα στο τεύχος 10!

Mercedes SLS @ GT5!


Τα γραφικά στο Gran Turismo 5 είναι τόσο αληθοφανή που θα σκεφτείτε δυο φορές πριν αγοράσετε ένα ακριβό αυτοκίνητο... για να μην πληρώσετε πολλά τέλη κυκλοφορίας!

Δεν έχετε τα λεφτά να την αγοράσετε; Δεν πειράζει! Οδηγήστε την!

"Πράσινο τιμόνι" για την Peugeot

 
Grünes Lenkrad 2010: ένας μεγάλος τίτλος για το
Peugeot iOn στη Γερμανία


Στις 3 Νοεμβρίου, στο Βερολίνο, στο 100% ηλεκτρικό Peugeot iOn απονεμήθηκε το βραβείο Grünes Lenkrad 2010  ("Πράσινο Τιμόνι"), πρώτο ανάμεσα σε 20 υποψηφιότητες που είχαν επιλεγεί για τη συμβολή τους στο περιβάλλον.

Το βραβείο Grünes Lenkrad είναι αποκλειστικά για περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες και καθιερώθηκε το 2007 ως μέρος του γνωστού βραβείου Goldenes Lenkrad ("Χρυσό Τιμόνι"), αυτοκινητιστική διάκριση που απονέμεται για 34 χρόνια από τον εκδοτικό όμιλο Axel Springer.

Για τον τίτλο του 2010, οι αναγνώστες του Auto Bild και του Bild am Sonntag επέλεξαν πέντε από τις είκοσι διαφορετικές υποψηφιότητες – οχήματα, πρωτότυπα, τεχνολογίες – με κοινό παρονομαστή να έχουν αφήσει το σημάδι τους το 2010 με την πρότασή τους ή για την συμβολή τους στη μείωση του οικολογικού αποτυπώματος του Αυτοκινήτου.

Μία διεθνής κριτική επιτροπή από ειδικούς σε θέματα αυτοκινήτου και περιβάλλοντος, με την υποστήριξη του Ομοσπονδιακού Υπουργού Περιβάλλοντος, έπρεπε να επιλέξει τον νικητή από τις πέντε υποψηφιότητες, και απένειμε το βραβείο Grünes Lenkrad 2010 στο Peugeot iOn.


Ο κ. Jean-Marc Gales, Πρόεδρος της Peugeot και Citroën, παρέλαβε το βραβείο :
«Είμαστε περήφανοι που κερδίσαμε το Grünes Lenkrad, βραβείο που ανταμείβει την τεχνογνωσία και την δέσμευσή μας στον τομέα της τεχνολογίας μείωσης εκπομπών ρύπων. Μετά το Φίλτρο Σωματιδίων Diesel την προηγούμενη δεκαετία, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Peugeot iOn αυτή τη χρονιά και την Υβριδική τεχνολογία Diesel σε παγκόσμια παρουσίαση τον επόμενο χρόνο, δίνουν περισσότερα παραδείγματα αυτής μας της δέσμευσης."

Ξεκινώντας την εμπορική του κυκλοφορία το Δεκέμβριο 2010, το Peugeot iOn είναι το πρώτο νέας γενιάς ηλεκτρικό αυτοκίνητο που παρουσιάζεται στην Ευρώπη.

Αθόρυβο, ευέλικτο και εύκολο στη χρήση, αποτελεσματικό χάρη στον ηλεκτρικό του κινητήρα που αναπτύσσει ισχύ 47 kW (64 hp), το μήκους 3.48 m αστικό όχημα προσφέρει στους τέσσερις επιβάτες του μία απλή και ήρεμη οδήγηση με υψηλά κριτήρια άνεσης και ασφάλειας.


Χάρη στην αποτελεσματική διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας από την μπαταρία ιόντων λιθίου, το Peugeot iOn έχει λειτουργική αυτονομία 150 km.

Διαθέσιμο με μηνιαίο κόστος ενοικίασης κάτω από €500 (στις χώρες που διατίθεται το αυτοκίνητο), που περιλαμβάνει πολλές υπηρεσίες συντήρησης και παροχής βοήθειας, το iOn, 100% ηλεκτρικό, 100% πραγματικό, είναι η λύση της Peugeot στις νέες προκλήσεις της αστικής μετακίνησης.

Μετά το Öko Globe και το eCar Tec Award, το Grünes Lenkrad  είναι το τρίτο βραβείο που κερδίζει το Peugeot iOn στη Γερμανία το 2010.

Το MiTo και σε 1300 κ.εκ.

Alfa Romeo MiTo με κινητήρα 1.3 MultiJet ECO (95 hp)

Ένας νέος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας έρχεται να εμπλουτίσει τη διαθέσιμη γκάμα της Alfa Romeo MiTo και να φέρει επανάσταση με τις φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες του.
Η έκδοση χρησιμοποιεί τον δεύτερης γενιάς κινητήρα των 1.3 λίτρων που με τη βοήθεια υπερτροφοδότη μεταβλητής γεωμετρίας και ψεκασμού Common Rail, από τα 1.3 λίτρα επιτυγχάνει την κορυφαία απόδοση των 95 ίππων και 200 Nm ροπής, συνδυασμένα με κατανάλωση που κατά μέσο όρο -σε μικτό κύκλο- βρίσκεται μεταξύ 4,0 και 4,3 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα. Μπορεί ο νέος κινητήρας να έχει «πράσινο» προσανατολισμό όμως και οι επιδόσεις είναι σύμφωνες με την παράδοση της Alfa Romeo, παραμένοντας μεταξύ των κορυφαίων στην κατηγορία, αφού το αυτοκίνητο επιτυγχάνει τελική ταχύτητα της τάξης των 180 χιλιομέτρων ανά ώρα και επιταχύνει από στάση στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε 11,6 δευτερόλεπτα.

Έχοντας σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την FPT -Fiat Powertrain Technologies, ο νέος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 1.3 JTDM-2 ανήκει στη δεύτερη γενιά των JTDM κινητήρων και διαθέτει νέο ψεκασμό τεχνολογίας Common Rail ο οποίος γίνεται σε συνεργασία με την εντελώς νέα βαλβίδα ψεκασμού, ελέγχοντας την ποσότητα του πετρελαίου που διοχετεύεται στο θάλαμο καύσης με υψηλότατο βαθμό ακρίβειας, έτσι ώστε η διαδικασία του ψεκασμού του καυσίμου να είναι ταχύτερη και πιο «έξυπνη» από το παρελθόν. Λόγω του αυξημένου αριθμού των ψεκασμών (έως και 8 ανά χρόνο περιστροφής του κινητήρα), οι ψεκαστήρες βελτιστοποιούν την εισαγωγή του καυσίμου στο θάλαμο και ως εκ τούτου η διαδικασία καύσης του πετρελαίου γίνεται πιο προοδευτική, με θετικές συνέπειες όχι μόνο στην κατανάλωση καυσίμων, αλλά και στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, στο θόρυβο του κινητήρα καθώς και στην απόδοσή του. Ως αποτέλεσμα τούτου, σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά Common Rail, ο νέος 1.3 JTDM-2 κατατάσσεται στην κατηγορία Euro 5 αναφορικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Η δεύτερη γενιά των κινητήρων JTDM εκπροσωπεί την εξέλιξη του συστήματος ψεκασμού Common Rail που σήμερα, μετά την JTD (1997) και JTDM (2003), επιτρέπει στην Alfa Romeo να πρωτοπορήσει στον τομέα της περιβαλλοντικής προστασίας και να αποτελέσει πρότυπο σύμφωνο με τους μελλοντικούς κανονισμούς για τους εκπεμπόμενους ρύπους. Οι JTDM-2 κινητήρες χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο προηγμένες στρατηγικές για τη βελτίωση της καύσης: για παράδειγμα, η χρήση του εξελιγμένου ψεκαστήρα μειώνει όχι μόνο το θόρυβο, αλλά και την κατανάλωση καυσίμου και, ενόψει των κανονισμών Euro 6, μειώνει τις επιβλαβείς εκπομπές ρύπων (30% μείωση των οξειδίων του αζώτου).

Σε σύγκριση με την πρώτη γενιά κινητήρων 1.3 JTDM, ο νέος JTDM-2 που τροφοδοτεί την Alfa Romeo MiTo διαθέτει υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας που εξασφαλίζει βελτιστοποιημένη υπερσυμπίεση σε όλο το φάσμα λειτουργίας: η αύξηση της απόδοσης φθάνει έως και τους 5 ίππους με παράλληλη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου μέχρι και 6% (αστικός κύκλος), χάρη και στο σύστημα Start&Stop, ένα σύστημα που σταματά προσωρινά τη λειτουργία του κινητήρα και στη συνέχεια τον επαναθέτει σε λειτουργία, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα μειώσεις στην κατανάλωση καυσίμου αλλά και το θόρυβο στο θάλαμο των επιβατών όταν είναι σε λειτουργία. Σε συνδυασμό με το Start&Stop, ο νέος 1.3 JTDM-2 κινητήρας που τοποθετείται στην Alfa Romeo MiTo προσφέρει επίσης ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό για την προστασία του περιβάλλοντος: την «Ένδειξη Αλλαγής Ταχύτητας» (Gear Shift Indicator), ένα σύστημα που προτείνει πότε πρέπει να γίνει αλλαγή σε μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο ή αντίστοιχα «κατέβασμα» σε μικρότερη σχέση βελτιώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου.

Ο νέος κινητήρας ήρθε για να εμπλουτίσει την γκάμα ενός άκρως επιτυχημένου μοντέλου που έχει αποσπάσει διακρίσεις όπως το Auto Europa 2009 από την UIGA (ιταλική ένωση δημοσιογράφων αυτοκινήτου) και ανώτατη διάκριση πέντε αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης Euro NCAP. Το μυστικό της επιτυχίας του βρίσκεται σε ένα έξυπνο συνδυασμό εμφάνισης και επιδόσεων. Το ιταλικό στιλ και η μηχανική υπεροχή στοχεύουν στη μέγιστη οδηγική απόλαυση εξασφαλίζοντας απόλυτη ασφάλεια.

Οι ισχυροί και φιλικοί προς το περιβάλλον κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με μηχανικά κιβώτια αλλά και με τα νέας τεχνολογίας αυτόματα κιβώτια TCT. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν και την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 1.400 κ.εκ. με 120 ίππους με κινητήρα διπλής καύσης (υγραέριο ή βενζίνη), ένα συναρπαστικό μείγμα δύναμης και τεχνολογίας, σύμφωνο με τις αξίες της μάρκας.

Οργασμός made in Japan.

Japan Grand Touring Car Championship
Με απόλυτα αυστηρούς κανόνες τόσο στην ιπποδύναμη όσο και στο βάρος αυτοκινήτων το JGTC είναι το μηχανοκίνητο άθλημα που κοντέυει την Formula 1 όσο τίποτα άλλο. Και σαν να μην φτάνει το γεγονός όπου αγωνίζονται τα HONDA NSX ουρλιάζοντας από τις στροφές του κινητήρα δίπλα στα υπερσύγχρονα NISSAN GTR35 και τα τρομερά πισωκίνητα TOYOTA SUPRA οι κατηγορίες των 300 και 500 ίππων (GT500 & GT300) τρέχουν ταυτόχρονα στον αγώνα προσφέροντας το απόλυτο θέαμα! "Αν πρέπει να συγκρίνουμε το JGTC με ένα άλλο άθλημα τότε αυτό είναι το NASCAR της αμερικής... όχι σαν παρόμοιο αλλά κάτι σαν τελείως το αντίθετο! Τα αυτοκίνητα και οι οδηγοί είναι τόσο λεπτομερώς συντονισμένα που το παραμικρό μπορεί να σου στερήσει την πρώτη θέση". Καλωσήρθατε στον οργασμό της αγωνιστικής βελτίωσης - made in Japan!


DREAM FORD RS meeting: Υπενθύμιση!

Αύριο η πρώτη συνάντηση DREAMFORDRS στην Θεσσαλονίκη!
Δηλώστε ενδιαφέρον στο facebook, ή απλά παρευρεθείτε στο Cosmos στην Θεσσαλονίκη στις 5.30 το απόγευμα!

Για το επίσημο site κάντε κλικ εδώ: http://www.dreamfordrs.com/

"Redina 3" από την ΕΛΚΑ

Η ''Ελληνική Λέσχη Κλασσικού Αυτοκινήτου''   Προσκαλεί τα μέλη της και τους φίλους του κλασσικου αυτοκινήτου την παρασκεύη 20-21 Νοεμβρίου 2010 στην εκδήλωση "REDINA 3".  H συνάντηση θα γίνει στην πλατεία της Ρεντίνας Αγράφων στις 21:00 όπου και θα υπάρχει αναμονή των υπόλοιπων αυτοκινήτων μέχρι τις 22:00.  Υπάρχουν δωμάτια στο Redinia Inn, άνοιξε φέτος, με 55 ευρώ.Έχει επτά δωμάτια. Κρατήσεις κ πληροφορίες: http://www.rentiniainn.gr/

Τρόποι επικοινωνίας:  Υπέυθυνος εκδήλωσης Κος Μάκης Καρέλης : 6977775980.  Πρόεδρος Λέσχης Παπαδημητρίου Δημήτριος: 6972305799.



To καλύτερο Video στο YouTube... ποτέ!

O Αγωνιζόμενος...
Ο ανταγωνιστής...
Η πρόκληση...
Η αναμέτρηση...
Η κόντρα...
Η εκκίνηση...
Η αναμέτρηση...
Το έπαθλο (Χ5)...
Ο νικητής..!


Προσφορά! Τρέξτε!

Είστε εκατομμυριούχος; Ψάχνετε να βρείτε ένα αυτοκίνητο αντάξιο για τα δικά σας δεδομένα; Θέλετε όμως παράλληλα να έχετε πολυτέλεια και γκάζια; Μην ψάχνετε άλλο! Η αγγελία που καλύπτει όλες τις ανάγκες σας είναι εδώ! Με μόλις 265 χιλιάδες ευρώ μπορείτε να αποκτήσετε την μοναδική Lamborghini Gallardo Nera Imsa BiTurbo! Eκτός της μοναδικής εμφάνισης με το μαύρο ματ χρώμα και τις φοβερές ζάντες 20 ιντσών, τα 790 άλογα του κινητήρα θα σας δώσουν την απαραίτητη νότα για να ξεχωρίζετε από τις υπόλοιπες Gallardo! Kαι αν τύχει να στηθείτε δίπλα από κάποιον φανατικό των 402 μέτρων δεν χρειάζεται να αγχώνεστε αφού το εν λόγω όχημα είναι τετρακίνητο και θα σας χαρίσει την σωστή εκκίνηση που πρέπει για ένα τρομακτικό 18μετρό!



790 deluxe-άτοι ίπποι!

Η 911 GT3 RSR είναι το πιο επιτυχημένο αγωνιστικό GT στον κόσμο

Στουτγάρδη. Για μια ακόμη φορά, η Porsche 911 GT3 RSR είναι το πιο επιτυχημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο GT στον κόσμο. Η ταχύτερη αγωνιστική 911, η οποία εξελίχθηκε σύμφωνα με τους κανόνες της κατηγορίας GT2 και είναι βασισμένη στις αρχές της τεχνολογίας Porsche Intelligent Performance, δημιούργησε αίσθηση σε αγωνιστικές πίστες ανά την υφήλιο, σημειώνοντας καλούς χρόνους γύρου και επιδεικνύοντας εξαιρετική αξιοπιστία, με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Εξοπλισμένη με έναν εξακύλινδρο κινητήρα μπόξερ τεσσάρων λίτρων που αποδίδει 450 ίππους, το αυτοκίνητο θριάμβευσε στην κατηγορία GT2 το 2010 στις 24 Ώρες του Λε Μαν, κέρδισε πρωταθλήματα στις σειρές αγώνων του Λε Μάν και του αμερικανικού Λε Μαν (ALMS), κατέκτησε γενικές νίκες στα 24ωρα ράλι του Ντουμπάι και του Σπα Φρανκοσάμπ (Βέλγιο). Οι νίκες αυτές σημειώθηκαν εναντίον ισχυρών ανταγωνιστών, όπως η Ferrari, η BMW και η Aston Martin.
 
Η Porsche 911 GT3 RSR που βασίζεται στην έκδοση δρόμου της 911 GT3 RS δεν εντυπωσίασε μόνο με τις νίκες της σε αγώνες. Στη σειρά αγώνων του αμερικανικού Λε Μαν, ήταν για μια ακόμη φορά το GT με την καλύτερη συνολική αποδοτικότητα σε χρόνους γύρου και κατανάλωση καυσίμου. Έτσι, ήταν ο τελικός νικητής της αξιολόγησης Green X Challenge της Michelin για δεύτερη συνεχή φορά. Αλλά και στις 24 Ώρες του Λε Μαν, η RSR ήταν και πάλι η νικήτρια του Green X Challenge. "Δίνει το σύνθημα για να αποδίδεται μεγαλύτερη σημασία στην αποδοτικότητα ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου", δηλώνει ο Hartmut Kristen, επικεφαλής της Porsche Motorsport. "Η νίκη στο Green X Challenge, η οποία αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική επιτυχία για μας, αποδεικνύει ότι η Porsche 911 δεν είναι μόνο γρήγορη, αλλά και πολύ οικονομική".
 
Στην τρέχουσα μορφή της, η Porsche 911 GT3 RSR (997) πωλείται σε πελάτες ανά τον κόσμο από το 2007. Από χρόνο σε χρόνο, το κορυφαίο μοντέλο των αγωνιστικών εκδόσεων της 911 δέχθηκε διαρκείς τροποποιήσεις. Οι πιο εμφανείς αλλαγές πραγματοποιήθηκαν στο μοντέλο του 2009. Ο κυβισμός του εξακύλινδρου κινητήρα μπόξερ στο πίσω μέρος αυξήθηκε από τα 3,8 στα 4,0 λίτρα, δίνοντας βελτιστοποιημένη καμπύλη ροπής στις χαμηλές στροφές, καθώς και καλύτερη οδική συμπεριφορά. Το πιο ξεχωριστό χαρακτηριστικό της σημερινής 911 GT3 RSR είναι το ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα με το μεγάλο άνοιγμα εξαερισμού. Με την πρώτη ματιά, την προσοχή αποσπούν οι θυρίδες εξαγωγής αέρα στο μπροστινό καπό. Αυτές είναι που αναδεικνύουν το εντελώς ανανεωμένο σύστημα αεραγωγών των ψυγείων, που ήταν απαραίτητο λόγω του νέου σχεδιασμού του κυκλώματος αέρα παροχής και εξαγωγής με την εγκατάσταση μιας προαιρετικής μονάδας κλιματισμού. Τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά κάτω από το πίσω μέρος βελτιστοποιήθηκαν ακόμα περισσότερο. Η πίσω αεροτομή ρυθμίζεται πλέον ακόμα περισσότερο. Συγκριτικά με το μοντέλο του 2008, το βελτιστοποιημένο βάρος του συστήματος φρένων και η ελαφρύτερη καλωδίωση συντελούν στην περαιτέρω βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης.
 
Μεγάλο μέρος της τεχνογνωσίας από το επιτυχημένο σπορ πρωτότυπο RS Spyder αξιοποιήθηκε στο κιβώτιο ταχυτήτων της 911 GT3 RSR. Το σειριακό εξατάχυτο κιβώτιο που εξελίχθηκε από τους μηχανικούς της Porsche είναι σημαντικά ελαφρύτερο από το σύστημα που είναι τοποθετημένο στο προηγούμενο μοντέλο και έχει πολύ λιγότερες εσωτερικές τριβές. Η μικρότερη γωνία σε σχέση με τους άξονες μετάδοσης προσφέρει στους μηχανικούς των ομάδων περισσότερες δυνατότητες ρύθμισης της ανάρτησης.
 
Τα θεμέλια των σημερινών επιτυχιών είχαν ήδη τεθεί με τις αγωνιστικές εκδόσεις της Porsche 911 (996). Κατασκευασμένη για να αγωνιστεί στην κατηγορία GT του αγώνα 24 Ωρών του Λε Μαν, η 911 GT3 R απέσπασε ουσιαστικά όλες τις νίκες στην κατηγορία GT των αγώνων του αμερικανικού Λε Μαν του 1999. Το 2001, στους αγώνες έλαβε μέρος η τροποποιημένη έκδοση 911 GT3 RS. Αυτό το αυτοκίνητο δεν στάθηκε το ίδιο επιτυχημένο στην κατηγορία του, αλλά εξασφάλισε και πάλι περίοπτες γενικές νίκες, με τους δύο Γερμανούς οδηγούς Joerg Bergmeister και Timo Bernhard και τον ιδιοκτήτη της εργοστασιακής ομάδας Kevin Buckler να κερδίζουν σημαντικά ισχυρότερα πρωτότυπα στον αγώνα 24 Ωρών της Daytona το 2003. Ο πιλότος της εργοστασιακής ομάδας της Porsche Marc Lieb (Γερμανία) ήταν ο νικητής στον αγώνα 24 Ωρών του Σπα, με τους Romain Dumas (Γαλλία) και Stéphane Ortelli (Μονακό) να κερδίζουν, την ίδια χρονιά, όλα τα κατά πολύ ισχυρότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας GT1.
 
Τη σεζόν 2004 πραγματοποίησε το ντεμπούτο του το διάδοχο μοντέλο 911 GT3 RSR (996). Η απόδοση του εξακύλινδρου κινητήρα μπόξερ των 3,6 λίτρων αυξήθηκε στους 455 ίππους στις 8.500 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή στα 410 Nm στις 7.200 σ.α.λ. Με τις νίκες του στους αγώνες του αμερικανικού Λεμάν (κατηγορία GT), στους αγώνες αντοχής του Λε Μαν (GT) και στο Πρωτάθλημα GT (N-GT) της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA), καθώς και άλλες νίκες στην κατηγορία του στον αγώνα 24 Ωρών του Λε Μαν και του Σπα και στη διοργάνωση του Μικρού Λε Μαν (ΗΠΑ), το νέο αγωνιστικό σπορ αυτοκίνητο γιόρτασε μια καταπληκτική εναρκτήρια σεζόν.
"Είναι εντυπωσιακό το πώς έχει εξελιχθεί η 911 GT3 RSR από χρονιά σε χρονιά. Και μόνο οι χρόνοι της είναι εκπληκτικοί, διότι, παρά τους περιορισμούς που μας επιβάλλουν πάλι και πάλι οι κανονισμοί, το αυτοκίνητο γινόταν όλο και ταχύτερο κάθε χρόνο", σχολιάζει ο οδηγός της εργοστασιακής ομάδας της Porsche Joerg Bergmeister, ο οποίος έχει πανηγυρίσει τις περισσότερες από τις επιτυχίες του στο τιμόνι της RSR. Για το λόγο αυτό, ο πέντε φορές νικητής των αγώνων του αμερικανικού Λε Μαν δεν ανησυχεί καθόλου για τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει τη σεζόν 2011: "Όταν τελειώνει μια σεζόν, πάντοτε σκέφτεσαι: πλέον, έχουμε φτάσει στα όριά μας, πλέον, το αυτοκίνητο δεν μπορεί να φτάσει πιο μακριά. Και τότε, η Porsche παρουσιάζει και πάλι κάτι νέο. Και νομίζω ότι τα πράγματα δεν θα είναι καθόλου διαφορετικά και το 2011."
 
 
 
 
Porsche 911 GT3 RSR (997) – Σημαντικότερες επιτυχίες
 
2010               Νικήτρια Σειράς Αγώνων του Αμερικανικού Λε Μαν (κατηγορία GT)
                        Νικήτρια Σειράς Αγώνων του Λε Μαν (κατηγορία GT)
                        1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Λε Μαν (κατηγορία GT2)
1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Ντουμπάι (γενική νίκη)
1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Σπα (γενική νίκη)
 
2009               Νικήτρια Σειράς Αγώνων του Αμερικανικού Λε Μαν (κατηγορία GT2)
                        Νικήτρια Σειράς Αγώνων του Λε Μαν (κατηγορία GT2)
                        Νικήτρια Πρωταθλήματος GT της FIA (κατηγορία GT2)
1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Νίρμπουργκρινγκ (γενική νίκη)
 
2008               Νικήτρια Αγώνων του Αμερικανικού Λε Μαν (κατηγορία GT2)
                        1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Σέμπρινγκ (GT2)
1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Νίρμπουργκρινγκ (γενική νίκη)
1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Ντουμπάι (γενική νίκη)
 
2007               Νικήτρια Διεθνούς Ανοικτού Πρωταθλήματος GT
                        1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Λε Μαν (κατηγορία GT2)
1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Νίρμπουργκρινγκ (γενική νίκη)
                        1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Σπα (κατηγορία GT2)
                        1η θέση στο Μικρό Λε Μαν (κατηγορία GT2)
                        1η θέση στα Χίλια Μίλια του Σάο Πάολο (κατηγορία GT2)
 
 
Porsche 911 GT3 RSR – Τεχνικά χαρακτηριστικά (σεζόν 2010)
 
Κινητήρας: Υδρόψυκτος εξακύλινδρος κινητήρας μπόξερ - τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο - 3.996 κ.εκ., διαδρομή 80,4 χλστ. - διάμετρος 102,7 χλστ. - 450 ίπποι στις 7.800 σ.α.λ. - μέγ. ροπή 430 Nm στις 7.250 σ.α.λ. - μέγ. αρ. στροφών 9.400 σ.α.λ., σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ - ανεξάρτητες πεταλούδες γκαζιού - ψεκασμός καυσίμου - περιοριστές αέρα 2 x 28,6 χλστ.
Σύστημα Μετάδοσης: Εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με σειριακή αλλαγή σχέσεων τύπου σιαγόνας (jaw-type shift) - εναλλάκτης θερμότητας λαδιού-νερού - σφόνδυλος μονής μάζας - υδραυλικός μοχλός αποσύμπλεξης - τρίδισκος συμπλέκτης από ανθρακονήματα - πίσω κίνηση - διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης 45/65%.
Αμάξωμα: Αμάξωμα μονοκόκ (βασισμένο στην 911 GT3 RS) από χάλυβα γαλβανισμένο εν θερμώ, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο μπροστινό μέρος με μπροστινό σπόιλερ, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο μπροστινό υποδάπεδο, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, ρεζερβουάρ ασφαλείας 90 λίτρων με λειτουργία ταχείας πλήρωσης - αερόγρυλος - συγκολλημένος κλωβός ασφαλείας - αγωνιστικό κάθισμα τύπου μπάκετ (μόνο οδηγού) με φλογοεπιβραδυντικό κάλυμμα - ζώνη ασφαλείας έξι σημείων για χρήση του συστήματος στήριξης κεφαλιού και αυχένα HANS - ηλεκτρικό σύστημα πυρόσβεσης
Ανάρτηση: Μπροστά: γόνατα McPherson - αμορτισέρ αερίου τεσσάρων δρόμων Sachs - διπλά ελατήρια (κύριο και βοηθητικό) - μπροστινοί βραχίονες, με ρύθμιση γωνίας κάμπερ - ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική ράβδος και στις δύο πλευρές - υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης.
Πίσω: άξονας πολλαπλών συνδέσμων με άκαμπτο υποπλαίσιο - αμορτισέρ αερίου τεσσάρων δρόμων Sachs - διπλά ελατήρια (κύριο και βοηθητικό) - συνδετική ράβδος πίσω άξονα, ενισχυμένη και ρυθμιζόμενη σε άπειρες θέσεις - ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική ράβδος και στις δύο πλευρές. Πλήρης ανάρτηση με ρυθμίσεις σε άπειρες θέσεις (ύψος, κάμπερ, μετατρόχιο)
Φρένα: Σύστημα φρένων με έλεγχο ισορροπίας. Μπροστά: Ενιαίες εξαπίστονες αλουμινένιες σταθερές δαγκάνες - εσωτερικά αεριζόμενοι δίσκοι - διαμέτρου 380 χλστ. - τακάκια αγωνιστικού τύπου. Πίσω: Ενιαίες τετραπίστονες αλουμινένιες σταθερές δαγκάνες - εσωτερικά αεριζόμενοι δίσκοι - διαμέτρου 355 χλστ. - τακάκια αγωνιστικού τύπου.
Τροχοί: Μπροστά: τριάκτινες ζάντες αλουμινίου BBS (11J x 18-34) - κεντρικό μπουλόνι. Πίσω: τριάκτινες ζάντες αλουμινίου BBS (13J x 18-12.5) - κεντρικό μπουλόνι.
Ηλεκτρικό σύστημα: Οθόνη Motec με ενσωματωμένη λειτουργία καταγραφής δεδομένων - οθόνη πολλαπλών ενδείξεων με ενσωματωμένη ένδειξη αλλαγής σχέσης - ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης - μπαταρία: 12V, 50 Ah, εναλλάκτης 140 Ah
Βάρος: Περίπου 1.220 κιλά, σύμφωνα με τους κανονισμούς της A.C.O. - 1.245 κιλά, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA