Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012

Αν είχαμε άλλα 400 μέτρα


Πολλές φορές αναρωτιόμαστε τι ταχύτητες εξόδου θα βλέπαμε αν στην ευθεία του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ© προσθέταμε άλλα 400 χρονομετρημένα μέτρα. Τότε λοιπόν είναι που τέτοια βίντεο όπως το παρακάτω, μας κάνουν να θέλουμε να το κάνουμε πραγματικότητα. Ο Mark Heidaker με το Hennessey Ford GT του και τον Sean Kennedy πίσω από το τιμόνι, έστησαν το κτήνος στην ευθεία των 800 μέτρων του Houston Half Mile Shootout και πέτυχαν ταχύτητα εξόδου...

Αφού συνήλθαμε από την παραλίγο λιποθυμία, ξαναείδαμε το βίντεο και διαπιστώσαμε πως όντως είναι πραγματικότητα. Πέτυχαν ταχύτητα εξόδου 212,9 μίλια ή καλύτερα 342,6 χλμ/ώρα.


Τι λέτε; Πάμε για ΟΧΤΑΚΟΣΑΡΙ;




Περιοδικό Autokinisimag

Κομπρέσ(σορ)ες


Πάνω που στο προηγούμενο ποστ μιλούσαμε για τα περάσματα που με τόσο επιμέλεια μας παρουσιάζει το dragtimes.com, έφτασε στο inbox μας ακόμη ένα βίντεο από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Πρόκειται για μια ιδιαίτερα ελκυστική Chevrolet Corvette Z06 σε ένα σχετικά χαλαρό, μη χρονομετρημένο πέρασμα 800 μέτρων.


Στο βίντεο παρατηρήστε τον τρόπο με τον οποίο γεμίζει ο κομπρέσσορας στην υψηλή περιοχή του στροφομέτρου (δεν θα μπορούσε φυσικά να είναι μαμά η κυρία από πάνω) και δώστε βάση στον αγνό, ηδονικό, αμερικάνικο ήχο των πολλών κυβικών.



Πηγή: HighTechCorvette



Περιοδικό: Autokinisimag

Ένα Evo 8 στα 9


Το παρακάτω βίντεο το οφείλουμε, για ακόμη μια φορά, στα παιδιά του αμερικάνικου drag times, τα οποία φροντίζουν τόσο με τα βίντεό τους όσο και με την πάντα άρτια ενημερωμένη βάση δεδομένων τους να μας ενημερώνουν για τα δρώμενα της ευθείας στην αμερικάνικη ήπειρο. Αυτή τη φορά, το ενδιαφέρον κερδίζει ένα Mitsubishi Evo 8 που κόντρα σε ένα Honda Integra γράφει εννιάρια.


Αναλυτικά, οι χρόνοι του Evo παρουσιάζονται παρακάτω:

Χρόνος (400μ.): 9, 407 δευτερόλεπτα
Ταχύτητα (400μ.): 234χλμ/ώρα
Χρόνος (200μ.): 6,010 δευτερόλεπτα
Ταχύτητα (200μ.): 184χλμ/ώρα
Χρόνος (18μ.): 1,410 δευτερόλεπτα




Πηγή: Dragtimes.com



Περιοδικό Autokinisimag





Η Toyota με 4 GT86 και 1 LFA στις 24 ώρες του Nürburgring


Αυτό το Σαββατοκύριακο πραγματοποιείται ο 24ωρος αγώνας στην πίστα του Nürburgring. Η Toyota ρίχνει στην εξαντλητική μάχη επί γερμανικού εδάφους τέσσερα GT86 (γνωστά επίσης ως 86 στην Ιαπωνία, καθώς και ως Scion FR-S στην Βόρεια Αμερική) και ένα LFA. Το τελευταίο θα αγωνιστεί στην κατηγορία SP8 ενώ τα δύο GT86 στην κατηγορία SP3. Στη συγκεκριμένη προσπάθεια η Toyota έχει την υποστήριξη του χρόνιου συνεργάτη της Gazoo Racing Team - η ομάδα μάλιστα θα δώσει σύσσωμη το παρόν στην γερμανική πίστα με ολόκληρο το επιτελείο οδηγών και μηχανικών της από την Ιαπωνία. 



Για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, η εμπειρία που αποκομίζει από τον συγκεκριμένο αγώνα είναι ιδιαίτερα σημαντική για την εξέλιξη των μελλοντικών της οχημάτων, ενώ ο οδηγός της Gazoo Racing Akira Iida μετά από πρόσφατη δοκιμή δήλωσε χαρακτηριστικά: "Η όρεξη και η συνεργασία που υπάρχει στην ομάδα είναι πολύ καλή. Σκοπός για τον αγώνα του Nürburgring είναι να διατηρήσουμε έναν σταθερό ρυθμό που να συνάδει με τον τρόπο που είναι στημένα τα αυτοκίνητα. Η κατάστασή μας είναι αρκετά καλή και αν όλα πάνε κατ' ευχή θα είμαστε απολύτως έτοιμοι για τον αγώνα".


Την προετοιμασία των άλλων δύο GT86 θα φροντίσει η Toyota Motorsport και την εντός πίστας δραστηριότητα θα αναλάβει η Toyota Swiss Racing Team, ενώ και τα δύο θα αγωνιστούν στην κατηγορία V3 για αυτοκίνητα παραγωγής.



Πηγή: CS



Περιοδικό Autokinisimag