Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 5 Μαρτίου 2012

Έφτασε στην... Ελλάδα, το Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς ! Δείτε πόσο κοστίζει

Το διάσημο μικρό της FIAT που βραβεύτηκε ως Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2012 για την Ελλάδα, το FIAT PANDA, ήρθε επιτέλους στην χώρα μας και βρίσκεται από αρχές Μαρτίου στις εκθέσεις του επίσημου δικτύου της FIAT.



Η τρίτη γενιά του Panda ανεβάζει τον πήχη ακόμη περισσότερο, προσφέροντας εκτός από μια μοντέρνα και άκρως ενδιαφέρουσα σχεδίαση, καλούς εσωτερικούς χώρους για τα δεδομένα της κατηγορίας του, ευελιξία με τη διαμόρφωση των εσωτερικών χώρων και πορτ μπαγκάζ 225 έως 260 λίτρων. Ακόμη προσφέρει προηγμένες τεχνολογικά λύσεις, μεταξύ των οποίων και η γκάμα των κινητήρων χαμηλού κυβισμού και χαμηλής κατανάλωσης. Έτσι λοιπόν συναντούμε τον βραβευμένο TwinAir Turbo 0.9 των 85 ίππων, ο οποίος προσφέρεται για πρώτη φορά και στην ατμοσφαιρική εκδοχή του με 65 ίππους. Ακόμη διατίθεται ο βενζινοκινητήρας 1.2 Fire των 69 ίππων και ο ντίζελ 1.3 Multijet II των 75 ίππων. Οι εκδόσεις με τους κινητήρες TwinAir Turbo μάλιστα, έχουν εκπομπές CO2 μόλις 99 g/km και απαλλάσσονται εντελώς από τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα.

Οι τιμές πώλησης διαμορφώνονται από τις 10.500 ευρώ για την έκδοση 1,2 69hp και στο επίπεδο εξοπλισμού Pop, περιλαμβάνοντας στάνταρ σύστημα ABS με EBD, δύο μετωπικούς αερόσακους και αερόσακους κεφαλής τύπου κουρτίνας, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι με επιλογή City, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα και air condition. Οι εκδόσεις με τον κινητήρα 0,9 Twinair κοστίζουν από 11.800 ευρώ, ενώ η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,3 λτ. κοστίζει 13.600 και διατίθεται στο πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού.

Πηγή: fiat.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ποιός ήταν ο νικήτης στην ευρωπαική ψηφοφορία για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς;

Ανακοινώθηκαν σήμερα τα αποτελέσματα για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2012 για την Ευρώπη. Μια μέρα πριν ανοίξει τις πύλες της η έκθεση της Γενεύης έγινε η τελική ψηφοφορία, στην οποία ψήφισαν 59 δημοσιογράφοι αυτοκινήτου από 23 χώρες.Υποψήφια ήταν 35 αυτοκίνητα τα οποία κυκλοφόρησαν μέσα στο 2011.Το OPEL Ampera συγκέντρωσε 330 ψήφους αφήνοντας δεύτερο το VW up! με 281 και τρίτο το FORD Focus με 256.



Το Opel Ampera έχει μπαταρία λιθίου 16 kWh και ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 150 ίππων. Εξασφαλίζει "ηλεκτρική" αυτονομία 80 χιλιομέτρων, η οποία με την παρέμβαση του κινητήρα βενζίνης επεκτείνεται στα 500 χλμ. Θέλετε να μάθετε ποιά είναι η τιμή του ηλεκτρικού Ampera στην χώρας μας; Πάρτε ένα ηρεμιστικό και διαβάστε το σχετικό άρθρο εδώ

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Όλα όσα έγιναν στην ανάβαση της Ριτσώνας

Με σχετικά λίγες συμμετοχές αλλά με μεγάλη προσέλευση θεατών ξεκίνησε στη Ριτσώνα το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Άλλωστε τη δίψα του κόσμου για θέαμα δεν μπορεί να την περιορίσει η οικονομική κρίση. Αντίθετα, το κόστος συμμετοχής σε αγώνες αυτοκινήτου επηρεάζει τους αγωνιζόμενους. Παρόλα αυτά στον πρώτο αγώνα της χρονιάς έδωσαν τελικά το παρόν 78 συμμετέχοντες.

Τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας έκανε ο ακούραστος Λεωνίδας Κύρκος ο οποίος με FORD Escort WRC ήταν και ο νικητής της στην Ομάδα Ε. Τον ακολούθησαν ο Μάριος Ηλιόπουλος με FORD Escort WRC και ο Παναγιώτης Ευθυμίου που εντυπωσίασε με το δικίνητο BMW M3 κερδίζοντας και την κλάση Ε12. Στην Ε11 επικράτησε ο Θανάσης Κουρνιάτης με Escort MKII και στην Ε10 ο Παντελής Βασιλειάδης με citroen AX GTi.

Στην Ομάδα Α ο Μιχάλης Ευθυμίου με το FORD Escort WRC δεν δυσκολεύτηκε να πάρει τη νίκη μπροστά από τα MITSUBISHI EVO VIII των Αργύρη Τσούλου και Μανώλη Πιτσάκη. Στα δίλιτρα της Ομάδας Α νικητής ήταν ο Χρήστος Μάντεσης με HONDA Civic Type-R και στην Α6 ο Γιάννης Ζάγαρης με PEUGEOT 106.

Η επανεμφάνιση του Στέφανου Σπάρταλη με MITSUBISHI EVO IX συνοδεύτηκε με νίκη στην ομάδα Ν ενώ στη Ν2 ταχύτερος ήταν ο Σμυρναίος με PEUGEOT 106. Στα Ιστορικά ταχύτερος ήταν ο Βαγγέλης Γεωργούλας με FORD Escort MKII ο οποίος επικράτησε και στην κατηγορία 3 ενώ στην κατηγορία νικητής ήταν ο Μάριος Σταφυλοπάτης με FORD Escort RS 1.600.

Στα εντυπωσιακά αυτοκίνητα της Formula Saloon το AUDI A4 STW του Καμπύλη ήταν το ταχύτερο στα ατμοσφαιρικά και το FORD Escort Cosworth του Νικόλα Περατινού στα τούρμπο.


Αναδημοσίευση άρθρου από την ιστοσελίδα www.pro.com.gr
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Κομψή σχεδίαση με σπορ δυναμική

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η SEAT παρουσιάζει την επόμενη φάση του πρωτότυπου Toledo που συνδυάζει τις αναλογίες ενός κλασικού σεντάν αυτοκινήτου με μια πολύ κομψή και σπορ, σχεδόν τύπου coupé, σχεδίαση. Η σχεδιαστική του γραμμή αποτελεί την περαιτέρω ανάπτυξη του χαρακτηριστικού σχεδιασμού της SEAT – με δυναμισμό και στιβαρότητα, με ακριβείς επιφάνειες και καθαρές γραμμές και με νέα μορφή προβολέων που “υπογράφει” το νέο σχεδιαστικό DNA της μάρκας. Η εντυπωσιακή του σχεδίαση συνδυάζεται μοναδικά με την λειτουργικότητα. Το Toledo Concept προσφέρει ευρυχωρία και χρηστικότητα μέσα από συμπαγείς διαστάσεις. Το πρωτότυπο που παρουσιάζεται στην Γενεύη προσφέρει μια πολύ καθαρή άποψη για το αυτοκίνητο παραγωγής που θα βρίσκεται στους αντιπροσώπους μέχρι το τέλος του 2012, ενώ στην χώρα μας αναμένεται στις αρχές του 2013.
Το νέο μοντέλο σαφώς ακολουθεί την παράδοση του Toledo – ενός άκρως επιτυχημένου μοντέλου ορόσημου στην ιστορία της SEAT. Από τότε που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1991, περισσότερα από 860.000 αυτοκίνητα της πρώτης και δεύτερης γενιάς κατασκευάστηκαν και πουλήθηκαν σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα με την ελκυστική του σχεδίαση, η επιτυχία του ήταν επίσης αποτέλεσμα πολλών πρακτικών δυνατοτήτων.
Σε προηγούμενα Σαλόνια Αυτοκινήτου, η SEAT παρουσίασε την νέα σχεδιαστική της γραμμή με τα πρωτότυπα IBE, IBX και IBL. Το Toledo Concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2012 έρχεται να δείξει την συνεχή ανάπτυξη ενός σεντάν μοντέλου μαζικής παραγωγής. Όχι μόνο θα είναι εξαιρετικά ελκυστικό αλλά και με εξαιρετική σχέση ποιότητας - χρημάτων.
Τα 4.48 μέτρα μήκους του νέου Toledo θα προσφέρουν γενναιόδωρο χώρο εσωτερικού για πέντε άτομα, χώρο αποσκευών που υπερβαίνει τα 500 λίτρα καθώς και την ευκολία της πίσω μεγάλης πόρτας και των αναδιπλούμενων πίσω καθισμάτων. Έτσι το μελλοντικό Toledo παραγωγής κατορθώνει να συμβιβάσει τέλεια το φαινομενικά ασυμβίβαστο, συνδυάζοντας το προφίλ ενός coupé αυτοκινήτου με την αντίστοιχη λειτουργικότητα ενός estate αυτοκινήτου.

Οδηγική απόλαυση και χρηστικότητα σε συμπαγή μορφή
Με μήκος 4.48 μέτρα, το επερχόμενο SEAT Toledo είναι αρκετά συμπαγές για οδήγηση στην πόλη. Με ευρύχωρο εσωτερικό και πλούσιο χώρο αποσκευών είναι καλά εξοπλισμένο για μακρινά ταξίδια και για τις ανάγκες μεταφοράς της οικογένειας. Το μεταξόνιο των 2.60 μέτρων προσφέρει άνετο χώρο για πέντε επιβάτες.
Ο χώρος αποσκευών είναι εξίσου μεγάλος με εντυπωσιακό όγκο και εξαιρετική χρησιμότητα. Αν και δεν είναι εμφανές με την πρώτη ματιά, το νέο Toledo διαθέτει πίσω μεγάλη πόρτα για βέλτιστη ευκολία φόρτωσης. Τέλος, τα αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα προσφέρουν περισσότερο μέγιστο ωφέλιμο χώρο φόρτωσης, σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με ενός estate αυτοκινήτου.

O σχεδιασμός – ένας ισχυρός σπόρ χαρακτήρας
Η σχεδιαστική φιλοσοφία της SEAT περνάει στο επόμενο στάδιο με το Toledo Concept – και προσθέτει μια επιπλέον δόση κομψότητας στο σύνολο. Από την πρώτη ματιά η - κοντά στην παραγωγή μελέτη – φανερώνει μια λεπτή φιγούρα με τις τραβηγμένες γραμμές τις ακριβείς επιφάνειες και τα καθαρά σμιλεμένα άκρα. Ισχυρή δυναμική και ώριμότητα χαρακτηρίζουν το μπροστινό μέρος του Toledo Concept. Η μάσκα της SEAT διατηρεί την χαρακτηριστική τραπεζοειδή μορφή της αλλά είναι πιο πλατιά και χαμηλή. Το ίδιο ισχύει για τον μεγάλο αεραγωγό στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Τα πλατιά φωτιστικά σώματα σε μορφή πενταγώνου θα είναι ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της νέας γενιάς αυτοκίνητων SEAT. Εξίσου χαρακτηριστική θα είναι και η σχεδιαστική λεπτομέρεια των φώτων με το χρωμιομένο «φτερό» ανάμεσα στους μεσαίους προβολείς και τα φώτα ημέρας. Τα φαρδιά πίσω φώτα επίσης τονίζουν την σχεδιαστική ωριμότητα του νέου sedan, καθώς το πίσω μέρος δίνει την εντύπωση της ποιότητας και στιβαρότητας με τις απλές και ακριβείς γραμμές του.
Το πλαινό μέρος του Toledo έχει δυναμική εικόνα. Ένα νεύρο «τρέχει» από τους μπροστινούς προβολείς έως τους πίσω, η περιοχή των μαρσπιέ έχει μια καθαρή μορφή σαν γλυπτό. Το πιο σημαντικό στοιχείο πάντως είναι η γραμμή της οροφής. Χαράζει ένα κομψό τόξο έως την κολόνα C η οποία εμφανίζεται ως συνέχεια της πίσω πόρτας. Η πολύ πλατιά γωνία του πίσω παρπριζ υπογραμμίζει την αισθητική coupe. Αλλά παρόλα αυτά οι σχεδιαστές και τεχνικοί έδωσαν μεγάλη σημασία στην πρακτικότητα του συνόλου.
Το εσωτερικό του Toledo Concept αντικατοπτρίζει την μοντέρνα, καθαρή γραμμή του εξωτερικού. Η αίσθηση είναι ανάλαφρη και ευρύχωρη. Το ταμπλό είναι εργονομικό με το πάνω μέρος του να δίνει την αίσθηση ότι επιπλέει πάνω από τους αεραγωγούς και τα διακοσμητικά στοιχεία. Τα ψηφία του πίνακα οργάνων είναι απλά όπως ακριβώς και η κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί το ηχοσύστημα και τα χειριστήρια του κλιματισμού. Το ανοιχτό χρώμα του εσωτερικού με τις εκλεπτυσμένες ραφές των δερμάτινων καθισμάτων και τις δερμάτινες επενδύσεις του ταμπλό και των πορτών δίνουν έμφαση στον ραφιναρισμένο και πολυτελή χαρακτήρα του Toledo Concept. Το Toledo Concept έχει ένα δυναμικό χαρακτήρα, είναι εκλεπτυσμένο και διαχρονικό-μία ισχυρή προσωπικότητα.

Η Opel Αγκαλιάζει την Πολυτέλεια - 75 Χρόνια Πριν με Super 6 & Admiral

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας του Βερολίνου το 1937, η Opel παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα με επαναστατική τεχνολογία: Super 6 και Admiral. Και τα δύο εφοδιάζονται με προηγμένη τεχνολογία. Σχεδιασμένο αρχικά σαν ένα μεσαίο πολυτελές αυτοκίνητο, το Super 6 χρησιμοποιεί έναν αθόρυβο, εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα 2.5 L με ισχύ 55 hp. Το πολυτελές Admiral έχει εξακύλινδρο κινητήρα 3.6 L με πλούσια ροπή και 75 ίππους. Και οι δύο κινητήρες έχουν κοινό χαρακτηριστικό τις βαλβίδες επικεφαλής. Στην περίπτωση του Super 6 και του Admiral, ο εκκεντροφόρος των βαλβίδων περιστρέφεται μέσω γραναζιών.

Το λανσάρισμα των νέων μοντέλων σηματοδοτεί την επέτειο των 75 χρόνων της Opel και το μέλλον τους διαγράφεται λαμπρό. Το Super 6 ανοίγει το δρόμο για το δημοφιλές Opel “Kapitän” του 1938 με σύγχρονο κινητήρα 2.5 L. Με το ντεμπούτο του μεγάλου Admiral, η Opel επιστρέφει στην κατηγορία πολυτελών οχημάτων και θέτει τις βάσεις για την παραγωγή πολυτελών αυτοκινήτων στο Rüsselsheim.

Ισχυρός κινητήρας και ελκυστικές φόρμες αμαξωμάτων

Έτοιμη για την 75η επέτειο της εταιρίας, η Adam Opel AG αποκαλύπτει δύο υψηλού προφίλ οχήματα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Βερολίνου το Φεβρουάριο του 1937. Η δομή / φιλοσοφία του Super 6 και του πολυτελούς Admiral ανοίγει ένα δρόμο για το μέλλον.

Με το Super 6, η εταιρία για πρώτη φορά λανσάρει βαλβίδες επικεφαλής σε όχημα παραγωγής. Ο εκκεντροφόρος περιστρέφεται μέσω γραναζιών, ενώ ελέγχει τις βαλβίδες με ωστήρια και κοκοράκια. Ο υποτετράγωνος εξακύλινδρος κινητήρας 2.5 L αποδίδει 55 hp με τελική ταχύτητα 117 k m/h. Ωστόσο, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι η ταχύτητα ταξιδιού των 100 km/h επειδή η ‘χρήση στον αυτοκινητόδρομο’ είναι βασικό κριτήριο ποιότητας για τα τότε σύγχρονα οχήματα. Ο κινητήρας είναι ρυθμισμένος ώστε να λειτουργεί σταθερά στις υψηλές στροφές και εντυπωσιάζει με την πλούσια ροπή, την ομαλή και αθόρυβη λειτουργία και αξιοπιστία του – θεμελιώδης αξία της μάρκας Opel. Ο προϊοντικός κατάλογος εκείνης της εποχής συνοψίζει τα πλεονεκτήματα του Super 6 ως εξής: «Χαρακτηριστικά που μέχρι πρότινος αποτελούσαν αποκλειστικότητα ακριβών ή σπορ οχημάτων υψηλών επιδόσεων, προσφέρονται τώρα στη μεσαία κατηγορία χάρη στο Super 6». Ο ισχυρός κινητήρας κάνει το Super 6 εύλογη επιλογή για αγωνιστικές διοργανώσεις. Βασισμένο στο Super 6, δημιουργείται ένα σπορ όχημα εκτός δρόμου με 65 ίππους το οποίο θα κυριαρχήσει σε off road και μεγάλων αποστάσεων αγώνες με πολλά βραβεία όπως το “International German Alpine Course”.

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ένα τετράθυρο sedan ή μία εργοστασιακή έκδοση cabrio.

Από το 1938 κυκλοφόρησε και σε δίθυρη ‘limousine’. Αντίθετα με το Opel Olympia που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1935 με αυτοφερόμενο αμάξωμα, το Super 6 εξακολουθεί να κατασκευάζεται με κλασικό συνδυασμό ξεχωριστού πλαισίου από το αμάξωμα. Αυτό βολεύει τους ανεξάρτητους κατασκευαστές αμαξωμάτων όπως οι Hebmüller, Autenrieth, Buhne ή Gläser που σχεδιάζουν ειδικά αμαξώματα roadster ή cabrio για το Super 6. Το διαφημιστικό σλόγκαν της εποχής για το νέο Super 6 είναι ‘ισχυροί κινητήρες, ελκυστικές καμπύλες’.

Η Opel παραμένει ηγέτης στην κατηγορία εξακύλινδρων κινητήρων με το Super 6 και αποκτά εξέχουσα θέση στο χώρο της Ευρωπαϊκής βιομηχανίας αυτοκινήτου. Μέχρι το 1938 που παρουσιάστηκε το διάδοχο μοντέλο “Kapitän”, έχουν κατασκευαστεί 46.453 οχήματα Super 6.

“Τελειότητα σημαίνει συνδυασμός αισθητικής και ισχύος”

Την ίδια εποχή με το μεσαίο Super 6 λανσάρεται το νέο πολυτελές Opel Admiral. Η νέα ναυαρχίδα εντυπωσιάζει με την πολυτέλεια, τη φινέτσα και το στυλ της. Η αεροδυναμική σχεδίαση είναι εν μέρει εμπνευσμένη από την περίοδο art deco. Η Opel ολοκληρώνει τη γκάμα της με το νέο πολυτελές όχημα το οποίο για πρώτη φορά φέρει το όνομα “Admiral”. Εντός από το κομψό sedan στα 6.500 μάρκα, ένα τετράθυρο cabrio προσφέρεται στην τιμή των 7.000 μάρκων. Όπως στο Super 6, χρησιμοποιείται ένα ξεχωριστό, στιβαρό πλαίσιο πάνω στο οποίο οι κατασκευαστές αμαξωμάτων εφαρμόζουν τα δικά τους σχέδια.

Η οδηγική άνεση είναι κορυφαία χάρη στις ανεξάρτητες αναρτήσεις των εμπρός τροχών. Η λεγόμενη ‘συγχρονισμένη ανάρτηση Opel’ συνοδεύεται από υδραυλικά αμορτισέρ και αντιστρεπτικές δοκούς. Ο πίσω άξονας Banjo περιλαμβάνει ημι-ελλειπτική ανάρτηση και υδραυλικά αμορτισέρ. Το όχημα αντλεί ισχύ από έναν εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 3.6 L με 75 hp. Το σύστημα βαλβίδων επικεφαλής του Admiral μπορεί να αντέξει υψηλές πιέσεις. Σύμφωνα με την Opel, η τελική ταχύτητα του οχήματος είναι 132 km/h και η ταχύτητα ταξιδιού στον αυτοκινητόδρομο μεταξύ 110 και 115 km/h. Όπως αναφέρει ένα έγχρωμος κατάλογος της Opel εκείνη την εποχή: «ένα υψηλό επίπεδο τελειότητας επιτυγχάνεται με το συνδυασμό αισθητικής και ισχύος».

Ο κινητήρας του Admiral δε θέτει μόνο νέα πρότυπα αθόρυβης λειτουργίας και αξιοπιστίας αλλά χρησιμοποιείται και στο Opel Blitz 3t που γίνεται το φορτηγό με το πιο προηγμένο σύστημα κίνησης της εποχής. Επίσης είναι το μοναδικό όχημα της Opel με μεγάλο εξακύλινδρο κινητήρα και βαλβίδες επικεφαλής. Μετά από 6404 οχήματα, η παραγωγή του Admiral σταματά με την έναρξη του πολέμου το 1939.

Η εμπλοκή της Opel στην πολυτελή κατηγορία συνεχίζεται μετά τον πόλεμο όταν ξεκινά και πάλι η παραγωγή των μοντέλων “Kapitän” και Admiral. Το 1948, το πρώτο μεταπολεμικό “Kapitän” περνά από τη γραμμή παραγωγής. Την άνοιξη του 1970, διακόπτεται οριστικά η παραγωγή του δημοφιλούς διαδόχου του Super 6, του “Kapitän” B. Το νέο Admiral κάνει μεταπολεμικό ντεμπούτο το 1964 και πωλείται μέχρι το 1977, συνεχίζοντας την παράδοση του μεγάλου προκατόχου του.