Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 29 Μαρτίου 2011

Τρεις ομάδες με κινητήρες Renault έτοιμες για δράση!

Μετά από έναν χειμώνα προετοιμασίας, οι τρεις ομάδες με κινητήρες Renault - η Red Bull Racing Renault, η Renault Lotus GP και η Team Lotus είναι πανέτοιμες!
Τρεις ομάδες από τη Renault Sport, η κάθε μία με έξι μηχανικούς και τεχνικούς. Συνολικά, σχεδόν 250 άνθρωποι εργάζονται στη Renault Sport πάνω στους σημερινούς και μελλοντικούς κινητήρες, κάνοντας έτσι την τη «βιτρίνα» της εξαίρετης ποιότητας της εταιρείας.

Μετά από μια περίοδο εκτός αγώνων που έχει διαρκέσει περισσότερο από τέσσερις μήνες, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2011 επανήλθε στη ζωή μας την Κυριακή, 27 Μαρτίου στην πίστα Albert Park στην Αυστραλία χαρίζοντας στη Renault μια θέση στο βάθρο των νικητών.

Τρεις ομάδες, αντιπροσωπεύοντας το 25 τοις εκατό του πεδίου, έχουν επιλέξει τον κινητήρα της Renault. Η Red Bull Racing Renault θα εξοπλίζεται από τον νικητήριο κινητήρα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2010, με τον οποίο η Renault κέρδισε τον τίτλο πέρυσι. Οι άλλες δύο ομάδες είναι η Lotus Renault GP, διπλά παγκόσμιοι πρωταθλητές το 2005 και το 2006 ως Renault Team και η Team Lotus, η καλύτερη νεοσύλλεκτη ομάδα το 2010.

Αν και η ανάπτυξη των κινητήρων έχει «παγώσει» λόγω κανονισμών από το 2007, οι 250 άνδρες και γυναίκες συνεργάτες της Renault Sport έχουν εργαστεί εντατικά καθ’ όλη την διάρκεια της περιόδου εκτός αγώνων. Με απόλυτη μυστικότητα, έχει ολοκληρωθεί ένα πολυάσχολο πρόγραμμα: υποδοχή μιας νέας ομάδας, συντονισμός και συναρμολόγηση κινητήρων αγώνα, ανάπτυξη του νέου τετρακύλινδρου κινητήρα που έχει προγραμματιστεί για το 2013, και εργασίες επί του συστήματος (KERS).
Ο Remi Taffin, υπεύθυνος για τις δραστηριότητες επί πίστας, εξηγεί τον ρόλο της Renault Sport φέτος. «Σε πραγματικούς όρους, όταν βλέπω το έργο, λίγα πράγματα έχουν όντως αλλάξει. Είμαστε ακόμα κοντά στα παιδιά στο Milton Keynes, όπου έχει βάση η Red Bull Racing Renault και στο Enstone, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο της Lotus Renault GP, και έχουμε μόλις αρχίσει να δουλεύουμε με την ομάδα της Lotus. Η δύναμή μας είναι ότι δεν είμαστε μόνο ένας απλός προμηθευτής κινητήρων, είμαστε πραγματικά σε θέση να δώσουμε στους εταίρους μας το όφελος των εμπειριών μας στη F1. Ο εφοδιασμός μιας τρίτης ομάδας, και μάλιστα πρωτοεμφανιζόμενης στο είδος της, είναι μια νέα εταιρική σχέση που πρέπει να τεθεί σε εφαρμογή, πρέπει να ακολουθηθούν νέες διαδικασίες, και είμαι βέβαιος ότι έπονται περισσότερα. Το πλεονέκτημα είναι, ωστόσο, ότι έχουμε εμπειρία επ’ αυτού, δεν έχουμε ξεχάσει τον τρόπο που πρέπει να γίνονται τα πράγματα, και έχουμε βελτιωθεί σε αυτά. Είναι μια πραγματική πρόκληση.»
H ομάδα της Renault Sport έχει καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να παράσχει στις ομάδες τους ανταγωνιστικούς, αξιόπιστους κινητήρες που είναι σε θέση να κερδίσουν αγώνες και πρωταθλήματα και να γράψουν μια νέα σελίδα στην ιστορία της Renault .

Ο Bernard Rey, Πρόεδρος της Renault Sport , τόνισε το γεγονός ότι «η F1 είναι ένα πραγματικό πλεονέκτημα για την εταιρεία: χρησιμεύει ως βάση δοκιμών για νέες τεχνολογίες και πάνω απ 'όλα, παρέχει μια παγκόσμια βιτρίνα για την εξαίρετη ποιότητα της Renault. Εάν σκοπός σας είναι να κερδίσετε στη F1, ο κινητήρας σας θα πρέπει να παρέχει απόλυτη αξιοπιστία και απόδοση. Δεν μπορεί να υπάρχουν συμβιβασμοί. Κάθε χρόνο, οι πολλαπλοί παγκόσμιοι τίτλοι μας στο άθλημα – το οποίο συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο απαιτητικών παγκοσμίως - έχουν αποδείξει την εμπειρία της Renault σε θέματα ποιότητας. Και είναι η αναγνώριση της εμπειρίας αυτής που οδήγησε τρεις ομάδες να συνεργαστούν μαζί μας το 2011. Τους ευχόμαστε καλή τύχη, και να κερδίσει ο καλύτερος!»

Χωρίς αυτοκίνητα για τα επόμενα 40 χρόνια!

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τη Δευτέρα 28/03, παρουσίασε ένα “ενιαίο ευρωπαϊκό πρόγραμμα μεταφορών” με στόχο να επιβάλει μια “βαθιά αλλαγή στις μεταφορές για τους επιβάτες” μέχρι το 2050.
Η επιτροπή μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υποστηρίζει πως οι οδηγίες των Βρυξελλών και μια νέα αυστηρή φορολογία στα καύσιμα, θα αναγκάσουν τον πληθυσμό όλων των πόλεων να χρησιμοποιεί, όλο και λιγότερο το αυτοκίνητο και να αναζητά εναλλακτικές λύσεις, όπως το ποδήλατο, τα μέσα μεταφοράς ή και το ... περπάτημα. Το σχέδιο προβλέπει την απαγόρευση της χρήσης αυτοκινήτων στις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης με αποτέλεσμα να περικοπούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 60%, στα επόμενα 40 έτη.

Μοτοσυκλέτα της Χρονιάς 2011

To μυθικό δίτροχο, κέρδισε την πρώτη θέση στην κατάταξη του διαγωνισμού "Motorrad des Jahres 2011" (Μοτοσυκλέτα της χρονιάς 2011) στην κατηγορία scooters, που διοργανώθηκε από το Γερμανικό περιοδικό ειδικού τύπου - Motorrad. Στον διαγωνισμό αυτής της χρονιάς, ο μύθος της Vespa επικράτησε κερδίζοντας τις δύο πρώτες θέσεις της κατάταξης, με τα μοντέλα Vespa GTS 300 Super και Vespa LX 125ie. Το μοντέλο Vespa LX 125, κατέκτησε τη δεύτερη θέση στις προτιμήσεις του γερμανικού αναγνωστικού κοινού, επιβεβαιώνοντας την αγάπη τους για τη Vespa.

Περισσότεροι από 27.000 αναγνώστες του περιοδικού συμμετείχαν στην ψηφοφορία! Τα νούμερα αποκαλύπτουν την επιτυχία των μοντέλων, με τη Vespa GTS 300 Super να φθάνει το 24,5% και τη Vespa LX 125ie το 12,5% των προτιμήσεων του κοινού. Στην τελική κατάταξη, οι δυο Vespa άφησαν πίσω τους γνωστά μοντέλα όπως: Yamaha T-Max και Suzuki Burgman. Το βραβείο στα πολυαγαπημένα μοντέλα των Γερμανών και όχι μόνο αναβατών, απένειμε ο διευθυντής του περιοδικού Motorrad, Michael Pfeiffer σε τελετή που έγινε στο Dortmund. Η GTS 300 Super, αποπνέει φρέσκο αέρα και τη κομψότητα της Vespa στην κατηγορία άνω των 250κ.εκ. συνδυάζοντας το κλασικό και μοναδικό στυλ Vespa, με sport χαρακτηριστικά.

Το μοντέλο ξεχωρίζει αφενός για τις μοντέρνες γραμμές που τονίζουν το κλασσικά διαχρονικό στυλ Vespa και αφετέρου για τα sport χαρακτηριστικά του. Εφοδιασμένη με 4βάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα που διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό, η Vespa GTS 300 Super διακρίνεται για την ποιότητα κατασκευής της, την άνεση, την ασφάλεια και τη μοναδικότητα της μάρκας Vespa.

Εξαιρετική απόδοση από τον Leon Camier

Οι δυο αγώνες στην Αγγλική πίστα, είχαν δυσκολίες για την πρωταθλήτρια Ιταλική ομάδα που συμμετέχει σε ένα πολύ δυνατό πρωτάθλημα, όπως είναι αυτό του WSBK. Ο 1ος αγώνας, βρήκε και τους δυο αναβάτες της Aprilia Alitalia Racing να κάνουν καλή εκκίνηση από την 2η σειρά, με τον Leon Camier να μάχεται για τις πρώτες θέσεις έως τη μέση του αγώνα, ενώ ο Max Biaggi έμεινε πίσω έπειτα από ορισμένα λάθη. Ο 2ος αγώνας, ήταν μια συνεχής μάχη που επέβαλε στον Ιταλό οδηγό ποινή, λόγω εσφαλμένης εκκίνησης. Απορροφημένος από την ένταση του αγώνα, ο Max δεν είδε τις πινακίδες που τον ενημέρωναν για την ποινή, με αποτέλεσμα να αποκλειστεί. O Leon Camier μαχόταν στις πρώτες θέσεις, διατηρώντας καλό ρυθμό μετά από μια καλή εκκίνηση, φτάνοντας να είναι 2ος μετά από τον Checa. Μετά από κόντρα που κέρδισε με τον Marco Melandri, η φθορά στα φρένα του ήταν τέτοια που δεν του επέτρεψε να παλέψει μέχρι τέλους για την 2η θέση. Η 3η θέση που τελικά κατέκτησε ο Άγγλος αναβάτης, είναι πολύ ενθαρρυντική, δείχνοντας τις καλές προοπτικές του οδηγού.

"Συνειδητοποίησα πως ήμουν πίσω στο gridήταν τα πρώτα λόγια του Max μετά από τον 2ο αγώνα Προσπάθησα να πιέσω για να επανακτήσω έδαφος, αλλά έχασα τη συγκέντρωση μου λόγω αυτού του λάθους, χάνοντας αρκετές θέσεις. Δυστυχώς δεν είδα τις πινακίδες όταν είσαι μέσα σε μια “αγέλη” μπορεί να συμβεί. Λυπάμαι για την ομάδα, τα αποτελέσματα ήταν κάτω των προσδοκιών αλλά δεν πρέπει να χαλάσουν την μέχρι τώρα καλή πορεία. Αυτή είναι η στιγμή όπου πρέπει να είμαστε ενωμένοι, παίρνοντας μαθήματα ακόμα και από τέτοιες καταστάσεις. Η σεζόν μόλις ξεκίνησε και θα έχουμε την ευκαιρία να επανορθώσουμε".

Ο Leon Camier ήταν εμφανώς χαρούμενος μιας και ήταν η 4η φορά που ανεβαίνει στο podium με την Aprilia RSV4: "Είχα ένα πραγματικά καλό Σαββατοκύριακο, έπειτα από τον πρώτο δύσκολο αγώνα που είχα στην Αυστραλία. Είναι δύσκολο μετά από τόση προετοιμασία κατά τη διάρκεια του χειμώνα να μην είσαι στην καλύτερη δυνατόν κατάσταση για την έναρξη της σεζόν. Ευτυχώς σε αυτόν τον αγώνα ένιωθα καλά από την αρχή του. Δούλεψα σκληρά με την ομάδα για να προετοιμαστώ για αυτούς τους δυο αγώνες και το αποτέλεσμα το επιβεβαιώνει. Στον 2ο αγώνα, ένα μικρό πρόβλημα με τα φρένα, δεν μου επέτρεψε να ολοκληρώσω τη μάχη με τον Marco Melandri, αλλά αυτό βέβαια δεν επηρεάζει τη χαρά της 3ης θέσης. Θέλω να ευχαριστήσω, την ομάδα μου αλλά και τον καλό μου φίλο Keith Code που με βοήθησαν πάρα πολύ".