Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

H SEAT στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

Οι δύο καινοτομίες που με περηφάνια παρουσίασε σήμερα η SEAT στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης είναι το δυναμικό, πρωτότυπο Sports Saloon IBL, μια σαφής ένδειξη του σχεδιαστικού στυλ που θα αντιπροσωπεύει μελλοντικά την ταυτότητα της SEAT καθώς και το ανανεωμένο Exeo.

Το πρωτότυπο SEAT IBL

Το IBL αποκαλύπτει την κατεύθυνση της μελλοντικής σχεδιαστικής γραμμής της ισπανικής μάρκας προς ένα Sports Saloon μοντέλο με μια εξαιρετικά δυναμική και γεμάτη αυτοπεποίθηση εμφάνιση. Το πρωτότυπο IBL συνδυάζει ένα καθαρό, μινιμαλιστικό εξωτερικό σχεδιασμό με ένα καινοτόμο, premium εσωτερικό, συνδέοντας άμεσα την ποιότητα και την ακρίβεια.

Μετά την αποκάλυψη του νέου πρωτότυπου μοντέλου, ο πρόεδρος της SEAT James Muir τόνισε πως το IBL“αποτελεί πρακτική άσκηση για την περαιτέρω ενίσχυση της δυναμικής του μελλοντικού σχεδιασμού των προϊόντων και της φιλοσοφίας της μάρκας”. Πρόσθεσε ότι “το IBL αντιπροσωπεύει επίσης τη δέσμευση και την θέλησή μας να γίνουμε ένας βασικός και μοντέρνος ανταγωνιστής στην κατηγορία των μεσαίων sedan αυτοκινήτων”.

To IBL ολοκληρώνει την σειρά των πρωτότυπων μοντέλων της SEAT τα οποία καθορίζουν τα γονίδια για την συνεχή εξέλιξη της σχεδιαστικής γραμμής της μάρκας. Το ηλεκτρικό Sports Coupe ΙΒΕ έβαλε τις βάσεις και ακολούθησε το ΙΒΧ που παρουσίασε το νέο κώδικα DNΑ του σχεδιασμού της SEAT, συνδυάζοντας τις δυνατότητες ενός SUV και ενός Sports Coupe αυτοκινήτου.

Ο Muir συνέχισε λέγοντας πως “αυτή η νέα σχεδιαστική γραμμή θα αντικατοπτρίζεται στα μοντέλα παραγωγής αρχής γενομένης από το επόμενο έτος και θα συμβάλει σημαντικά στην αύξηση της γκάμας των προϊόντων μας”.

Ο Αντιπρόεδρος Research & Development της SEAT Dr. M. Rabe δήλωσε: “Στο Τεχνικό Κέντρο της SEAT (CTS) έχουμε συνδυάσει την τελευταία τεχνολογία του Volkswagen Group με την δική μας σχεδιαστική ταυτότητα ώστε να πετύχουμε την παραγωγή προϊόντων τόσο συναρπαστικά όσο το IBL”.

Το IBL έρχεται να ορίσει εκ νέου το αυτοκίνητο sports saloon για την SEAT. Με τις δυναμικές αναλογίες του που προκύπτουν από το γενναιόδωρο μεταξόνιο των 2,71 μ. και το συνολικό μήκος των 4,67 μ. και την δυναμική γραμμή οροφής, τοποθετείται σχεδόν στην κατηγορία των τετράθυρων coupe αυτοκινήτων. Σε κάθε περίπτωση το SEAT IBL δίνει μεγάλη σημασία στην σαφήνεια, την ποιότητα, την τεχνολογική υπεροχή και την κατασκευαστική ακρίβεια.

O Alejandro Mesonero-Romanos, ο νέος επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της SEAT εξήγησε πως: “To IBL έχει να κάνει με το συναίσθημα. Έρωτας με την πρώτη ματιά. Αλλά αυτή η πρώτη εντύπωση είναι κάτι που έχει ως στόχο να διαρκέσει χάρη στον διαχρονικό, κομψό, σχεδιασμό του”

Ο Mesonero-Romanos συνέχισε λέγοντας: “Το IBL δημιουργήθηκε από ένα μοναδικό σχεδιαστικό DNA που θα κυριαρχήσει στα οχήματα της επόμενης γενιάς. Το IBL είναι σίγουρα περισσότερο από ένα saloon αυτοκίνητο. Είναι η ερμηνεία του σπορ τετράθυρου sedan. Με αυτό το μοντέλο αποδεικνύεται ότι μπορούμε να εφαρμόσουμε την κομψή δυναμική μας γραμμή και τον νεανικό χαρακτήρα μας σε ένα full-size συμπαγές όχημα ”.

Το νέο SEAT Exeo

Σύντομα και πιο συγκεκριμένα μετά το φθινόπωρο, το SEAT Exeo θα διαθέτει ανανεωμένα χαρακτηριστικά: πιο ελκυστική μπροστινή όψη, νέο εσωτερικό εξοπλισμό και μια νέα ολόκληρη γενιά πιο αποδοτικών diesel κινητήρων.

Ο διαφοροποιημένος σχεδιασμός του Exeo είναι εμφανής στην εμπρός μάσκα και την νέα διαμόρφωση των φωτιστικών σωμάτων, ενώ οι εκδόσεις με προβολείς bi-xenon θα διαθέτουν πλέον φώτα ημέρας που χρησιμοποιούν τεχνολογία LED εξοικονόμησης ενέργειας.

Ο αναβαθμισμένος κινητήρας TDI μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 7 g/km χωρίς να θέτει σε κίνδυνο κανένα από τα δυναμικά χαρακτηριστικά απόδοσής του. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμων και εκπομπών του Exeo θα βελτιωθούν ακόμα περισσότερο τον επόμενο χρόνο με την εισαγωγή της έκδοσης Ecomotive, με τεχνολογία Start/Stop, φέρνοντας τα επίπεδα CO2 κάτω από 120 g/km.

Παγκόσμιες Πρεμιέρες Opel: Τετραπλή Επέλαση

Με τέσσερις παγκόσμιες πρεμιέρες η Opel βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής, στο 64ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (15 – 25 Σεπτεμβρίου). Για πρώτη φορά, η Opel παρουσιάζει το μικρομεσαίο coupé Astra GTC, τον μετρ της ευελιξίας Zafira Tourer και τη νέα γενιά του μικρομεσαίου Combo van στο ανανεωμένο της περίπτερο D 09 στο Hall 8 εμβαδού 3.200 τετραγωνικών μέτρων. Με την αποκάλυψη του πειραματικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου RAK e, η Opel ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην αστική μετακίνηση. Το Ampera, το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Ευρώπης για καθημερινή χρήση, κάνει ντεμπούτο στη Γερμανία λίγο πριν κυκλοφορήσει στην αγορά. Η Opel αποδεικνύει επίσης ότι οι συμβατικοί κινητήρες εξακολουθούν να έχουν δυνατότητες μείωσης κατανάλωσης με επτά νέα μοντέλα ecoFLEX που είναι κορυφαία στις κατηγορίες τους στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2.

Παγκόσμια πρεμιέρα Astra GTC: Φουτουριστική σχεδίαση, οδηγική ακρίβεια

Η εντυπωσιακή σχεδίαση του νέου Opel Astra GTC προαναγγέλλει μία συναρπαστική οδική συμπεριφορά. Με προηγμένη εμπρός ανάρτηση HiPerStrut και πίσω άξονα με σύνδεσμο Watt, το σπορ, μικρομεσαίο coupé της Opel προσφέρει απόλυτη οδηγική ακρίβεια. Αρχικά, θα προσφέρεται με πέντε κινητήρες ισχύος από 74 kW/100 hp - 132 kW/180 hp. Στο IAA, η Opel θα παρουσιάσει για πρώτη φορά την έκδοση 1.7 CDTI ecoFLEX του νέου Astra GTC με 81 kW/110 hp και 96 kW/130 hp, και στις δύο περιπτώσεις με Start/Stop. Το Astra GTC θα κυκλοφορήσει φέτος.


Παγκόσμια πρεμιέρα Zafira Tourer: Μετρ της ευελιξίας με προηγμένα χαρακτηριστικά

Το νέο Zafira Tourer εγκαινιάζει νέα πρότυπα ευελιξίας και αίσθησης στο εσωτερικό με την πλήρως ανασχεδιασμένη φιλοσοφία καθισμάτων Flex7. Το ‘Lounge on wheels’ (Σαλόνι σε τροχούς) μεταφέρει τις αξίες και τα προηγμένα χαρακτηριστικά του Insignia, τις καινοτόμες τεχνολογίες και την ανάγλυφη, δυναμική του σχεδίαση στην κατηγορία οχημάτων ενός όγκου. Το βελτιωμένο πλαίσιο υπόσχεται ξεκούραστη οδήγηση με μέγιστη άνεση και ασφάλεια. Η δεύτερη γενιά της εμπρός κάμερας Opel Eye αποτελεί τη βάση για μία σειρά καινοτόμων συστημάτων υποστήριξης στο Zafira Tourer, όπως το προσαρμοζόμενο cruise control που βασίζεται σε ραντάρ.

Παγκόσμια πρεμιέρα Combo: Έξυπνη λύση μεταφοράς

Το νέο Combo είναι ένα ευέλικτο επιβατικό-van για τη δουλειά, την οικογένεια και τις δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου. Διατίθεται με πέντε ή επτά καθίσματα, δύο μεταξόνια και σε εκδόσεις με παράθυρα ή κλειστού τύπου. Με χώρο φόρτωσης μέχρι 3.800 L στην έκδοση με κοντό μεταξόνιο (με το κάθισμα του συνοδηγού αναδιπλωμένο) και 4.600 L με το μακρύτερο μεταξόνιο, το Combo προσφέρει το μεγαλύτερο όγκο φόρτωσης και στις δύο κατηγορίες. Το χαμηλό ύψος φόρτωσης (54.5 cm) και η ποικιλία ωφέλιμων φορτίων μέχρι 1T είναι οι καλύτερες τιμές στην κατηγορία.

Παγκόσμια πρεμιέρα RAK e: Cool πειραματικό αυτοκίνητο για το μέλλον

Το 2θέσιο RAK με μπαταρία είναι το δυναμικό, ελαφρύ πρωτότυπο μηδενικών ρύπων που ενσαρκώνει το πρωτοποριακό πνεύμα της Opel στις εναλλακτικές φιλοσοφίες. Με μία υπερσύγχρονη, καινοτόμο σχεδίαση, αυτονομία 100 km και τελική ταχύτητα 120 km/h, το μηδενικών ρύπων ηλεκτρικό αυτοκίνητο εντυπωσιάζει ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο. Το επαναστατικό πρωτότυπο υπερέχει από οποιοδήποτε συμβατικό όχημα. Η οδήγηση των 100 km κοστίζει μόνο 1 ευρώ. Το RAK e στοχεύει επίσης να κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή σε νεαρότερους πελάτες, οδηγούς ηλικίας ακόμα και 16 ετών.

Πρεμιέρα Ampera στη Γερμανία: Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο λίγο πριν το λανσάρισμα στην αγορά

Το Ampera είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Ευρωπαίου κατασκευαστή που πηγαίνει ‘οπουδήποτε, οποτεδήποτε’ και αναμένεται στα καταστήματα Διανομέων στο τέλος της χρονιάς. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh παρέχει ενέργεια στην ηλεκτρική μονάδα κίνησης 111 kW/150 hp. Ανάλογα με το οδηγικό στυλ, το είδος του οδοστρώματος και τη θερμοκρασία, η αυτονομία του κυμαίνεται από 40 – 80 χλμ. με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και μηδενικούς ρύπους – καλύπτοντας τις καθημερινές απαιτήσεις της πλειοψηφίας των Ευρωπαίων οδηγών. Για μεγαλύτερα ταξίδια, ένας βενζινοκινητήρας εκτελεί χρέη γεννήτριας που συνεχίζει να τροφοδοτεί το αυτοκίνητο με ηλεκτρισμό. Έτσι το όχημα μπορεί να διανύσει πάνω από 500 km χωρίς στάση για ανεφοδιασμό.

Τα διαμάντια της απόδοσης: Επτά νέα μοντέλα ecoFLEX στο IAA

Η Opel παρουσιάζει για πρώτη φορά στο κοινό επτά νέα μοντέλα ecoFLEX στη Φρανκφούρτη που συγκαταλέγονται ανάμεσα στα καλύτερα των αντίστοιχων κατηγοριών τους σε ό,τι αφορά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2: Agila 1.0 (βενζινοκίνητο, 109 g/km CO2), Meriva 1.3 CDTI (109 g/km CO2), Astra 1.7 CDTI (99 g/km CO2), Insignia 1.4 Turbo (βενζινοκίνητο, 134 g/km CO2) και Insignia 2.0 CDTI (115 g/km CO2) – καθώς και τις ecoFLEX εκδόσεις των Astra GTC και Zafira Tourer σε παγκόσμια πρεμιέρα. Το κορυφαίο Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX με 94 g/km CO2 που διατίθεται από την άνοιξη εκτίθεται επίσης στο περίπτερο της Opel στο IAA.

Πολλές από τις 60 και πλέον εκδόσεις ecoFLEX διατίθενται με την τεχνολογία Start/Stop που συμβάλει στην περαιτέρω βελτίωση της περιβαλλοντικής συμβατότητας. Το σύστημα Start/Stop της Opel, θα διατίθεται σε 34 συνδυασμούς οχημάτων-κινητήρων μέχρι την άνοιξη του 2012.

Τα Opel του ΜΥ 2012 στο IAA: Αυξημένη απόδοση και άνεση

Οι αλλαγές του model year στην Opel φαίνονται στη μικρότερη κατανάλωση και στις νέες εκδόσεις μοντέλων και εξοπλισμού.

Το Opel Agila 1.0 ecoFLEX είναι ισχυρότερο κατά 3 hp (50 kW/68 hp) και προσφέροντας ταυτόχρονα μικρότερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2. Στο μικτό κύκλο, το Agila 1.0 ecoFLEX χρειάζεται μόλις 4,8 λίτρα βενζίνης στα 100 χιλιόμετρα, κατά μέσο όρο 0.3 λίτρα λιγότερο. Αυτό μειώνει τις εκπομπές CO2στα 109 g/km.

Το Start/Stop διατίθεται τώρα για το Opel Corsa με βενζινοκινητήρες. Στα μοντέλα 1.2 και 1.4 μειώνει την κατανάλωση κατά μέσο όρο 0,4 lit. / 100 km, ενώ μπορεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 στα 119 g/km. Η έκδοση 1.2 LPG ecoFLEX (Liquefied Petroleum Gas) είναι νέα στη σειρά Corsa. Ο κινητήρας προδιαγραφών Euro 5 είναι bi-fuel και λειτουργεί με βενζίνη (63 kW/85 hp) ή φθηνό LPG (61 kW/83 hp). Οι εκπομπές CO2για το τρίθυρο μοντέλο είναι 110 g/km όταν λειτουργεί με LPG.

Το νέο top model της οικογένειας Corsa, το Corsa OPC Nürburgring Edition με κινητήρα 1.6 turbo προσφέρει υψηλότερη ισχύ (155 kW/210 hp αντί 141 kW/192 hp) και υψηλότερη ροπή (με λειτουργία overboost μέχρι 280 Nm αντί 266 Nm) σε σχέση με το απλό Corsa OPC.

Το Opel Meriva 1.3 CDTI ecoFLEX με Start/Stop έχει μέση μείωση κατανάλωσης στο μικτό κύκλο 0,4 lit. στα 4,1 lit. / 100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 μειώνονται στα 109 g/km – από τις καλύτερες τιμές στην κατηγορία.

Το Opel Astra ecoFLEX δείχνει τις δυνατότητες της τεχνολογίας ecoFLEX σε συνδυασμό με Start/Stop. Με 99 g/km CO2 (3.7 lit. diesel / 100 km) είναι το καθαρότερο, οικονομικότερο Astra όλων των εποχών – ακόμα και με την εντυπωσιακή ισχύ των 96 kW/130 hp.

Το Opel Insignia κάνει την είσοδό του στο model year 2012 με μία διευρυμένη και βελτιστοποιημένη γκάμα κινητήρων που αποτελείται από οκτώ μονάδες βενζίνης και τρεις diesel. Τα επίπεδα ισχύος των βενζινοκινητήρων κυμαίνονται από 85 kW/115 hp μέχρι 239 kW/325 hp, και των τριών CDTI turbo diesel από 81 kW/110 hp - 118 kW/160 hp. Νέος στη γκάμα είναι ο 1.4 turbo ecoFLEX που κάνει το Insignia το πιο οικονομικό βενζινοκίνητο μοντέλο ολόκληρης της μεσαία κατηγορίας με κατανάλωση 5,7 lit. / 100 km. Το Insignia 2.0 CDTI ecoFLEX με 118 kW/160 hp και Start/Stop καταναλώνει μόλις 4.3 lit. diesel / 100 km και εκπέμπει 115 g/km CO2. Το δίλιτρο turbo μοντέλο της ναυαρχίδας της Opel με άμεσο ψεκασμό σε συνδυασμό με adaptive 4x4 AWD παράγει 184 kW/250 hp. Ο αναβαθμισμένος εξοπλισμός περιλαμβάνει νέα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και πολυτελές δερμάτινο σαλόνι Nappa σε ‘Indian Night’.