Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2012

It is not for me! It is for mother Russia!

Οι Ρώσοι τρελάθηκαν! Και επέστρεψαν δριμύτεροι! Μιας και όλα περιστρέφονται γύρω από το δικό μας και δικό σας αγώνα του Σεπτεμβρίου, οι εξελίξεις από τη ρώσικη ευθεία έχουν περάσει σε δεύτερη μοίρα.


Σήμερα όμως κάναμε το καθιερωμένο update μας και δεν μπορέσαμε να αντισταθούμε στον πειρασμό της επιτάχυνσης (απ' όπου και αν προέρχεται). Δύο βίντεο για σήμερα λοιπόν και στο πρώτο συναντάμε τους συνήθεις υπόπτους. GT-R, ένα της Boostlogic - ο γνωστός Godzilla - και ένα της EcuTek,  μετρούν τις δυνάμεις τους δίπλα δίπλα με το πρώτο να αποδεικνύεται σε εξαιρετική φόρμα, γεγονός που επαληθεύεται και στο δεύτερο πέρασμα που αντί για το «αδερφάκι» του, στη διπλανή λωρίδα στήνεται μια 911 της Proto. Και στις δύο περιπτώσεις ο Godzilla είναι αήττητος, γράφοντας μάλιστα εντυπωσιακές ταχύτητες εξόδου.





Στο δεύτερο βίντεο που διαλέξαμε για εσάς, θα βρείτε λίγο από αλητεία, παράνομη κόντρα και εκείνο το εθιστικό - σαν παιδικό παιχνίδι - παίξιμο με τις πιέσεις έως ότου οι πρώτες αχτίδες του ηλίου κάνουν την εμφάνισή τους στον ουρανό.






(Σημείωση: Προσέξτε τον ιατρικό έλεγχο στον οποίο υποβάλλονται οι οδηγοί προτού πραγματοποιήσουν τα περάσματά τους στην ευθεία του Dragtimes.info καθώς και τα νέα scoreboards αλλά και το εξαιρετικό - σαφώς καλύτερο από πρωτύτερα - edit των βίντεο. Οι Ρώσοι ανεβαίνουν επίπεδο και εμείς δεν μπορούμε παρά να τους συγχαρούμε).

Πηγή: Dragtimes.info

Περιοδικό AutokinisiMag

Hμερολόγιο Αμαξώματος: PreStage για το TETRAKOSARI© V - Ημέρα 11η

Τι σας λέγαμε για το οικογενειακό κλίμα που επικρατεί σε κάθε αγώνα του TETRAKOSARI©; Άλλη μια απόδειξη αποτελούν ο Ηλίας Σιδηρόπουλος και ο Θεόδωρος Μαρίνης, δύο αγωνιζόμενοι που συνδέονται επίσης μεταξύ τους με οικογενειακές σχέσεις. Το Θεόδωρο τον βρήκαμε - που αλλού; - στο συνεργείο του Ηλία και οφείλουμε να ομολογήσουμε πως το κλίμα που αυτοί οι δύο μαζί μπορούν να δημιουργήσουν είναι εκρηκτικό.





Ο Θεόδωρος είναι παράξενος. Τελεία. Σίγουρα θα αναρωτιέστε γιατί. Η απάντηση έγκειται στο όχημα με το οποίο πρόκειται να αγωνιστεί στο TETRAKOSARI© V. Toyota AE86 και το πρώτο πράγμα που ήρθε στο μυαλό μας μόλις το αντικρίσαμε παρκαρισμένο έξω από το συνεργείο του Ηλία ήταν drift, drift και drift. Την καταγωγή του μαρτυρούσαν άλλωστε τα marbles στα πίσω του λάστιχα και στον πίσω προφυλακτήρα. Αλλά ας δούμε τι είχε να μας πει ο Θεόδωρος. 




Το σκηνικό παρέμεινε το ίδιο μιας και το συνεργείο του Ηλία ήταν ότι απολύτως έπρεπε για την PreStage ατμόσφαιρα των συνεντεύξεων. Ξεκινάμε και ο Θεόδωρος μας προλαβαίνει λέγοντάς μας πως εξαιτίας της αρχικής φύσης και χρήσης του αυτοκινήτου, έπρεπε να πραγματοποιηθούν μερικές ζωτικής σημασίας αλλαγές. Σύμφωνα με τον ίδιο λοιπόν, το κεφαλάρι είναι νέο, ενώ το βήμα του διαφορικού έχει πια αλλάξει με σκοπό το υψηλότερο στροφάρισμα αλλά και τις συνολικά καλύτερες επιδόσεις για τον αγώνα του Σεπτεμβρίου. Στο εξαιρετικά επίκαιρο ερώτημα «Γιατί ΑΕ86;», ο Θεόδωρος ρίχνει το φταίξιμο τόσο στον αγώνα καθεαυτό, όσο και στο επίπεδο της διοργάνωσης, λόγοι που διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στη συμμετοχή του με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ο ίδιος δηλώνει πολλά χρόνια γνώριμος με τους αγώνες επιτάχυνσης αλλά το ραντεβού του με το TETRAKOSARI© το Σεπτέμβρη θα είναι το πρώτο του. «Κοντράκιας» λοιπόν από μικρό παιδί, τονίζει πως στο TETRAKOSARI© μπορεί κανείς να βρει την ασφάλεια που σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει στο δρόμο.




Όταν η κουβέντα έρχεται στο θέμα του συναγωνισμού, η απάντηση του Θεόδωρου είναι τελεσίδικη. Πέτρος Ταξόπουλος και κανένας άλλος - με τα συνωμοτικά βλέμματα και γέλια να δίνουν και να παίρνουν με την υπόλοιπη ομάδα που βρισκόταν πίσω από τις κάμερες - ενώ ο ίδιος φρόντισε να συμπληρώσει πως κατά την άποψή του, το TETRAKOSARI© μόνο φιλίες μπορεί να δημιουργήσει. Κλείνοντας την κουβέντα μας, ο Θεόδωρος ευχήθηκε το Toyota να γράψει 10,5 δευτερόλεπτα, πράγμα που εδώ στο AutokinisiMag του ευχόμαστε ολόψυχα.


Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη τη συνέντευξη του Θεόδωρου Μαρίνη στο βίντεο που ακολουθεί.


Περιοδικό AutokinisiMag