Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 20 Οκτωβρίου 2011

Επισκεφτείτε διαδικτυακά το μουσείο της ΒΜW

Από το 1975, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία καλεί καλλιτέχνες παγκοσμίου φήμης και τους αναθέτει να ζωγραφίσουν τα μοντέλα της, δίνοντας τους ένα θέμα κάθε φορά. Μέχρι στιγμής η συλλογή αποτελείται από 17 αυτοκίνητα, τα οποία βρίσκονται συγκεντρωμένα όλα μαζί στον ίδιο χώρο για να τα θαυμάσει κανείς.


Για όλους εμάς που δεν έχουμε επισκεφθεί το μουσείο της BMW στην Γερμανία, η αυτοκινητοβιομηχανία προσφέρει την δυνατότητα να επισκεφτούμε διαδικτυακά το μουσείο της. Μάλιστα κάνωντας κλικ πάνω σε κάθε αυτοκίνητο μπορούμε να δούμε σχετικό βίντεο, καθώς και αναλυτικές πληροφορίες για την ιστορία του οχήματος και του καλλιτέχνη. Για να κάνετε και σεις μια ηλεκτρονική βόλτα μέχρι το μουσείο της BMW πατήστε εδώ

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Γλιτώστε τέλη κυκλοφορίας με υποκυβισμό του αυτοκινήτου!

Ο υποκυβισμός του κινητήρα,επιτρέπεται με νόμο και πλέον όλοι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες 2 λίτρων και άνω με το ανάλογο τίμημα μπορούν να γλιτώσουν από τις έκτακτες εισφορές, τα αυξημένα Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και τα “τσουχτερά” τεκμήρια. Διαβάσαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα του Γιώργου Ανδρή για το θέμα αυτό και αναμεταδίδουμε!



" Πενία τέχνας κατεργάζεται θα μπορούσε να είναι ο τίτλος της εφευρετικότητας του Ελληνα καθώς για ακόμη μία φορά απέδειξε πως όχι μόνο είναι γνώστης του νόμου αλλά κάνοντας χρήση αυτού γλιτώνει πολλές εκατοντάδες ευρώ.

Πάντως σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της “ΗτΣ” τα γνωστά κυκλώματα που ασχολούνται με διπλώματα, ΚΤΕΟ και αλλαγές κινητήρων έχουν αναλάβει δράση και στους υποκυβισμούς ώστε οι κάτοχοι ΙΧ να μειώσουν πάρα πολύ το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου τους αλλά και να ξεφύγουν των τεκμηρίων διαβίωσης. Βέβαια όλα τα παραπάνω πραγματοποιούνται σύμφωνα με πληροφορίες μόνο στα χαρτιά με κόστος από 1.000 έως και 3.000 ευρώ ανάλογα με την περίπτωση καθώς τα συγκεκριμένα κυκλώματα στην πραγματικότητα δεν προβαίνουν σε καμία αλλαγή κινητήρα αλλά προσκομίζοντας στις Αρχές τα έγγραφα που χρειάζονται ώστε να αλλάξουν τα στοιχεία της Αδειας Κυκλοφορίας του κάθε αυτοκινήτου.

Ωστόσο σύμφωνα με το νόμο είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα. Αλλά αν ο προηγούμενος κινητήρας του μοντέλου που έχει κάποιος στην διάθεσή του είναι πολύ μικρότερος από 25% τότε βάσει πάλι της νομοθεσίας ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου. Επίσης ο κινητήρας θα πρέπει να αντικατασταθεί σύμφωνα με έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου, που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κινητήρα, όπως πέδησης, ανάρτησης, αντιρρύπανσης κ.λ.π, εφόσον στην έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, αναγράφονται τέτοιες προυποθέσεις.

Τι γίνεται στην πράξη

Οι Ελληνες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω χρειάζεται να καταβάλλουν περισσότερα από 1.000 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και την Εκτακτη εισφορά ενώ από το 2012 τα τεκμήρια διαβίωσης ανέρχονται σε απαγορευτικά επίπεδα για τους περισσότερους εξαιτίας της κατοχής κάποιου σπιτιού αλλά και από τη μεγάλη μείωση που παρατηρείται στα εισοδήματα τόσο των στελεχών επιχειρήσεων όσο και σε ελεύθερους επαγγελματίες.

Η αρχή έγινε από κάποιους αυτόνομους ιδιώτες οι οποίοι ακολουθώντας το γράμμα του νόμου και βέβαια επωφελούμενοι πως το μοντέλο τους κυκλοφορούσε και με μικρότερο κινητήρα προέβησαν στη νόμιμη αντικατάσταση του κινητήρα τους μειώνοντας τα Τέλη Κυκλοφορίας, μηδενίζοντας την έκτακτη εισφορά ενώ παράλληλα μείωσαν τα ασφάλιστρα αλλά και την κατανάλωση καυσίμου.

Τα γνωστά κυκλώματα ενημερώθηκαν άμεσα για την εν λόγο εξέλιξη και από εκείνη τη στιγμή αναζητούσαν πελάτες με αυτοκίνητα 2 λίτρων και άνω ώστε να τους προτείνουν με το αζημίωτο βέβαια την αλλαγή του κινητήρα τους.

Η πρώτη ενέργεια των ιδιωτών είναι απολύτως νόμιμη και βέβαια κανείς δεν μπορεί να τους αγγίξει καθώς όλα έγιναν σύμφωνα με όσα προβλέπει η νομοθεσία.

Στην δεύτερη περίπτωση όμως οι τόσο οι κάτοχοι των ΙΧ όσο και οι υπεύθυνοι της αλλαγής του κινητήρα κάποιου αυτοκινήτου η οποία έγινε μόνο στα χαρτιά οι κυρώσεις που προβλέπονται είναι πολύ βαριές...

Ειδικές περιπτώσεις

Υπάρχουν βέβαια κάποιες περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν υπάρχουν χαμηλότερου κυβισμού κινητήρες σε κάποια μοντέλα με αποτέλεσμα τα κυκλώματα να προβαίνουν σε αντικατάσταση κινητήρα άλλης εταιρείας κοινώς πατέντα οι οποίες είναι διαδεδομένες κυρίως στα οχήματα που προέρχονται από τον ΟΔΔΥ. Αλλωστε σε πάρα πολλές αγγελίες οχημάτων τα οποία προέρχονται από τον ΟΔΔΥ βλέπουμε πολύ μεγάλα τζιπ να τα κινούν ακόμη και κινητήρες 1.600 κ.εκ. ενώ από το εργοστάσιο τα συγκεκριμένα ΙΧ έβγαιναν με κινητήρες 2,5 λίτρων!

Μάλιστα στις αγγελίες αναγράφεται με έντονα γράμματα πως για Τέλη Κυκλοφορίας καταβάλλουν μόλις 250 ευρώ ενώ στην πραγματικότητα θα έπρεπε να καταβάλλουν περισσότερα από 800 ευρώ...

ΚΤΕΟ μέσω ΦΑΞ!

Τα κυκλώματα που αναλαμβάνουν τους υποκυβισμούς των κινητήρων αναλαμβάνουν και να περάσουν από ΚΤΕΟ τα “περίεργα” αυτοκίνητα έναντι βέβαια αμοιβής η οποία ξεκινά από τα 300 ευρώ και μπορεί να φθάσει έως και τα 1.500 ευρώ ανάλογα με την περίπτωση χωρίς μάλιστα να χρειαστεί να μεταβεί το αυτοκίνητο στις γραμμές ελέγχου των ΚΤΕΟ!

Η διαδικασία είναι γνωστή σε όλους και η αποστολή των Δελτίων Τεχνικών Ελέγχων γίνεται μέσω φαξ ενώ τα αυτοκόλλητα παραλαμβάνονται είτε μέσω ταχυδρομείου είτε μέσω ιδιωτικών εταιρειών courier.
Πάντως η απόφαση του υπουργείου βάσει της οποίας πρέπει να τοποθετηθούν κάμερες (οι οποίες τραβούν 4 φωτογραφίες στο κάθε όχημα από διαφορετικά πλευρά) έως τις 10 Ιουνίου του 2012 σε όλα τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ ώστε να πιστοποιείται η παρουσία των ελεγχόμενων ΙΧ στις γραμμές ελέγχου αναμένεται να βάλει “φρένο” στο φαινόμενο. Ωστόσο για τα Δημόσια ΚΤΕΟ που δεν έχουν ακόμη πιστοποιηθεί αλλά ούτε διαθέτουν μηχανοργάνωση συνδεδεμένη με το υπουργείο Μεταφορών δεν προβλέπεται κάτι ανάλογο και θα συνεχίσουν να λειτουργούν χωρίς κανένα έλεγχο!

Απαιτούμενα δικαιολογητικά για αλλαγή κινητήρα

● Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση (το παρόν έντυπο)

● 'Αδεια κυκλοφορίας του οχήματος

● Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα ή δελτίο παροχής υπηρεσιών τοποθέτησης αυτού

● Παραστατικό καταβολής ισχύοντος τέλους αδείας οχήματος από τράπεζα συμβεβλημένη με την αρμόδια Ν.Α. (Το ποσό που πρέπει να καταβληθεί γνωστοποιείται στον ενδιαφερόμενο από την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών)

● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου-μηχανικού, στην οποία θα δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνεται ο τύπος του και ο αριθμός πλαισίου σύμφωνα με την 20270/73 όπως ισχύει

● Πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από την Δ/νση ΚΤΕΟ-Ελληνικό (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)

● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου μηχανολόγου-μηχανικού και του υπευθύνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες. (Απαιτείται για διασκευή κινητήρων ή συστημάτων του αυτοκινήτου.


● Επιστολή του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής. Μπορεί να υποβληθεί η σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου - μηχανικού, με την οποία θα προσδιορίζονται τα συστήματα του αυτοκινήτου, που ενδέχεται να απαιτείται η αντικατάστασή των, εφόσον επηρεάζονται από το νέο κινητήρα και θα υπολογίζονται οι επί των αξόνων επιπτώσεις του νέου κινητήρα. (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)"

Πηγή: www.imerisia.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Όταν βρυχάται μια Lexus LFA

H Lexus LFA είναι ένα μοναδικό supercar της Lexus που κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 2010, σε 500 κομμάτια και διανεμήθηκε σε επιλεγμένους αγοραστές σε όλο τον κόσμο. Το κάθε όχημα έχει φτιαχτεί "στο χέρι" από μια συγκεκριμένη ομάδα κατασκευαστών στο εργοστάσιο Motomatchi της Toyota, στην Ιαπωνία.


Όπως καταλαβαίνετε είναι σχεδόν απίθανο να δει κανείς στον δρόμο αυτό το αυτοκίνητο και όταν το δει πρέπει οπωσδήποτε να το φωτογραφίσεις. (Το ίδιο δεν θα κάνατε, αν περνούσε από δίπλα σας η Μαντόνα; Το youtube είναι γεμάτο με βιντεάκια. Δείτε μερικά από αυτά και ακούστε την Lexus να βρυχάται!

Lexus LFA Βίντεο 1

Lexus LFA Βίντεο 2

Lexus LFA Βίντεο 3

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Toποθετείτε σωστά το παιδικό καθισματάκι;

Η μη τοποθέτηση ή ακόμα και η λανθασμένη χρήση του παιδικού καθίσματος, μπορεί να αποβεί μοιραία για έναν «μικρό» επιβάτη. Ακόμα και μετά την ηλικία των έξι ετών, πρέπει να εξετάζεται η χρήση παιδικού καθίσματος ανάλογα με την ανάπτυξη του παιδιού, ώστε να εξασφαλίζεται ότι οι ζώνες ασφαλείας σε συνδυασμό με τα υπάρχοντα καθίσματα δε θα το τραυματίσουν.


Αξιοσημείωτο είναι ότι μία σύγκρουση με ταχύτητα μόλις 8 χλμ./ώρα είναι ικανή να σκοτώσει ένα παιδί το οποίο δεν κάθεται σε ειδικό κάθισμα, ενώ σε μία σύγκρουση με 15 χλμ./ώρα η πιθανότητα τραυματισμού ενός παιδιού που δεν μεταφέρεται σε ειδικό κάθισμα ή δε φορά ζώνης ασφαλείας, είναι 7 φορές μεγαλύτερη από ότι σε έναν ενήλικα.

Το 83% των ατυχημάτων με παιδιά θα είχε αποφευχθεί εάν γινόταν σωστή χρήση των παιδικών καθισμάτων. Τα παιδικά καθίσματα πρέπει να τοποθετούνται πάνω στις βάσεις Isofix, οι οποίες είναι υποχρεωτικές από το 2000 σε όλα τα νέα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην αμερικάνικη αγορά, ενώ αναμένεται να ακολουθήσει και η Ε.Ε.

Τα παιδικά καθίσματα που τοποθετούνται στο κάθισμα του συνοδηγού με την πλάτη προς το ταμπλό του αυτοκινήτου έχει αποδειχτεί ότι είναι πιο αποτελεσματικά για παιδιά ηλικίας μέχρι και 3 ετών. Δηλαδή μέχρι την ηλικία που ο αυχένας του θα έχει αναπτυχθεί τόσο ώστε να αντέχει μεγαλύτερες δυνάμεις από αυτές που δημιουργεί η επιτάχυνση κατά την πρόσκρουση δύο αυτοκίνητων.

Ωστόσο, στην περίπτωση αυτού του τύπου παιδικού καθίσματος, ο αερόσακος που υπάρχει στην πλευρά του συνοδηγού πρέπει οπωσδήποτε να τίθεται εκτός λειτουργίας όποτε τοποθετείται το κάθισμα. Διαφορετικά η χρήση του απαγορεύεται. Μέχρι την ηλικία των 6 ετών, το παιδί θα χρειαστεί να αλλάξει τουλάχιστον δύο καθίσματα, προκειμένου αυτά να προσαρμοστούν απόλυτα στο συνεχώς διαφοροποιούμενο σωματότυπό του.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Το παιδικό κάθισμα είναι σχεδιασμένο να προστατεύσει το παιδί για ένα μόνο ατύχημα. Μετά πρέπει να αντικαθίσταται οποσδήποτε με καινούριο.

Πηγή: www.newsbeast.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πρόγραμμα Παροχών Peugeot

Ανταποκρινόμενη στις τρέχουσες απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς, η Lion Ελλάς Α.Ε., Γενική Αντιπροσωπεία Αυτοκινήτων Peugeot, προσφέρει νέες υπηρεσίες στους μελλοντικούς κατόχους αυτοκινήτων Peugeot με το Πρόγραμμα Παροχών Peugeot. Βάσει του «Προγράμματος Παροχών Peugeot», οι καταναλωτές απαλλάσσονται από το κόστος των Τελών κυκλοφορίας τόσο για το 2011 όσο και για το 2012. Παράλληλα, προσφέρεται και η ασφάλιση του αυτοκινήτου για ένα έτος. Το «Πρόγραμμα Παροχών Peugeot» ισχύει για τα 107, 207, 207CC, 308, 3008, 508. Επιπλέον, και ανάλογα με το μοντέλο, εάν ο υποψήφιος αγοραστής δεν έχει όχημα προς απόσυρση παρέχεται έκπτωση από την Peugeot ίση με το όφελος της κρατικής απόσυρσης. Στην περίπτωση που υπάρχει όχημα προς απόσυρση, τότε πέραν του οφέλους απόσυρσης παρέχεται επιπλέον έκπτωση από την Peugeot, της οποίας το ύψος κυμαίνεται ανάλογα με την έκδοση και το μοντέλο. Το όφελος του μελλοντικού κατόχου αυτοκινήτου Peugeot είναι ιδιαίτερα υψηλό, καθώς στην περίπτωση του Peugeot 107 Urban AC με λιανική τιμή € 9.990, σε περίπτωση απόσυρσης παρέχεται έκπτωση € 1.118 (όφελος απόσυρσης € 718 + έκπτωση €400), ενώ παράλληλα προσφέρεται έκπτωση ίση με τα τέλη κυκλοφορίας 2011 (€82), τα τέλη κυκλοφορίας 2012 (€93) και την ασφάλεια ενός έτους (€ 350)! Παράλληλα, ο μελλοντικός κάτοχος αυτοκινήτου Peugeot μπορεί να επιλέξει το χρηματοδοτικό πρόγραμμα που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του, από τα ευέλικτα προγράμματα που παρέχουν μεταξύ άλλων 12μηνη άτοκη περίοδο χάριτος και πολλές δόσεις.
Πρέπει να σημειωθεί ότι σε όλα τα νέα αυτοκίνητα Peugeot παρέχεται εργοστασιακή εγγύηση
μηχανικών μερών 5 ετών, ενώ εξακολουθούν να ισχύουν :
• Εγγύηση 3 ετών για προστασία χρώματος,
• Εγγύηση 12 ετών για αντισκωριακή προστασία, καθώς και
• Οδική Βοήθεια 2 ετών Peugeot Assistance.