Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου 2011

Eπιστρέφει ο Raikkonen στη Formula 1 ;

Οι φήμες για την ενδεχόμενη επιστροφή του Kimi Raikkonen στη Formula 1 το 2012, με τη Williams, εντείνονται και πλέον αποκτούν και υπόσταση, με τη δήλωση του Rubens Barrichello ότι ο Φινλανδός δεν θα έκανε καλύτερη http://www.blogger.com/img/blank.gifδουλειά από εκείνη που κάνει ο ίδιος ο Βραζιλιάνος με την ομάδα του Grove, αν τον αντικαθιστούσε.

Πριν από λίγες εβδομάδες ο πρωταθλητής του 2007 στη Formula 1, που αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι τα δύο τελευταία χρόνια, επισκέφτηκε το εργοστάσιο της Williams στην Αγγλία και συζήτησε με τους διοικητές της ομάδας για το 2012.

Η Williams, τότε, δήλωσε δημοσίως ότι αυτή ήταν μια "επίσκεψη προσωπικού ενδιαφέροντος" και τίποτα περισσότερο, όμως η φημολογία στο πλαίσιο του GP Σιγκαπούρης ανέφερε ότι και οι δύο πλευρές αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να συνεργαστούν του χρόνου.

Τώρα, όμως, η έγκυρη φινλανδική εφημερίδα Ilta Sanomat έγραψε ότι ο Kimi Raikkonen είναι το "κλειδί" ώστε να εξασφαλίσει η Williams μια ουδόλως ευκαταφρόνητη χορηγία πολλών εκατομμυρίων δολαρίων από την εθνική τράπεζα του Κατάρ, που εν μέρει ανήκει στο κράτος του αραβικού εμιράτου.

Η Williams, η οποία πρόσφατα κατασκεύασε ένα Κέντρο Τεχνολογίας στο Κατάρ, σύμφωνα με το δημοσίευμα προσπαθεί εδώ και αρκετά χρόνια να εξασφαλίσει τη χορηγία της αραβικής τράπεζας.

"Νομίζω ότι η Williams θα κάνει τις επιλογές που είναι οι καλύτερες για την ομάδα και για την επίτευξη των καλύτερων δυνατών αποτελεσμάτων. Από αυτό θα εξαρτηθούν όλα" είπε ο τεχνικός διευθυντής Sam Michael, λίγο πριν αποχωρήσει από την ομάδα του Grove, μετά το GP Σιγκαπούρης.

Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο είναι ότι η Williams θα κρατήσει στο ένα κόκπιτ τον Patsor Maldonado, διότι ο οδηγός από τη Βενεζουέλα έχει την οικονομική υποστήριξη από την κρατική πετρελαϊκή εταιρεία της χώρας του - ενώ η φετινή του απόδοση ήταν άκρως ικανοποιητική, σύμφωνα με τον Sam Michael.

Συνεπώς, στο ενδεχόμενο επιστροφής του Kimi Raikkonen στο σπορ, ο Φινλανδός θα πάρει τη θέση του 39χρονου Rubens Barrichello. O Βραζιλιάνος, όμως, εκτιμά ότι μια τέτοια απόφαση της αγγλικής ομάδας θα ήταν λανθασμένη.

"Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κανείς, του Kimi συμπεριλαμβανομένου, που να μπορεί να προσφέρει περισσότερα από όσα προσφέρω εγώ", είπε. "Η ομάδα ξέρει ήδη τι μπορώ να προσφέρω. Οι νεαροί οδηγοί μπορεί να έχουν περισσότερα χρήματα, αλλά μπορούν να προκαλούν άσχημα πράγματα στον πρώτο γύρο και όλα τα χρήματα να εξανεμίζονται.

Σε τελική ανάλυση, η Williams γνωρίζει πόσο μεγάλος είναι ακόμα ο ενθουσιασμός μου για αυτό που κάνω, αν και οδηγούμε ένα μονοθέσιο που δεν είναι ανταγωνισhttp://www.blogger.com/img/blank.gif

τικό. Ξέρουν πόσα έχω δώσει σε αυτή την ομάδα και πόσο πολύ θέλω να αγhttp://www.blogger.com/img/blank.gifωνιστώ την επόμενη χρονιά. Πρέπει μόνο να περιμένουμε για να ακούσουμε τι έχουν να πουν, κάποια στιγμή, που ελπίζω να έρθει σύντομα.

Αν η ομάδα μου πει ότι [η εξεύρεση χορηγών] απαιτείται, τότε θα δω τι μπορώ να κάνω. Όμως, όπως το αντιλαμβάνομαι από την ομάδα, δεν απαιτείται κάτι τέτοιο". Φήμες, τέλος, αναφέρουν ότι ο "Rubinho" ίσως οδηγεί για τη Renault GP το 2012, αν ο Robert Kubica δεν ανακτήσει τη φυσιολογική του φυσική κατάσταση το χειμώνα.


Πηγή: www.auto.in.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Με 30 ευρώ βενζίνη εκπτωτικά κουπόνια από την BP

Tο νέο πρόγραμμα επιβράβευσης στα πρατήρια της ΒΡ ορίζει πως ο καταναλωτής που θα εφοδιάζει το αυτοκίνητο του με βενζίνη ή πετρέλαιο κίνησης αξίας 30 ευρώ, κερδίζει ένα μπλοκ με 17 εκπτωτικά κουπόνια, σε επώνυμες συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, των οποίων η αξία υπερβαίνει τα 200 ευρώ.




Για άλλη μια φορά η ΒΡ συνεργάζεται με τις πλέον γνωστές επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς:http://www.blogger.com/img/blank.gif
ΑΒ Βασιλόπουλος
Pizza Hut
Βιβλιοπωλεία Ελευθερουδάκης
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ (ηλεκτρικά – ηλεκτρονικά είδη)
ΗΡΑ (καταστήματα παιδικών και βρεφικών ειδών)
AlexPak (αλυσίδα εξοπλισμού)
Auteco (Ιδιωτικά ΚΤΕΟ)

Τα εκπτωτικά κουπόνια των συνεργαζόμενων εταιρειών, μπορούν να εξαργυρωθούν σε περισσότερα από 400 σημεία σε όλη την Ελλάδα.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ποιό χρώμα αυτοκινήτου προτιμάς;


Εξαρτάται από ποιό σημείο του χάρτη μένεις! Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε πριν λίγες μέρες από την εταιρία PPG, η Ευρώπη προτιμά το μαύρο χρώμα, ενώ η Ασία και η Αυστραλία το λευκό. Πάντως σύμφωνα με τα γενικά αποτελέσματα το πιο δημοφιλές χρώμα αυτοκινήτου είναι το λευκό, ενώ 10 χρόνια τώρα την πρώτη θέση την κέρδιζε το ασημί.

Πιο συγκεκριμένα, με βάση τα αυτοκίνητα που έχουν αγοραστεί ως τώρα, για το 2011:

Στην Ευρώπη 26% των αγοραστών προτιμούν το μαύρο χρώμα για το αυτοκίνητο τους, 19% το λευκό, 16% το ασημί και 15 % το γκρί.

Αντίθετα, στην Ασία και την περιοχή του Ειρηνικού το λευκό βγαίνει πρώτο με μεγάλη διαφορά 23% και ακολουθεί το μαύρο με 17%, το κόκκινο με 10% και το γκρί με 8%.


Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, 1 στους 3 αγοραστές δηλώνει διατεθειμένος να πληρώσει έξτρα χρήματα για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο στο χρώμα που του αρέσει και θεωρει ότι τoν αντιπροσωπεύει.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Εδώ οι καλές τιμέεες..Μείωση τιμών και από Honda


Οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων στην Ελλάδα έχουν αρχίσει να ρίχνουν τις τιμές τους, ανταποκρινόμενες στις ανάγκες της αγοράς. Παρακάτω θα βρείτε τις νέες μειωμένες τιμές του Jazz & Jazz Hybrid και τις νέες τιμές που θα ισχύσουν για όλα τα μοντέλα Honda, τον Οκτώβριο.




Για το μήνα Οκτώβριο ισχύουν οι παρακάτω προσφορές:

Jazz & Jazz Hybrid όφελος για τον πελάτη 500 ευρώ
Civic 1.4 &1.8 5dr & 3dr όφελος 1.500 ευρώhttp://www.blogger.com/img/blank.gif
Civic 1.8 lt. προτεινόμενη λιανική τιμή 19.440 ευρώ
Civic Hybrid–Insight όφελος 960 ευρώ
Type-R & CRV όφελος 4.000 ευρώ
Accord όφελος 2.800 ευρώ

Οι νέες μειωμένες τιμές για το Jazz Hybrid
1.3 lt Comfort 17.400-500=16.900 ευρώ
1.3 lt. Elegance 18.400-500=17.900 ευρώ
1.3 lt. Exclusive 19.000-500=18.500 ευρώ

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

24 Ώρες Ελλάδα

Λιγότερες από τρεις εβδομάδες απομένουν για την εκκίνηση του πλέον απαιτητικού αγώνα Regularity εντός συνόρων “24 Ώρες Ελλάδα”. Ο αγώνας που στη 14η φορά που θα διεξαχθεί θα ξεκινήσει το πρωί του Σαββάτου 22 Οκτωβρίου από τις Αχαρνές Αττικής και θα ολοκληρωθεί το πρωί της Κυριακής στο ξενοδοχείο Αλκυωνίς στον Ωρωπό Αττικής. Μέχρι τότε όμως τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν θα καλύψουν περισσότερα από 900 χιλιόμετρα δίχως σημαντική διακοπή σε πανέμορφες διαδρομές της Ελλάδας μέχρι και την Καρδίτσα όπου με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Καρδίτσας θα διεξαχθεί η τρίωρη ανασυγκρότηση προτού ο αγώνας συνεχίσει υπό το φως των προβολέων.

Αναλυτικό Πρόγραμμα “24 Ώρες Ελλάδα”

Σάββατο 22/10

09:00–10:00 : Συγκέντρωση και Διοικητικός έλεγχος.

10:00–10:15 : Ενημέρωση πληρωμάτων.

11:00 : Εκκίνηση 1ου αυτοκινήτου από Λ. Καραμανλή 172 και Τσάμαλη 63 – Αχαρνές.

11:00–17:15 : Διαδρομές 1ου σκέλους Αθήνα–Γραβιά.

17:15–17:45 : Ημίωρη ανασυγκρότηση στην Γραβιά.

17:45–20:56 : Διαδρομές 2ου σκέλους Γραβιά–Καρδίτσα.

20:56–23:56 : 3ωρη ανασυγκρότηση στην Καρδίτσα για δείπνο και γνωριμία με τα αξιοθέατα της πόλης. (Ο Δήμαρχος Καρδίτσας θα έχει ανοιχτά κατά τις ώρες παραμονής το Λαογραφικό Μουσείο και την Πινακοθήκη της πόλης που βρίσκονται δίπλα στο χώρο της ανασυγκρότησης).

23:56–06:30 : Διαδρομή 3ου σκέλους Καρδίτσα-Αντίκυρα.

06:30–08:00 : Ανασυγκρότηση μιας ώρας και τριάντα λεπτών στα Αντίκυρα.

08:00–11:00 : Διαδρομή 4ου σκέλους Αντίκυρα–Ωρωπός. Τερματισμός του αγώνα.

Κυριακή 23/10

19:00 : Ανάρτηση προσωρινών αποτελεσμάτων Ειδικών Διαδρομών στην ιστοσελίδα του ΣΙΣΑ www.sisa.gr.

Δευτέρα 24/10

19:00 : Ανάρτηση προσωρινών αποτελεσμάτων στο εντευκτήριο του ΣΙΣΑ, Αντιόπης 2 & Βουλιαγμένης 258, τ.κ. 17343, Αθήνα.

20:00–23:00 : Δεξίωση και δείπνο απονομής επάθλων στο εντευκτήριο του ΣΙΣΑ.

Σημειώσεις

Τα ωράρια αναφέρονται στην εκκίνηση και στον τερματισμό του 1ου αυτοκινήτου. Το τελευταίο θα διέρχεται περίπου 1 ώρα μετά.

Πληροφορίες

Στον αγώνα μπορούν να συμμετέχουν αυτοκίνητα παραγωγής μέχρι και το 1984 με το κόστος συμμετοχής να ανέρχεται στα 85 ευρώ για τα μέλη και 95 ευρώ για τα μη μέλη. Πληροφορίες παρέχονται από τον ΣΙΣΑ στο ίντερνετ, www.sisa.gr, μέσω e-mail στο info@sisa.gr στο τηλέφωνο της Λέσχης 210 9704457 και στο τηλέφωνο του Αλυτάρχη, κου. Τσιπλαντώνη, 6945907010. Επίσης, το εντευκτήριο και η γραμματεία του Συλλόγου στη διεύθυνση Αντιόπης 2 & Βουλιαγμένης 258, τ.κ. 17343, Αθήνα είναι ανοιχτά κάθε Δευτέρα 19:00-22:00 και η γραμματεία κάθε Πέμπτη 18:30-20:00.

Χορηγοί

Ο ΣΙΣΑ θέλει να ευχαριστήσει θερμά τους χορηγούς του αγώνα “24 Ώρες Ελλάδα” η βοήθεια των οποίων είναι άκρως σημαντική για την οργάνωση και διεξαγωγή του. Ο λόγος για το Δήμο Καρδίτσας, το Κέντρο Ελαστικών-Ζαντών Σταβράκης, το Ξενοδοχείο Αλκυωνίς, την Εταιρεία SP Tableware, καθώς και το Home Factory Outlet.

H Nissan και η Adobe καινοτομούν με τη δημιουργία μιας τρισδιάστατης εφαρμογής Η/Υ για το JUKE

H Nissan λάνσαρε το Stage JUK3D, μια online εφαρμογή που χαρίζει στους χρήστες Η/Υ μια απίστευτα συναρπαστική εμπειρία ανακάλυψης και εξερεύνησης του σπορ crossover της Nissan.

Το Stage JUK3D αποτελεί το πιο πρόσφατο βήμα της συνεχούς δέσμευσης της Nissan στη χρήση νέων τεχνολογιών και στην παροχή, σε απευθείας σύνδεση των χρηστών, καινοτόμων και συναρπαστικών τρόπων για να ανακαλύψουν τα προϊόντα της.

Η εφαρμογή αυτή σηματοδοτεί την πρώτη βιωματική πλατφόρμα τέτοιου είδους , που θα τροφοδοτείται από το Adobe Flash Player 11 και την επαναστατική τεχνολογία 3D της Stage.

Δοκιμάστε την εφαρμογή τώρα στο http://www.nissan-stagejuk3d.com/

Το Zafira Tourer Θέτει Νέα Πρότυπα Ευελιξίας

Καινοτόμο, ευέλικτο, ποιοτικό και εργονομικό: Με το αναβαθμισμένο σύστημα καθισμάτων Flex7 και ποικίλο εξοπλισμό Opel Flex, το Zafira Tourer ορίζει νέα πρότυπα ευελιξίας και αίσθησης εσωτερικού.

Ήδη το 1999, η Opel ίδρυσε την κατηγορία επταθέσιων συμπαγών οχημάτων ενός όγκου με τη πρώτη γενιά Zafira. Τώρα με την τρίτη γενιά, η Opel προτίθεται να συνεχίσει την ιστορία επιτυχίας. Η αρχή παραμένει ίδια: μέγιστη ευελιξία εσωτερικού χωρίς την αφαίρεση καθισμάτων. Προσφέροντας ένα τέλειο μίγμα λειτουργικότητας και άνεσης, το νέο Opel Zafira Tourer φέρνει τις αρετές του Insignia σε ένα μικρομεσαίο πολυμορφικό μοντέλο: premium χαρακτηριστικά, καινοτόμες τεχνολογίες και μία ανάγλυφη, δυναμική σχεδίαση.

Μαζί με το Meriva, Νο1 στην Ευρώπη στην κατηγορία μικρών οχημάτων ενός όγκου, το Zafira Tourer προάγει την Opel σε πρότυπο ευελιξίας. Και ενώ η δεύτερη γενιά Meriva που λανσαρίστηκε το 2010 προσφέρει απαράμιλλη ευελιξία μέσα από μικρότερες διαστάσεις κυρίως για νεαρές οικογένειες, το Zafira Tourer συνδυάζει αυξημένη ευελιξία με ανώτερα χαρακτηριστικά άνεσης και ένα περιβάλλον κορυφαίας ποιότητας. Επομένως, είναι ιδανικό για οικογένειες με μεγαλύτερα παιδιά ή για επαγγελματίες – όπως φωτογράφους ή αρχιτέκτονες – που πρέπει να μεταφέρουν ογκώδη αντικείμενα για τη δουλειά τους. Όλα αυτά είναι ευκολότερα από ποτέ με το νέο Zafira Tourer.

Προσαρμοστικότητα: Ατομικά καθίσματα πίσω για μέγιστη ευελιξία και άνεση

Όπως οι δύο πρώτες γενιές Zafira, το Zafira Tourer βασίζεται στην αρχή της ‘μέγιστης ευελιξίας με πολυάριθμες λύσεις διαμόρφωσης εσωτερικού χωρίς την αφαίρεση καθισμάτων’. Το νέο μοντέλο εντυπωσιάζει με την ευάερη, φωτεινή και ποιοτική καμπίνα του. Επιπλέον, οι μηχανικοί της Opel αναβάθμισαν σημαντικά την ευφυή φιλοσοφία καθισμάτων Flex7.

Ενώ και τα δύο καθίσματα της τρίτης σειράς εξακολουθούν να αναδιπλώνονται στο πάτωμα του χώρου αποσκευών, οι μηχανικοί της Opel ανασχεδίασαν πλήρως τη δεύτερη σειρά. Αυτή αποτελείται από τρία ατομικά καθίσματα που μετακινούνται διαμήκως κατά 280/210 mm (100 mm προς τα εμπρός, 110 mm προς τα πίσω, ενώ στη Lounge διάταξη μετακινούνται επιπλέον κατά 70mm) ανεξάρτητα μεταξύ τους και αναδιπλώνονται πλήρως, δημιουργώντας μία επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης. Η κλίση των πλατών των καθισμάτων μπορεί να ρυθμιστεί σε τέσσερις διαφορετικές θέσεις (γωνία 0, 16, 20 και 24 μοιρών).

Όλα τα χαρακτηριστικά Opel Flex πληρούν τις απαιτήσεις της Opel για πρακτικότητα: Με τις πρακτικές λαβές (ιμάντες) που είναι έγχρωμες για να ξεχωρίζουν (κόκκινη για αναδίπλωση και μαύρη για επαναφορά), οι πλάτες των καθισμάτων πέφτουν τελείως με μία κίνηση, προσφέροντας μέγιστη ευελιξία χωρίς την αφαίρεση καθισμάτων ή προσκέφαλων.

Σύστημα Lounge Seating: Οι επιβάτες της δεύτερης σειράς απολαμβάνουν ανέσεις πρώτης κατηγορίας

Αξιοσημείωτο στοιχείο του νέου Zafira Tourer είναι το σύστημα Lounge Seating που προσφέρει στους επιβάτες της δεύτερης σειράς την ευρυχωρία ενός ανώτερου sedan. Το σύστημα διατίθεται στάνταρ ή προαιρετικά, ανάλογα με την έκδοση και την αγορά.

Με το πάτημα ενός μπουτόν, τα τρία καθίσματα της δεύτερης σειράς μετατρέπονται σε δύο πολύ άνετα καθίσματα με άφθονο χώρο για τα πόδια και τους ώμους: τα εξωτερικά καθίσματα μετακινούνται μέχρι 280 mm – η καλύτερη τιμή στην κατηγορία, και 70 mm παραπάνω από όσο στην στάνταρ έκδοση – και μετά κατά 50 mm προς το κέντρο της καμπίνας, πραγματική καινοτομία.

Στη συνέχεια, ένας έξυπνος και πρακτικός μηχανισμός αναδίπλωσης / περιστροφής μεταμορφώνει την πλάτη του μεσαίου καθίσματος σε άνετα υποβραχιόνια για τους επιβάτες των εξωτερικών καθισμάτων. Η Opel διεκδικεί πατέντα για το σύστημα που είναι μοναδικό στη βιομηχανία.

Στη διθέσια διάταξη της δεύτερης σειράς, το Zafira Tourer προσφέρει ανέσεις πρώτης κατηγορίας θυμίζοντας ένα ‘σαλόνι σε τροχούς’. Οι επιβάτες απολαμβάνουν μέγιστη ευρυχωρία και άνεση σε απόλυτα εργονομικά καθίσματα.

Αυτή η έμφαση στην προσωπική άνεση και ευεξία προάγει το Zafira Tourer σε κάτι περισσότερο από ένα απλό οικογενειακό αυτοκίνητο. Οι σχεδιαστές της Opel μετέτρεψαν το ευέλικτο εσωτερικό σε μία όαση χαλάρωσης και απόλαυσης – είτε πρόκειται για επαγγελματικό ταξίδι, ή για εκδρομή με την οικογένεια και τους φίλους.

Καινοτόμα εμπρός καθίσματα: Κορυφαία άνεση και εργονομία

Το cockpit έχει σαφή διάταξη και προσφέρει σε οδηγό και συνοδηγό κορυφαία επίπεδα άνεσης. Το ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα με λεπτές κολόνες A, τα μεγάλα πλαϊνά παράθυρα και οι εξωτερικοί καθρέπτες που εδράζονται στις πόρτες βελτιώνουν αισθητά την ορατότητα του οδηγού.

Το Zafira Tourer περιλαμβάνει στάνταρ καινοτόμα, μεγάλα και ανατομικά σχεδιασμένα εμπρός καθίσματα με πολλαπλές δυνατότητες και ενεργά προσκέφαλα. Τα εμπρός καθίσματα δημιούργησε η ομάδα μηχανικών της Opel και προσφέρουν μοναδική άνεση και τη μεγαλύτερη ποικιλία ρυθμίσεων στην κατηγορία. Τα δύο καθίσματα μετακινούνται κατά 280 mm (180 mm προς τα εμπρός και 100 mm προς τα πίσω) ενώ το ύψος του καθίσματος του οδηγού μπορεί να ρυθμιστεί μέχρι 65 mm ψηλότερα. Και ένα άλλο είδος ευελιξίας: Τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού παρέχουν σε όλους ανεξαρτήτως σωματότυπου την ιδανική θέση – κυρίως σε πολύ ψηλούς οδηγούς, που συχνά παραπονιούνται για περιορισμένο χώρο στα οχήματα αυτής της κατηγορίας.

Τα εργονομικά καθίσματα διατίθενται προαιρετικά για τον οδηγό και το συνοδηγό με έξτρα πλεονεκτήματα όπως: μαξιλάρι έδρας καθίσματος με ρυθμιζόμενη κλίση, ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη και επεκτεινόμενο μαξιλάρι καθίσματος. Τα καθίσματα είναι πιστοποιημένα με τη σφραγίδα έγκρισης του Aktion Gesunder Rücken e.V (Action for Healthy Backs), ενός ανεξάρτητου συνδέσμου γιατρών και ειδικών της πλάτης. Για την πιστοποίηση AGR απαιτείται το σχήμα της πλάτης του καθίσματος να ακολουθεί πιστά τη φυσική κυρτότητα της σπονδυλικής στήλης – κάτι που κάνει τη διαφορά σε μικρά και μεγάλα ταξίδια.

Προαιρετικά, διατίθεται μία έκδοση καθίσματος συνοδηγού που αναδιπλώνεται για τη μεταφορά αντικειμένου μεγάλου μήκους. Το σταθερό, αναδιπλούμενο και περιορισμένων διαστάσεων κάλυμμα χώρου αποσκευών FlexCover που αποθηκεύεται στο πίσω τμήμα, διαμορφώνει ένα επίπεδο πάτωμα φόρτωσης και προστατεύει τις πλάτες των καθισμάτων από τη βρομιά. Τα δύο εξωτερικά καθίσματα της δεύτερης σειράς φέρουν βάσεις παιδικών καθισμάτων ISOFIX και ιμάντες top tether.

FlexRail: Καινοτόμο σύστημα αποθήκευσης για την κεντρική κονσόλα

Η ευέλικτη κεντρική κονσόλα FlexRail (στάνταρ ή προαιρετική ανάλογα με την έκδοση) έχει αναβαθμιστεί συγκριτικά με το σύστημα που διατίθεται για το Meriva. Είναι σχεδιασμένη σαν ένα αρθρωτό σύστημα αποθήκευσης σε τρία επίπεδα:

  • Δύο ράγες από γυαλισμένο αλουμίνιο υψηλής ποιότητας εκτείνονται ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα. Οι μονάδες FlexRail μετακινούνται εμπρός/πίσω πάνω στις ράγες.
  • Η πάνω ράγα φέρει ένα μεγάλο υποβραχιόνιο που ανοίγει διαθέτοντας δύο αποθηκευτικούς χώρους, π.χ. για CD.
  • Από κάτω βρίσκεται ένας ακόμα θάλαμος με δύο ποτηροθήκες.
  • Στο κάτω επίπεδο υπάρχει ένα βαθύ κουτί για την αποθήκευση προσωπικών αντικειμένων μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα, καλυμμένο από το υποβραχιόνιο και τις ποτηροθήκες. Επειδή βρίσκεται πολύ κοντά στις θύρες AUX και USB και στην πρίζα 12volt, είναι το ιδανικό μέρος για προστασία του MP3 player ή ενός φορητού συστήματος πλοήγησης από την κοινή θέα.

Όλα τα στοιχεία του FlexRail αφαιρούνται, είτε ξεχωριστά ή μαζί, π.χ. για καθάρισμα. Το νέο σύστημα είναι ένα ακόμα παράδειγμα της πρότυπης ευελιξίας του Opel Zafira Tourer – εύκολη προσπέλαση και ιδανική θέση. Το FlexRail διατίθεται σε συνδυασμό με ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Το FlexRail και οι θήκες των εμπρός θυρών φωτίζονται έμμεσα από κόκκινες δέσμες φωτός (φωτισμός περιβάλλοντος). Έτσι, εκτός από τη βελτίωση της ορατότητας στο σκοτάδι, δημιουργείται μία αίσθηση θαλπωρής.

Ιδανικά τοποθετημένοι: Πάνω από 30 αποθηκευτικοί χώροι σε κατάλληλες θέσεις

Για το FlexRail οι ειδικοί εργονομίας της Opel βασίστηκαν σε έρευνες αγοράς και καταναλωτών θέλοντας να δημιουργήσουν μία καμπίνα με κορυφαία λειτουργικότητα. Όλα όσα μεταφέρονται συνήθως στο αυτοκίνητο έχουν τη θέση τους, ενώ το εσωτερικό παραμένει τακτοποιημένο και οργανωμένο.

Στο νέο Zafira Tourer, η τάξη είναι εξασφαλισμένη με ένα σύστημα 30 αποθηκευτικών χώρων. Μπουκάλια 1.5-L μεταφέρονται με ασφάλεια και σε όρθια θέση στις θήκες των εμπρός θυρών, ενώ αντίστοιχα στις πίσω πόρτες υπάρχει πρόβλεψη για μπουκάλια 1.0-L. Σε ειδικό χώρο, από πάνω, διατίθεται θέση για κινητό τηλέφωνο. Οι επιβάτες της τρίτης σειράς έχουν στη διάθεσή τους πρακτικούς αποθηκευτικούς χώρους στο πλάι και μία κονσόλα με ποτηροθήκες ανάμεσα στα καθίσματα.

Υπάρχουν δύο μεγάλα ντουλάπια στο ταμπλό, στην πλευρά του συνοδηγού, και τα δύο με κάλυμμα που προστατεύει το περιεχόμενό τους από τους ‘περίεργους’. Το κάτω ντουλαπάκι περιλαμβάνει πρόσθετο χώρο για το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου και θήκες για κέρματα και στυλό. Ένα ράφι ανάμεσα στα δύο ντουλαπάκια φέρει ελαστική επένδυση για να μη γλιστράνε τα μικροαντικείμενα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Η κεντρική κονσόλα στο cockpit περιλαμβάνει πρακτικές λύσεις: ένα καλυμμένο χώρο μπροστά από την κεντρική οθόνη και έναν ανοιχτό, ακριβώς κάτω από την πρίζα 12-volt, και τις θύρες USB και AUX που βρίσκονται κάτω από τα χειριστήρια των συστημάτων ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και κλιματισμού.

Στην πλευρά του οδηγού, ένα μικρό συρτάρι είναι ιδανικό για μικροαντικείμενα όπως γυαλιά, πορτοφόλια και κινητά τηλέφωνα. Επιπλέον, αποθηκευτικοί χώροι κάτω από τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού διατίθενται προαιρετικά.

Πλούσιος χώρος αποσκευών: χωρητικότητα μέχρι 1.860 L, FlexOrganizer Pack

Στην πενταθέσια διάταξη, το Zafira Tourer προσφέρει χώρο αποσκευών 710 L, δηλαδή 65 L παραπάνω από του τρέχοντος Zafira. Με την αναδίπλωση και των τριών καθισμάτων της δεύτερης σειράς η μέγιστη χωρητικότητα φτάνει τα 1.860 L (40 L επιπλέον).

Το FlexOrganizer Pack της Opel εγγυάται τάξη στο χώρο αποσκευών. Περιλαμβάνει δίχτυ αποσκευών με δύο ράβδους, ένα ακόμα μικρότερο δίχτυ, τέσσερις αντάπτορες και ράγες για τα πλαϊνά τοιχώματα του χώρου αποσκευών. Οι πελάτες μπορούν να οργανώνουν το χώρο αποσκευών σύμφωνα με τις επιθυμίες τους και τη χρήση. Τέσσερις κρίκοι πρόσδεσης φορτίου ασφαλίζουν τα διάφορα αντικείμενα. Το κάλυμμα του χώρου αποσκευών ασφαλίζει σε μία υποδοχή πίσω από την τρίτη σειρά, όπου αποθηκεύεται όταν δεν χρησιμοποιείται.

Νέα γενιά FlexFix: Μεταφορά μέχρι τεσσάρων ποδηλάτων

Συνήθως χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να επεκτείνεις τις μεταφορικές δυνατότητες ενός αυτοκινήτου. Αυτό δεν ισχύει για το Zafira Tourer. Η δεύτερη γενιά του συστήματος μεταφοράς ποδηλάτων FlexFix της Opel που κάνει πρεμιέρα στο νέο Zafira Tourer σε πιο εύχρηστη και λειτουργική μορφή.

Το διάσημο, αναβαθμισμένο πλέον FlexFix είναι πάντα σε ετοιμότητα ενώ εξαφανίζεται στον πίσω προφυλακτήρα όταν δεν χρειάζεται. Όπως σε όλο τον εξοπλισμό Opel Flex, προτεραιότητα δόθηκε στην ευκολία χρήσης χωρίς εργαλεία.

Το νέο FlexFix – που τώρα κάνει ντεμπούτο στο Astra Sports Tourer – είναι σχεδιασμένο για τη μεταφορά δύο ποδηλάτων βάρους μέχρι 30 kg το καθένα (20 kg προηγουμένως) αλλά συνοδεύεται από μία καινοτομία: ένας αντάπτορας που διατίθεται σαν αξεσουάρ και επιτρέπει τη μεταφορά δύο επιπλέον ποδηλάτων μέχρι 20 kg το καθένα.

Το FlexFix σηκώνει συνολικό βάρος 100 kg, ώστε να μπορούν να μεταφέρονται τα δημοφιλή e-bikes. Χάρη στο χαμηλό ύψος του FlexFix, τα ποδήλατα τοποθετούνται πάνω στις ράγες εύκολα και άνετα. Η νέα βάση έχει ελαστικά ένθετα στα κλιπ ασφάλισης για σταθερή έδραση του πλαισίου κάθε ποδηλάτου. Τα ποδήλατα πλέον μπορούν να κλειδώνονται στη βάση.

Και οι καινοτομίες συνεχίζονται: Η βάση με το φορτωμένο ποδήλατο μπορεί να μετακινηθεί, ώστε να ανοίγει η πίσω πόρτα, και η πρόσβαση στο χώρο αποσκευών του Zafira Tourer να είναι εφικτή και από το εξωτερικό.

Πανοραμικό παρμπρίζ και ηλιοροφή: Ευελιξία και ορατότητα για όλους τους επιβαίνοντες

Ένα ακόμα ατού του νέου Zafira Tourer είναι το καμπύλο πανοραμικό παρμπρίζ που πλημμυρίζει με φως το εσωτερικό. Η πατενταρισμένη καινοτομία της Opel έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Astra GTC παραγωγής το 2006 και τώρα διατίθεται με το νέο πολυμορφικό.

Η πανοραμική ηλιοροφή συνεχίζεται από το μακρύ παρμπρίζ και εκτείνεται μέχρι πίσω προσφέροντας κυρίως στους επιβάτες των πίσω καθισμάτων ένα φωτεινό, ευχάριστο, άνετο περιβάλλον.

Το πανοραμικό παρμπρίζ, που εκτείνεται χωρίς αρμούς από το πίσω τμήμα του καπό μέχρι πάνω από το κεφάλι των εμπρός επιβατών, κατασκευάζεται από ειδικό κρύσταλλο και προσφέρει μία νέα αίσθηση χώρου, ορατότητας και οδηγικής εμπειρίας τόσο στις ηλιόλουστες όσο και τις συννεφιασμένες ημέρες. Συγκριτικά με τα συμβατικά παρμπρίζ/ηλιοροφές, δεν υπάρχει εγκάρσιο στοιχείο που να εμποδίζει την ορατότητα, επομένως όλοι μπορούν να απολαμβάνουν τη θέα χωρίς εμπόδια όπως από το cockpit ενός αεροπλάνου. Ένα πρακτικό σύστημα σκίασης μεταμορφώνει το φυσικό μεγάλο παρμπρίζ σε… συμβατικό, επιτρέποντας ευέλικτες αλλαγές ορατότητας ανάλογα με τα γούστα των επιβατών.

Το πανοραμικό παρμπρίζ και η πανοραμική ηλιοροφή εφοδιάζονται με μία ειδική θερμοαπορροφητική μεμβράνη. Ένα ηλεκτρικό σύστημα σκιαδίων κάτω από την ηλιοροφή προστατεύει από την ισχυρή ηλιακή ακτινοβολία και διατηρεί το περιβάλλον της καμπίνας ευχάριστο και άνετο. Τα σκούρα, θερμοαπορροφητικά κρύσταλλα Solar Protect στα πίσω πλαϊνά παράθυρα εμποδίζουν την ανάπτυξη υψηλών θερμοκρασιών στο εσωτερικό.