Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Η Επέλαση των GT

Και όταν λέμε GT εννοούμε Grand Tourer, αφού τέτοιοι είναι οι περισσότεροι από τους πρωταγωνιστές των παρακάτω βίντεο. Ο λόγος για τους συμμετέχοντες στις αναμετρήσεις του Dragtimes.info. Σήμερα έχουμε για εσάς 3 βίντεο στα οποία εκπροσωπούνται επάξια τόσο η ευρωπαϊκή όσο και η αμερικάνικη σχολή - ναι αυτή τη φορά η ιαπωνική απουσιάζει και καλά κάνει.































Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα βίντεο αμέσως παρακάτω.


Πηγή: Dragtimes.info

Περιοδικό AutokinisiMag

Ημερολόγιο Αμαξώματος: PreStage για το TETRAKOSARI© V - Ημέρα 13η

Με τη συνέντευξη του Βαγγέλη αφήσαμε πίσω μας τις Σέρρες, γνωρίζοντας βέβαια πως κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να διαρκέσει πολύ μιας και μέχρι τις ημέρες του αγώνα στις 15 και 16 Σεπτεμβρίου, οι επισκέψεις μας θα είναι αρκετά συχνές - κάποια ζητήματα βλέπετε απαιτούν επιτόπια έρευνα και φυσική παρουσία, ειδικά όταν πρόκειται για την πίστα των Σερρών και το νέο ασφαλτοτάπητα.

Επόμενος προορισμός η Θεσσαλονίκη! Οι αγωνιζόμενοι από τη συμπρωτεύουσα έχουν ήδη φροντίσει να δώσουν ένα βροντερό παρόν στο TETRAKOSARI© V με το πλήθος των συμμετοχών τους να φλερτάρουν με την κορυφή. Έτσι λοιπόν, δεν θα μπορούσαμε παρά να επισκεφθούμε όσους περισσότερους μπορούμε πραγματοποιώντας υπεράνθρωπη προσπάθεια να τους προλάβουμε στο περιβάλλον εργασίας τους (δυστυχώς οι PreStage συνεντεύξεις στην πόλη της Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκαν την περίοδο κοντά στο δεκαπενταύγουστο, με αποτέλεσμα τα σχέδια των διακοπών να σταθούν σοβαρό εμπόδιο στα δικά μας σχέδια).

Πρώτη στάση το συνεργείο του Δημήτρη Μπάτσιου όπου βρήκαμε συγκεντρωμένη όλη την ομάδα Batsios Drag Team. Αφού εξερευνήσαμε το χώρο και ταλαιπωρήσαμε λιγάκι το Δημήτρη, όσον αφορά την επίτευξη του καλύτερου δυνατού «σκηνικού» ξεκινήσαμε τη συνέντευξη με τον εξαιρετικά πρόθυμο Δημήτρη Αντύπα. Η κουβέντα μας με το Δημήτρη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ιστορική (φυσικά όχι με τη στενή έννοια του όρου) μιας και συνέπεσε με την ημέρα κατά την οποία θα γινόταν η πρώτη απόπειρα, ο κινητήρας του οχήματός του - ένα Skoda Octavia Combi 1.8T 4x4 - να έρθει μετά από ένα ολόκληρο χρόνο ξανά στη ζωή. Ο Δημήτρης χαρακτηρίζει το όχημά του «μια καλή βελτίωση» και δηλώνει έτοιμος για την πρώτη του φορά στο TETRAKOSARI©. Το μόνο που απομένει, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι να διορθωθούν μόνο ορισμένα προβλήματα που ενδέχεται να παρουσιαστούν μετά την εκκίνηση του κινητήρα, καθώς ο μεγαλύτερος όγκος της προετοιμασίας μοιράστηκε στο χρονικό διάστημα του τελευταίου έτους.





Η αγάπη για τα αυτοκίνητα και η φιλία του Δημήτρη με τον έτερο Δημήτρη (Μπάτσιο) ήταν οι σημαντικότεροι λόγοι που τον ώθησαν να λάβει μέρος στον αγώνα του Σεπτεμβρίου, ενώ ο ίδιος θεωρεί πως το TETRAKOSARI© είναι μια πολύ καλή διοργάνωση την οποία ο κόσμος αγκάλιασε ήδη από τους πρώτους αγώνες. Δηλώνει πως δεν κυνηγά τις κόντρες στο δρόμο (είναι «οικογενειάρχης» όπως μας είπε) και υποστηρίζει μόνο τις εντός αγωνιστικού χώρου «δραστηριότητες».




Αναπόφευκτα, η κουβέντα έρχεται στο συναγωνισμό και ο Δημήτρης δεν χάνει καθόλου χρόνο, στρέφοντας τα πυρά του στον ομόσταυλό του Νίκο Κυπαρίσση τον οποίο επιθυμεί «να περάσει και από πάνω άμα γίνεται» και φυσικά «με διαφορά, όχι στο όριο». Όσον αφορά τον ανταγωνισμό, ο Δημήτρης Αντύπας θεωρεί πως οι οποιουδήποτε είδους διαμάχες πρέπει να διατηρούνται σε λογικά επίπεδα και σε κάθε περίπτωση να προάγεται ο υγιής ανταγωνισμός. Έτσι κι αλλιώς, «θα τα πει όλα ο χρόνος στην ευθεία».





Ο Δημήτρης Αντύπας εγκαινίασε τη σειρά συνεντεύξεων των Θεσσαλονικιών και αποτελεί τον ένα από τους δύο «οικογενειάρχες» του αγώνα. Το Octavia του πήρε μπροστά για πρώτη φορά αμέσως μετά τη συνέντευξη και οφείλουμε να ομολογήσουμε πως ενδέχεται να μας επιφυλάσσει αρκετές εκπλήξεις στην πίστα των Σερρών. Απομένουν μόλις 16 μέρες για να τα διαπιστώσουμε.

Περιοδικό AutokinisiMag