Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2010

Happy Birthday Audi Fans!

Από το δελτίο τύπου που λάβαμε από το Audi Sport Club:
Αρπάζοντας την ευκαιρία των γενεθλίων της λέσχης μας και επειδή εμείς εδώ στην Πελοπόννησο ξέρουμε να περνάμε καλά...

Τι θα λέγατε να γιορτάσουμε μαζί τα γενέθλια της αγαπημένης μας λέσχης το προσεχες Σαββατο 20/11 στην Πατρα,
γιατί και στην Πελλοπόνησο χτυπάει η καρδιά του AUDI SPORT CLUB.
Eλάτε λοιπόν να μαζευτούμε το Σαββατο 20/11 στην Πατρα να γιορτασουμε οπως εμεις ξερουμε και παντα να κανουμε..

Περιμενουμε συμμετοχες απο Πελλοπονησο,Ναυπακτο και οχι μονο....
Το μαγαζι θα ανακοινωθει συντομα,παντως θα ειναι στην Πατρα ή στην ευρυτερη περιοχη.
Μεινετε συντονισμενοι.

Υ.Γ. Οσοι αποφασίσετε να γιορτάσουμε μαζί (ελπίζω να είστε πολλοί) παρακαλείσθε, όσοι έχετε, να φορέσετε ρούχα του CLUB!!!
Δηλώστε συμμετοχή ακολουθώντας το σύνδεσμο : Κλίκ !

Aung San Suu Kyi

Η Lancia κύριος χορηγός της «Παγκόσμιας Διάσκεψης Κορυφής των βραβευθέντων με Νόμπελ Ειρήνης» στη Χιροσίμα - H απελευθέρωση της Aung San Suu Kyi
Τα τελευταία χρόνια, η Lancia έχει ακολουθήσει μια συγκεκριμένη στρατηγική
προώθησης των αυτοκινήτων της που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων σημείων,
την έμπρακτη στήριξη σημαντικών κοινωνικών ζητημάτων και κατ' επέκταση τη
χορήγηση συναφών γεγονότων. Αυτό αποδεικνύεται από διάφορες πρωτοβουλίες
όπως η στήριξη της Lancia στο "Mandela Day", για τον ομώνυμο Νοτιοαφρικανό
ηγέτη, η δημιουργία διαφημιστικού σποτ για τη Lancia Delta με πρωταγωνιστή τον
ηθοποιό Richard Gere και σενάριο εμπνευσμένο από τη στήριξη του ηθοποιού στην
ανεξαρτησία του Θιβέτ, καθώς και η ιστοσελίδα "YourFaceForFreedom", με αφορμή
την απελευθέρωση της νομπελίστριας ειρήνης Aung San Suu Kyi.

Η Lancia δεν σταματά εκεί, αφού για τρίτη συνεχή χρονιά, η ιταλική φίρμα
αποτέλεσε τον κύριο χορηγό της Παγκόσμιας Διάσκεψης Κορυφής των
βραβευθέντων με Νόμπελ Ειρήνης. Μετά το Παρίσι (2008) και το Βερολίνο (2009),
με την ευκαιρία του εορτασμού των είκοσι χρόνων από την πτώση του τείχους,
είχαμε την 11η Σύνοδο Κορυφής η οποία πραγματοποιήθηκε στο διάστημα 12-
14 Νοεμβρίου στη Χιροσίμα, ακριβώς στην 65η επέτειο από την ημέρα που οι δύο
ατομικές βόμβες βρήκαν το στόχο τους στην Ιαπωνία (Χιροσίμα και Ναγκασάκι). Με
αφορμή εκείνο το τραγικό για την ανθρωπότητα γεγονός, οι κάτοχοι του Νόμπελ
Ειρήνης εξέτασαν το ευαίσθητο θέμα των πυρηνικών όπλων και την πρόοδο στον
αφοπλισμό όλων των χωρών με πυρηνικό οπλοστάσιο.

Πολλές διεθνείς προσωπικότητες που ασχολούνται με τον αγώνα για την επίτευξη
του παραπάνω στόχου έδωσαν το «παρών» στην εκδήλωση στην Ιαπωνία.
Μεταξύ αυτών ήταν οι νομπελίστες Μιχαήλ Γκορμπατσόφ, ο Φρέντερικ Βίλλεμ
Ντε Κλερκ, ο Λεχ Βαλέσα και ο Δαλάι Λάμα. Επιπλέον, τιμώμενο πρόσωπο ήταν
και ο ποδοσφαιριστής Ρομπέρτο Μπάτζιο, ο οποίος χαρακτηρίστηκε επίσημα ως η
Προσωπικότητα της Ειρήνης για το 2010.

Όπως και πέρυσι, η Lancia δημιούργησε και προέβαλλε μια διαφημιστική ταινία
προκειμένου να δώσει φωνή στην υπόθεση της Aung San Suu Kyi, ηγέτιδα της
αντιπολίτευσης στη Βιρμανία και κάτοχο του Νόμπελ Ειρήνης το 1991. Η παγκόσμια
πρεμιέρα της ταινίας προβλήθηκε κατά τη διάρκεια της ολομέλειας που έκλεισε τη
Σύνοδο Κορυφής και μεταδόθηκε στη συνέχεια από διάφορα διεθνή τηλεοπτικά
δίκτυα, έχοντας ως πρωταγωνίστρια -όπως και τις προηγούμενες φορές- την
πανέμορφη Lancia Delta.

Τέλος, η Lancia παρουσίασε και επίσημα την "YourFaceForFreedom" πρωτοβουλία
η οποία υποστήριξε την εκστρατεία για την απελευθέρωση της Aung San Suu
Kyi μέσω του δημοφιλούς ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης Facebook. Έως τις 10 Δεκεμβρίου 2009 (ημερομηνία της επίσημης τελετής των Νόμπελ Ειρήνης)
οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να αντικαταστήσουν στο Facebook τις
φωτογραφίες του προφίλ τους με μια δωρεάν εικόνα με θέμα "Απελευθερώστε
τώρα την Aung San Suu Kyi!". Αυτή την εξαιρετική πρωτοβουλία της Lancia μπορεί
κανείς να βιώσει και σήμερα στην ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε πέρυσι ειδικά για
αυτόν το σκοπό, στη διεύθυνση www.YourFaceForFreedom.org.

Δικαιώνοντας τη στήριξη εκατομμυρίων συνανθρώπων μας σε όλον τον πλανήτη
αλλά και τις σχετικές πρωτοβουλίες της Lancia, η Aung San Suu Kyi αφέθηκε
ελεύθερη το Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2011, έπειτα από επτά συνεχή χρόνια σε
κατ' οίκον περιορισμό και έχοντας περάσει τα 15 από τα τελευταία 21 χρόνια της
ζωής της υπό κράτηση. O CEO της Lancia, κ. Olivier Francois, δήλωσε μεταξύ
άλλων: "Σήμερα κερδίθηκε μια μεγάλη ανθρωπιστική μάχη και μια Ιταλική εταιρεία
μπορεί να υπερηφανεύεται για την, έστω και μικρή, συνεισφορά της σε αυτό το
αποτέλεσμα". Όπως η Lancia τα τελευταία 104 χρόνια δημιουργεί και παράγει
αυτοκίνητα-όνειρα από λευκό χαρτί, καμιά φορά τα όνειρα παίρνουν σάρκα και
οστά και στους ευγενείς σκοπούς.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ για ενα Subwoofer της beyma


Γράψτε ένα σχόλιο στο δώρο Νοεμβρίου XMAX-12 στην σελίδα της KM monitor στο Facebook και θα έχετε την ευκαιρία να κεδρίσετε ένα διπλοπηνικό subwoofer της beyma αξίας 495€ με ισχύ 2 x 600 W RMS / 2 x 1800w, ευαισθησία 93 dB 1w και 1m, απόκριση συχνότητας 25-2000 Hz, διάμετρο 300mm. 12 in. και ωμική αντίσταση 2 x 2 ohms. Τώρα μπορείτε και εσείς να γίνετε μέλος της beyma dB Team!

Naoussa Racing Club

Η Λ.Α. Νάουσας προσκαλεί όλα τα μέλη και τους φίλους της την Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010 στο συνεδριακό κέντρο της Σχολής Αριστοτέλους στις 18.00 στην Τακτική Γενική Συνέλευση. Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι τα εξής

1.Απολογισμός Αγωνιστικής Χρονιάς 2009-2010
2.Οικονομικός Απολογισμός 2009-2010
3.Ενημέρωση περί της Ο.Μ.Α.Ε.
4.Αγωνιστικές Δραστηριότητες για το 2011
5.Παρουσίαση των αθλητών της Λέσχης

Στον ίδιο χώρο θα γίνονται έγγραφες νέων μελών αλλά και ανανεώσεις.
Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη.
Σας περιμένουμε όλους

Ανέκδοτο


Στρίβει κάπως άτσαλα ένας παπάς με το Υugo του, πέφτει πάνω σε μια Ferrari που ερχόνταν από την άλλη μεριά και γίνεται μια τρομακτική σύγκρουση από την οποία καταστρέφεται ολοσχερώς και τα δύο αυτοκίνητα. Οι οδηγοί τους όμως δεν έχουν ούτε μια γρατζουνιά. Βγαίνει από τις λαμαρίνες ο οδηγός της Ferrari και κατεβάζει καντήλια στον παπά:
- Μα καλά ρε #$# ποιός σου έδωσε το δίπλωμα %$^&* το #$%, θα σε σκίσω..
Ατάραχος ο παπάς απεγκλοβίζεται κι αυτός από το Yugo του και πράος του λέει:
- Τέκνον μου ηρέμησε.Είναι αμαρτία να βρίζεις αυτή την στιγμή που έχει επιτελεστεί ένα πραγματικό θαύμα. Τα αυτοκίνητα μας καταστράφηκαν τελείως όμως εμείς δεν πάθαμε απολύτως τίποτα! Αυτό δεν είναι θαύμα;
Ο τύπος συνηδητοποιεί πράγματι πως είναι σώος και αβλαβής και ότι επιπλέον μιλάει με έναν παπά και δαγκώνεται:
- Εεεεε... πάτερ... ναι... ίσως έχεις κάποιο δίκιο... συγγνώμη...
- Κι όχι μόνο αυτό τέκνον μου συνεχίζει ακάθεκτος ο παπάς αλλά μας δίνεται η ευκαιρία να δοξάσουμε τον Κύριο πίνωντας από αυτό το κρασί που προόριζα για την Θεία Κοινωνία και του δείχνει ένα μπουκάλι μαυροδάφνι που ήταν άθικτο από την σύγκρουση στην θέση του συνοδηγού. Το ανοίγει ο παπάς και του το προσφέρει. Ο τύπος με ύφος αποκάλυψης το πάιρνει και κατεβάζει δυο-τρεις γεμάτες γουλιές για να στανιάρει:
- Πατερ μου δεν ξέρω τι να πω..είναι πράγματι ένα θαύμα.Πιες κι εσύ για να δοξάσεις τον Κύριο..
- Α, όχι τέκνον μου, εγώ θα περιμένω την αστυνομία για το αλκοτέστ...

Εικοστό 3SS Rally Sprint

Η Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου με τη υποστήριξη της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ηλείας και υπό την αιγίδα του Δήμου Φολόης, διοργανώνει στις 20 – 21 Νοεμβρίου 2010 το 20ο 3SS Rally Sprint, που προσμετρά στο Κύπελλο Χωμάτινων Rally και στο Κύπελλο Χωμάτινων Sprint Ελλάδας. Για το Κύπελλο Χωμάτινων Ράλλυ θα μετρήσουν οι δυο καλύτεροι χρόνοι από τους τρεις και για το κύπελλο χωμάτινων Sprint οι χρόνοι των δυο πρώτων... προσπαθειών.
Ο αγώνας θα διεξαχθεί, στη Ειδική Διαδρομή του Λάλα, που ξεκινάει από το Λάλα και θα τερματίζει πριν το χωριό Μηλιές και έχει μήκος 11 χλμ. περίπου. Ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 10.00 πμ και ο χώρος service των αυτοκινήτων θα βρίσκεται πίσω από το δημαρχείο Φολόης στο Λάλα.
Ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος θα διεξαχθεί το Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010 από τις 15.30 έως τις 18.30 στο ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΤΕΟ ΙΟΝΙΚΗ ΑΕ στην Συντριάδα Πύργου, πλησίον Γενικού Νοσοκομείου της πόλης. Η απονομή των επάθλων θα γίνει στο δημαρχείο Φολόης στο Λάλα μετά το πέρας του αγώνα. 


Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται στο ποσόν των 200 ευρώ. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συμμετεχόντων η ΑΟΛΑΠ έχει έρθει σε συνεννόηση με όλα τα ξενοδοχεία της περιοχής για προσιτές τιμές για τις διανυκτερεύσεις. Συμμετοχές θα γίνονται δεκτές έως την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010. Για να γίνει δεκτή η συμμετοχή σας πρέπει να καταθέσετε το ποσό του παράβολου συμμετοχής μέχρι τη μέρα λήξης υποβολής των δηλώσεων συμμετοχής στις 12/11/2010 στο λογαριασμό που αναγράφεται στη δήλωση συμμετοχής. ια περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα Τηλ/Fax: 2622021277 και κινητό 6937114349 κα Μητσοπούλου Διονυσία (εργάσιμες ώρες) και Τηλ/Fax: 2621022165, 6937112825, (ώρες από 18.30΄ - 21.30΄) ή μέσω της ιστοσελίδας της λέσχης www.aolap.gr – e-mail: aolap@otenet.gr - karalhs@otenet.gr


Σημείωση συντάκτη: Εντάξει μπορεί να πέφτει μακρυά από την περιοχή μας, αλλά είναι ένας από τους τελευταίους αγώνες της χρονιάς! Εξάλλου είπαμε... ΕΜΕΙΣ δεν κάνουμε διακρίσεις.

Ε τι θα γίνει μ'αυτή την Citroen!?

Το C4 WRC κλείνει τον κύκλο του με τον καλύτερο τρόπο

Με την 36η νίκη στην «καριέρα» του, το C4 WRC κλείνει ιδανικά τον κύκλο του, παραδίδοντας την σκυτάλη για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι στο νέο DS3 WRC.

Δεν έχει 5 ρόδες. Πάει τόσο γρήγορα που δεν το πιάνει ο φακός!
Ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς βρήκε τους Loeb-Elena για 8η φορά φέτος στην κορυφαία θέση του βάθρου. Αυτή η νίκη ήταν παράλληλα η 36η για τη C4 WRC σε 56 αγώνες. Η 3η μέρα του αγώνα βρήκε τον Loeb λιγότερο από 5δλ. μπροστά από τον Petter Solberg. Η επίθεση του Γάλλου οδηγού αύξησε τη διαφορά από τον Νορβηγό - μετά τις δύο πρώτες ειδικές - στα 14δλ., κάτι που όμως δεν εφησύχασε τον Loeb. «Παρά το ότι δεν βρέχει οι δρόμοι είναι εξαιρετικά ολισθηροί. Έχουμε μια διαφορά 14δλ. όμως αυτό δεν είναι αρκετό. Θα πρέπει να συνεχίσω την επίθεση μέχρι το τέλος». 

"Τα αυτοκίνητα στο μέλλον θα πετάνε..."
Η επικράτηση του 7κις παγκόσμιου πρωταθλητή έναντι του Solberg και στις δύο τελευταίες ειδικές του αγώνα σφράγισε τη νίκη του, την 62η της καριέρας του. «Χρειάστηκε να πολεμήσουμε από την αρχή μέχρι το τέλος, τόσο ενάντια στους αντιπάλους μας, όσο και στις συνθήκες. Ο Petter με είχε κερδίσει εδώ το 2003 όμως δεν είχα σκοπό να εκδικηθώ. Απλά ήξερα ότι θα πρέπει να είμαι συνεχώς σε εγρήγορση αφού είναι εξαιρετικά γρήγορος ειδικά σε αυτόν τον αγώνα. Σε κάθε περίπτωση, όπως και στην Ισπανία, απολαύσαμε την οδήγηση της C4 WRC, αφού επιπλέον δεν είχαμε το άγχος του πρωταθλήματος. Είμαι πολύ χαρούμενος που τελειώσαμε ιδανικά τη χρονιά ευχαριστώντας την ομάδα και χαρίζοντας την τελευταία νίκη της C4» ολοκλήρωσε ο Loeb.

Το DS3 το έχουμε πιάσει ήδη στα χέρια μας για το τεύχος 11
«Πραγματικά ζήσαμε μια εκπληκτική χρονιά με έναν εξαιρετικό Sébastien Loeb», δήλωσε ο επικεφαλής της Citroën Racing Olivier Quesnel, ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε και στον Sébastien Ogier. «Ο Ogier έδειξε τις δυνατότητες του και παρά το χθεσινό του λάθος δεν πρέπει να ξεχνάμε τις δύο νίκες που πέτυχε. Με 10 νίκες σε 13 αγώνες πιστεύω πως πραγματοποιήσαμε την καλύτερη χρονιά μας στο WRC. Φέτος είχαμε δύο στόχους: να συνεχίσουμε τις νίκες με το C4 και παράλληλα να ετοιμάσουμε το DS3 WRC. Στη Σουηδία θα δούμε πόσο καλά τα καταφέραμε, όμως νιώθω αρκετά σίγουρος για το 2011».

ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ
Νικητές ειδικών διαδρομών
1ο σκέλοςSS1: Sébastien Loeb (Citroën C4) – SS2: Jari-Matti Latvala (Ford Focus) – SS3: LoebSS4: LatvalaSS5: Sébastien Ogier (Citroën C4) – SS6 & 7: Loeb.
2ο σκέλοςSS8 & 9: Petter Solberg (Citroën C4) – SS10: LoebSS11: SolbergSS12 μέχρι SS14: LoebSS15: SolbergSS16: Loeb.
3ο σκέλος: - SS17 & 18: LoebSS19: LatvalaSS20: Dani Sordo (Citroën C4).

Καλύτερες επιδόσεις : Loeb, 11 ταχύτεροι χρόνοι – Solberg, 4 – Latvala, 3 – Ogier & Sordo 1 ο καθ’ ένας.
Τελική κατάταξη του Ράλι Ισπανίας*
1. Loeb / Elena Citroën C4 3h14’54’’0
2. P. Solberg / Patterson Citroën C4 +19’’1
3. Latvala / Anttila Ford Focus +1’35’’3
4. Hirvonen / Lehtinen Ford Focus +1’53’’3
5. Sordo / Vallejo Citroën C4 +2’12’’2
6. H. Solberg / Prévot Ford Focus +6’26’’5
7. Wilson / Martin Ford Focus +8’37’’8
8. Räikkönen / Lindstrom Citroën C4 +10’27’’9
9. Ostberg / Andersson Subaru Impreza +12’13’’7
10.Mikkelsen / Floene Skoda Fabia +14’01’’2