Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011

ΤΟ CITROËN DS4 ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Το Citroën DS4, το δεύτερο μοντέλο της σειράς DS, ψηφίστηκε ως το «Πιο Όμορφο Αυτοκίνητο της Χρονιάς» από περισσότερους από 60.000 χρήστες του διαδικτύου σε 62 χώρες. Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Frédéric Banzet, Διευθύνων Σύμβουλος της Citroën, σε επίσημη τελετή στο 26ο Διεθνές Φεστιβάλ αυτοκινήτου στις 27 Ιανουαρίου.

Παράλληλα με την αναγνώριση από το κοινό, μια επιτροπή που συστάθηκε ειδικά για το φεστιβάλ και αποτελείτο από προσωπικότητες του χώρου του design, του αθλητισμού και της τέχνης απένειμε στο DS4 τον τίτλο του Ομορφότερου Εσωτερικού, αναγνωρίζοντας την ποιότητα και το φινίρισμα τόσο του DS4, όσο και συνολικά της σειράς DS.

 
Το Citroën DS4, παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι και αποτελεί ακόμα μια απόδειξη της φιλοσοφίας “Créative Technologie”. Το DS4 συνεχίζει τη φιλοσοφία της σειράς DS όπου η εκλεπτυσμένη αισθητική και η αψεγάδιαστη ποιότητα συνδυάζονται με την οδηγική ευχαρίστηση και την προηγμένη τεχνολογία.

Ο σχεδιασμός του DS4 εκφράζει τον ξεχωριστό χαρακτήρα του μοντέλου με την πρώτη ματιά, χάρη στις δυναμικές αναλογίες και τις όμορφες στιλιστικές λεπτομέρειες. Το προφίλ που τονίζεται από τους στιβαρούς θόλους που περικλείουν τροχούς διαμέτρου έως 19 ιντσών και οι αρμονικές αναλογίες κάνουν προφανή το λόγο που το κοινό έδειξε την προτίμηση του στο DS4.

Όπως ακριβώς εξωτερικά έτσι και το εσωτερικό του DS4 αποπνέει δυναμισμό και εκλεπτυσμένο γούστο. Η επιλογή των υλικών, και η κορυφαία αίσθηση απτής ποιότητας προσφέρουν μια μοναδική ατμόσφαιρα, η οποία ενισχύεται από το εντυπωσιακό πανοραμικό παρμπρίζ, στοιχεία που κέρδισαν τους κριτές.

Συνεργασία BMW, Peugeot & Citroen!

Το BMW Group και η PSA Peugeot Citroën αποφάσισαν να προχωρήσουν σε νέα φάση συνεργασίας, υπογράφοντας συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας με ισότιμη συμμετοχή και την ονομασία BMW Peugeot Citroën Electrification. Η συμφωνία υπογράφηκε την 1η Φεβρουαρίου από τον Norbert Reithofer, Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, και τον Philippe Varin, Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της PSA Peugeot Citroën.
Η BMW Peugeot Citroën Electrification θα ασχοληθεί με την εξέλιξη και παραγωγή υβριδικών τεχνολογιών, μεταξύ των οποίων συστήματα μπαταριών, ηλεκτρονικά συστήματα, γεννήτριες, φορτιστές, καθώς επίσης και τη δημιουργία λογισμικού για υβριδικά συστήματα. Η από κοινού έρευνα και εξέλιξη, η παραγωγή, καθώς και η προμήθεια των εξαρτημάτων θα δημιουργήσει σημαντικές οικονομίες κλίμακας.
Πρωτίστως, αυτή η πρωτοβουλία του BMW Group και της PSA Peugeot Citroën στοχεύει στην εξέλιξη υβριδικών εξαρτημάτων που θα εφοδιάσουν ήδη υπάρχοντα μοντέλα. Η κοινοπραξία που τελεί υπό την έγκριση των σχετικών Αρχών Ανταγωνισμού  εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει τις εργασίες της το δεύτερο τρίμηνο του 2011. Τα νέα υβριδικά εξαρτήματα θα χρησιμοποιούνται στα οχήματα και των δύο εταίρων από το 2014 και μετά.
Το BMW Group και η PSA Peugeot Citroën συνεργάζονται με επιτυχία στον τομέα των κινητήρων επί αρκετά χρόνια, έχοντας κατασκευάσει μαζί πάνω από 1,8 εκατομμύρια μονάδες από το 2006 μέχρι το 2010. Το Φεβρουάριο του 2010, οι δύο εταιρίες συμφώνησαν να εξελίξουν την επόμενη γενιά του 4-κύλινδρου βενζινοκινητήρα τους, ο οποίος επίσης θα πληροί τις προδιαγραφές  EU6. Ο κοινός κινητήρας τους χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή σε αρκετά μοντέλα ΜΙΝΙ, Peugeot και Citroën.

900.000 Mazda MX-5. Nέο παγκόσμιο ρεκόρ Guinness.

Hiroshima, 4 Φεβρουαρίου 2011. 
Η συνολική παραγωγή του μοντέλου Mazda MX-5 από την Mazda Motor Corporation έφτασε τις 900.000 μονάδες την 4η Φεβρουαρίου 2011. Αυτή η διάκριση ήρθε 21 χρόνια και δέκα μήνες μετά την έναρξη παραγωγής της πρώτης γενιάς του Mazda MX-5 που πρωτοεμφανίστηκε τον Απρίλιο 1989. Το ΜΧ-5 αρχικά βραβεύτηκε από το Guinness World Records ως «Το διθέσιο σπορ αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο» όταν η παραγωγή έφτασε τις 531.890 μονάδες τον Μάιο του 2000. Το Guinness ανανέωσε το ρεκόρ όταν η παραγωγή πέρασε τις 700.000 και τις 800.000 μονάδες αντίστοιχα. Τώρα, η Mazda ζητάει από το Guinness World Records να ανανεώσει το ρεκόρ για τις 900.000 μονάδες.

Μεταξύ των δεκαετιών 1960 και 1970, αμέτρητα σπορ αυτοκίνητα πρόσφεραν δυναμική αυτοκίνηση ανοιχτού τύπου για οδηγούς με ελεύθερο πνεύμα. Στην δεκαετία του ‘80, η Mazda αποφάσισε να επαναφέρει αυτό το πνεύμα με ένα roadster φτιαγμένο για μια νέα εποχή. Χρησιμοποιώντας τα τελευταία μηχανολογικά επιτεύγματα, η Mazda δημιούργησε το MX-5 και το παρουσίασε τον Φεβρουάριο του 1989 υπενθυμίζοντας ότι η οδήγηση μπορεί να είναι ακόμα διασκεδαστική παρά τις συνεχώς αυστηρότερες προδιαγραφές ασφάλειας και ποιότητας. Σήμερα, το ΜΧ-5 παραμένει το μακροβιότερο μοντέλο στην παγκόσμια πορεία της Mazda.
Ο Nobuhiro Yamamoto, διευθυντής προγράμματος της τρέχουσας έκδοσης MX-5, είπε: «Από τότε που η Mazda εισήγαγε στην αγορά το πρώτο ΜΧ-5, έχουν μεσολαβήσει δύο πλήρεις ανανεώσεις καθώς και μία σειρά από άλλες αναβαθμίσεις. Η συνεχής επιτυχία του οφείλεται στην έντονη υποστήριξη που απολαμβάνει από τους fans σε όλο τον κόσμο. Προχωρώντας μπροστά θα προσπαθήσω να διατηρήσω ζωντανό το πνεύμα του ΜΧ-5 εξελίσσοντάς το ταυτόχρονα σε ένα αυτοκίνητο που θα αγαπηθεί από ακόμα περισσότερο κόσμο».

O Senior Managing Executive Officer του τμήματος εξέλιξης της Mazda, ο Seita Kanai, είπε: «Έχουν περάσει περισσότερα από 20 χρόνια από την γέννηση της πρώτης γενιάς του Mazda MX-5. Κατά την διάρκεια αυτής της εικοσαετίας, όχι μόνο η κοινωνία αλλά και τα ίδια τα οχήματα έχουν αλλάξει σημαντικά. Η ανταπόκριση στα περιβαλλοντικά προβλήματα και στην μείωση των φυσικών πρώτων υλών έχει γίνει πλέον απαραίτητη για όλες τις εταιρίες αυτοκινήτων. Σαν δείγμα της περιβαλλοντικής πολιτικής που ακολουθείται, η Mazda παρουσίασε πέρισυ τις νέες τεχνολογίες SKYACTIV. Τώρα, εστιάζουμε στην εξέλιξη μελλοντικών προϊόντων που θα περιλαμβάνουν αυτές τις τεχνολογίες. Πολλά από τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στις SKYACTIV τεχνολογίες, όπως για παράδειγμα η σημαντική μείωση του βάρους, βασίζονται στην πολυετή προσπάθεια εξέλιξης του ΜΧ-5. Πράγματι, η βασική αρχή που βρίσκεται πίσω από τις τεχνολογίες SKYACTIV- δηλ. η παραγωγή fun-to-drive αυτοκινήτων- υιοθετείται πλήρως από το ΜΧ-5.

Ο Kanai συνεχίζει λέγοντας ότι «Με στόχο πλέον την παραγωγή ενός εκατομμυρίου μονάδων, η Mazda εστιάζει στην περαιτέρω εξέλιξη του ΜΧ-5. Θα τελειοποιήσουμε τον διασκεδαστικό του χαρακτήρα και θα ενδυναμώσουμε τα χαρακτηριστικά που αφορούν στην ασφάλεια και στο περιβάλλον. Εφ’ όσον η Mazda έγινε 91 ετών ήδη οραματιζόμαστε την 100η μας επέτειο. Στις χρονιές που θα ακολουθήσουν, σε συνδυασμό με την ευρεία βάση των οπαδών μας, θα συνεχίσουμε να δυναμώνουμε το ΜΧ-5 ως ένα σύμβολο της εταιρίας Mazda»

Ανάκληση σε Jeep Wrangler και Cherokee


Η Chrysler Jeep Ελλάς ΑΒΕΕ προχώρησε στην ανάκληση 1.065 οχημάτων της. Πρόκειται για 271 Jeep Cherokee (τύπος ΚΚ) και 894 οχήματα, Jeep Wrangler / Wrangler Unlimited (τύπος JK). Για τα Jeep Cherokee υπάρχει πιθανότητα να μην λειτουργήσουν οι υαλοκαθαριστήρες σε συγκεκριμένες συνθήκες και όσον αφορά τα Jeep Wrangler θα πρέπει να ελεγχθεί για φθορά η εξωτερική επένδυση στα σωληνάκια των φρένων. Βέβαια, μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με τα συγκεκριμένα θέματα.

Οι ιδιοκτήτες των προς ανάκληση αυτοκινήτων θα ενημερωθούν εγγράφως με προσωπική επιστολή, ώστε να προσέλθουν στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Chrysler Jeep Ελλάς ΑΒΕΕ για τον απαραίτητο έλεγχο και τυχόν διορθωτικές ενέργειες, που απαιτούνται, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Πληροφορίες: Chrysler Jeep Ελλάς Α.Β.Ε.Ε. 2106700896

Το Καινοτόμο Πολυμορφικό Όχημα Νο 1 στην Κατηγορία του στην Ευρώπη


Το 100.000ό νέο Opel Meriva πέρασε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Opel στη Zaragoza (Ισπανία) στις 31 Ιανουαρίου. Από τον Απρίλιο του 2010 που ξεκίνησε η παραγωγή της δεύτερης γενιάς του επιτυχημένου μικρού πολυμορφικού της Opel, οι πωλήσεις του νέου Opel Meriva ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. Αρχικά, η Opel σχεδίαζε την παραγωγή 50.000 μονάδων το χρόνο.

Στην Ελλάδα με την άφιξή του στη χώρα τον Ιούνιο του 2010, το Meriva ξεκίνησε να κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας του, όπως άλλωστε συνέβη σε όλη την Ευρώπη. Από τον Ιούνιο που λανσαρίστηκε στην χώρα, το μερίδιο του Meriva κυμαίνεται στο 11%, κατά μέσο.
Η Opel δημιούργησε ένα νέο τμήμα της αγοράς με το ευέλικτο και προσιτό πολυμορφικό όταν λανσάρισε την πρώτη γενιά Meriva το 2003. Η δεύτερη γενιά Meriva έχει αυξημένες διαστάσεις και κατατάσσεται μεταξύ μικρών πολυμορφικών και μικρομεσαίων μοντέλων.
Το Opel Meriva, πρωταθλητής ευελιξίας, λανσάρισε το καινοτόμο σύστημα των αντικριστά ανοιγόμενων πίσω θυρών FlexDoor για ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα – πρωτιά στη βιομηχανία για κατασκευαστή μαζικής παραγωγής.

Η φιλοσοφία πίσω καθισμάτων FlexSpace του Meriva έγινε πιο διαισθητική και εύκολη στη χρήση. Περισσότερες λύσεις αποθήκευσης προσφέρει το FlexRail, το επαναστατικό αρθρωτό σύστημα που τοποθετείται ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα. Τέλος, το μοναδικό FlexFix είναι ένα σύστημα σχάρας ενσωματωμένο στον πίσω προφυλακτήρα, κατάλληλο για τη μεταφορά δύο ποδηλάτων.
Το Opel Meriva διατίθεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού και με μία ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel από 75 μέχρι 140 HP. Όπως σε όλα τα μοντέλα της, η Opel προσφέρει ολοκληρωμένο εξοπλισμό ασφαλείας με συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας όπως ESP, αερόσακους εμπρόσθιους (ο αερόσακος συνοδηγού απενεργοποιείται), πλευρικούς και οροφής, υπενθύμιση πρόσδεσης εμπρός ζωνών ασφαλείας, Σύστημα Αποσπώμενων Πεντάλ PRS, βάσεις ISOFIX για παιδικά καθίσματα ή ζώνες με προεντατήρες και περιοριστές φορτίου που αποτελούν στάνταρ εξοπλισμό σε όλη την προϊοντική γκάμα.

Στο πλαίσιο της φιλοσοφίας της Opel να δημιουργεί προσιτές τεχνολογικές καινοτομίες, το Meriva διατίθεται με συστήματα όπως Προσαρμοζόμενος Εμπρόσθιος Φωτισμός (AFL), πανοραμική ηλιοροφή, Hill-Start Assistant και εργονομικά καθίσματα με πιστοποίηση AGR που είναι μοναδικά στην κατηγορία.

Από τότε που λανσαρίστηκε, το Opel Meriva έχει κατακτήσει πολυάριθμες διακρίσεις οι οποίες επιβεβαιώνουν την προηγμένη ποιότητα, σχεδίαση και καινοτομία του. Ανακηρύχθηκε ‘Αγαπημένο Αυτοκίνητο της Χρονιάς των Αναγνωστών 2011’ από τους αναγνώστες των Prensa Ibérica, La Vanguardia και Autofácil, παίρνοντας πάνω από το 30% των ψήφων. Επίσης το έγκυρο περιοδικό AutoBild του απένειμε το Διεθνές Βραβείο Σχεδίασης, ενώ πιο πρόσφατα τιμήθηκε με το Χρυσό Τιμόνι στην κατηγορία Μικρομεσαίων Μοντέλων. Επιπλέον, το Opel Meriva ήταν ανάμεσα στους φιναλίστ για τον τίτλο ‘Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2011’ και ‘ABC Car of the Year 2011’, κάτι που καταδεικνύει την υψηλή εκτίμηση του Ειδικού Τύπου για τις καινοτομίες του αυτοκινήτου.
Opel

Έχετε παίξει ποτέ "Grand Theft Auto"?

   Ο παρακάτω οδηγός φαίνεται να έχει, και αποφάσισε να το κάνει και πραγματικότητα..  Δείτε το βίντεο!




Εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα


Η οικονομική κρίση χτύπησε και το μικρό κρατίδιο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, στο Dubai. Απ' ότι ακούγεται, οι δουλειές περιορίστηκαν σημαντικά και έτσι πολλοί είναι αυτοί που εγκαταλείπουν το Dubai με αποτέλεσμα να αφήνουν πίσω τους το αυτοκίνητό τους εκτεθημένο, σε εξωτερικό χώρο να σαπίζει και να το τρώει η άμμος της ερήμου. Είναι λυπηρό να βλέπεις τέτοια εικόνα σε τόσο ακριβά αυτοκίνητα...