Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Σταθερά Ανοδική Τάση για την Opel

Η Opel συνεχίζει την ανοδική πορεία της στην αγορά του αυτοκινήτου. Το μερίδιό της στην Ευρωπαϊκή αγορά αυξήθηκε και πάλι το Μάρτιο φτάνοντας το 6,9% συγκριτικά με το 6,7% τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρία προοδεύει συνεχώς επί πέντε μήνες. Οι πωλήσεις της Opel το Μάρτιο αυξήθηκαν σε 22 από τις 27 Ευρωπαϊκές χώρες συγκριτικά με πέρσι, ανάμεσά τους και μεγάλες αγορές όπως Γερμανία, Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ρωσία και Τουρκία.

Στην Ελλάδα η Opel το 1ο τρίμηνο, βρίσκεται στην 1η θέση των πωλήσεων λιανικής, και το Οpel Corsa 1ο μοντέλο σε πωλήσεις λιανικής στην αγορά, με μερίδια 11,1% και 15,7% αντίστοιχα. Επίσης, τα Opel Astra, Insignia και Μeriva βρίσκονται στην κορυφή των πωλήσεων λιανικής της κατηγορίας τους.

«Η τάση πωλήσεων άλλαξε προς το τέλος της περσινής χρονιάς και τώρα διαβλέπουμε την αρχή μιας μακροπρόθεσμης ανάπτυξης, κρίνοντας από τα αποτελέσματά μας το 1ο τρίμηνο του 2011» δήλωσε ο Alain Visser, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της Adam Opel AG. «Τα νέα μοντέλα μας όπως το Meriva και το Astra Sports Tourer, ικανοποιούν άριστα τις προσδοκίες και ανάγκες των πελατών σε όλη την Ευρώπη. Επιπλέον, η ανανέωση του Corsa έχει αποδώσει οφέλη». Καθώς ο όγκος νέων παραγγελιών αυξάνεται, ο Visser εκτιμά ότι η θετική τάση στις πωλήσεις θα διατηρηθεί.

Ο Visser θεωρεί ότι ο τρέχων δημόσιος διάλογος για περιβαλλοντικά θέματα είναι σημαντικός για την επιτυχία της Opel στην αγορά. «Η εταιρία μας έχει μακρά παράδοση στη δημιουργία αποδοτικών αυτοκινήτων με ελκυστική εμφάνιση και ευελιξία χρήσης» σχολιάζει. «Το ηλεκτρικό Ampera που θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά θα ενισχύσει τη θέση μας».

Η αύξηση μεριδίου αγοράς της Opel το Μάρτιο του 2011 ήταν 0,2 ποσοστιαίες μονάδες παραπάνω συγκριτικά με το Μάρτιο του 2010, δηλαδή μία αύξηση όγκου πωλήσεων της τάξεως του 4,3% ή 6.145 μονάδες. Το αποτέλεσμα του πρώτου τριμήνου δείχνει μία άνοδο 8,4% σε σχέση με πέρσι, που μεταφράζεται σε αυξημένο όγκο πωλήσεων 24.712 οχημάτων. Το Ευρωπαϊκό μερίδιο αγοράς της Opel το πρώτο τρίμηνο ήταν 6,4%.

Opel Astra 2.0 CDTI με Start/Stop: αποδοτικότερο από ποτέ

Η Opel προσφέρει τώρα το Astra 2.0 CDTI (118 kW/160 hp) με το Τεχνολογικό Πακέτο ecoFLEX και την προηγμένη λειτουργία Start/Stop, που μεταφράζεται σε πλεονεκτήματα για το περιβάλλον και την τσέπη του καταναλωτή. Το πακέτο διατίθεται προαιρετικά με κινητήρα 2.0 CDTI και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και μειώνει σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2, κυρίως σε συνθήκες πόλης: Η οικονομία μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 0,8 λίτρα ανά 100 χλμ. – μείωση 13%.

Στο μικτό κύκλο, το Start/Stop μειώνει τις μέσες εκπομπές CO2 του πεντάθυρου Astra από 129 σε 119 γραμμάρια το χιλιόμετρο, και την κατανάλωση από 4,9 σε 4,5 λίτρα / 100 χλμ. Συνοψίζοντας, το Astra συνδυάζει εξαιρετική απόδοση με υψηλές επιδόσεις (118 kW/160 hp) και ισχυρή ροπή (350 Nm). Το Astra Sports Tourer με το Τεχνολογικό Πακέτο ecoFLEX είναι εξίσου εντυπωσιακό: Καταναλώνει τώρα 4,7 λίτρα diesel ανά 100 χλμ. αντί 5,1 λίτρα και παράγει 124 γραμμ. CO2 / χλμ., αντί 134 γραμμάρια.

Εισάγοντας τη λειτουργία Start/Stop στο Τεχνολογικό Πακέτο ecoFLEX η Opel κάνει ένα ακόμα βήμα προόδου στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Το σύστημα έχει εξελιχθεί στους κόλπους της εταιρίας και πρόσφατα υιοθετήθηκε στο νέο Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX, που συνδυάζει επιδόσεις 70 kW/95 hp με κατανάλωση 3,5 λίτρ. diesel / 100 χλμ., και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 94 γραμμ. / χλμ.

Το Start/Stop διατίθεται αυτή τη στιγμή με τα Opel Agila, Corsa και Astra. Μέχρι την άνοιξη του 2012, η εταιρία θα προσφέρει 34 συνδυασμούς αυτοκινήτων/κινητήρων με τέτοια τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένων όλων των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων Astra με μηχανικό κιβώτιο.

Τεχνολογία Καύσης CleanTech για αυξημένη απόδοση

Η καινοτόμος Τεχνολογία Καύσης CleanTech που λανσαρίστηκε και στον κινητήρα 2.0 CDTI στο πλαίσιο του Τεχνολογικού Πακέτου ecoFLEX για μείωση της κατανάλωσης, εγγυάται εξαιρετικά καθαρή καύση και μείωση του θορύβου του κινητήρα. Πρόκειται για ένα σύστημα κλειστού βρόγχου που προσαρμόζει τον ψεκασμό καυσίμου στη διαδικασία καύσης σε πραγματικό χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας λειτουργεί πιο αθόρυβα και αποδοτικά. Επιπλέον, ένα ρουλεμάν εκκεντροφόρου μειωμένης τριβής αυξάνει τις δυνατότητες απόδοσης καυσίμου.

Όλα τα Astra με μηχανικό κιβώτιο διαθέτουν δείκτη ανεβάσματος ταχύτητας. Ο οδηγός μπορεί να μειώσει ενεργά την κατανάλωση επιλέγοντας την ιδανική στιγμή για να ανεβάσει ταχύτητα σύμφωνα με τις υποδείξεις της ένδειξης.

Πλεονεκτήματα και λειτουργία του Συστήματος Start/Stop

Το αυτόματο σύστημα Start/Stop της Opel μειώνει το χρόνο λειτουργίας του κινητήρα στο ρελαντί και κατ’ επέκταση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και το θόρυβο – πλεονέκτημα όχι μόνο για τους επιβάτες του οχήματος, αλλά τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων, κυρίως σε αστικές περιοχές. Η φιλοσοφία του συστήματος είναι σαφής: Ένας κινητήρας που δεν λειτουργεί, δεν καταναλώνει καύσιμο. Αντί λοιπόν να λειτουργεί στο ρελαντί σε ένα κόκκινο φανάρι ή στη σιδηροδρομική διάβαση, ο κινητήρας σβήνει αυτόματα όταν ο οδηγός επιλέξει νεκρά και αφήσει το συμπλέκτη (Autostop’ mode). Όταν ανάψει πράσινο, ο οδηγός απλά πατά το συμπλέκτη για να θέσει πάλι σε λειτουργία τον κινητήρα, επιλέγει 1η και ξεκινά.

Για λόγους ασφαλείας και τη άνεση των επιβατών, ο ρυθμιστής θερμοκρασίας και ο έλεγχος υποβοήθησης σέρβο παραμένουν ενεργά στο ‘Autostop’ mode. Όταν χρειάζεται – π.χ. σε πυκνή κυκλοφορία και συχνές στάσεις– ο οδηγός μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα μέσω του διακόπτη του Start/Stop που φέρει την ένδειξη ‘eco’.

Για να μπορεί να λειτουργήσει το σύστημα Start/Stop, πρέπει να πληρούνται οι εξής προϋποθέσεις:

  • Καπό κλειστό
  • Πόρτα οδηγού κλειστή
  • Ζώνη ασφαλείας οδηγού δεμένη
  • Κινητήρας σε θερμοκρασία λειτουργίας
  • Μπαταρία επαρκώς φορτισμένη
  • Εξωτερική θερμοκρασία πάνω από 0°C (σε συνθήκες παγετού, το ‘Autostop’ mode περιορίζεται όλο και περισσότερο)
  • Λειτουργία ξεπαγώματος ανενεργή
  • Αν το σύστημα κλιματισμού είναι ενεργό και η θερμοκρασία της καμπίνας δεν απέχει πολύ από την τιμή που έχει οριστεί
  • Επαρκής υποπίεση σέρβο
  • Κύκλος αναγέννησης του φίλτρου σωματιδίου diesel (DPF) ανενεργός

Εάν μία από τις παραπάνω παραμέτρους αλλάξει ενώ ο κινητήρας είναι απενεργοποιημένος (‘Autostop’mode) μπορεί να γίνει αυτόματη επανεκκίνηση. Στη φάση του ‘Autostop’, που έχει μέγιστη διάρκεια πέντε λεπτών, καταναλωτές ενέργειας όπως το σύστημα ξεθαμπώματος πίσω παρμπρίζ και εξωτερικών καθρεπτών απενεργοποιούνται, ενώ άλλοι λειτουργούν στο οικονομικό πρόγραμμα. Παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στο σύστημα πλοήγησης είναι πάντα διασφαλισμένη, έτσι ώστε το σύστημα πλοήγησης, πχ. να μην χρειάζεται επαναπρογραμματισμό όταν ο κινητήρας πάρει εμπρός.

Το σύστημα Start/Stop του Opel Astra 2.0 CDTI περιλαμβάνει πάνω από 20 επιμέρους συστήματα και νέα εξαρτήματα, όπως:

  • Πιο ανθεκτικό μοτέρ μίζας για αξιόπιστη λειτουργία σε όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου.
  • Υψηλής απόδοσης μπαταρία AGM (Absorbent Glass Mat), που διασφαλίζει μέγιστη αξιοπιστία του ηλεκτρικού συστήματος και δυνατότητα επανεκκίνησης του κινητήρα χωρίς καθυστέρηση ανά πάσα στιγμή.
  • Ευφυές σύστημα ελέγχου μπαταρίας με αισθητήρα που υπόσχεται αξιοπιστία και σταθερή λειτουργία.
  • Ειδικό σύστημα διαχείρισης ενέργειας που είναι υπεύθυνο για την χωρίς προβλήματα επανεκκίνηση του κινητήρα.
  • Διακόπτη Start/Stop με ένδειξη ‘eco’ για μηχανική απενεργοποίηση του συστήματος.

Το Τεχνολογικό Πακέτο ecoFLEX του Astra 2.0 CDTI διατίθεται αντί 300 ευρώ (προτεινόμενη λιανική τιμή με ΦΠΑ) και στην Ελλάδα θα προσφέρεται από το model year 2012.