Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2011

Τι μπορείς να κάνεις με μία SLS

Είναι αληθινό; Εσείς θα μου πείτε....

Opel Astra 1,4 turbo :βελτιωμένο από επαγγελματία

Ο βελτιωτικός οίκος Senner Tuning παρουσίασε ένα Opel Astra 1,4 turbo με ενισχυμένη απόδοση, εντυπωσιακό body kit, τροχούς 19 ιντσών και επαναρυθμισμένη ανάρτηση.


Η απόδοση του μηχανικού συνόλου ανέβηκε από τους 140 στους 165 ίππους, ενώ η ροπή από τα 200 Nm έφτασε στα 250 Nm.
Η Senner τοποθέτησε και ένα body kit στο Astra, το οποίο περιλαμβάνει μία μαύρη ματ μάσκα της Steinmetz, ένα spoiler στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, δίχρωμες πλευρικές ποδιές, μία αεροτομή οροφής και έναν διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα, ο οποίος φιλοξενεί τη διπλή απόληξη της εξάτμισης.

Οι τροχοί 8 x19 ιντσών είναι της Alutec και φέρουν ελαστικά Vredestein Ultrac Sessanta διάστασης 235/35 R19. Μέρος της βελτίωσης, τέλος, αποτελεί και η επαναρύθμιση της ανάρτησης, η οποία φέρει ρύθμιση ως προς το ύψος και τη σκληρότητα.

Το όλο πακέτο κοστίζει στη Γερμανία, 11.900 ευρώ.


Πηγή: www.newsbeast.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν.Μακεδονίας & Θράκης

Range Rover συγκρούεται ενώ τρεχει με 120 χλμ

Δείτε πως έγινε ένα Range Rover στην Ρωσία, όταν συγκρούστηκε σε τοίχο ενώ έτρεχε με 120 χλμ! Δεν ξέρουμε τις συνθήκες του ατυχήματος, πάντως το σίγουρο είναι:
Α) ο οδηγός δεν έπαθε τίποτα (!)
Β) το όχημα έγινε κομμάτια
Γ) αυτοί που την πλήρωσαν (ο τοίχος και το παρακρισμένο Lada) δεν έφταιγαν καθόλου...







Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Άνοιξαν σήμερα τα διόδια στον Ίασμο Κομοτηνής

Σε πλήρη λειτουργία τίθεται από σήμερα ο σταθμός διοδίων στον Ίασμο Ν. Ροδόπης σύμφωνα με ανακοίνωσή της «Εγνατία Οδού».



Το αντίτιμο των διοδίων είναι 2,0 ευρώ για τα ελαφρά οχήματα, 1,40 ευρώ για τα δίκυκλα και τρίκυκλα, 5,00 ευρώ για τα φορτηγά και άλλα οχήματα με 2 ή 3 άξονες και λεωφορεία, και 7,00 ευρώ για τα φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Κέρδισε τον αγώνα ενώ η Lamborghini του είχε πιάσει φωτιά!

Ο Αυστραλός οδηγός Jason White ήθελε οπσωδήποτε να τερματίσει στον αγώνα Targa High Mountain της Αυστραλίας, έτσι όταν η Lamborghini Gallardo που οδηγούσε έπιασε φωτιά στα μέσα του τελευταίου γύρου απλά γκάζωσε...αφού στην κυριολεξία είχε πάρει φωτιά ο κώλος του!

Όχι μόνο τερμάτισε αλλά ήταν τόσο γρήγορος που νίκησε τους υπολοίπους για 10 δευτερόλεπτα. Είναι τρελοί αυτοί οι Αυστραλοί!



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ποιό είναι το πιο περίεργο γκάτζετ αυτοκινήτου;

Υπάρχουν διάφορα δημοφιλή γκάτζετ που γίνονται ανάρπαστα από τους λάτρεις των αυτοκινήτων. Αυτά είναι, κατά κανόνα, χρήσιμα. Πόσο μπορεί να σας χρησιμεύσει να γνωρίζετε ποιό είναι το ακριβές πάχος της μπογιάς του αυτοκινήτου σας; Και όμως υπάρχει σχετικό γκάτζετ που το μετράει!


Το συγκεκριμένο γκάτζετ βγαίνει σε δύο εκδόσεις: στην μια μετράει το πάχος της μπογιάς σε ηλεκτρονική μορφή και στην άλλη σε μηχανική μορφή.

Πριν βιαστείτε να κοροιδέψετε τους αμερικάνους που χάνουν την ώρα τους με ηλίθιες εφευρέσεις (κακοί άνθρωποι!) πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι το συγκεκριμένο μηχάνημα έχει μια πολύ συγκεκριμένη χρήση. Βοηθάει τους υποψήφιους αγοραστές και τους συλλέκτες αυτοκινήτων να εκτιμούν αν το όχημα που θέλουν να αγοράσουν είναι όντως ευκαιρία, όπως ισχυρίζεται ο ιδιοκτήτης του. Μετρώντας το πάχος της μπογιάς σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου καταλαβαίνεις αν υπάρχει μια ομοιόμορφη στρώση μπογιάς ή διάφορα σημεία που έχουν καμουφλαριστεί με έξτρα μπογιά, λόγω π.χ. ενός χτυπήματος. Τελικά είναι χρήσιμο!

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ποιός είναι ο πρωθυπουργός που απελευθέρωσε (επιτέλους) την πετρελαιοκίνηση;

Λένε ότι ο καλύτερος πρωθυπουργός για την Ελλάδα είναι ο Κανένας, γιατί τις τελευταίες μέρες συνέβησαν τα εξής: Συνέλαβαν τον Μάκη Ψωμιάδη,κατέσχεσαν την περιουσία του Λαυρεντιάδη, απέλυσαν υπαλλήλους του υπουργείου που τα "έπαιρναν" κ.ο.κ. Μόλις χτες το βράδυ στην λίστα προστέθηκε ακόμα μια αιτία: Απευλευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση,μετά από αναμονή 20 χρόνων!



Την Τετάρτη το βράδυ και ενώ όλοι έψαχναν για πρωθυπουργό, υπερψηφίστηκε στη Βουλή η τροπολογία που κατέθεσε ο υπουργός Περιβάλλοντος, Γ. Παπακωνσταντίνου, για άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Έτσι λοιπόν, επιτρέπεται πλέον η κυκλοφορία επιβατικών αυτοκινήτων με κινητήρες diesel καθώς και των επαγγελματικών οχημάτων , αρκεί να πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5 ή 6. Να σημειωθεί ότι και στις δύο κατηγορίες οι εκπομπές μικροσωματιδίων κυμαίνονται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Αλλαγή στην Ηγεσία της GM Europe


Η General Motors ανακοίνωσε ότι ο Nick Reilly, πρόεδρος της GM Europe, αποφάσισε να συνταξιοδοτηθεί το Μάρτιο του 2012. Στην 37-χρονη καριέρα του στη GM, ο Reilly εργάστηκε σε ανώτερες, ηγετικές θέσεις της εταιρίας σε Ασία, Ευρώπη και Λατινική Αμερική.

Ο Karl Stracke διαδέχεται τον Reilly στο τιμόνι της GM Europe, με ισχύ από 1ης Ιανουαρίου, 2012. Ο Stracke παραμένει CEO της Opel, ενώ εντάσσεται άμεσα στην Επιχειρησιακή Επιτροπή της GM (Executive Operations Committee). Ο Reilly θα παραμείνει μέλος της Επιχειρησιακής Επιτροπής της GM μέχρι τη συνταξιοδότησή του.

Ο Reilly, 61 ετών, ήταν ο πρώτος πρόεδρος & CEO της GM Daewoo Auto & Technology στην Κορέα όταν ιδρύθηκε το 2002. Ηγήθηκε της ανάπτυξης της GM στην Ασία και τη Λατινική Αμερική, ενώ έχει τεθεί επικεφαλής της αναδιοργάνωσης της GM Europe από το Δεκέμβριο του 2009.

«Ο Nick Reilly ήταν παρών κάθε φορά που τον χρειάστηκε η GM» δήλωσε ο Dan Akerson, Πρόεδρος & CEO της GM. «Επέστρεψε στην Ευρώπη και ηγήθηκε με επιτυχία του σχεδίου ανάκαμψης των δραστηριοτήτων μας, σε μία από τις πλέον ταραχώδεις περιόδους στην ιστορία της εταιρίας μας».

Ο Stracke, 55 ετών, επέστρεψε στην πατρίδα του, τη Γερμανία το Μάρτιο του 2011 για να αναλάβει την Opel, επιταχύνοντας την αναδιοργάνωση της εταιρίας και βοηθώντας την να επιτύχει τα πρώτα κέρδη νωρίτερα από το σχετικό προγραμματισμό. Προηγουμένως είχε διατελέσει αντιπρόεδρος της GM Global Vehicle Engineering, με έδρα το Ντιτρόιτ.

Ο Reilly θα εκτελεί χρέη συμβούλου μέχρι τη συνταξιοδότησή του, το Μάρτιο του 2012.

«Ο Karl Stracke διαθέτει τεράστια προϊοντική εμπειρία και έχει άριστες ικανότητες συνεργασίας σε όλους τους τομείς», σχολίασε ο Akerson. «Με γνώμονα τα αποτελέσματα, σκοπεύει να συνεχίσει τη θαυμάσια δουλειά που ξεκίνησαν ο ίδιος και ο Nick για να φέρουν την Opel και τη GM Europe σε θέση βιώσιμης και επικερδούς ανάπτυξης».

Τα αποτελέσματα της Opel και της GM Europe είναι σημαντικά για την επιτυχία της GM. Η τεχνογνωσία της ομάδας, η βραβευμένη γκάμα προϊόντων και τα προσεχή λανσαρίσματα των Zafira Tourer, Astra GTC, Ampera και Combo συμβάλλουν στη φήμη και τα κέρδη της εταιρίας.

H NISSAN επιταχύνει την εξάπλωση του δικτύου ταχυφορτιστών των ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Ευρώπη


Η Nissan επιταχύνει την υλοποίηση ενός πανευρωπαϊκού δικτύου ταχυφορτιστών ηλεκτροκίνητων οχημάτων, προσφέροντας δωρεάν 400 νέους σταθμούς ταχυφόρτισης.
Οι νέοι ταχυφορτιστές, θα τοποθετηθούν σε σημεία στρατηγικού ενδιαφέροντος, προκειμένου να ενισχυθούν τα υπάρχοντα δίκτυα και έτσι να απολαμβάνουν οι κάτοχοι ηλεκτροκίνητων οχημάτων μεγαλύτερη ελευθερία και ευελιξία στις διαδρομές τους.

Με την ταχεία επαναφόρτιση των μπαταριών, αυτή η ριζοσπαστική κίνηση στρατηγικής από την Nissan θα βοηθήσει στην προώθηση ηλεκτροκίνητων οχημάτων, όπως το πρωτοπόρο LEAF. Οι προηγμένες μπαταρίες ιόντων λιθίου του Nissan LEAF μπορούν να επαναφορτιστούν από το μηδέν έως το 80%, σε μόλις 30 λεπτά, χρησιμοποιώντας έναν ταχυφορτιστή.
Παρά το γεγονός ότι η αυτονομία, έως και 175 χιλιομέτρων, είναι αρκετή για τους περισσότερους ιδιοκτήτες του Nissan LEAF, η εξάπλωση του δικτύου ταχυφορτιστών θα επιτρέψει σε αυτούς τους οδηγούς να καλύπτουν μεγαλύτερες αποστάσεις κατά τη διάρκεια μιας ημέρας.
Η κίνηση αυτή είναι προϊόν μιας συμφωνίας μεταξύ της Nissan και πέντε εκ των κορυφαίων εταιρειών παροχής ηλεκτρισμού και συναφών υποδομών της Ευρώπης, προκειμένου να επιταχυνθεί η εγκατάσταση των ταχυφορτιστών, που η ίδια η Nissan ανέπτυξε. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συγκεκριμένοι ταχυφορτιστές, είναι σημαντικά φθηνότεροι- έως και στο μισό της προηγούμενης τιμής - και μικρότεροι σε διαστάσεις, από ότι πριν. Ο στόχος είναι να εγκατασταθεί ένα δίκτυο από σταθμούς ταχείας φόρτισης σε όλη την Ευρώπη με αρκετές χιλιάδες μονάδες σε λειτουργία μέχρι το τέλος του 2012 και το πλήθος αυτό να φθάσει κάποιες δεκάδες χιλιάδες μέχρι το 2015.
Για να δώσει το έναυσμα για αυτό το φιλόδοξο πρόγραμμα της, η Nissan ανακοινώνει ότι θα παραχωρήσει δωρεάν 400 ταχυφορτιστές σε συνεργαζόμενους φορείς ανά την Ευρώπη, οι οποίοι είναι ενθουσιώδεις υποστηρικτές του φιλόδοξου σχεδιασμού της για την ηλεκτροκίνηση.

"Με ένα σημαντικό αριθμό ταχυφορτιστών διαθέσιμων σε όλη την Ευρώπη, οι ιδιοκτήτες ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα έχουν τη δυνατότητα να επαναφορτίσουν τις μπαταρίες τους γρήγορα, όπου και αν πηγαίνουν. Πιστεύουμε ότι αυτό είναι απαραίτητο για την μαζική υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη" δήλωσε ο Pierre Loing, Vice President Product Planning & Zero Emission Business Unit, της Nissan International SA.

Οι παραδόσεις του Nissan LEAF έχουν ήδη ξεκινήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ολλανδία, την Ιρλανδία, τη Γαλλία, την Ισπανία και την Πορτογαλία. Έχουν επίσης ξεκινήσει οι παραγγελίες του οχήματος για την Ελβετία, το Βέλγιο, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και τη Δανία.

Νέος εξαιρετικός κινητήρας 1.6 Diesel για το Nissan QASHQAI 4X2 & 4X4

Σε μία περίοδο όπου το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού προς στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα αυξάνεται με έντονους ρυθμούς, η Nissan συμπληρώνει ιδανικά την οικογένεια των QASHQAI με την εισαγωγή σε αυτήν ενός νέου υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα 1.600 κ.εκ.

Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 1.6 Diesel επιτυγχάνει εντυπωσιακές επιδόσεις, λόγω της προηγμένης τεχνολογίας και των τεχνικών χαρακτηριστικών που διαθέτει. Με απόδοση 130 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή που αγγίζει τα 320 Nm στις 1.750 σ.α.λ., επιτυγχάνεται μια μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 4.9lt/100km για τις 5-θέσιες εκδόσεις 4Χ2 και 5.1lt/100km για τις 7-θέσιες εκδόσεις 4Χ2.

Ο νέος πετρελαιοκινητήρας εναρμονίζεται με την νεότερη οδηγία καυσαερίων EURO V και θα διατίθεται στις 5-θέσιες (QASHQAI) αλλά και στις 7-θέσιες (QASHQAI+2) εκδόσεις, με κίνηση στους εμπρός (4Χ2) ή στους 4 τροχούς (4Χ4) και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.

Τώρα, με την έλευση αυτού του νέου εξαιρετικού κινητήρα 1.6 Diesel, η γκάμα του QASHQAI γίνεται ασυναγώνιστα πλήρης. Οι υποψήφιοι αγοραστές του QASHQAI μπορούν πλέον να επιλέξουν ανάμεσα σε κινητήρες 1.5, 1.6 και 2.0 Diesel, καθώς και τους γνωστούς ασυναγώνιστους κινητήρες βενζίνης 1.6 & 2.0 λίτρων.

Οι εκδόσεις diesel του QASHQAI προσφέρονται σε άκρως ελκυστικές τιμές, με ιδιαίτερα αυξημένες εκπτώσεις. Χαρακτηριστικά, οι τελικές τιμές για τα QASHQAI 1.5 & 1.6 Diesel, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης, ξεκινούν από τις 19.130€ & 21.330€ αντιστοίχως, με εκπτώσεις που αγγίζουν τα 1.500€.

GRAND PRIX Αμπού Ντάμπι 2011


Η πίστα Yas Marina του Αμπού Ντάμπι έχει ιδιαίτερη σημασία για την Pirelli, καθώς εδώ οι ομάδες έτρεξαν για πρώτη φορά με ελαστικά P Zero στη δοκιμή που έγινε μετά το περσινό grand prix. Στην πίστα μήκους 5.554 χλμ. η Pirelli έχει δοκιμάσει μία μεγάλη ποικιλία ελαστικών P Zero στο παρελθόν – είναι το σιρκουί όπου η Pirelli έχει την περισσότερη εμπειρία σε F1. Για το προτελευταίο grand prix της σεζόν, η Pirelli επέλεξε μεσαίο P Zero White και μαλακό P Zero Yellow ως τα πλέον κατάλληλα για τις 21 στροφές και τις δύο ευθείες του γύρου.
Το Grand Prix του Αμπού Ντάμπι έχει την ιδιαιτερότητα ότι ο αγώνας ξεκινά σούρουπο και ολοκληρώνεται νύχτα, που σημαίνει ότι οι θερμοκρασίες της πίστας σιγά-σιγά πέφτουν σταδιακά και μετά σταθεροποιούνται. Αυτό συνήθως επεκτείνει τη ζωή του ελαστικού. Η πρόσφυση της πίστας αλλάζει αρκετά όλο το Σαββατοκύριακο, καθώς τα μονοθέσια σκουπίζουν την άμμο που ο αέρας φυσά από τη γειτονική έρημο. Κατά τη διάρκεια της νύχτας η άμμος σκεπάζει πάλι την πίστα, επομένως κάθε μέρα οι οδηγοί ξεκινούν σε ‘βρώμικη’ πίστα.

Η μεγάλη ευθεία προκαλεί μεγάλα φορτία στον εσωτερικό ώμο του ελαστικού, όπως και η αλληλουχία των Στροφών 2, 3 και 4. Όπως πάντα, οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους 11 σετ ελαστικών slick το Σαββατοκύριακο του αγώνα (έξι σετ μεσαίων ελαστικών και πέντε σετ μαλακών) καθώς και τέσσερα σετ ενδιάμεσων και τρία σετ ελαστικών βροχής. Πέραν αυτών, θα δοθούν δύο έξτρα σετ πειραματικών μαλακών ελαστικών για χρήση στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής.
Μετά το grand prix, θα υπάρξει μία τριήμερη δοκιμή νεαρών οδηγών από 15-17 Νοεμβρίου. Οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους και τις τέσσερις slick γόμες, και θα μπορούν να επιλέξουν τα ελαστικά τους από τα συνολικά 100 σετ που διατίθενται ανά ομάδα για δοκιμές κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Η Pirelli θα δοκιμάσει επίσης ένα μικρό αριθμό πρωτότυπων ελαστικών εν όψει της προετοιμασίας για την επόμενη σεζόν.

Δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της Pirelli Paul Hembery: «Σ’ αυτό το σημείο της σεζόν, είναι φανερό ότι δίνουμε έμφαση στην βελτίωση των επιλογών ελαστικών μας για του χρόνου, και γι αυτό βλέπουμε κάποια καινούργια ελαστικά κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών και στη δοκιμή των νεαρών οδηγών. Έχοντας περιορισμένες ευκαιρίες για δοκιμές κατά τη διάρκεια της σεζόν, είναι σημαντικό να συλλέγουμε πληροφορίες καθώς διαμορφώνουμε τη στρατηγική μας για το 2012, που θα περιλαμβάνει ελαστικά κάπως διαφορετικά σε σχέση με τη φετινή γκάμα. Το Yas Marina μας είναι πολύ οικείο και είμαστε σίγουροι ότι τα ελαστικά που έχουμε επιλέξει για τον αγώνα ταιριάζουν με τα χαρακτηριστικά της πίστας. Η χάραξη είναι εκπληκτική με κάποιες καλές ευκαιρίες για προσπέραση, γι’ αυτό και χαιρόμαστε πολύ που γιορτάζουμε την πρώτη μας επέτειο εκεί».

Από τη θέση του οδηγού Pedro de la Rosa (McLaren Mercedes): «Έχω φανταστικές αναμνήσεις από το Άμπου Ντάμπι από τότε που έκανα δοκιμές εκεί με την Pirelli πριν ξεκινήσει η σεζόν. Έμαθα πολλά και, κρίνοντας από το πώς εξελίχθηκε η σεζόν, η δουλειά ήταν πολύ θετική. Καθοριστικό ρόλο για την επιτυχία της φετινής σεζόν της F1 έχει παίξει η Pirelli και η σχεδίαση ελαστικών. Περισσότερα pit stop από πέρσι και η μεγαλύτερη φθορά των ελαστικών έκαναν τον αγώνα πιο συναρπαστικό. Η πίστα του Άμπου Ντάμπι είναι ομαλή και δεν καταπονεί ιδιαίτερα τα ελαστικά – κυρίως τα πίσω – με περιορισμένη μείωση της απόδοσης. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστεί χρόνος για την προ-θέρμανση της σκληρότερης γόμας. Πιστεύω όμως ότι το μαλακό ελαστικό λειτουργεί καλά και θα το προτιμήσουν στον αγώνα, αλλά τα τελευταία μονοθέσια έχουν πολύ περισσότερη αεροδυναμική πίεση από όσο αυτό που χρησιμοποιήσαμε στις δοκιμές, κάτι που ενδέχεται να αλλάξει τα δεδομένα. Ένα πράγμα που έμαθα φέτος είναι ότι πρέπει να είσαι ανοιχτόμυαλος και να αντιδράς πολύ γρήγορα μέσα στον αγώνα όταν μειώνεται η απόδοση των ελαστικών. Το είδαμε αυτό στον Κορέα. Όλοι νόμιζαν ότι τα πολύ μαλακά και τα μαλακά ελαστικά είναι πολύ τολμηρή επιλογή αλλά στο τέλος αποδείχτηκε ευφυέστατη: είχαμε μόνο δύο pit stops. Πιστεύω ότι όλοι θα απολαύσουν και πάλι έναν εκπληκτικό αγώνα στο Άμπου Ντάμπι: είναι μία καλή πίστα με δύο ευκαιρίες για προσπέραση. Έχεις μερικές γρήγορες στροφές και κάποια σημεία με φρένα τέρμα πατημένα για τα σικέιν, συν ένα πιο αργό και τεχνικά απαιτητικό τελευταίο κομμάτι. Επιπλέον, πρόκειται για μία πολύ ασφαλή πίστα με ασφαλτοτάπητα καλής ποιότητας. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να πειραματιστούμε χωρίς να ριψοκινδυνεύσουμε».