Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2012

Racing Team Welzorg


Για ακόμη μια φορά, μας πήρε λίγη ώρα για να αποφασίσουμε για τον τίτλο του παρακάτω ποστ. Συνήθως αποφεύγουμε τους πολύ προσωποποιημένους τίτλους και προτιμούμε κάτι περισσότερο ουδέτερο, αλλά αυτή τη φορά δεν μπορούσαμε να σκεφτούμε κάτι άλλο. 

Πώς θα μπορούσε να είναι διαφορετικά άλλωστε από τη στιγμή που η ολλανδική Welzorg Racing Team, η οποία αγωνίζεται στο Swift Cup, παραδίδει μαθήματα αγωνιστικής παιδείας και κουλτούρας;



Προσέξτε το ειδικά διαμορφωμένο Suzuki Swift που η ομάδα έχει ετοιμάσει για τον οδηγό της Gerard de Nooij, ο οποίος αντιμετωπίζει κινητικά προβλήματα. Το Swift διαθέτει το γκάζι και το φρένο στο τιμόνι, ενώ ο συμπλέκτης βρίσκεται ενσωματωμένος στο λεβιέ των ταχυτήτων. Με αυτό τον τρόπο, ο de Nooij καταφέρνει εντυπωσιακή απόδοση και αποτελέσματα στους αγώνες του πρωταθλήματος χωρίς να αφήνει οτιδήποτε να σταθεί εμπόδιο στα όνειρα και το πάθος του.


Κάτι τέτοιες περιπτώσεις αποδεικνύουν πως η πραγματική θέληση και η ομαδική δουλειά είναι στοιχεία ικανά για το καλύτερο αποτέλεσμα, ξεπερνώντας παράλληλα ζητήματα που ενδεχομένως να φαντάζουν ανυπέρβλητα.


Τα συγχαρητήρια μας στην ολλανδική ομάδα και τα μέλη της!

(δυστυχώς τα βίντεο είναι στα ολλανδικά, παραμένουν παρόλα αυτά άκρως διαφωτιστικά και εποικοδομητικά)




Περιοδικό Autokinisimag

Τα πρώτα Scooters της BMW

Μόλις σήμερα το πρωί η BMW Hellas ανακοίνωσε την κυκλοφορία των πρώτων BMW Maxi Scooter από τις 28 Ιουλίου 2012. Με τα BMW C 600 Sport και BMW C 650 GT, η BMW Motorrad προσφέρει δύο πολυτελή οχήματα για πρώτη φορά στον τομέα των maxi scooter. Τα δύο αυτά scooter συνδυάζουν τα εξαιρετικά οδηγικά χαρακτηριστικά μιας μοτοσικλέτας με την ιδιαίτερη ευκινησία και την υποδειγματική άνεση ενός scooter, δημιουργώντας έτσι ένα εντελώς νέο είδος δυναμικής εμπειρίας οδήγησης. Τα νέα Maxi Scooter θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της BMW Motorrad στο Βερολίνο.


Χάρη στα διαφορετικά χαρακτηριστικά των concept στα οποία είναι βασισμένα τα δύο maxi scooter, μπορούν και απευθύνονται σε ένα ευρύ φάσμα αναβατών: το C 600 Sport στους λάτρεις της σπορ οδήγησης και το C 650 GT στους αναβάτες που δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην άνεση και τον ταξιδιωτικό χαρακτήρα.



Ο νέος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας με κυβισμό 647 cc αποτελεί την τελευταία λέξη στον τομέα εξέλιξης των κινητήρων της BMW Motorrad και έχει ονομαστική ισχύ 44 kW (60 ίπποι) στις 7.500 σ.α.λ., καθώς και μέγιστη ροπή 66 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Η μετάδοση της ισχύος γίνεται μέσω ενσωματωμένου συστήματος συνεχώς μεταβλητής μετάδοσης (CVT). Εξοπλισμένα με καταλυτικό μετατροπέα κλειστού βρόγχου και αισθητήρα οξυγόνου, τα δύο scooter πληρούν ήδη τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 4 που θα τεθούν σε ισχύ στο μέλλον.


Τα C 600 Sport και C 650 GT είναι εξοπλισμένα με ένα ισχυρό σύστημα πέδησης, το οποίο περιλαμβάνει διπλά δισκόφρενα μπροστά και μονό δισκόφρενο πίσω, καθένα από τα οποία έχει διάμετρο 270 mm. Ταυτόχρονα, το σύστημα BMW Motorrad ABS, περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό και εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Ορισμένα από τα χαρακτηριστικά τους είναι:

• C 600 Sport με το καινοτόμο BMW flexcase κάτω από τη σέλα, το οποίο παρέχει μια μεταβλητού όγκου αποθηκευτική λύση. Αυτό επιτρέπει την αποθήκευση δύο κρανών όταν το Maxi Scooter είναι σταθμευμένο.
• C 650 GT με μεγάλο αποθηκευτικό χώρο στο πίσω μέρος, χωρητικότητας περίπου 60 l, αρκετό για να χωρέσει δύο κράνη μαζί με άλλα αντικείμενα.
• Φρένο στάθμευσης, το οποίο ενεργοποιείται μέσω του πλαϊνού σταντ.
• Πίνακας οργάνων πολλαπλών λειτουργιών με υπολογιστή ταξιδιού.
• Προαιρετικά φώτα ημέρας LED και λειτουργία Way-Home.
• Ηλεκτρική (C 650 GT) και χειροκίνητη (C 600 Sport) ρύθμιση ανεμοθώρακα για βέλτιστη προστασία από τον άνεμο και τις καιρικές συνθήκες.
• Εκτεταμένη γκάμα εξοπλισμού και ειδικά προσαρμοσμένων αξεσουάρ με την υψηλή ποιότητα της BMW Motorrad.


Πηγή: BMW Hellas

Περιοδικό Autokinisimag

Ρεκόρ με την όπισθεν

Αυτός είναι ο σκοπός της Nissan, η οποία στο Goodwood Festival of Speed θα επιχειρήσει να καταρρίψει το ρεκόρ ταχύτητας... με την όπισθεν. Όχι δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει το GT-R. Ούτε καν το 370z. Ξεχάστε τα εξακύλινδρα σύνολά της. Το όχημα το οποίο θα ριχτεί στη μάχη του τίτλου είναι το ηλεκτρικό Leaf. Ναι καλά ακούσατε. Η θεωρία λέει ότι μπορεί να πάει το ίδιο γρήγορα προς τα πίσω όσο και προς τα μπροστά.


Αυτό ακριβώς πρόκειται να εξακριβώσουν (ή όχι), όσοι βρεθούν από αύριο μέχρι τις 2 Ιουλίου στο Goodwood Festival of Speed, όπου το ηλεκτροκίνητο Leaf θα καλύψει την μήκους 1,8 χλμ. διαδρομή - πρόκειται μάλιστα για ανάβαση - με τον οδηγό του να σημαδεύει τα apexes μέσω του πίσω παραθύρου. Το πλεονέκτημα του Leaf έγκειται στο γεγονός πως ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι ικανός να μεταδώσει στους τροχούς την ίδια θεωρητικά ταχύτητα ακόμη και με την όπισθεν επιλεγμένη στο κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης, οι χαμηλά τοποθετημένες μπαταρίες μειώνουν το συνολικό κέντρο βάρους του οχήματος, συμβάλλουν στην ισορροπημένη οδική συμπεριφορά και εξαλείφουν το body roll, ενώ τα λιγότερα κινούμενα μηχανικά μέρη ενδέχεται να αποτρέψουν μια πιθανή μηχανική βλάβη που θα αποβεί μοιραία για ολόκληρο το εγχείρημα. 



Η προσπάθεια αποτελεί μέρος της ιδιαίτερα φιλόδοξης καμπάνιας της Nissan που βασίζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, The Big Turn On, που σκοπό έχει να διαδώσει το μήνυμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ολόκληρη την Ευρώπη (EV) και να αποδείξει ότι εκτός από φιλικό προς το περιβάλλον, το Nissan Leaf, είναι ασφαλές, οικονομικό, πρακτικό και διασκεδαστικό στην οδήγηση. 


Ο οδηγός δεν θα είναι άλλος από τον Terry Grant, επαγγελματία stunt driver ο οποίος φρόντισε να ξεσηκώσει πέρσι τα πλήθη οδηγώντας στις δύο ρόδες ένα Nissan Juke στην ανάβαση του Goodwood. 


«Το ρεκόρ με το Leaf δεν θα είναι καθόλου εύκολο. Θα προτιμούσα να το επιχειρήσω σε μια ωραία ευθεία και όχι στη διαδρομή Lord March, η οποία εκτός από ανηφορική είναι γεμάτη εμπόδια και στροφές. Αποτελεί δοκιμή ταχύτητας και συγκέντρωσης. Το Leaf με κάνει παρόλα αυτά και αισθάνομαι σίγουρος και αισιόδοξος ενώ το μόνο σίγουρο είναι ότι στο τέλος του Σαββατοκύριακου θα έχω ένα σοβαρό πιάσιμο στο λαιμό» δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος ο Grant.


Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση του The Big Turn On.

Πηγή: Nissan

Περιοδικό Autokinisimag




Ρότορες τέλος


Ήταν η 22η μέρα του μήνα Ιουνίου, του σωτήριου έτους 2012, οπότε και η Mazda κατασκεύασε τον τελευταίο περιστροφικό της κινητήρα. Η μονάδα συναρμολόγησης των Renesis κινητήρων του RX-8 έπαψε τη λειτουργία της και από ότι φαίνεται δεν υπάρχουν άμεσα πλάνα για την επανεκκίνηση της παραγωγής.

Αξίζει να σημειωθεί πως η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σταματά την κατασκευή των Wankel κινητήρων της ύστερα από 45 χρόνια - ο πρώτος κινητήρας τέτοιου τύπου κατασκευάστηκε το 1967.

Τα μελλοντικά σχέδια της Mazda παραμένουν άγνωστα προς το παρόν, ενώ πραγματοποιείται διαρκής συζήτηση γύρω από τον περίφημο περιστροφικό κινητήρα 16Χ. Οι φήμες θέλουν το συγκεκριμένο κινητήρα να αποτελεί την επόμενη περιστροφική εφαρμογή της Mazda, εξαλείφοντας τα οποιαδήποτε προβλήματα παρουσιάστηκαν παρέα με τον Renesis.

Ακολουθεί μια φωτογραφική συλλογή με τα RX-7 και RX-8 που εξοπλίστηκαν με τους Wankel  κινητήρες της Mazda.




























Πηγή: Autoblog

Περιοδικό Autokinisimag

Το Opel Ampera Ευρωπαϊκό best seller στην κατηγορία επιβατών ηλεκτρικών οχημάτων

Το επαναστατικό ηλεκτρικό Opel Ampera είναι Ευρωπαϊκό best seller στην κατηγορία επιβατικών ηλεκτρικών οχημάτων, σύμφωνα με τους πίνακες πωλήσεων του Μαΐου 2012. Με Ευρωπαϊκό μερίδιο πάνω από 20%, το βραβευμένο Ampera επικράτησε στην κατηγορία του. 

«Είμαστε περήφανοι έχοντας την 1η θέση στην Ευρώπη. Τα δεδομένα πωλήσεων και τα σχόλια των πελατών επιβεβαιώνουν ότι βρισκόμαστε σε σωστή πορεία με το Ampera» σχολιάζει ο Enno Fuchs, διευθυντής λανσαρίσματος e-mobility της Opel. 

«Ειδικά σε αγορές με κυβερνητικά κίνητρα όπως η Ολλανδία, η εικόνα είναι εξαιρετική!»

Στην Ολλανδία, το Ampera διασφάλισε μερίδιο πάνω από 77% στην αγορά επιβατών EV το Μάιο, ποσοστό που το καθιστά αδιαμφισβήτητο ηγέτη της κατηγορίας με μεγάλη διαφορά αφού ο ανταγωνισμός διαχειρίζεται μονοψήφια ποσοστά. Το μέσο μερίδιο αγοράς μέχρι στιγμής φέτος για το Ampera στην Ολλανδία ήταν πάνω από 50%, επιβεβαιώνοντας τη συνεχιζόμενη δημοτικότητά του στη χώρα αυτή. 

Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, το Ampera είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τις καλύτερες πωλήσεις και στη Γερμανία με μερίδιο πάνω από το ένα τρίτο και στην Ελβετία με 44%. Το Ampera έχει κατακτήσει περισσότερα από 50 εθνικά και διεθνή βραβεία ανάμεσα στα οποία “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2012” και “Παγκόσμιο Πράσινο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2011”. Επίσης έχει διακριθεί για την ασφάλειά του κερδίζοντας 5 αστέρια στο Euro NCAP. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα 111 kW/150 hp του Ampera. Ανάλογα με το οδηγικό στυλ και τις οδικές συνθήκες, η αυτονομία κυμαίνεται από 40 μέχρι 80 χλμ. αποκλειστικά στο πρόγραμμα μπαταρίας, με μηδενικούς ρύπους. Στο πρόγραμμα εκτεταμένης αυτονομίας, που ενεργοποιείται όταν η μπαταρία φτάσει στο ελάχιστο επίπεδο φόρτισης, ο βενζινοκινητήρας 1.4 (63 kW/86 hp) κινεί μία γεννήτρια που παρέχει ενέργεια στην ηλεκτρική μονάδα κίνησης. Έτσι η αυτονομία υπερβαίνει τα 500 χλμ.

Πηγή: Opel

Περιοδικό Autokinisimag