Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2011

Αγορές εξοπλισμού μέσω ίντερνετ-τι να προσέξετε


Χιλιάδες γκάτζετ για το αυτοκίνητο σας και προηγμένα είδη εξοπλισμού που δεν κυκλοφορούν στην Ελλάδα, βρίσκονται στην διαδικτυακή αγορά και μπορούν να γίνουν δικά σας με ένα κλικ! Μην διστάσετε να το κάνετε, αρκεί προηγουμένως να πάρετε τα μέτρα σας!



1. Πριν δώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα πρέπει πρώτα να μάθετε:
• Πως η εταιρία που συλλέγει τα στοιχεία σας θα τα προστατέψει.
• Γιατί η εταιρία χρειάζεται προσωπικά δεδομένα
• Με ποιόν έχει το δικαίωμα να τα μοιραστεί


2. Βεβαιωθείτε για την φερεγγυότητα του καταστήματος από το οποίο επιλέξατε να κάνετε ηλεκτρονική αγορά, αναζητώντας την ταυτότητα του στην διεθνή βάση δεδομένων www.whois.net.

3. Όταν σας ζητηθεί να προσθέσετε τα οικονομικά σας στοιχεία παρατηρήστε αν η διεύθυνση εργαλείων έχει αλλάξει από http σε https. Αυτό σας εξασφαλίζει ότι η ιστοσελίδα που χρησιμοποιείτε είναι πιστοποιημένα μια ασφαλής (secure) τοποθεσία.

4. Αναζητήστε πάντα ένα κλειδωμένο κίτρινο λουκετάκι στο πάνω ή στο κάτω μέρος της σελίδα, όταν κάνετε ηλεκτρονικές συναλλαγές. Αυτό είναι το σηματάκι που πιστοποιεί ότι το κατάστημα έχει ssl, ψηφιακό πιστοποιητικό ασφάλειας. Κάθε σοβαρή ηλεκτρονική εταιρία στις μέρες μας διαθέτει ssl.

5. Βεβαιωθείτε ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει φυσική υπόσταση, δηλαδή αναφέρει διεύθυνση των γραφείων του και τηλέφωνα επικοινωνίας. Δεν πρέπει όμως να βασιστείτε μόνο σε αυτό , γιατί πολλές φορές οι ενδείξεις αυτές παραπληροφορούν.

6. Ποτέ μην ανταποκριθείτε σε υποτιθέμενο e-mail τράπεζας, που σας ζητάει να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία σας σε έναν ιστότοπο, ακόμα και αν είναι αυτός που συνεργάζεστε. Οι σοβαρές επιχειρήσεις δεν σας ζητούν ποτέ προσωπικά δεδομένα μέσω τηλεφώνου ή mail. Tηλεφωνούν για να επιβεβαιώσουν την ταυτότητα σας, μόνο αν τους έχετε καλέσει εσείς και σε καμία περίπτωση το αντίθετο.

7. Είναι μάλλον αυτονόητο στις μέρες μας ότι κάθε υπολογιστής δεν πρέπει να συνδέετε στο Διαδίκτυο χωρίς antivirus. Έρευνες απέδειξαν πως ένας υπολογιστής χωρίς παρόμοιο πρόγραμμα μπορεί να μολυνθεί από ιούς μέσα στα 10 πρώτα λεπτά! Μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν διάφορα προϊόντα προστασίας που κυκλοφορούν δωρεάν στο Διαδίκτυο, όπως το Clamav Antinirus ή το Avast! και το ΑVG. http://www.blogger.com/img/blank.gif


8. Αν πραγματοποιείτε συναλλαγές από ιντερνετ καφέ πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί. Έχετε πάντοτε κατά νου, ότι δεν είστε ο μοναδικός άνθρωπος που χρησιμοποιεί την συσκευή αυτή και ποτέ δεν ξέρετε τι προγράμματα εκτελούνται στον υπολογιστή, ακόμα και αν δεν φαίνονται. Είναι καλό να καθαρίζεται πάντα την προσωρινή μνήμη και το ιστορικό των ενεργειών σας.

9. Aν παρόλαυτα πέσετε θύμα ηλεκτρονικής απάτης πρέπει να γνωρίζετε πως μπορείτε να αμφισβητήσετε τις αγορές που έχουν χρεωθεί στην πιστωτική σας κάρτα και να λάβετε έγκαιρα τα χρήματα σας πίσω.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Δες πως μπορείς να βλέπεις την κίνηση των δρόμων στο κινητό σου

Mια χρήσιμη είδηση για όσους έχουν έξυπνα Android κινητά και ταξιδεύουν συχνά σε Αθήνα& Θεσσαλονίκη. Κυκλοφορεί πλέον στην αγορά μια νέα εφαρμογή, το Traffic in Greece, η οποία σου δίνει πληροφορίες για την κίνηση στους δρόμους Αθήνας-Θεσσαλονίκης.




Τα στοιχεία προέρχονται από την ιστοσελίδα της Ελληνικής αστυνομίας και δεν ανανεώνονται σε πραγματικό χρόνο, παρόλαυτα είhttp://www.blogger.com/img/blank.gifναι χρήσιμη εφαρμογή για το κινητό σας. Σύμφωνα με το επίσημο site η εφαρμογή έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

Προβολή προηγούμενων δεδομένων χωρίς σύνδεση
Χρήση δικτύου: μόνο 15-25KB ανά ανανέωση
Δυνατότητα μεταφοράς εφαρμογής στην SD (app2SD)
Υποστήριξη tablets
Εμφάνιση κλειστών κεντρικών δρόμων

Πηγή: www.mobilenews.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Λιγότερα καυσαέρια, μικρότερος κίνδυνος για έμφραγμα



Κινείστε λιγότερο το αυτοκίνητο; Δείτε την θετική πλευρά! Έχετε λιγότερες πιθανότητες να πάθετε έμφραγμα από τα καυσαέρια στον δρόμο- σύμφωνα με μια νέα βρετανική έρευνα.

Έως έξι ώρες μετά την έκθεσή του στα καυσαέρια των αυτοκινήτων, ένας άνθρωπος αντιμετωπίζει αυξημένο κίνδυνο για έμφραγμα, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα, η οποία εκτιμά ότι η μόλυνση της ατμόσφαιρας από τις εξατμίσεις περισσότερο επιταχύνει παρά προκαλεί άμεσα το έμφραγμα. Ο κίνδυνος υποχωρεί μετά την παρέλευση του εξαώρου, όμως η κατ' επανάληψη και παρατεταμένη έκθεση σε καυσαέρια δημιουργεί πρόβλημα στην καρδιά και γενικότερα στην υγεία, μειώνοντας το προσδόκιμο ζωής. Γι' αυτό οι ερευνητές συστήνουν να αποφεύγει κανείς, όσο μπορεί, να εκτίθεται σε αυτά, ιδίως αν έχει ήδη πρόβλημα καρδιάς.


Οι επιστήμονες πιθανολογούν ότι τα καυσαέρια (κυρίως τα εκπεμπόμενα σωματίδια και το διοξείδιο του αζώτου) κάνουν πιο "πυκνό" το αίμα και έτσι αυξάνουν την πιθανότητα θρόμβωσης. Γι' αυτό, συστήνουν να αποφεύγει κανείς να βρίσκεται πολλή ώρα σε δρόμους με μεγάλη κυκλοφορία, ενώ η διαβίωση κοντά σε τέτοιους δρόμους επιβαρύνει την υγεία των κατοίκων.


Πηγή: www.protothema.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Η Οικονομική κρίση και τα «φτωχά της μίγματα»

Έχουμε ακούσει πολλούς πολιτικούς να αναφέρονται στην (ελληνική) οικονομία με τον όρο μηχανισμός. Με πρωταγωνιστές στη μακρόχρονη, τιμημένη και ιστορική ελληνική δημοκρατία έχουμε τις διάφορες σχολές μηχανικών (πολιτικών) να κάνουν τις αλχημείες τους πάνω στο κινητήρα που όλοι έχουμε εναποθέσει ελπίδες και όνειρα για επιτάχυνση (ανάπτυξη).

Όπως λοιπόν ο καθένας θέλει το καλύτερο για το δικό του «καμάρι» έτσι λοιπόν και η Ελλάδα άρχισε να παίρνει σβάρνα τα συνεργεία και να ακούει ψεύτικες υποσχέσεις (θα, θα, θα…) για ιπποδυνάμεις, τελικές ταχύτητες κλπ. Πως όμως να κερδίσει έστω 1 γαϊδούρι ο πελάτης όταν ο βελτιωτής δεν έχει γνώσεις και δεν τον ενδιαφέρει να αποκτήσει γιατί στηρίζει το κέρδος του στη βλακεία και την αφέλεια του (Έλληνα) πελάτη. Όλοι ξέρουμε τι ποσοστό του ΑΕΠ αποτελούν τα κονδύλια για Έρευνα και Ανάπτυξη(R & D). Ας ξανασκεφτούμε λοιπόν όλοι μας τον όρο «πελάτη» ο οποίος έχει αποκτήσει άλλο νόημα στις «φιλικές» συγκεντρώσεις φίλων.

Όλοι μας ξέρουμε πόσο σημαντικό ρόλο έχει ο προγραμματιστής σε ένα project βελτίωσης. Ο σούπερ μηχανικός μας δήλωσε ότι και προγραμματιστής (στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις) οπότε έγινε και ο προγραμματισμός (διαχείριση των οικονομικών) από τον ίδιο. Τελειώνει λοιπόν μετατροπή μας και παραλαμβάνουμε το τουμπανιασμένο (πλασματική άνοδος χρηματιστηρίου) μοτεράκι μας με όλα τα έξτρα και περιφερειακά όπως τουρμπίνες, μπεκ, κλπ (δάνεια του ελληνικού κράτους). Όμως πάνω στο πρώτο αγώνα (για το μεροκάματο) λόγω φτωχού μίγματος (φόρους, έκτακτες εισφορές, ανεργία) ο κινητήρας παρέδωσε το πνεύμα του (δημοσιονομικό έλλειμμα). Όταν ο φίλος μας ζητά τα ρέστα από το μηχανικό του εκείνος του απαντά: «Είσαι αχάριστος ΠΕΛΑΤΗ» και αναλαμβάνει μέρος της ευθύνης (βάζοντας νέους φόρους). Το αποτέλεσμα όμως ήταν ακριβώς το ίδιο. Αυτή τη φορά όμως ο εκτός από το μοτέρ στέγνωσε και ο πελάτης μας από χρήματα (πτώχευση;;;). Αποφάσισε λοιπόν ο δευταραγωνιστής μας (γιατί οι πρωταγωνιστές της ιστορίας μας χρησιμοποιούν μόνο εισαγόμενους βελτιωτές) να αγοράσει ένα με τα ψίχουλα που του απέμειναν ένα αγροτικό (Γεωργική Ανάπτυξη) και πάρει τα Βουνά (Αγροτουρισμός). Φυσικά το servive ήταν πολύ φθηνότερο (επιδοτήσεις). Και έζησε αυτός καλά….εμείς όμως;;;

Ας καταλάβουμε λοιπόν ότι η μοντέρνα βιομηχανική επανάσταση στην Ελλάδα δεν απέφερε καρπούς. Πρέπει το πάθημα να γίνει μάθημα για ακόμα μια φορά;Ίσως αυτός ο εκπολιτισμένος ζυγός με τις τόσες νέες λέξεις (τρόικα, μεσοπρόθεσμο, κλπ) να βολεύει μερικούς. Ίσως όσοι έδιωξαν το ΔΝΤ από την χώρα τους να χαρακτηρίζονται βάρβαροι και εμείς θέλουμε να κρατήσουμε την εικονική αξιοπρέπεια μας μέχρις εσχάτων.