Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011

Δραστικές μειώσεις τιμών και ολική εργοστασιακή εγγύηση 6 ετών για τα ελαφρά φορτηγά της Nissan

Η Nissan για μια ακόμη φορά πρωτοπορεί μεγιστοποιώντας τα οφέλη για τους πελάτες που θα παραγγείλουν το νέο τους επαγγελματικό όχημα (pick-up) από την Παρασκευή 8 Απριλίου 2011.

Η προσφορά αυτή γίνεται ακόμη πιο «δυνατή» καθώς συνεχίζεται και το πρόγραμμα της «Χρυσής Επιταγής» από τη Nissan.Συγκεκριμένα, κάθε πελάτης που θα κλείσει ένα αυτοκίνητο Nissan από την Παρασκευή 8 Απριλίου 2011 κατοχυρώνει:
  • Δραστική μείωση των τιμών σε όλους τους τύπους των Pick –up D22 & Νavara, σε συνδυασμό με τις μεγάλες εκπτώσεις της «Χρυσής Επιταγής» που ήδη προσφέρει η Nissan.
  • To σημαντικότερo νέο είναι ότι η Nissan για πρώτη φορά παρέχει τη δυνατότητα επέκτασης για 3 ακόμη έτη, Ολικής Εργοστασιακής Εγγύησης (3+3) στα Pick – up D22 & Navara, φθάνοντας τα 6 έτη !
Οι παραπάνω προσφορές σε συνδυασμό με την κρατική απόσυρση, αποτελούν μοναδική ευκαιρία για τους πελατές της Nissan. Σχετικές πληροφορίες για τις ασυναγώνιστες τιμές των αυτοκινήτων Nissan, την επέκταση εγγύησης, το πρόγραμμα της «Χρυσής Επιταγής», καθώς και για την απόσυρση, παρέχονται σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα.

Μια Ferrari διαφορετική από τις άλλες...

Πάνω απο 6 μήνες χρειάστηκε ένας ιδιοκτήτης Ferrari για να μετατρέψει το αυτοκίνητο του σε λιμουζίνα!! Ο λόγος για έναν Βρετανό, του οποίου τα στοιχεία δεν έχουν δοθεί στο φως της δημοσιότητας ο οποίος δαπάνησε σχεδόν 50.000 λίρες για να μετατρέψει τη Ferrari του σε...λιμουζίνα. Χρησιμοποιώντας γνήσια ανταλλακτικά της διάσημης εταιρίας του Μαρανέλο και τοποθετώντας μια νέα μηχανή 400 ίππων κατάφερε να δημιουργήσει την πρώτη λιμουζίνα με την υπογραφή της Ferrari.

Χείρα βοηθείας από τη Hyundai Motor Group στην Ιαπωνία

Η Hyundai Motor Group θα πραγματοποιήσει δωρεά ύψους 100 εκ. Γεν (περίπου 1,3 εκ. Δολάρια ΗΠΑ (*) συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στις προσπάθειες ανοικοδόμησης της Ιαπωνίας μετά από το σαρωτικό πλήγμα που κατάφεραν σεισμός και τσουνάμι στη χώρα την προηγούμενη εβδομάδα.

Τελικός αποδέκτης της χρηματικής δωρεάς θα είναι ο Ιαπωνικός Ερυθρός Σταυρός μέσω του Ερυθρού Σταυρού της Κορέας με απώτερο στόχο την αγορά ειδών άμεσης ανάγκης, όπως κουβέρτες, τρόφιμα και νερό.

Επιπλέον, ήδη από τις 14 Μαρτίου ο Πρόεδρος της Hyundai Motor Group, κύριος Mong-Koo Chung, έχει αποστείλει συλλυπητήριες επιστολές σε συνεργαζόμενες Ιαπωνικές εταιρείες, μεταξύ των οποίων η JFE Steel Corporation, θέλοντας να εκφράσει τη βαθύτατη λύπη της Hyundai καθώς και ευχές για μία γρήγορη ανάκαμψη. Η Hyundai Motor Group θα συνεχίσει να προσφέρει επιπρόσθετη βοήθεια ανάλογα με τις ανάγκες.

Η Hyundai έχει να επιδείξει ενεργό δράση στο πλαίσιο της βοήθειας που προσφέρει σε περιοχές που έχουν πληγεί από καταστροφές σε ολόκληρη την υφήλιο και υπό το πρίσμα των προσπαθειών της αυτών επιδιώκει να εκπληρώσει την αποστολή της με απόλυτο σεβασμό στο ρόλο της ως υπεύθυνου παγκόσμιου εταιρικού πολίτη.

Αναφέρουμε ενδεικτικά τη βοήθεια που προσέφερε η Hyundai μετά από το σεισμό του 1999 στο Ιράν, την καταστροφή του 2004 με το τσουνάμι στην Ασία, τις πυρκαγιές στα δάση της Ελλάδας το 2007 και τους σεισμούς του 2009 και του 2010 στην Αϊτή και στη Χιλή αντίστοιχα, με τη μορφή χρηματικών δωρεών, της διανομής ειδών πρώτης ανάγκης ή της άμεσης συμμετοχής σε δραστηριότητες αποκατάστασης.