Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011

Η παγκόσμια παραγωγή του Mazda3 έφτασε τις 3 εκατομμύρια μονάδες

Η Mazda Motor Corporation ανακοίνωσε ότι η παραγωγή του Mazda3 έφτασε τις 3.000.000 μονάδες την 26η Απριλίου 2011. Αυτή η επιτυχία σημειώθηκε μόλις επτά χρόνια και δέκα μήνες μετά την έναρξη παραγωγής του μοντέλου της πρώτης γενιάς, αναδεικνύοντας το Mazda3 ως το επιβατικό μοντέλο της Mazda με τις περισσότερες πωλήσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα, Το Mazda3 είναι πράγματι ένα μοντέλο παγκόσμιας εμβέλειας. Παράγεται στην μονάδα Hofu στο Yamaguchi της Ιαπωνίας (εκεί παράγονται όλα τα μοντέλα για την ευρωπαϊκή αγορά), στην μονάδα Changan Ford Mazda Automobile (CFMA)στο Nanjing της Κίνας και στην μονάδα AutoAlliance στην Ταϋλάνδη- ενώ πωλείται σε περίπου 90 χώρες. Η 3.000.000η μονάδα παρήχθη στη μονάδα Hofu. Πρόκειται για ένα πεντάθυρο hatchback μοντέλο που εφοδιάζεται με έναν MZR-2.0L κινητήρα καθώς και τεχνολογία i-stop, ενώ το χρώμα του είναι Crystal White Pearl Mica.Ο Senior Managing Executive Officer υπεύθυνος του R&D, Hirotaka Kanazawa, δήλωσε «Το Mazda3 συνδυάζει τα τρία βασικά στοιχεία του Mazda DNA: Διακριτική Σχεδίαση, Εξαιρετική Λειτουργικότητα και Δυναμική Οδική Συμπεριφορά. Η συνεχής παγκόσμια επιτυχία του, το ανέδειξε σε βασικό μοντέλο της Mazda, καθώς οι πωλήσεις του αποτελούν το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεων των οχημάτων Mazda. Από την εμφάνιση της πρώτης γενιάς μέχρι σήμερα, ανταποκρίθηκε στις μεγάλες αλλαγές της αυτοκινητοβιομηχανίας, υιοθετώντας και ενδυναμώνοντας το DNA της Mazda εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα εξαιρετικές, περιβαλλοντικές και ασφαλείς επιδόσεις. Φτάνοντας στις 3.000.000 μονάδες, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους αγοραστές για την υποστήριξή τους και να τους διαβεβαιώσω για την δέσμευσή μας να προσφέρουμε αυτοκίνητα που συνδυάζουν την περιβαλλοντική και ασφαλή επίδοση με οδηγική ευχαρίστηση που θα ξεπερνά τις προσδοκίες τους».

Κοινοπραξία εταιριών με επικεφαλή την SEAT αναπτύσσει πρωτοποριακό σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας

Η SEAT, μαζί με μια κοινοπραξία εταιρειών και τεχνολογικών κέντρων του δικτύου TECNIO υπό την χορηγία του ACC1Ó, του οργανισμού για την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων που αποτελεί μέρος του τμήματος Επιχειρήσεων και Εργασίας της Καταλανικής κυβέρνησης, δημιούργησαν το project ENERGEST, ένα έργο που αποσκοπεί στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας στις βιομηχανικές επιχειρήσεις. Το ENERGEST επιτρέπει την βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας των βιομηχανικών διεργασιών, χάρη σε ένα έξυπνο σύστημα πρόβλεψης της κατανάλωση ενέργειας που αποτελεί ένα πρωτοποριακό ορόσημο για τα εργοστάσια.


Πιο συγκεκριμένα,
το ENERGEST ανιχνεύει την απώλεια ενέργειας χάρη στην χρήση της AI-based, μιας βάσης με τεχνικές μέτρησης της κατανάλωσης ενέργειας. Αυτά τα έξυπνα εργαλεία διαχειρίζονται αυτόματα την κατανάλωση ενέργειας σε μια βιομηχανική εγκατάσταση και προσαρμόζουν άμεσα την κατανάλωση στις ανάγκες της παραγωγής που προκύπτουν.

Αυτή η βελτιστοποίηση της ενεργειακής κατανάλωσης επιτρέπει για παράδειγμα, να υπολογίζει τους βασικούς δείκτες όπως είναι το κόστος της ενέργειας ανά αυτοκίνητο και τη μείωση του CO2 που απελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα από τις βιομηχανίες. Η SEAT υπολογίζει ότι η χρήση του συστήματος ENERGEST στο εργοστάσιο στο Martorell, θα προσφέρει εξοικονόμηση περίπου 3.000 τόνων CO2 ετησίως, ένα ποσό που αντιστοιχεί σε 260.000 δέντρα σε ετήσια βάση.

Σύμφωνα με τους ερευνητές του ENERGEST, η εφαρμογή του συστήματος θα αποφέρει πολλές βελτιώσεις στην ανταγωνιστικότητα των βιομηχανιών που το υιοθετούν. Όχι μόνο θα τους επιτρέψει να βελτιστοποιήσουν την κατανάλωση ενέργειας και να περιορίσουν δραστικά τις εκπομπές CO2, αλλά επίσης να μειώσουν σημαντικά την χρήση ενέργειας και τα κόστη παραγωγής.

Οι επενδύσεις στο προαναφερθέν έργο ανέρχονται σε 1.1 εκατομμύρια ευρώ - το 40% συνεισφέρει η ACC1Ó μέσω του Προγράμματος Τεχνολογικής Καινοτομίας. Το πρόγραμμα επίσης συγχρηματοδοτείται και από το Ευρωπαϊκό Περιφερειακό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα στο πλαίσιο του επιχειρησιακού προγράμματος 2007 – 2013 για την Ανταγωνιστικότητα και την Απασχόληση της Καταλονίας.


Η κοινοπραξία εταιρειών που έχει δημιουργήσει το έργο κάτω από την ηγεσία της SEAT περιλαμβάνει την ENERTIKA (εταιρεία που ειδικεύεται στην παροχή συμβουλών για την ενέργεια) και την PROMAUT (εταιρεία στον τομέα του ηλεκτρολογικού μηχανισμού του αυτοματισμού). Τα συμμετέχοντα Καταλανικά ερευνητικά κέντρα που είναι μέλη της ομάδας TECNIO είναι το CTM Ίδρυμα Κέντρου Τεχνολογίας και το MCIA Κέντρο Ηλεκτρονικής Καινοτομίας του Πολυτεχνείου της Καταλονίας που ανέπτυξε το έξυπνο σύστημα αλγορίθμων για την πρόβλεψη της κατανάλωσης.