Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 6 Μαρτίου 2012

Νέο Ford Fiesta S: οικονομικότερο και πιο οικολογικό

"Πρόκειται για το καλύτερο Fiesta ST που δημιουργήθηκε ποτέ" τονίζει ο Jost Capito, διευθυντής του τμήματος αυτοκινήτων επιδόσεων της μάρκας. Το νέο Fiesta έκανε σήμερα πρεμιέρα στο σαλόνι της Γενεύης και αναμένεται να κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2013. Εφοδιάζεται με κινητήρα 1,6 λίτρων EcoBoost απόδοσης 180 ίππων και επιταχύνει από 0 στα 100 km/ σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Ο 1.600άρης turbo κινητήρας των 180 ίππων, προσφέρει 240Nm ροπής και είναι όχι μόνο ισχυρότερος από την προηγούμενη γενιά Fiesta ST αλλά οικονομικότερος και οικολογικότερος, καθώς έχει χαμηλότερο κυβισμό σε σχέση με το 2λιτρο προηγούμενο μοντέλο. Απολαύστε το στις παρακάτω φωτογραφίες...





Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Drag race: Μια Lambo παίρνει φόρα και...πέφτει σε τοίχο!

Ο οδηγός του οχήματος που θα δείτε παρακάτω χάνει τον έλεγχο με το που ξεκινάει ο αγώνας. Φταίει που έβαλε την μηχανή μπροστά; Φταίνε τα ελαστικά που επέλεξε; Πάντως ένα είναι σίγουρο...Η καημένη Lamborghini ακούγεται σαν τρακτέρ και μοιάζει με το αμάξι του Batman...



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Το γρηγορότερο FIAT που έχετε δει ποτέ!

Το Fiat X1/9 δεν φημιζόταν ποτέ για τις επιδόσεις του. Όταν όμως ένα αμάξι φτιάχνεται γίνονται και θαύματα! Παρακολουθήστε και ακούστε την τρελή κούρσα αυτού του FIAT, που φοράει μια μηχανή Suzuki GSX-R 1000



Πηγή: jalopnik

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

H Kia αποκαλύπτει το ολοκαίνουργιο sedan της «Κ9»

Η Kia αποκάλυψε σήμερα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου της sedan –το οποίο θα λανσαριστεί το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους στην αγορά της Κορέας. Πρόκειται για το μοντέλο με την κωδική ονομασία «ΚΗ», το οποίο στην Κορέα θα κυκλοφορήσει με το όνομα «Κ9» - ενώ για τις υπόλοιπες αγορές το όνομά του θα αποκαλυφθεί αργότερα.

Το Κ9 είναι το πρώτο sedan αυτοκίνητο της Kia με κίνηση στους πίσω τροχούς. Συνδυάζει τον καλύτερο σχεδιασμό με τις υψηλότερες οδηγικές επιδόσεις και τις δυνατότητες υψηλής τεχνολογίας της Kia και θεωρείται ως ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα ολοκαίνουρια μοντέλα του 2012.

Με το Κ9 συμπληρώνεται τη σειρά «Κ» των επιβατικών αυτοκινήτων στην εγχώρια αγορά

της Kia, η οποία αποτελείται από τα αυτοκίνητα sedan με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς Κ5 (Optima) και Κ7 (Cadenza).

Το γράμμα «K» αντιπροσωπεύει όχι μόνο την Kia, αλλά αναφέρεται επίσης στην ελληνική λέξη «κράτος» (ισχυρός, κυριαρχία) και στην αγγλική λέξη «kinetic» (ενεργός, δυναμικός).

Σχεδιαστικά το ΚΗ χαρακτηρίζεται από μοντέρνες αλλά και κλασικές γραμμές συνδυάζοντας εξελιγμένα και τεχνικά προηγμένα στοιχεία με τον υπάρχοντα δυναμικό σχεδιασμό της Kia δημιουργώντας ένα όχημα που πραγματικά ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του.

Την πρώτη εικόνα του i-oniq αποκαλύπτει η Hyundai

Η πρώτη εικόνα του νέου πρωτότυπου οχήματος i-oniq της Hyundai δόθηκε σήμερα, προβάλλοντας τη νέα τεχνολογία και το σχεδιασμό που παρουσιάζουν μια εικόνα της μελλοντικής σκέψης της εταιρείας.

Το i-oniq είναι ένα ηλεκτρικό σπορ hatchback όχημα με έναν εξελιγμένο βενζινοκινητήρα. Πρόθεσή του είναι να μεταδώσει τις τελευταίες εξελίξεις από τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς της Hyundai, το i-oniq εξελίσσει τη χυτή γλυπτή μορφή της εταιρείας και αντιπροσωπεύει τις τολμηρές «Νέες Δυνατότητες» (New Possibilities), με τις φουτουριστικές του επιδόσεις.

H Hyundai επέλεξε δυναμικές αναλογίες για να δημιουργήσει τα αισθητικά και λειτουργικά στοιχεία του αμαξώματος του i-oniq. Ο σχεδιασμός του συνδυάζει ήπιες γραμμές μεγάλου μήκους και μυϊκή επιφανειακή επεξεργασία, συνδυάζοντας αναβαθμισμένης αισθητικής και σπορ χαρακτηριστικά τόσο στο εξωτερικό όσο και το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Επιπλέον σχεδιαστικά στοιχεία, όπως η «penthouse οροφή» και οι προβολείς LED, τονίζουν την αποτελεσματικότητα και την προηγμένη τεχνολογία του i-oniq.

Στα 4,4 μέτρα μήκος, το i-oniq στη προσανατολισμένη στον οδηγό καμπίνα του, διαθέτει χώρο για τέσσερις επιβάτες. Ο υψηλής τεχνολογίας εξοπλισμός που έχει στη διάθεσή του ο οδηγός αντικατοπτρίζει τη σύγχρονη αλλά και μελλοντική αναβάθμιση της ηλεκτρονικής τεχνολογίας. Οι επιβάτες επωφελούνται στο σαλόνι του οχήματος από ένα χώρο που έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιήσει την άνεση και διαθέτει ανάγλυφες επιφάνειες εμπνευσμένες από μουσικά όργανα με σκοπό να δημιουργήσει μία θετική αντίθεση στη σπορ - εστιασμένη περιοχή του οδηγού.

Το πρωτότυπο μοντέλο i-oniq διαθέτει καινοτόμο κινητήρα που αποδεικνύει τη δέσμευση της Hyundai για «καθαρή» τεχνολογία. Ένας 1,0 λίτρων, 3-κύλινδρος βενζινοκινητήρας συνδυάζεται, μέσω μιας γεννήτριας, σε έναν ηλεκτρικό κινητήρα με μπαταρία ιόντων λιθίου που παράγει 109 PS. Στην ηλεκτρική λειτουργία μόνο,το i-oniq έχει αυτονομία 120 χλμ, ενώ με τη βοήθεια του βενζινοκινητήρα μπορεί να ταξιδέψει μέχρι 700 χλμ, παράγοντας μόλις 45 g / km CO2 κατά τη λειτουργία του.

Ο κος Allan Rushforth - Senior Vice President & COO - της Hyundai Motor Europe, , σχολίασε, "Το πρωτότυπο i-oniq έχει δημιουργηθεί για να αντικατοπτρίζει το νέο τρόπο σκέψης που περνά μέσα από τη μάρκα Hyundai. Έχει τολμηρή σχεδίαση, μέσα και έξω, που προκαλεί στοχασμό σχετικά με τις μελλοντικές δυνατότητες της αυτοκινητοβιομηχανίας και ένα κινητήρα που αναδεικνύει έναν από τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να τροφοδοτήσει μελλοντικά προϊόντα -. τυλιγμένο σε ένα πακέτο που αποπνέει αναβαθμισμένης αισθητικής ποιότητα ".

Το πρωτότυπο αυτοκίνητο της Hyundai, i-oniq, θα παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου της Hyundai στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις 6 Μαρτίου 2012 και ώρα 09.45 π.μ. (ώρα Κεντρικής Ευρώπης).

Νέα σειρά πρωτοποριακών προϊόντων της Wynn’s για τα φίλτρα αιθάλης (DPF) των κινητήρων πετρελαίου


Βελτιστοποιήστε την απόδοση και τον χρόνο ζωής του πετρελαιοκινητήρα σας, με τα πρόσθετα καθαρισμού και αναζωογόνησης του φίλτρου αιθάλης, από τη Wynn’s.

Oι σύντομες διαδρομές, η κυκλοφοριακή συμφόρηση και η κίνηση στην πόλη, αποτελούν τις κυριότερες αιτίες για τη φραγή του φίλτρου αιθάλης (DPF), ενός κινητήρα πετρελαίου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τον περιορισμό της ροής των καυσαερίων, με άμεση συνέπεια την απώλεια ισχύος. Η Wynn’s σας δίνει τώρα τη λύση με μια νέα σειρά πολύ αποτελεσματικών πρόσθετων που καθαρίζουν και αναζωογονούν το φίλτρο αιθάλης καθώς οδηγείτε, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθείτε το συνεργείο σας.

Tα νέα πρόσθετα καθαρισμού και αναζωογόνησης για φίλτρα DPF από τη Wynn’s, έχουν αναπτυχθεί ειδικά για καθαρίζουν και να αναζωογονούν το φίλτρο αιθάλης με τρόπο προληπτικό και συνάμα θεραπευτικό. Τα ενεργά συστατικά της νέας σειράς των προϊόντων της Wynn’s, μειώνουν τη θερμοκρασία καύσης των σωματιδίων αιθάλης στους 450°C περίπου. Αυτό σημαίνει ότι η καύση των σωματιδίων αιθάλης γίνεται πιο γρήγορα και πιο εύκολα, οπότε υπάρχει μικρότερος κίνδυνος για ένα «φραγμένο» φίλτρο αιθάλης. Ακόμα και στην περίπτωση που η προειδοποιητική λυχνία του DPF ανάψει, τα πρόσθετα της Wynn’s μπορούν να χρησιμοποιηθούν, δεδομένου ότι θα κάψουν μερικά από τα συσσωρευμένα σωματίδια αιθάλης. Αυτό έχει ως συνέπεια τα καυσαέρια να συνεχίσουν τη ροή τους μέσα από το φίλτρο και έτσι να εξελιχθεί η διαδικασία της αναζωογόνησης του φίλτρου, με πολύ γρήγορο τρόπο! Εσείς απλά ρίξτε τα πρόσθετα της Wynn’s στη δεξαμενή καυσίμου και αυτά θα κάνουν τα υπόλοιπα.

Τα πλεονεκτήματα της νέας σειράς των πρόσθετων για φίλτρα αιθάλης (DPF) πετρελαιοκινητήρων, μπορούν να συνοψισθούν στα παρακάτω :
- Καθαρίζουν εύκολα και αναζωογονούν ένα φραγμένο φίλτρο αιθάλης (DPF), χωρίς να απαιτείται η αποσυναρμολόγησή του.
- Μειώνουν τη συσσώρευση των σωματιδίων αιθάλης στο φίλτρο.
- Μειώνουν τη θερμοκρασία καύσης της αιθάλης, έτσι ώστε τα σωματίδια της αιθάλης να καούν γρηγορότερα και σε χαμηλότερη θερμοκρασία.
- Επαναφέρουν την ισχύ του κινητήρα.
-Αποφεύγουμε τα έξοδα που σχετίζονται με τη αναζωογόνηση του φίλτρου αιθάλης στο συνεργείο.
- Έχουν ταχύτατο αποτέλεσμα!

Δύο Παγκόσμιες Πρεμιέρες Opel και Ένα Πρωτότυπο Ηλεκτρικό Ποδήλατο

Η Opel συμμετέχει με δύο παγκόσμιες πρεμιέρες στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (6-18 Μαρτίου, 2012): το νέο μικρό SUV Mokka και το νέο πανίσχυρο Astra OPC. Πλήρως εναρμονισμένη με το φετινό φουτουριστικό σλόγκαν της Έκθεσης ‘Driving into the future’, η Opel είναι η πρώτη Γερμανική κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων που εμφανίζεται στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά SUV-B με το νέο Mokka.

Παράλληλα με την επέκταση της γκάμας της με το νέο Mokka και το νέο Astra OPC, η Opel προσφέρει και περισσότερο συναίσθημα. Το νέο σπορ coupé Astra OPC 206 kW/280 hp είναι το ισχυρότερο Astra όλων των εποχών. Η Opel έχει κάθε λόγο να γιορτάζει το 2012, καθώς φέτος είναι η επέτειος των 150 χρόνων της. Εκτός από τις δύο παγκόσμιες πρεμιέρες, η μάρκα παρουσιάζει στη Γενεύη τη φουτουριστική σχεδιαστική μελέτη ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου με την ονομασία “RAD e”. Με αυτό τον ιστορικό κρίκο που συνδέει την Opel με τα πρώτα χρόνια της στη βιομηχανία σαν κατασκευάστρια ποδηλάτων, το RAD e ολοκληρώνει τη στρατηγική e-mobility της εταιρίας και εκφράζει το όραμα μιας ολοκληρωμένης φιλοσοφίας ατομικής μετακίνησης στην πόλη.

Με την έναρξη παραδόσεων του Ampera, του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής από Ευρωπαίο κατασκευαστή που πηγαίνει οπουδήποτε, οποτεδήποτε λόγω δυνατότητας επέκτασης της αυτονομίας του, η μάρκα εγκαινιάζει μία νέα κατηγορία στην Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου και υπογραμμίζει το ρόλο της ως πρωτοπόρου στις προηγμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης.

Οι επισκέπτες του Σαλονιού της Γενεύης θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για την κορυφαία τεχνολογία της Opel. Ντεμπούτο στο Insignia κάνει ο νέος, πολύ αποδοτικός 2.0 BiTurbo CDTI με αποκλειστικό σειριακό σύστημα double turbo με δύο ανεξάρτητα intercooler. Το Insignia 2.0 BiTurbo CDTI αποδίδει 143 kW/195 hp και ροπή 400 Nm. Η κατανάλωση καυσίμου ξεκινά από 4,9 lit. / 100 km (129 g/km CO2). Επομένως είναι από τα πιο αποδοτικά οχήματα της αγοράς.

Παγκόσμια πρεμιέρα: συμπαγείς διαστάσεις, μεγάλες δυνατότητες – το νέο Mokka

Παρά το μικρό συνολικό μήκος των 4,28 m, το Mokka μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση μέχρι πέντε άτομα σε υπερυψωμένα καθίσματα. Συνδυάζει ελκυστική σχεδίαση με καινοτόμες τεχνολογίες και ανώτερες λειτουργίες, που γίνονται πλέον προσιτές σε έναν ευρύτερο κύκλο πελατών. Στη δυναμική οδηγική εμπειρία συμβάλλουν τρεις αποδοτικοί κινητήρες, οι βενζινοκινητήρες 1.6 85 kW/115 hp και 103 kW/140 hp 1.4 l Turbo και ο 1.7 CDTI με 96 kW/130 hp. Η ασφάλεια αυξάνεται με τεχνολογίες αιχμής που λανσάρονται για πρώτη φορά στην κατηγορία SUV B, όπως τα Συστήματα Υποστήριξης Οδηγού που βασίζονται στην εμπρός κάμερα Opel Eye, μία κάμερα οπισθοπορείας, το μοναδικό σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix και τα πιστοποιημένα καθίσματα AGR.

Η οδική συμπεριφορά του Mokka έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες ζωής στην πόλη σε συνδυασμό με όλες τις off-road δυνατότητές του. Γι’ αυτό εκτός από την εμπρόσθια κίνηση (FWD), το Mokka προσφέρεται με τεχνολογία AWD για καλύτερη πρόσφυση και οδική συμπεριφορά. Η τεχνολογία AWD είναι αποδοτική, ευφυής και προσιτή, ενώ μετατρέπει το Mokka από στιβαρό SUV πόλης σε ικανό όχημα εκτός δρόμου.

Σε καλές συνθήκες πρόσφυσης, όπως στην άσφαλτο, το Mokka χρησιμοποιεί FWD mode με όλη τη ροπή να κατανέμεται στους εμπρός τροχούς, προς όφελος της κατανάλωσης. Ωστόσο, για ανώτερη οδηγική άνεση και συμπεριφορά, η κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα μπορεί να μεταβάλλεται ανάλογα με την πρόσφυση και την οδηγική κατάσταση. Σε πολύ ολισθηρούς δρόμους, η κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα είναι 50-50. Συνολικά, ο οδηγός απολαμβάνει τα πλεονεκτήματα ενός συστήματος που προσαρμόζεται αυτόματα στις επικρατούσες οδικές συνθήκες. Ολόκληρο το σύστημα AWD ζυγίζει μόνο 65 κιλά, κάτι που ωφελεί την κατανάλωση.

Στάνταρ χαρακτηριστικά που αναβαθμίζουν την οδηγική εμπειρία σε όλες τις εκδόσεις Mokka περιλαμβάνουν Electronic Stability Control (ESC), Traction Control (TC) καθώς και τα συστήματα Hill Start Assist (HSA) και Hill Descent Control (HDC) – που βελτιώνουν την οδηγική άνεση και ασφάλεια σε ανηφόρες και κατηφόρες.

Παγκόσμια πρεμιέρα: νέο Astra OPC - το ισχυρότερο Astra όλων των εποχών

Με το νέο Astra OPC, η έκδοση υψηλών επιδόσεων του Astra GTC κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στη Γενεύη. Ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 206 kW/280 hp του OPC προσφέρει μέγιστη ροπή 400 Nm και τελική ταχύτητα 250 km/h., πρωτοφανή για Astra. Η ανάρτηση High Performance Struts (HiPerStruts) του Astra OPC είναι από τα ατού του αυτοκινήτου, για ισχύ χωρίς συμβιβασμούς. Σε συνδυασμό με το σύστημα πλαισίου FlexRide, που περιλαμβάνει Sport- και OPC-drive mode, το Astra OPC προσφέρει ακόμα καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Το standard mode προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης, ενώ το sport mode αυξάνει αισθητά την ευελιξία. Η ρύθμιση OPC μυεί τους οδηγούς σε μία τρίτη διάσταση: ταχύτερη απόκριση από το τιμόνι, μεγαλύτερη σαφήνεια από το γκάζι, και σπορ συμπεριφορά λόγω πλαισίου. Όμως το OPC προχωρά κατά ένα ακόμα βήμα: εφοδιάζεται με ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον εμπρός άξονα. Αυτό σημαίνει ότι έχει μεγαλύτερη σταθερότητα, καλύτερη συμπεριφορά και πρόσφυση, με άλλα λόγια: το αυτοκίνητο κρατά καλύτερα στην έξοδο από στερνές στροφές και στρίβει καλύτερα στις υψηλές ταχύτητες – ακόμα και σε βρεγμένο δρόμο. Το Astra OPC διαθέτει επίσης νέο κάθισμα τύπου bucket με προηγμένη τεχνολογία. Και τα δύο εμπρός καθίσματα προάγουν τη σπορ οδηγική εμπειρία με υλικά ελαφρού βάρους, χαμηλότερη θέση και αυξημένη πλευρική στήριξη. Ο σκελετός του νέου καθίσματος είναι 45% ελαφρύτερος από ένα συμβατικό. Κανείς άλλος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ φύλλο οργανικού ψεκασμού με συνθετικό υλικό σε αυτοκίνητο παραγωγής. Το νέο κάθισμα προσφέρει 18 διαφορετικές ρυθμίσεις. Η νέα τεχνολογία OPC που είναι μοναδική στην Opel υποβλήθηκε σε τεστ αντοχής 10.000 km στη διάσημη αγωνιστική πίστα του Nürburgring στη Γερμανία. Τα 10.000 km στις σκληρές συνθήκες του βόρειου loop αντιστοιχούν σε 180.000 km οδήγησης σε κανονικές συνθήκες.

Το ηλεκτρικό ποδήλατο ‘RAD e’ της Opel προσφέρει όραμα για το μέλλον

Η Opel παρουσιάζει τη σχεδιαστική μελέτη ‘RAD e’ στη Γενεύη - πρόκειται για ένα φουτουριστικό ηλεκτρικό ποδήλατο που επεκτείνει τη στρατηγική e-mobility της μάρκας. Το RAD e – το πρώτο ηλεκτρικό ποδήλατο που βασίζεται στις αρχές δομής & παραγωγής ενός αυτοκινήτου – φέρει πολλά από τα στοιχεία της σχεδιαστικής γλώσσας Opel όπως τα σχήματα μπούμερανγκ, γνωστά από το Ampera και το πρωτότυπο RAK e. Η τεχνολογία pedelec με ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 250 watt υποστηρίζει τον αναβάτη στην κάλυψη αποστάσεων 60 έως 145 χλμ, με τελική ταχύτητα 25 km/h. Με αυτή την έννοια, το RAD e ικανοποιεί τις ανάγκες μετακίνησης των πελατών, όταν η χρήση του αυτοκινήτου είναι περιορισμένη ή αδύνατη. Το RAD e παρουσιάζεται σε μία εποχή που τα ηλεκτρικά ποδήλατα προβλέπεται να παίξουν βασικό ρόλο στις ολοκληρωμένες φιλοσοφίες αστικής μετακίνησης του μέλλοντος συνδέοντας ηλεκτρικά ποδήλατα, αυτοκίνητα και λεωφορεία. Το πρωτότυπο RAD e μπορεί να επαναφορτίζεται στο πίσω τμήμα του Mokka πάνω στη σχάρα του μοναδικού συστήματος FlexFix της Opel. Το RAD e παραπέμπει επίσης στα πρώτα χρόνια της παρουσίας της Opel στη βιομηχανία, την εποχή που κατασκεύαζε ποδήλατα. Στο πλαίσιο της επετείου των 150 χρόνων της Opel, οι σχεδιαστές δημιούργησαν μία μελέτη που αναφέρεται στο παρελθόν, λανσάροντας παράλληλα ένα όραμα για το μέλλον.

Νέος 2.0 BiTurbo CDTI στην κορυφή της γκάμας diesel για το Insignia

Οι επισκέπτες της Έκθεσης της Γενεύης θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα το νέο πολύ αποδοτικό πετρελαιοκινητήρα 2.0 BiTurbo CDTI που κάνει ντεμπούτο στο Insignia. Το Insignia 2.0 BiTurbo CDTI αποδίδει 143 kW/195 hp με ροπή 400 Nm, και κατανάλωση που ξεκινά από 4,9 lit. / 100 km (129 g/km CO2). Αυτό σημαίνει ότι είναι από τα πιο αποδοτικά αυτοκίνητα της μεσαίας κατηγορίας. Στην καρδιά του κινητήρα ‘χτυπά’ το σειριακό σύστημα διπλού τούρμπο – μία τεχνολογία που μέχρι πρότινος ήταν προνόμιο ακριβότερων αυτοκινήτων. Στο καινοτόμο σύστημα BiTurbo του Insignia δύο υπερσυμπιεστές διαφορετικού μεγέθους λειτουργούν ξεχωριστά ή ταυτόχρονα. Στο περιβάλλον του ανταγωνισμού, η Opel είναι η μοναδική στη μεσαία κατηγορία που προσφέρει ένα τέτοιο προηγμένο σειριακό σύστημα υπερσυμπίεσης με δύο ανεξάρτητα intercooler σε κινητήρα diesel. Στη φάση εξέλιξης του 2.0 BiTurbo CDTI, προτεραιότητα για τους μηχανικούς ήταν να διασφαλίσουν ταχεία κλιμάκωση της πίεσης υπερπλήρωσης στις χαμηλές στροφές, ενισχύοντας παράλληλα την απόκριση του γκαζιού στις μεσαίες. Ο αέρας εισαγωγής προσαρμόζεται άριστα στην κλίμακα στροφών και τις ανάγκες των δύο υπερσυμπιεστών. Στις χαμηλές στροφές, ένας πρόσθετος, υγρόψυκτος εναλλάκτης θερμότητας (intercooler) που είναι αποκλειστικά συνδεδεμένος με τον μικρό υπερσυμπιεστή φροντίζει η μικρή ποσότητα του αέρα να οδηγείται άμεσα στο θάλαμο καύσης. Στις μεσαίες στροφές, ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος υπερσυμπιεστής έχει μεγαλύτερη συμβολή, ενώ ο αέρας εισαγωγής υπό υψηλή πίεση πλέον ψύχεται από ένα μεγαλύτερο, συμβατικό intercooler. Η Opel είναι η πρώτη που χρησιμοποιεί τέτοιο ‘σύστημα δύο ψυγείων’. Αυτά είναι τα βασικά συστατικά για την ταχεία απόκριση και ευστροφία του κινητήρα. Άλλες καινοτομίες του δημοφιλούς μοντέλου είναι: όλες οι εκδόσεις AWD σύντομα θα διατίθενται με SuperSport chassis που περιλαμβάνει την εμπρός ανάρτηση του Insignia OPC (Opel Performance Center) με γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStruts) για ακόμα πιο σπορ χροιά. Επίσης, νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού βασισμένα σε ραντάρ αναβαθμίζουν την ενεργητική ασφάλεια του Insignia.

Βελτιώσεις μοντέλων

Η Opel εξελίσσει και αναβαθμίζει συνεχώς τη γκάμα μοντέλων της. Έτοιμη για το 2012, η Opel έχει λανσάρει τη νέα έκδοση φυσικού αερίου ecoFLEX του επταθέσιου Zafira Tourer με την καλύτερη αυτονομία CNG (Compressed Natural Gas) 530 km – πολύ πάνω από το στόχο των 500 km. Το Zafira Tourer 1.6 CNG Turbo ecoFLEX έχει 110 kW/150 hp, ροπή 210 Nm και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 200 km/h. Το όχημα χρησιμοποιεί 4,7 kg (7.2 m3) φυσικού αερίου στα 100 km στο μικτό κύκλο, που είναι τουλάχιστον 6% καλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο Zafira CNG. Η Opel όμως φρόντισε και για τους πελάτες που ενδιαφέρονται για το περιβάλλον και το κόστος και αναβάθμισε την LPG γκάμα της με το νέο, ισχυρό και οικονομικό κινητήρα 1.4 LPG Turbo ecoFLEX. Ο κινητήρας διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος: 103 kW/140 hp με ροπή 200 Nm στα Astra 5Θ και Sports Tourer και με 88 kW/120 hp (175 Nm στο Meriva. Οι εκπομπές CO2 του κινητήρα Euro 5 στο LPG mode είναι μόλις 124 g/km για το Meriva, 129 g/km για το Astra 5Θ και 132 g/km για το Astra Sports Tourer στο μικτό κύκλο. Με άλλο λόγια, οι εκπομπές CO2 είναι περίπου 15% χαμηλότερες από το επίπεδο εφάμιλλων βενζινοκινητήρων. Οι κάτοχοι μοντέλων LPG μπορούν να κάνουν επίσης οικονομία μέχρι 40% στο κόστος καυσίμου. Εκτός από τη νέα έκδοση LPG στη σειρά Meriva, η Opel βελτιώνει περαιτέρω τη γκάμα βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων της για τον compact πρωταθλητή της ευελιξίας. Ηγέτης στην Ευρωπαϊκή κατηγορία μικρών πολυμορφικών με πίσω πόρτες FlexDoors προσφέρει εύκολη και άνετη πρόσβαση και εφοδιάζεται με βελτιστοποιημένους κινητήρες για αυξημένη ισχύ και χαμηλότερη κατανάλωση. Η τεχνολογία Start/Stop θα διατίθεται τώρα με όλες τις εκδόσεις ισχύος του βενζινοκινητήρα 1.4 l. Στην έκδοση 88 kW/120 hp η κατανάλωση έχει μειωθεί ακόμα περισσότερο: από 6,1 σε 5,7 lit. / 100 km – που μεταφράζεται σε σημαντική οικονομία καυσίμου μέχρι 12%. Οι μηχανικοί δημιούργησαν επίσης μία νέα 6-τάχυτη έκδοση με ροπή 200 Nm, 14% περισσότερη (25 Nm) από του 5-τάχυτου κιβωτίου. Αυτό σημαίνει πιο ξεκούραστη οδηγική εμπειρία, χωρίς συχνές αλλαγές ταχυτήτων. Η Opel προσφέρει τώρα ένα κινητήρα 81 kW/110 hp 1.7 CDTI με 6-τάχυτο αυτόματο για τους αγοραστές diesel που θέλουν οδηγική άνεση. Η κινητήρια μονάδα που διατίθεται τώρα με το Meriva είναι κατά 10 hp ισχυρότερη από την προηγούμενη αυτόματη έκδοση 1.7 CDTI, εκπέμποντας μόνο 160g CO2/km – οκτώ γραμμάρια λιγότερο / χλμ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Εμπνευσμένη από το δημοφιλές μοντέλο Corsa Color Edition είναι η νέα έκδοση του μικρού bestseller της Opel. Όσοι θέλουν ένα τρίθυρο ή πεντάθυρο Corsa με εντυπωσιακή εμφάνιση μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στις δύο μεταλλικές αποχρώσεις pepperdust και technical grey και σίγουρα θα ξεχωρίζουν. Αυτές συνδυάζονται εξωτερικά με γυαλιστερή μαύρη οροφή, μαύρα κελύφη εξωτερικών καθρεπτών και μαύρο πλαίσιο στη μάσκα, τώρα για πρώτη φορά. Οι δακτύλιοι των αεραγωγών είναι βαμμένοι σε εντυπωσιακή απόχρωση, ασορτί με τα ένθετα θυρών σε curry ή matt chrome. Έτοιμη για να υποδεχτεί την επετειακή χρονιά της, η Opel έχει δημιουργήσει αποκλειστικά μοντέλα Corsa, Meriva, Astra και Insignia με διακριτικό τίτλο “150 years Opel”. Αυτά χαρακτηρίζονται από εντυπωσιακά στοιχεία σχεδίασης και άνεσης, ενώ προσφέρουν έξτρα εξοπλισμό σε συμφέρουσες τιμές. Όσοι επιθυμούν να δώσουν μία νότα αποκλειστικότητας στα αυτοκίνητά τους μπορούν να τους προσθέσουν το επετειακό σήμα ‘150 years Opel’. Η Opel έχει αναβαθμίσει τις μοναδικές τεχνολογίες της, όπως το ενσωματωμένο σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix, Η δεύτερη γενιά που διατίθεται με τα Astra Sports Tourer και Zafira Tourer μπορεί τώρα να μεταφέρει ακόμα περισσότερο βάρος και συνολικά μέχρι τέσσερα ποδήλατα.

Autokinisi Dragster: VW Polo GTi 9N3 (Paraschakis) vs Alfa Romeo 156 Turbo (Staikidis)

Καθως το 4ο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού πλησιάζει, ας κάνουμε προθέρμανση και ας ξαναθυμηθούμε τι έγινε την δεύτερη μέρα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙΙΙ, πέρσι στην Ξάνθη. VW Polo GTi 9N3 (Paraschakis) vs Alfa Romeo 156 Turbo (Staikidis). Μπείτε στο κανάλι μας στο youtube και αφήστε τα σχόλια σας...



INFO:

Το περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης (Autokinisimag) και το νεοσύστατο αθλητικό σωματείο ΛΑΑΜΘ ανακοινώνει το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙV το Σαββατοκύριακο στις 31 Μαρτίου και 1 Απριλίου 2012 που θα πραγματοποιηθεί στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών!

Ετοιμαστείτε για ένα ξέφρενο διήμερο 1500+ περασμάτων με οχήματα από ΟΛΗ την Ελλάδα, και από ιδιαίτερα δυνατά αυτοκίνητα ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΑΜΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΑ ΕΞΩΦΥΛΛΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΜΑΣ! Ζήστε και γιορτάστε μαζί με χιλιάδες θεατές την επίσημη γιορτή της κόντρας όπως επίσημα αναγνωρίστηκε το 2009 και πρόσφατα πήρε και την σφραγίδα του κράτους!

Το εισιτήριο για τους θεατές είναι ΜΟΝΟ 5 ευρώ την ημέρα, ενώ παιδιά έως 12 ετών ΔΕΝ πληρώνουν είσοδο! Το παράβολο συμμετοχής για τον αγώνα ανέρχεται στα 100 ευρώ και καλύπτει την ημερήσια αγωνιστική άδεια και την ασφάλιση προς τρίτους για τον οδηγό καθώς και την ελεύθερη είσοδο για τον ίδιο μαζί με ΕΝΑΝ ακόμα συνοδό του. Οι οδηγοί που πρόκειται να συμμετέχουν πρέπει να δηλώσουν από πριν το όνομα του συνοδού τους, για τους οποίους θα δωθεί ξεχωριστή καρτέλα. Σας περιμένουμε!


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης