Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2011

Νέοι κινητήρες στην F1 ( δηλαδή και νέος ήχος;)

Το θέμα των νέων κινητήρων που θα λανσαριστούν από το 2014 στη Formula 1 απασχολεί όλες τις ομάδες και αυτές που είναι κατασκευαστές και εκείνες που θα τους προμηθευτούν. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, οι νέοι κινητήρες θα είναι V6 (αντί για V8 που ισχύει μέχρι σήμερα), υπετροφοδοτούμενοι, χωρητικότητας 1.600 κ.εκ., με μία τουρμπίνα και όριο περιστροφής τις 15.000 σ.α.λ.


Ηδη, τα τεχνικά τμήματα έχουν ξεκινήσει εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα τη σχεδίαση και εξέλιξη των κινητήρων προκειμένου να προετοιμαστούν κατάλληλα.

Η Mercedes-Benz είναι από τους πρώτους κατασκευαστές που δηλώνει έτοιμη να ξεκινήσει πολύ σύντομα τις δοκιμές του νέου μοτέρ. Υπάρχουν ωστόσο κάποιοι φόβοι από τους τεχνικούς υπεύθυνους των ομάδων ότι ο ήχος της νέας γενιάς κινητήρων θα είναι διαφορετικός και ξεφεύγει από αυτόν που μέχρι πρότινος αποτελούσε την ταυτότητα την Formula 1.

«Οι κινητήρες έχουν υψηλό όριο στροφών. Δε μπορείς να έχεις τη μέγιστη ροή καυσίμου κάτω από τις 10.500 σ.α.λ. και το μέγιστο όριο είναι 15.000 σ.α.λ.», δήλωσε ο Αντι Κόουελ, επικεφαλής μηχανικής της Γερμανικής εταιρείας.

Η απόφαση για τη νέα γενιά κινητήρων έχει δημιουργήσει φόβους στις τάξεις της Formula 1 για πόλεμο δαπανών μεταξύ των κατασκευαστών. Με αυτή την άποψη διαφωνεί η Mercedes-Benz καθώς θεωρεί ότι οι αυστηροί τεχνικοί κανονισμοί έχουν καταφέρει να διατηρήσουν το κόστος σε χαμηλά επίπεδα. Κάτι που αυτομάτως αναιρεί τη Συμφωνία Περιορισμού Δαπανών.

Ο Τόμας Φουρ, διευθυντής των Κινητήρων υψηλής Απόδοσης της Mercedes-Benz επικροτεί και εκθειάζει την πολύ καλή δουλειά της FIA στο θέμα τεχνικών κανονισμών πάνω στους κινητήρες. «Η FIA μαζί με τους κατασκευαστές έκαναν πολύ καλή δουλειά. Πολλά πράγματα ήταν προκαθορισμένα έτσι ώστε να μην ξοδεύεις χρήματα για να τα αναπτύξεις. Γνωρίζετε ότι υπάρχει μόνο μια τουρμπίνα και αυτό κάτι τα πράγματα πολύ, πολύ πιο εύκολα. Αυτό ήταν το μεγαλύτερο όφελος αυτών των κανονισμών.

Εάν το ελέγχεις τεχνικά, τότε είναι πιο εύκολο να λες ότι το ελέγχεις και σε άλλους τομείς. Βλέπετε πόσο πολύπλοκο είναι το εμπρός μέρος του μονοθέσιου. Η FIA έχει αναλάβει τους κινητήρες και δεν μπορείς να ξεφύγεις».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Mercedes-Benz το 2011 κατέλαβε την πρώτη θέση στους κατασκευαστές κινητήρων με 731 βαθμούς καθώς πέραν της Mercedes GP, είναι προμηθευτής τόσο της McLaren όσο και της Force India.

Πηγή: Ναυτεμπορική

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Μικρό ατύχημα για τον Ραικόνεν

Ο Κίμι Ραικόνεν, ο οποίος είχε ένα ατύχημα με snow mobile, ευτυχώς όμως για αυτόν το ξεπέρασε, με ένα μόνο πρησμένο καρπό.

Ο Φινλανδός οδηγός συμμετείχε σε αγώνα snow mobile στην Αυστρία αλλά είχε χθες μια άσχημη πτώση στην αρχή της εκδήλωσης με αποτέλεσμα να αποχωρήσει με έντονους πόνους στον αριστερό του καρπό.



Αρχικά υπήρξαν φόβοι μήπως ο τραυματισμός του ήταν σοβαρός, αλλά τελικά η Renault μέσω του Tweeter ανακοίνωσε ότι δεν ήταν κάτι το ανησυχητικό. «Μιλήσαμε με τον Κίμι. Δεν υπάρχει κάτι για να ανησυχούμε, το μόνο που έχει είναι ένας πρησμένος καρπός. Ισως να το ξαναδεί την Δευτέρα, αυτό είναι όλο», ανέφερε η ομάδα του Ενστοουν.

Οπως υπογράμμισε ο επικεφαλής του αγώνα, ο γιατρός της εκδήλωσης εξέτασε τον αριστερό καρπό του Ραικόνεν με τον Φινλανδό οδηγό να φοράει πλέον έναν επίδεσμο.

Το ατύχημα έρχεται μόλις δύο εβδομάδες μετά τη συμφωνία του 32χρονου πρώην παγκόσμιου πρωταθλητής της Formula 1 με τη Renault για να είναι ο ένας από τους οδηγούς της το 2012. Δίπλα του θα βρίσκεται ο Ρομάν Γκροσέαν, ενώ η ομάδα του Ενστοουν από την επόμενη χρονιά θα ονομάζεται Lotus.

Πηγη: Ναυτεμπορική

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Οι νέοι δεν ενδιαφέρονται για τα αμάξια. Συμφωνείτε;

Η νέα γενιά ενθουσιάζεται περισσότερο με ένα i-pad παρά με μια Bugatti Veyron... Όλο και περισσότεροι ερευνητές συμφωνούν μεταξύ τους ότι οι νέοι, έχοντας εμμονή με την τεχνολογία και τα gadgets αξιολογούν ως πολυτιμότερο απόκτημα ένα smartphone από ένα ζευγάρι ρόδες.


Το φαινόμενο αυτό έχει παρατηρηθεί έντονα σε Ιαπωνία και Αμερική και έχει αρχίσει να προβληματίζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Μάλιστα έρευνα της General Motors φανέρωσε ότι πολλοί νέοι δεν αγαπούν την οδήγηση γιατί είναι κάτι που τους τρώει αρκετό χρόνο απο το να είναι chatάρουν online! Σε μια άλλη έρευνα, της Gartner, τo 46% των ερωτηθέντων εφήβων απάντησε ότι αν είχε να διαλέξει ανάμεσα σε πρόσβαση στο ίντερνετ και ένα δικό του αυτοκίνητο θα διάλεγε το πρώτο!

Λέτε αυτή η τάση να έρθει και στην Ελλάδα; Ή είναι ήδη εδώ;

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Nissan GT-R ενάντια σε Honda Civic :μία κόντρα που έληξε άδοξα

Μία κόντρα στο δρόμο ανάμεσα σε ένα Nissan GT-R και ένα Honda Civic έληξε απρόβλεπτα όταν ένα τρίτο όχημα τους έκοψε τον δρόμο και τα 2 αμάξια συγκρούστηκαν. Δείτε τι ακολούθησε!




Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Η McLaren MP4-12C κυνηγάει μια Ρorsche 911 GT3.

Το βρετανικό περιοδικό Autocar τεστάρει τις επιδόσεις μίας Porsche 911 GT3 RS και μίας McLaren MP4-12C στην πίστα. Άραγε ποιος θα είναι ο μεγάλος νικητής στην Rockingham Circuit, η MP4-12C ή η 911 GT3 RS; Η MP4-12C ήταν μπροστά, και η 911 GT3 RS έπρεπε να την προσπεράσει...




Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας& Θράκης

Εκδήλωση για την Επέκταση του Εργοστασίου της Opel στο Eisenach

Το εργοστάσιο της Opel στο Eisenach (Γερμανία) γιόρτασε την προσθήκη ενός νέου τμήματος στις εγκαταστάσεις του. Έτσι όλα είναι έτοιμα για την παραγωγή του μελλοντικού μικρού αυτοκινήτου πόλης της Opel – προς το παρόν με κωδικό όνομα “Junior”. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία του Υπουργού Οικονομικών του κρατιδίου της Θουριγγίας, Matthias Machnig. Μόλις έξι μήνες μετά το ξεκίνημα των εργασιών ολοκληρώθηκε η νέα αίθουσα Ε 100 όπου θα βρίσκεται η γραμμή συναρμολόγησης των εξαρτημάτων πλαισίου και αμαξώματος. Το νέο μικρό της Opel θα κατασκευάζεται στο Eisenach μαζί με το Opel Corsa.

Με την παραγωγή του νέου μοντέλου, το όνομα του οποίου θα αποκαλυφθεί του χρόνου, θα αξιοποιηθεί όλη η παραγωγική δυναμικότητα της Μονάδας του Eisenach. Η έναρξη παραγωγής προγραμματίζεται για τις αρχές του 2013.

Η νέα αίθουσα Ε 100 αποτελεί τον πυρήνα επέκτασης των εγκαταστάσεων και θα διευρύνει την προϊοντική ποικιλία του Eisenach. Οι προμηθευτές θα συναρμολογούν εξαρτήματα αμαξώματος και πλαισίου σε ένα χώρο 22.000 m2. Υπάρχει απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση και επτά σταθμοί φορτηγών για αποδοτική μεταφορά των εξαρτημάτων. Η νέα αίθουσα συνδέεται με το φανοποιείο και το τμήμα τελικής συναρμολόγησης. Αυτό σημαίνει ότι τα εξαρτήματα μπορούν να φτάνουν εύκολα και γρήγορα στο προορισμό τους στη γραμμή συναρμολόγησης.

Ο Διευθυντής του εργοστασίου, Stefan Fesser, ευχαρίστησε τον κύριο Machnig και την κυβέρνηση της Θουριγγίας για τη συμβολή τους στο πρόγραμμα επέκτασης. «Η υποστήριξη της επένδυσής μας από το δημόσιο τομέα και η υψηλή ποιότητα κατασκευής και απόδοση του Eisenach, προσφέρει στο εργοστάσιό μας παγκόσμια φήμη για κορυφαία ποιότητα και αναβαθμίζει το κύρος μας» δήλωσε ο υπουργός.

Παράλληλα με την επέκταση, η Opel βελτιστοποίησε όλο το σύστημα συναρμολόγησης αρχικού σταδίου σύμφωνα με τις προδιαγραφές του νέου αυτοκινήτου που έχει διαφορετικές διαστάσεις από του Opel Corsa. Ανάμεσα στα βελτιωτικά μέτρα είναι νέα συστήματα ανύψωσης και ιμάντων παραγωγής και ολοκαίνουργια μηχανήματα κατασκευής πατώματος οχημάτων. Νέες είναι και οι εγκαταστάσεις για τη συναρμολόγηση αμαξωμάτων.

Νέοι θάλαμοι εγκαταστάθηκαν στο βαφείο, προστέθηκαν σύγχρονα ρομπότ και τοποθετήθηκε ένα νέο σύστημα παροχής βαφής. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι το βαφείο λειτουργεί με υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και παράλληλα διαχειρίζεται περισσότερα αυτοκίνητα.

Το τρέχον πρόγραμμα επέκτασης είναι η σημαντικότερη επένδυση στο εργοστάσιο της Opel στο Eisenach από το 1992 που ξεκίνησε η παραγωγή. Η παραγωγή δύο τύπων μοντέλων με διαφορετικούς κύκλους ζωής στο Eisenach σημαίνει καλύτερη αξιοποίηση της δυναμικότητας.

H Nissan κάνει δώρο την απόσυρση για το ΝΟΤΕ

Η Nissan, ανταποκρινόμενη τόσο στις απαιτήσεις των καιρών όσο και στο πνεύμα των εορτών, μεγιστοποιεί την προσφορά της για το ευέλικτο και πρακτικό μοντέλο NOTE.

Συγκεκριμένα, από την Παρασκευή 09 Δεκεμβρίου 2011 και μέχρι την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011, η Nissan θα παρέχει δωρεάν την απόσυρση με την αγορά ενός Nissan ΝΟΤΕ για εκείνους τους πελάτες που δεν διαθέτουν, ενώ εναλλακτικά θα παρέχεται έκπτωση 450 € σε αυτούς που διαθέτουν παλαιό αυτοκίνητο προς απόσυρση. Με βάση την παραπάνω προσφορά, η τιμή του Nissan ΝΟΤΕ θα ξεκινά από τις 11.730 €.

Την παραπάνω άκρως δελεαστική προσφορά για το NOTE, όπως και για τα υπόλοιπα μοντέλα της Nissan, συμπληρώνει το επαναστατικό προαιρετικό πρόγραμμα επέκτασης της πλήρους εργοστασιακής εγγύησης στα 6 έτη, γεγονός που προσδίδει ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα σε εκείνους που θα αποφασίσουν να αγοράσουν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο. Σχετικές πληροφορίες παρέχονται σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα.