Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Πολύχρωμα ελαστικά

Οι Κινέζοι κατασκευαστές ελαστικών προσπάθησαν να δώσουν μία καλλιτεχνική πινελιά στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων, καθώς, πλέον, ο αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το χρώμα των ελαστικών του... Όπως χαρακτηριστικά δηλώνουν οι σχεδιαστές ελαστικών της Double Star Tires, με έδρα την Κίνα, “οι ημέρες των παραδοσιακών μαύρων ελαστικών στα αυτοκίνητα αποτελούν παρελθόν”. Σύμφωνα με την Double Star Tires, η εταιρεία έχει αναπτύξει μία νέα μέθοδο, όπου θα μπορεί να φτιάχνει λάστιχα σε οποιοδήποτε χρώμα της ζητηθεί. Σημειώνεται πως και στο παρελθόν είχαν κυκλοφορήσει πολύχρωμα λάστιχα, αλλά μόνο για ποδήλατα. Ωστόσο, δεν κατάφεραν να κυκλοφορήσουν στην αγορά, καθώς οι δοκιμές έδειξαν πως είχαν μειωμένη πρόσφυση λόγω της χαμηλότερης περιεκτικότητας σε άνθρακα. Πάντως, αυτή τη φορά, η Double Star διαβεβαιώνει πως έχει βελτιώσει την ποιότητα και πως μπορούν να κυκλοφορήσουν το επόμενο διάστημα.
Πηγή: tromaktiko

Η PSA Peugeot Citroën εγκαινιάζει τη γραμμή παραγωγής του νέου τρικύλινδρου κινητήρα στο εργοστάσιο του Trémery

Ο Philippe Varin, Πρόεδρος του 4ιοικητικού Συμβουλίου της PSA Peugeot Citroën, και ο Christian Galliard de Lavernée, Περιφερειάρχης της Λωραίνης (Γαλλία), εγκαινίασαν τη γραμμή παραγωγής για μία νέα οικογένεια τρικύλινδρων κινητήρων βενζίνης στο εργοστάσιο του Trémery στη Moselle, ανατολική Γαλλία.
Η PSA Peugeot Citroën αποφάσισε να διενεργήσει μία σε βάθος αναθεώρηση του συνόλου των
μικρών κινητήρων της, γεγονός που είναι εξίσου σημαντικό με την ανάπτυξη των κινητήρων HDi diesel. Αυτή η νέα οικογένεια τρικύλινδρων κινητήρων θα είναι πιο αποτελεσματική και πιο καθαρή (χάρη στο μικρότερο μέγεθός τους), ενώ θα διατηρεί τις επιδόσεις αναφορικά με την ισχύ και τη ροπή. Με μικρότερο μέγεθος και με απόδοση από 68 έως 82 ίππους, οι νέοι τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες θα μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων κατά 25% σε σύγκριση με τους σημερινούς τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης. Οι οδηγοί θα δουν την κατανάλωση καυσίμου να μειώνεται κατά 1.5 lt ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ θα παραμένει ακέραιη η οδηγική απόλαυση. Οι νέοι κινητήρες θα τοποθετηθούν στο νέο Peugeot 208, που θα κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2012, με εκπομπές CO2 μόλις 104 g/km για την έκδοση 1.2lt VTI 82hp, και 99 g/km για την έκδοση 1.0lt VTi 68hp.
Ο Όμιλος έχει επενδύσει 717 εκατομμύρια ευρώ σε αυτό το έργο, που ξεκίνησε στις αρχές του 2008, από τα οποία 460 εκατομμύρια ευρώ αφορούν στην έρευνα και ανάπτυξη. Συνολικά 52 πατέντες έχουν κατατεθεί και έχουν εμπλακεί 1.200 μηχανικοί και τεχνικοί, ενώ 257 εκατομμύρια ευρώ έχουν επενδυθεί στο εργοστάσιο του Trémery στην ανατολική Γαλλία.
Στην αρχική φάση που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2011, ο νέος κινητήρας EB θα παράγεται στο Trémery. Η συνολική δυνατότητα ετήσιας παραγωγής είναι 640.000 κινητήρες και θα δημιουργήσει 500 θέσεις εργασίας. Έχοντας ξεκινήσει τη λειτουργία του το 1979, το Trémery είναι το πρώτο παγκοσμίως εργοστάσιο παραγωγής κινητήρων diesel με συνολική παραγωγή 35 εκατομμυρίων κινητήρων. Το εργοστάσιο έχει 3.720 εργαζόμενους. Σε δεύτερη φάση, οι νέοι κινητήρες που σχεδιάστηκαν στη Γαλλία θα κατασκευάζονται στη Λατινική Αμερική και στην Κίνα για να καλύψουν τις τοπικές ανάγκες και θα αποτελούν ένα βασικό πλεονέκτημα για τη διεθνή επεκτατική στρατηγική του Ομίλου. Ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης, που διαθέτει τις πλέον καινοτομικές περιβαλλοντικές τεχνολογίες, θα βοηθήσει την PSA Peugeot Citroën να ενισχύσει την ηγετικής της θέση στα οχήματα
χαμηλών εκπομπών ρύπων.