Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2011

Το Ινδικό Grand Prix με εξαγριωμένους αγρότες, Lady Gaga και ολίγη οδήγηση

Το Grand Prix της Ινδίας ετοιμάζεται πυρετωδώς και αναμένεται να έχει απ'όλα. Από grand εμφάνιση της Lady Gaga μέχρι διαδηλώσεις χωρικών που δεν θέλουν την διοργάνωση. Οι...γραφικοί επιμένουν να συζητάνε ακόμα για την ινδική πίστα και το πόσο γρήγορες στροφές έχει!



Το Grand Prix Ινδίας θα είναι ο 17ος αγώνας στη σεζόν της Formula 1 και θα γίνει στην πίστα Buddh, στις 30 Οκτωβρίου 2011 για πρώτη φορά. Η ανακοίνωση πως η Ινδία θα αρχίσει να φιλοξενεί Grand Prix έγινε το 2007, μετά από συμφωνία της “Indian Olympic Association” και του Bernie Ecclestone. Η πίστα έχει μήκος 5.14km και σχεδιάστηκε -όπως και πολλές άλλες- από τον ειδικό σχεδιαστή Hermann Tilke. Έχει συνολικά 16 γρήγορες στροφές όπου τα μονοθέσια μπορούν να μπαίνουν με 210km/h. Οι ευθείες που διαθέτει, την κάνουν μια από τις πιο γρήγορες πίστες του κόσμου.

Θα είναι μια πίστα πυροτέχνημα, όπως της Τουρκίας, που έλαμψε για λίγο, ή μήπως ένα μεγάλο φιάσκο σαν την πίστα της Valencia; Στα χαρτιά φαίνεται καλή: υπάρχουν δυο καλά σημεία για πιθανές προσπεράσεις, μια τεράστια τριπλή στροφή κι ούτε είναι χτισμένη σε καμιά βουνοπλαγιά, έχει αρκετές εναλλαγές κλίσεων. Ωστόσο ποτέ δεν ξέρεις, μέχρι να βγούνε τα οχήματα στην πίστα.


Οι Ινδοί είναι πολύ ενθουσιασμένοι με την διοργάνωση Grand Prix για πρώτη φορά στην χώρα τους και έχουν πάρει πολύ ζεστά όλη την προετοιμασία. Όχι όλο, βέβαια, καθώς οι αγρότες της περιοχής ετοιμάζουν δυναμικές κινητοποιήσεις. Η περιοχή στην οποία χτίστηκε η πίστα ανήκε σε χωρικούς οι οποίοι υποχρεώθηκαν από την κυβέρνηση της χώρας να πουλήσουν σε αυτήν τα χωράφια τους. Στη συνέχεια, είδαν την κυβέρνηση να τα πουλάει σε τετραπλάσιες και πενταπλάσιες τιμές στην εταιρεία Jaypee Sports και το συνολικό κόστος της πίστας ανήλθε στα 340 εκατομμύρια δολάρια.

Από την πλευρά τους οι διοργανωτές δεν θέλουν ούτε να σκέφτονται το ενδεχόμενο ο πρώτος αγώνας Formula 1 στην ιστορία της χώρας να εξελιχθεί σε φιάσκο: "Αυτή η ιστορία είναι ένα αστείο. Ο κόσμος δεν πρέπει να τη λάβει σοβαρά υπόψη. Έχουμε δαπανήσει 400 εκατομμύρια δολάρια για αυτόν τον αγώνα και θα ξοδέψουμε και άλλα εάν χρειαστεί ώστε να διασφαλίσουμε την ασφάλεια της πίστας. Θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας ώστε να έχουμε έναν όμορφο αγώνα".

Και μέσα σε ολα αυτά η Lady Gaga ανακοίνωσε ότι εν όψει της διοργάνωσης θα κάνει μια εκθαμβωτική εμφάνιση στο Νέο Δελχί. Κάτι μου λέει ότι θα συζητάμε πολλές μέρες μετά για αυτήν την διοργάνωση...


Πηγή: www.redbull.com/ www.enet.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Το νέο μονοθέσιο της BMW ή αλλιώς η "Αυτοκινητομοτοσυκλέτα"!

Το νέο μονοθέσιο της BMW μοιάζει να προέρχεται από ταινία επιστημονικής φαντασίας, ωστόσο συνδυάζει την εμπειρία μιας μοτοσικλέτας με αυτή του αυτοκινήτου.



Το BMW i1 είναι ένα ηλεκτρικό μονοθέσιο της BMW που έχει τη δυνατότητα να χαρίζει στον οδηγό της την ευχαρίστηση μιας μοτοσικλέτας και ταυτόχρονα την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου. Πως συμβαίνει αυτό; Ο σχεδιαστής του συγκεκριμένου πρωτότυπου, Amadou Ba Ndiaye, αποφάσισε να σχεδιάσει ένα όχημα που το κεντρικό project ήταν να έχει προχωρημένες ιδέες, ιδέες του μέλλοντος. Το αποτέλεσμά του είναι άκρως εντυπωσιακό, καθώς και ένα πολύ καινοτόμο σχέδιο.



Όσον αφορά στο μηχανικό σύνολο του πρωτότυπου BMW i1, εφοδιάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι θα μοιράζονται από ένα τροχό ο καθένας. Επίσης, θα διαθέτει έναν κεντρικό υπολογιστή, ο οποίος με το κατάλληλο λογισμικό θα έχει τη δυνατότητα να ελέγχει διάφορες λειτουργίες του i1, που εκτός των άλλων είναι η κλίση και η ταχύτητα του κάθε τροχού. Αυτός ο υπολογιστής θα εξασφαλίζει την αύξηση της ασφάλειας, καθώς και την άνεση του οδηγού-αναβάτη. Η οδήγηση του πρωτότυπου έχει σχεδιαστεί να μοιάζει με εκείνη του ποδηλάτου, χαρίζοντας δηλαδή τις κατάλληλες κλίσεις κατά τη διάρκεια μιας στροφής.
Τέλος, για την καλύτερη αναλογία ισχύος/βάρους, το BMW i1 τοποθετήθηκε ανθρακόνημα, τόσο στο εσωτερικό της καμπίνας, όσο και στο εξωτερικό του οχήματος. Παρόλαυτά το πλαίσιο είναι ενισχυμένο, έτσι ώστε να προστατεύει τον επιβάτη.


Πηγή: www.autotriti.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ο Vettel κέρδισε τον πρώτο του αγώνα με Pirelli ως δύο φορές πρωταθλητής

Ο πρόσφατα εστεμμένος παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastian Vettel κέρδισε το 10ο φετινό grand prix του παίρνοντας από τον πρώτο γύρο προβάδισμα στην κούρσα, από τη δεύτερη θέση εκκίνησης και με τη βοήθεια μιας σωστής στρατηγικής pit stop για να διατηρήσει το πλεονέκτημα του. Τώρα του δίνεται η ευκαιρία να ισοφαρίσει το ρεκόρ 13 νικών σε μία σεζόν του Michael Schumacher. Με τον Mark Webber να τερματίζει τρίτος, η Red Bull Racing σφράγισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών κάνοντας νταμπλ στους τίτλους για δεύτερη συνεχή χρονιά με την 25η νίκη της.

Το Κορεατικό Grand Prix ξεκίνησε με βροχή την Παρασκευή που σημαίνει ότι οι ομάδες είχαν μόνο μία ώρα με στεγνό καιρό το Σάββατο το πρωί για να αξιολογήσουν τις επιδόσεις των Pirelli P Zero slick με διαφορετικά φορτία καυσίμου, πριν από τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα. Συνεπώς οι ομάδες είχαν πολλά αναπάντητα ερωτηματικά παίρνοντας θέση για την εκκίνηση του πρώτου Κορεατικού grand prix σε στεγνές συνθήκες: ας θυμηθούμε ότι ο εναρκτήριος αγώνας πέρσι ξεκίνησε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Το δίδυμο της Red Bull Racing, Sebastian Vettel και Mark Webber, υιοθέτησε μία ασυνήθιστη στρατηγική κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών τρέχοντας αποκλειστικά με P Zero Red supersoft θέλοντας να ‘φυλάξει’ τα P Zero Yellow soft για τον αγώνα. Αντίθετα, οι McLaren και Ferrari επέλεξαν να κάνουν τη μέγιστη δυνατή οικονομία στα P Zero Red supersoft. Όλοι οι οδηγοί που τερμάτισαν έκαναν δύο pit stop με εξαίρεση τους πιλότους της Sauber, Kamui Kobayashi και Sergio Perez, και τον Vitantonio Liuzzi της HRT που ήρθαν στα pits τρεις φορές.

Ο Vettel χρησιμοποίησε τα πολύ μαλακά ελαστικά για τα δύο πρώτα stint πριν αλλάξει σε μαλακά για το τελευταίο, που σημαίνει ότι δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσει όλα τα ελαστικά που είχε στη διάθεσή του, κερδίζοντας τον αγώνα με διαφορά 12,0 δευτ. Ο Webber τερμάτισε τρίτος μετά από μακρά μάχη με τον Lewis Hamilton της McLaren, ο οποίος πήρε pole position για πρώτη φορά φέτος και τερμάτισε δεύτερος: ήταν η πρώτη του θέση στο βάθρο μετά τη φετινή νίκη του στο Γερμανικό Grand Prix. Οι θέσεις δύο έως πέντε στην Κορέα καλύφθηκαν από 4 δευτερόλεπτα στο τέλος, με τον Jaime Alguersuari της Toro Rosso να ισοβαθμεί στην έβδομη θέση σημειώνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του. Ο Ισπανός έκανε δύο stints με supersoft ελαστικά και ένα τελευταίο μεγαλύτερο με soft: παρόμοια στρατηγική με του Vettel.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery σχολίασε: «Αν και σκόπιμα κάναμε μία τολμηρή επιλογή ελαστικών για τον αγώνα και οι ομάδες είχαν ελάχιστα δεδομένα για να προχωρήσουν λόγω του καιρού της Παρασκευής, διαπιστώσαμε αμέσως ότι τα supersoft ‘κράτησαν’ πάνω από 10 γύρους στην αρχή του αγώνα με γεμάτο ρεζερβουάρ και τα soft πάνω από 20 γύρους. Ήταν σαφές ότι η πίστα είχε εξελιχθεί σε πολύ σε σύντομο διάστημα και ξέραμε από τον πρώτο γύρο των stops ότι πλέον βαδίζαμε με μία στρατηγική δύο pit stops, λιγότερα από όσα που περιμέναμε. Εφαρμόστηκαν αρκετές διαφορετικές στρατηγικές ελαστικών, αλλά στο τέλος οι οδηγοί διατήρησαν πολύ καλό ρυθμό και με τις δύο γόμες – με τον Vettel να σημειώνει τον ταχύτερο τελευταίο γύρο με μαλακά ελαστικά – παρά το ότι κάποιοι είχαν προβλέψει τέσσερις στάσεις ή ακόμα περισσότερες και σημαντική φθορά το ξεκίνημα του grand prix. Τέλος, θα ήθελα να συγχαρώ τη Red Bull Racing για την κατάκτηση ενός ακόμα πρωταθλήματος κατασκευαστών σε μία πολύ επιτυχημένη σεζόν για την ομάδα».
Το Κορεατικό Grand Prix σηματοδότησε την τελευταία εμφάνιση των πολύ μαλακών P Zero Red για φέτος, τα οποία είδαμε ήδη σε Μονακό, Καναδά, Ουγγαρία και Σιγκαπούρη. Στους υπόλοιπους τρεις αγώνες θα έχουμε ένα συνδυασμό από μαλακές και μεσαίες γόμες P Zero.

Σεμινάρια από την Ιαπωνική Α.Ε.

Η εταιρεία ΙΑΠΩΝΙΚΗ Α.Ε, μοναδικό μέλος του Group TEMOT International στην Ελλάδα, συνεχίζει με επιτυχία τη διοργάνωση των σεμιναρίων της και το 2011-2012 και εξακολουθεί ακάθεκτη τα προγράμματα επιμόρφωσης των πελατών της σε όλη την Ελλάδα τα οποία περιλαμβάνουν τεχνικά σεμινάρια για εξειδικευμένα συστήματα και νέες τεχνολογίες αυτοκινήτου που έχουν σαν στόχο την παροχή πολύτιμης εκπαίδευσης σε όλους τους επισκευαστές οχημάτων.

Εκπαιδευτής είναι ο Κος Ουλκέρογλου Νικόλαος, Διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΕΜΠ-τεχνικός εκπαιδευτής της ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ Α.Ε και πιστοποιημένος από την Robert Bosch καθώς και ο Κος Πριντζόπουλος Ιωάννης απόφοιτος Ηλεκτρονικός Αυτοκινήτων στη Γερμανία.

Τα σεμινάρια πραγματοποιούνται στα κέντρα εκπαίδευσης της εταιρείας που εδρεύουν στα υποκαταστήματά της στο Περιστέρι, στο Αγρίνιο, στη Θεσσαλονίκη, στη Λάρισα, στη Κρήτη, στα Ιωάννινα, στη Πάτρα καθώς και στη νέα αίθουσα στα κεντρικά της εταιρείας στη Παλλήνη. Όλα τα κέντρα έχουν διαμορφωθεί ανάλογα ώστε να πληρούν όλες τις προϋποθέσεις των εκπαιδευομένων και στο πρακτικό κομμάτι (επίδειξη σε όχημα ανάλογα το θέμα του σεμιναρίου) οι οποίοι στο τέλος των σεμιναρίων λαμβάνουν βεβαίωση παρακολούθησης.

Η εταιρεία ΙΑΠΩΝΙΚΗ Α.Ε. εμπλουτίζει ακόμα περισσότερο τους εκπαιδευτικούς κύκλους που οργανώνονται, ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη κάλυψη της αγοράς και αυτό φαίνεται από τη νέα θεματολογία του έτους 2011-2012.

Η Nissan αποκαλύπτει το κιβώτιο ταχυτήτων νέας γενιάς XTRONIC CVT

Η Nissan Motor Co. Ltd παρουσίασε τη νέα γενιά του κιβωτίου ταχυτήτων XTRONIC CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης) για οχήματα με κινητήρες από 2,0 έως 3,5 λίτρα, καθώς και ένα νέο υβριδικό σύστημα για οχήματα με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αυτές οι εξελίξεις, αποτελούν σημαντικά βήματα στους στόχους που έχει θέσει η Nissan αφενός για τη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου, αφετέρου για την επίτευξη επιδόσεων με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον.

Νέας γενιάς XTRONIC CVT κιβώτιο ταχυτήτων
Το κιβώτιο ταχυτήτων νέας γενιάς XTRONIC CVT, επιτυγχάνει βελτίωση στην οικονομία καυσίμου έως και 10%*, σε σύγκριση με τα προηγούμενων γενεών κιβώτια CVT για αντίστοιχα οχήματα. Το νέο κιβώτιο διαθέτει μια παγκοσμίως πρωτοποριακή αναλογία σχέσης μετάδοσης, ενώ η τριβή μειώνεται έως και κατά 40%. Σε συνδυασμό με το Adaptive Shift Control (ένα σύστημα το οποίο προσαρμόζει τη μεταβολή των σχέσεων μετάδοσης ανάλογα με το στυλ του κάθε οδηγού και των οδικών συνθηκών που επικρατούν), η νέα γενιά XTRONIC CVT έχει άμεση ανταπόκριση και ισχυρή επιτάχυνση.

Νέο υβριδικό σύστημα
To νέο υβριδικό σύστημα της Nissan, αποτελεί μια καινοτομία με πρακτικά οφέλη τόσο ως προς το κόστος κατασκευής, όσο και ως προς τις διαστάσεις του. Το σύστημα αυτό ενσωματώνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ με δύο συμπλέκτες στο νέας γενιάς XTRONIC CVT κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ συμπληρώνεται από μια συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου και έναν 2,5 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι ένα συμπαγές, ευέλικτο μηχανικό σύνολο που δεν απαιτεί ένα ειδικά σχεδιασμένο αμάξωμα. Παρέχει ισχύ ισοδύναμη με αυτή ενός κινητήρα 3,5 λίτρων, αλλά με πολύ καλύτερη οικονομία καυσίμου τόσο εντός πόλης όσο και εκτός αυτής.