Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη, 17 Απριλίου 2012

Ο Andy Frost σπάει το φράγμα των 7 δευτερολέπτων!

Ο Andy Frost, ο βασιλιάς των Hot Rod, κατάφερε πριν από λίγες ημέρες να σπάσει το φράγμα των 7 δευτερολέπτων στην ευθεία της Santa Pod. Ο Andy, συνέντευξη του οποίου είχε φιλοξενηθεί στο τεύχος 4 του περιοδικού, με χρόνο 6.99 δευτερόλεπτα και ταχύτητα εξόδου που άγγιξε τα 350 km/h (218mph) ανέδειξε το όχημά του (Red Victor 3) ως το γρηγορότερο road-legal αυτοκίνητο της Ευρώπης. Επόμενο στόχο αποτελεί σύμφωνα με τον ίδιο το παγκόσμιο ρεκόρ, που αντιστοιχεί σε χρόνο 6.74 δευτερολέπτων. Ο ίδιος και η ομάδα του ευελπιστούν κάτι τέτοιο να επιτευχθεί μέσα στον Ιούνιο. Εμείς θα περιμένουμε υπομονετικά.



Δείτε το burnout που κέρδισε χρυσό μετάλλιο!

Στο ετήσιο φεστιβάλ burnout Summernats της Αυστραλίας το πρώτο βραβείο κέρδισε ένα Holden HQ sedan του 1974. Αυτό είναι burnout, όχι αστεία!



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πηγή: jalopnik.com

We Pedal

Μπορεί η οικονομική κρίση να έχει αυξήσει την δημοτικότητα του ποδηλάτου ως μεταφορικού μέσου αστικών κυρίως μετακινήσεων, αυτό όμως δεν σημαίνει πως η ελληνική ποδηλατική κουλτούρα περιορίζεται στη συγκεκριμένη χρήση. Το "We Pedal" είναι ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο στο πάθος για το ποδήλατο και την ποδηλασία. Εστιάζοντας στους ανθρώπους και τις εμπειρίες τους, δεν κάνει διακρίσεις ανάμεσα σε fixed gear ποδήλατα (fixies), bmx, mountain και downhill, δρόμου και αγωνιστικά, αλλά στα πετάλια του ενώνει όλα τα μέλη της ελληνικής ποδηλατικής κοινότητας.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το trailer του ντοκιμαντέρ, κάνοντας κλικ εδώ.


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Μια BMW αιωρείται και ο οδηγός την κρατάει να μην πέσει στο κενό!

Λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Κυριακής, σε μια γέφυρα λίγο πιο έξω από την Ζυρίχη, ένας 25χρονος οδηγός έχασε τον έλεγχο της BMW, ενώ επιτάχυνε μετά από μια στροφή και το αυτοκίνητο του κατέληξε κάπως έτσι:



Ο οδηγός και ο συνοδηγός δραπέτευσαν από το πορτ παγκάζ και στην συνέχεια κρατούσαν σφιχτά το super car για να μην πέσει στο κενό! Την BMW την έσωσαν αλλά η Τροχαία κατέσχεσε το αυτοκίνητο του οδηγού...

Πηγή: jalopnik

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Κάνε το αυτοκίνητο σου να ακούγεται σαν Ferrari με 0.79 ευρώ!

Μπορείς να επιλέξεις πως θέλεις να ακούγεται το αυτοκίνητο σου. Σαν Chevrolet Camaro V8; Lamborghini Gallardo V10; Ferrari 458 Italia V8; NASCAR V8 ή Ford GT40 V8; Δεν χρειάζεται να κάνεις μετατροπές στο αυτοκίνητο σου. Αρκεί να έχεις ένα smartphoneκαι κάποια ψιλά...Είναι απλό. Κατεβάζεις μια εφαρμογή (app XLR8) στο κινητό σου πληρώνοντας 0.79 ευρώ και κάνεις το αυτοκίνητο σου να ακούγεται-μέσα στην καμπίνα, βέβαια-λες και φοράει έναν κινητήρα V8. Για iphone μπορείς να αγοράσεις την εφαρμογή από εδώ ενώ για κινητά με λογισμικό Android μπορείς να αγοράσεις την εφαρμογή από το Google Play. Δες στο παρακάτω βίντεο πως λειτουργεί:



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ποιά είναι η αλήθεια για τις Porsche Cayenne στην Ελλάδα;

«Η οικονομική κρίση προκάλεσε σειρά στατιστικών στοιχείων που παρουσιάζονται ως αληθινά. Είναι όμως ακριβή;» διερωτάται το BBC, σημειώνοντας ότι η πραγματική έκταση των οικονομικών προβλημάτων στις αδύναμες οικονομίες της ευρωζώνης είναι μερικές φορές δύσκολα να αποτυπωθεί.



Λόγω της κρίσης, αναφέρει το δημοσίευμα, τρεις προτάσεις έχουν ξεχωρίσει. Πρώτον, ότι οι Ιταλοί πολιτικοί έχουν διαθέσιμα 10.000 αυτοκίνητα με οδηγό, ότι οι μισοί νέοι στην Ισπανία είναι άνεργοι κι ότι στην Ελλάδα υπάρχουν περισσότεροι ιδιοκτήτες Πόρσε Καγιέν από όσους φορολογούμενους δηλώνουν πάνω από 50.000 ευρώ.

Πριν μερικά χρόνια, υπήρχε μια φήμη που αναπαρήγαγαν τα ΜΜΕ ότι στην Ελλάδα «κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα περισσότερες Πόρσε Καγιέν από όσους φορολογούμενους δήλωναν πάνω από 50.000 ευρώ, ένα ποσό ελαφρώς πάνω από την τιμή του εν λόγω οχήματος».

Η συγκεκριμένη φράση προήλθε από τον επικεφαλής του οικονομικού γραφείου του τέως πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου, Ηρακλή Πολεμαρχάκι. Όταν ρωτήθηκε γι αυτό, ο κ. Πολεμαρχάκις υποστήριξε ότι διατύπωσε μια παρατήρηση των πολιτικών κύκλων στην Ελλάδα μερικά χρόνια πριν.

Το μόνο στοιχείο που ήξερε είναι ότι οι Πόρσε Καγιέν στη Λάρισα ήταν διπλάσιες απ' ότι στις χώρες του ΟΟΣΑ.

Τι δείχνουν τα στοιχεία

Όπως αναφέρει το BBC, στην Ελλάδα το 2010, εισοδήματα άνω των 50.000 ευρώ είχαν δηλώσει 311.428 άτομα. Τα στοιχεία έκαναν τον εκπρόσωπο της Πόρσε να γελάσει και να χαρακτηρίσει την ιστορία γελοία.

Όπως ανέφερε ο Λούκας Κούνζε, στην Ελλάδα συνολικά τα τελευταία εννέα χρόνια, οπότε και εισήχθη το αυτοκίνητο στην αγορά έχουν πωληθεί 1.500 Πόρσε Καγιέν.

Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι Έλληνες πληρώνουν το φόρο που τους αναλογεί, αφού με βάσει τα στοιχεία, το ποσοστό των εισπράξεων από το φόρο εισοδήματος ως ποσοστό του ΑΕΠ είναι το χαμηλότερο στην ευρωζώνη και φθάνει μόλις στο 4,7%.

Ορισμένοι Έλληνες, αναφέρει το BBC, πραγματικά δεν δηλώνουν τα εισοδήματά τους και φοροδιαφεύγουν. Σύμφωνα με τις περσινές εκτιμήσεις του επικεφαλής της Ομάδας Δράσης της Κομισιόν, Χορστ Ράιχενμπαχ, το ποσό των φόρων που δεν είχαν καταβληθεί έφθαναν στα 60 δισ. ευρώ.

Βέβαια, εμείς όταν είχαν αποκαλυφθεί τα ποσοστά αγοράς Porsche Cayenne είχαμε δώσει την δική μας εξήγηση. Δείτε την εδώ!

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πηγή: newsbomb

Μυστικές ευκαιρίες στις εκθέσεις Kia μόνο για τον Απρίλιο

Στον αέρα βρίσκεται η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Kia Motors για το Rio με το οποίο η εταιρία προωθεί το μοντέλο της και επικοινωνεί νέες μυστικές ευκαιρίες για τους πελάτες της μόνο μέσω του δικτύου των επισήμων εμπόρων της.

Το Rio διατίθεται στην ελληνική αγορά με 2 κινητήρες βενζίνης 1.2lt με 85ps και 1.4lt με 109ps και 1 κινητήρα turbo diesel 1.1lt με 75ps. Όλοι οι κινητήρες προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση, ενώ ειδικά η έκδοση Rio 1.1 Diesel με ISG έχει κατανάλωση μόνο 3,9lt/100Km και εκπομπές ρύπων 99g/Km που σημαίνει ότι απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Η τιμή για την πρώτη 5-θυρη έκδοση Rio 1.2 instyle ανέρχεται στα € 10.790 (με απόσυρση) και διαθέτει Αir-condition, ABS, 6AB, ESP, HAC, RCD-MP3, με χειρι-στήρια στο τιμόνι, θύρα USB, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, προβολείς ομίχλης, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, αναδιπλούμενο κλειδί με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς & θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, trip computer. Στις πλουσιότερες εκδόσεις συναντάμε σύστημα εκκίνησης κινητήρα με start button, Bluetooth handsfree με αναγνώριση φωνής, φώτα ημέρας LED, parking radar, ζάντες αλουμινίου 16’’, αισθητήρα βροχής & σύστημα αυτόματης λειτουργίας προβολέων.

Οι μυστικές ευκαιρίες αφορούν σε όλη την γκάμα των μοντέλων της Kia στο Picanto, στο Rio, στο Venga, στο Cee’d, στο Soul & στο Nέο Sportage παρέχοντας Δωρεάν Τέλη Κυκλοφορίας για 5 έτη. Η παροχή αυτή αναφέρεται στα έτη 2012-2016, αφορά αποκλειστικά τον 1ο κάτοχο του οχήματος και δεν είναι μεταβιβάσιμη, ενώ προϋποθέτει την τιμολόγηση των αυτοκινήτων έως τις 30 Απριλίου.

Επίσης η εταιρία προσφέρει νέες μειωμένες τιμές για όλες τις ετοιμοπαράδοτες εκδόσεις cee’d με επιπλέον έκπτωση € 800 διαμορφώνοντας πλέον την τιμή του μοντέλου από € 10.700 (με απόσυρση).

To νέο Rio, όπως και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της Kia, διαθέτει τη μοναδική και μεταβιβάσιμη 7ετή πλήρη εργοστασιακή εγγύηση της Kia καθώς επίσης και δωρεάν οδική βοήθεια για 1 έτος.

Σημαντικές εκπτώσεις από τη Hyundai Ελλάς Π. & Ρ. Δάβαρη ΑΒΕΕ

Η Hyundai Ελλάς Π. & Ρ. Δάβαρη ΑΒΕΕ, ανακοίνωσε τις νέες εκπτώσεις που ισχύουν για τα αυτοκίνητα Hyundai κάνοντας πιο προσιτή την απόκτηση των μοντέλων της.

Πιο συγκεκριμένα, για το i10 η τιμή απόκτησης ξεκινάει από τα 8.628€ (9.250€ χωρίς απόσυρση) καθώς ισχύει έκπτωση έως 940€.

Αντίστοιχα για την αγορά ενός i20 απαιτούνται πλέον μόνο 8.990€ (9.719€ χωρίς απόσυρση), καθώς η έκπτωση φθάνει τα 2.081€ στην έκδοση i20 1.2lt L 3d.

Έκπτωση 1.000€ ισχύει και για όλες τις εκδόσεις του ix35, με την τιμή να ξεκινάει πλέον από τα 17.990€ (19.420€ χωρίς απόσυρση) για την έκδοση ix35 1,6lt 2wd CLASSIC.

Μαλακές και μεσαίες γόμες για τις γρήγορες στροφές της Κίνας

Το σκηνικό
Η στρατηγική ελαστικών θα έχει τον πρώτο λόγο σε έναν τους πιο απαιτητικούς τεχνικά αγώνες της χρονιάς, καθώς η Pirelli ταξιδεύει στη Σαγκάη για το Κινεζικό Grand Prix. Πέρσι, οι τρεις πρώτοι της κατάταξης τερματισμού χρησιμοποίησαν διαφορετικές στρατηγικές σε έναν αγώνα που κρίθηκε στον τελευταίο γύρο - και καθώς φέτος μειώθηκαν οι διαφορές επιδόσεων μεταξύ των γομών, η έμφαση στη στρατηγική γίνεται ακόμα πιο σημαντική.
Η Pirelli φέρνει στην Κίνα τη μεσαία γόμα P Zero White και τη μαλακή P Zero Yellow: ένα σιρκουί που είναι διάσημο για τις γρήγορες και παρατεταμένες στροφές, τις μεγάλες ευθείες και τα έντονα φρεναρίσματα.
Όλοι αυτοί οι παράγοντες δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στη στρατηγική ελαστικών, ενώ πέρσι νικηφόρα αποδείχτηκε η στρατηγική τριών pit stop. Τα μεσαία και μαλακά ελαστικά εγγυώνται τον καλύτερο συγκερασμό μεταξύ πρόσφυσης και επιδόσεων στη συγκεκριμένη πίστα, αλλά και η βροχή είναι συνηθισμένο φαινόμενο, γι’ αυτό ενδέχεται να δούμε τα ενδιάμεσα Cinturato Green και τα Cinturato Blue full wet. Αντίθετα με τη Μαλαισία όπου οι νεροποντές είναι συνήθως σύντομες και ισχυρές, η βροχή στην Κίνα είναι συχνά ελαφριάς έντασης αλλά μεγάλης διάρκειας, με ιδανική την ενδιάμεση γόμα.
Δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της Pirelli Paul Hembery: «Το GP Κίνας αποδείχτηκε ένας από τους πιο συναρπαστικούς αγώνες στην πρώτη μας χρονιά με τη στρατηγική ελαστικών σε ρόλο κλειδί, επομένως έχουμε δύσκολη αποστολή. Ωστόσο, η φετινή φιλοσοφία μας μεγαλώνει τη χιλιομετρική κάλυψη σε συνθήκες μέγιστων επιδόσεων με slick ελαστικά, που σημαίνει ότι οι οδηγοί θα μπορούν να τρέχουν πιο ανταγωνιστικά και με μικρότερες χρονικές διαφορές. Αν και οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος ενδέχεται να είναι πολύ χαμηλές στην Κίνα, η φθορά των ελαστικών είναι κατά κανόνα υψηλή λόγω διάταξης της πίστας. Επομένως, παρά το ότι έχουμε τις ίδιες γόμες που είδαμε στην Αυστραλία – μεσαίες και μαλακές – τα P Zero θα αντιμετωπίσουν μία τελείως διαφορετική πρόκληση αυτό το Σαββατοκύριακο στη Σαγκάη».
Από τη θέση του οδηγού Sergio Perez, Sauber F1 Team: «Για τα ελαστικά στη Σαγκάη πολύ σημαντικό είναι το σωστό σετάρισμα του μονοθεσίου, κυρίως στον εμπρός άξονα. Οι γρήγορες, παρατεταμένες στροφές, κυρίως η Νο 1, καταπονούν εξαιρετικά τα εμπρός ελαστικά και απαιτείται προσοχή για την καθυστέρηση της φθοράς τους. Αυτό είναι το σημαντικότερο από πλευράς ελαστικών στο Shanghai International Circuit. Ανυπομονώ γι’ αυτό τον αγώνα. Έχουμε αποδείξει ότι η Sauber C31-Ferrari μπορεί να είναι ανταγωνιστική. Τώρα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι και να επιδιώξουμε με κάθε τρόπο περαιτέρω βελτιώσεις.
Ο οδηγός δοκιμών της Pirelli Jaime Alguersuari: «Στο Κινεζικό grand prix, η χρήση και η στρατηγική ελαστικών κάνουν τη διαφορά. Αν θέλουμε να δούμε κάποια παραδείγματα, αρκεί να θυμηθούμε τον περσινό αγώνα: Ο Lewis Hamilton κέρδισε κάνοντας μία στάση παραπάνω από τον Sebastian Vettel, ενώ ο Mark Webber αν και χαμηλά στις κατατακτήριες δοκιμές, έκανε καλή χρήση των ελαστικών που τον βοήθησαν να τερματίσει τρίτος».
«Δύο είναι οι στροφές που ξεχωρίζουν και όπου τα ελαστικά κάνουν τη διαφορά: το μυστικό για να τις αξιοποιήσεις άριστα είναι να καταλάβεις πώς συμπεριφέρονται οι δύο διαφορετικές γόμες: ας ξεκινήσουμε με την πρώτη στροφή, τη Νο1. Είναι μια παρατεταμένη δεξιά στροφή που όμως κλείνει συνεχώς καταλήγοντας σχεδόν σε έναν κύκλο! Τα ελαστικά καταπονούνται τρομερά για να διατηρηθεί η ιδανική γραμμή».
Η άλλη σημαντική στροφή είναι η Νο 13, επίσης παρατεταμένη δεξιά πριν τη βασική ευθεία. Πρόκειται για μία γρήγορη στροφή, με ελαφρά κλίση, όπου τα ελαστικά καταπονούνται όλο και περισσότερο καθώς επιταχύνεις προς την ευθεία και τη ζώνη DRS. Η καλή πρόσφυση στην έξοδο της στροφής είναι ζωτικής σημασίας – κυρίως στις κατατακτήριες δοκιμές – ώστε να μπεις με μεγάλη ταχύτητα στην ευθεία, κάτι που διαμορφώνει το χρόνο του γύρου».
Τεχνικές πληροφορίες:
Η Pirelli φέρνει το συνδυασμό ελαστικών που είχε στην Αυστραλία, το P Zero White medium και το P Zero Yellow soft, αλλά αυτή τη φορά αντιμετωπίζει μία τελείως διαφορετική πρόκληση.
Η διάταξη του Κινεζικού σιρκουί είναι πιο απαιτητική σε σχέση με του Albert Park, με ένα σημείο στο τέλος της μεγάλης ευθείας όπου τα μονοθέσια φρενάρουν από τα 320 χλμ/ώρα στα 68 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 130 μέτρα: η επιβράδυνση των 6 G είναι από τις υψηλότερες που αντιμετωπίζουν τα ελαστικά στο ημερολόγιο της F1.
Τα πλευρικά φορτία των ελαστικών, στο γρήγορο, μεσαίο κομμάτι του γύρου, αντιστοιχούν σε 3 G.
Τα δυνατά φρεναρίσματα που απαιτούνται στην Κίνα καταπονούν περισσότερο τα

εμπρός ελαστικά από όσο τα πίσω. Τα εμπρός δοκιμάζονται επίσης στη στροφή 1 – που είναι σχεδόν ένας ολόκληρος κύκλος – καθώς τα μονοθέσια βασίζονται καθαρά στη μηχανική και όχι στην αεροδυναμική πρόσφυση.
Η άσφαλτος είναι μεσαίας πρόσφυσης αλλά λιγότερο τραχιά σε σχέση με της Μαλαισίας. Η κλίση της στροφής 13 αυξάνει την καταπόνηση του σκελετού των ελαστικών, καθώς η επιφάνεια επαφής μπορεί να αυξηθεί τρεις φορές πάνω από το κανονικό.
Ο Lewis Hamilton είναι ο μοναδικός δύο φορές νικητής στην Κίνα. Πέραν αυτού, κάθε χρόνο έχουμε διαφορετικό νικητή από το 2004 που έγινε το πρώτο grand prix εκεί, κάτι που επιβεβαιώνει τις ποικίλες προκλήσεις του σιρκουί της Σαγκάης.
Πέρσι, ο Sebastian Vettel σημείωσε τον ταχύτερο γύρο όλων των εποχών στις κατατακτήριες δοκιμές της Σαγκάης: 1m33.706s, με το μαλακό ελαστικό P Zero Yellow προδιαγραφών 2011.