Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2011

Ήρθε και στην Ελλάδα η Alfa Romeo Giulietta με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη

Άμεσα διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η Alfa Romeo Giulietta με το διπλού συμπλέκτη και ξηρού τύπου αυτόματο κιβώτιο «Alfa TCT». Tο κιβώτιο αυτό θα εφαρμόζεται την Giulietta με τον 1,4TB MultiAir των 170 ίππων και με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0 JTDM-2 των 170 ίππων. Με τον κινητήρα βενζίνης η Alfa Romeo Giulietta, που συνδυάζεται με το κιβώτιο TCT, είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις Progression και Distinctive με τιμή 24.250 και 25.550 ευρώ αντίστοιχα (23.290 και 24.590 ευρώ με απόσυρση). Mε τον πετρελαιοκινητήρα 2.0 JTDM-2 170 ΗP η Giulietta είναι διαθέσιμη στην έκδοση Distinctive με 30.200 ευρώ (από 27.730 με απόσυρση).



Το αυτόματο κιβώτιο TCT (Twin Clutch Technology) εξασφαλίζει μεγαλύτερη άνεση και αυξημένη σπορ αίσθηση σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο σε συνδυασμό με βελτιωμένη απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση. Χάρη στον 1.4 TB MultiAir 170HP, η Giulietta με το κιβώτιο Alfa TCT έχει τελική ταχύτητα 218 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,7 δλ. Ακόμα όμως και με αυτές τις επιδόσεις η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 είναι ιδιαίτερα χαμηλές: 5,2 λτ./100 χλμ. είναι η μέση τιμή της κατανάλωσης, τη στιγμή που οι εκπομπές CO2 είναι 121 γρ./χλμ.
Ανάλογα στοιχεία αφορούν και τον πετρελαιοκινητήρα 2.0 JTDM-2 των 170 ίππων. Σε σύγκριση μάλιστα με τη χειροκίνητη έκδοση του ίδιου κινητήρα, η έκδοση με το κιβώτιο Alfa TCT επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 7,9 αντί για 8,0 δλ. και η μέση κατανάλωση πέφτει από τα 4,7 στα 4,5 λτ./100 χλμ. Αντίστοιχα οι εκπομπές CO2 από 124 είναι μειωμένες στα 119 γρ./χλμ.

Ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού το Alfa TCT συνεργάζεται με το σύστημα Alfa D.N.A, τα φρένα, τον κινητήρα και το σύστημα δυναμικού ελέγχου. Έτσι το σύστημα μετάδοσης μπορεί να διαφοροποιήσει την ταχύτητα αλλαγής σχέσεων, να ελέγξει την παροχή ροπής σε δρόμους με χαμηλή πρόσφυση, να λειτουργήσει εντελώς αυτόματα, ή να χρησιμοποιηθεί σαν σειριακό με την επιλογή σχέσεων από τον επιλογέα ή τα ειδικά paddles πίσω από το τιμόνι. Το κιβώτιο «Alfa TCT» ουσιαστικά αποτελείται από δύο παράλληλα κιβώτια, το καθένα από τα οποία έχει το δικό του συμπλέκτη. Έτσι είναι δυνατή η επιλογή επόμενης σχέσης τη στιγμή που η προηγούμενη είναι ήδη σε χρήση. Η αλλαγή γίνεται με μια απλή και ομαλή εναλλαγή των σχετικών δίσκων, γεγονός που εξασφαλίζει συνεχή παροχή ροπής και πρόσφυσης.


Σε σχέση με «υγρά» συστήματα μετάδοσης διπλού συμπλέκτη, το Alfa TCT έχει περιορισμένο κόστος χρήσης και σε σχέση με τα κλασικά αυτόματα κιβώτια http://www.blogger.com/img/blank.gifμικρότερη κατανάλωση μέχρι και 10% (χάρη και στη χρήση του συστήματος Start&Stop). Ένα από τα πλεονεκτήματα της «ξηρής» τεχνολογίας που χρησιμοποιεί το Alfa TCT είναι οι συμπαγείς διαστάσεις του, η ελαχιστοποίηση των απωλειών λόγω τριβών και η μη ανάγκη για ψύξη με λάδι, συνεπώς η μη ανάγκη παρουσίας αντλίας λαδιού. Σαν αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η μειωμένη κατά 6% κατανάλωση σε σχέση με κιβώτια «βαπτισμένα» σε λάδι.


Πηγή: www.autobild.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Προσφορές και από την Mitsubishi

Οι προσφορές για τα μοντέλα της Mitsubishi, που ισχύουν για το μήνα Οκτώβριο, είναι οι εξής:

COLT 3D
Inform 1.1: όφελος 2.700 ευρώ
Inform 1.3: όφελος 3.700 ευρώ
Invite 1.3: όφελος 3.700 ευρώ
Intense 1.3: όφελος 3.300ευρώ
Intense 1.3 6AMT: όφελος 2.700 ευρώ
Ralliart 1.5: όφελος 3.500 ευρώ

COLT 5D
Inform 1.1: όφελος 2.700 ευρώ
Invite 1.3: όφελος 3.300ευρώ
Invite 1.3 Clear Tec: όφελος 3.300 ευρώ
Intense 1.3: όφελος 3.300 ευρώ
Intense 1.3 6AMT: όφελος 2.700 ευρώ

LANCER
Sportsedan & Sportback 1.8: όφελος 2.000 ευρώ

L200
Single, Club & Double Cab: όφελος 1.500-2.000ευρώ

Επιτρέπεται ξανά η εισαγωγή αυτοκινήτων στην Κούβα (μετά από μισό αιώνα!)

Η οδήγηση στους δρόμους της Αβάνας είναι, μέχρι τώρα τουλάχιστον, σχεδόν συναρπαστική! Νιώθεις σαν να παίζεις σε ασπρόμαυρη ταινία του '50, αφού όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν γύρω σου έχουν κατασκευαστεί πριν το 1959. Το τέλος εποχής πλησιάζει καθώς πριν λίγες μέρες ο Ραούλ Κάστρο επέτρεψε την εισαγωγή και πώληση νέων αυτοκινήτων, για πρώτη φορά μετά από 52 χρόνια.



Όταν ανέλαβε η Κουμουνιστική Κυβέρνηση απαγόρεψε σε όλους τους Κουβανούς Πολίτες να αγοράσου ή να πωλήσουν οποιοδήποτε αυτοκίνητο εισήχθη στην Κούβα μετά το 1959. Έτσι οι κάτοικοι του νησιού ξέμειναν για δεκαετίες επιδιορθωμένα και μισοχαλασμένα αμερικάνικα αυτοκίνητα των παππούδων τους.



Πρόσφατα η κυβέρνηση στα πλαίσια ενός γενικότερου πακέτου αλλαγών, ανακοίνωσε ότι επιτρέπει την αγοραπωλησία νέων οχημάτων. Mέχρι τώρα το δικαιώμα αυτό το είχε μόνο η ελίτ της Κούβας, όπως γιατροί, αθλητές και κυβερνητικοί υπάλληλοι, οι οποίοι επιτρέπονταν να φέρνουν αυτοκίνητα από τα ταξίδια τους στο εξωτερικό. Στην εφαρμογή του νέου νόμου υπάρχουν αρκετοι περιορισμοί. Μπορείς να αγοράσεις μόνο αν πάρεις ειδική άδεια από την κυβέρνηση ή έχεις ξένη υπηκοότητα, αφού πρώτα πληρώσεις φόρο 4%.


Όμως, όπως πολλοί εύστοχα παρατηρούν οι Κουβανοί, το νέο αυτό μέτρο δεν πρόκειται να επιφέρει δραματικές αλλαγές στην καθημερινότητα τους: αφού η πλειοψηφία έχει μισθό 30 ευρώ τον μήνα, το πιθανότερο είναι να μπορεί να αγοράσεί αυτά τα νέα οχηματα σε... 52 χρόνια από τώρα!


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του WRC -Μέσα το Ράλι Ακρόπολις!

Το Ράλι Ακρόπολις του θα διεξαχθεί από τις 25 μέχρι τις 27 Μαΐου αν και η οργανωτική επιτροπή του πρωταθλήματος αναφέρει ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να μετατεθεί την πρώτη εβδομάδα του Ιουνίου.



Aναλυτικά το πρόγραμμα του WRC του 2012:

17-22/01: Rallye Monte-Carlo
09-12/02: Rally Sweden
08-11/03: Rally Mexicohttp://www.blogger.com/img/blank.gif
29/03-01/04: Rally Portugal
27-29/04: Rally Argentina
25-27/05: Acropolis Rally
22-24/06: Rally of New Zealand
02-05/08: Rally Finland
24-26/08: Rallye Deutschland
13-16/09: Rally of Great Britain
04-07/10: Rallye de France - Alsace
18-21/10: Rally d’Italia
01-04/11: Rally de España

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Nεο Ηonda Civic 2012

Η παραγωγή της νέας γενιάς Civic θα γίνεται στη Μεγάλη Βρετανία, με το λανσάρισμα του να ξεκινά στις αρχές του 2012.Το Ηonda Civic sedan κυκλοφορεί ήδη στην αγορά των ΗΠΑ, ωστόσο αυτή ήταν η πρώτη φορά που παρουσιάστηκε σε παγκόσμια πρεμιέρα η 5θυρη έκδοση.



Σχεδιαστικά η νέα γενιά του μικρομεσαίου hatcback διατηρεί τη φιλοσοφία του απερχόμενου μοντέλου. Οι έντονες γωνίες του αμαξώματος συνδυάζονται αρμονικά με τις καμπύλες στα φτερά, η μάσκα και ο προφυλακτήρα εμπρός έχουν σχεδιαστεί από την αρχή όπως και τα φώτα, με τα πίσω να συμβάλλουν και στην αεροδυναμική. Σύμφωνα με τη Honda, η καμπίνα δεν είναι απλά πιο ευρύχωρη αλλά από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία, με την ποιότητα και την εργονομία να βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα.


http://www.blogger.com/img/blank.gif
Ένα από τα σημεία που βελτίωσαν σημαντικά οι άνθρωποι της Honda, ήταν και η ηχομόνωση. Η ανάρτηση έχει αλλαχθεί και ρυθμιστεί ανάλογα, προκειμένου να αυξηθεί η σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου, με την εξέλιξη της να ξεκινά στην Ιαπωνία και να ολοκληρώνεται στην Ευρώπη.

Το νέο 5θυρο Civic τροφοδοτείται από τους αναβαθμισμένους κινητήρες 1,4 και 1.http://www.blogger.com/img/blank.gif8 i-VTEC, απόδοσης 100 και 142 ίπhttp://www.blogger.com/img/blank.gifπων, αντίστοιχα. Το μοτέρ 1,4 λίτρου έχει μέση κατανάλωση καυσίμου 5,4 λτ./100 χλμ και εκπέμπει 129 γρ CO2/ χλμ, με τον 1.800αρη να είναι στα 5,8 λτ./100 χλμ και 137 γρ CO2/χλμ. Και οι δύο έχουν μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με το μεγαλύτερο μοτέρ να συνδυάζεται προαιρετικά και με αυτόματο. Στη γκάμα έχει προστεθεί και ο νέος 2.2 i-DTEC, απόδοσης 150 ίππων. Η παραγωγή της νέας γενιάς Civic θα γίνεται στη Μεγάλη Βρετανία, με το λανσάρισμα του να ξεκινά στις αρχές του 2012.


Πηγή: www.monopoli.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης