Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη, 26 Απριλίου 2012

Πως να φτιάξεις το δικό σου εξώφυλλο για Facebook με την βοήθεια της Porsche

H μια μετά την άλλη, οι αυτοκινητοβιομηχανίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται την σημασία των social media και προσπαθούν με διάφορους τρόπους να προσελκύσουν τους φαν τους. Η Porsche ανέπτυξε πρόσφατα μια ενδιαφέρουσα εφαρμογή με την οποία μπορείς να διαμορφώσεις το εξώφυλλο του προφίλ σου, συνθέτοντας εσύ ο ίδιος την φωτογραφία που θες να εμφανίζεται. Η Porsche σου δίνει την δυνατότητα να επιλέξεις το όχημα που θες, από όποια εποχή θες, να επιλέξεις τα γραφικά που σου αρέσουν και να γράψεις το σλόγκαν που σου ταιριάζει. Δείτε για παράδειγμα την παρακάτω φωτογραφία:



Για να χρησιμοποιήσεις την εφαρμογή πίεσε εδώ 

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης


Έρχεται ο Κεραμπός: Ένα καθαρόαιμο ελληνικό αυτοκίνητο!

Η εταιρία Keraboss Athens δηλώνει ότι κατασκεύασε ένα νέο όχημα, όλα τα μέρη του οποίου είναι κατασκευασμένα στην Ελλάδα. Ο ιδιοκτήτης της εταιρίας, Παύλος Κεραμπός είχε βιομηχανία αυτοκινήτων το 1977,την SAFARI HELLAS και κατασκεύαζε τζιπ Safari με μηχανές VW. Στην συνέχεια ασχολήθηκε με μετατροπές και τώρα έρχεται ξανά στο προσκήνιο με ένα καινούργιο καμάρι. Δείτε τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως παρουσιάζονται στο site της εταιρίας.  









Χαρακτηριστηκά:
Καρότσα & Βάσεις (σασί): Το “Super K”, έχει εξωτερικό αμάξωμα από πολυεστέρα, με το εσωτερικό μέρος της  καρότσας του, να είναι επίσης με πάτωμα από πολυεστέρα ενισχυμένο. Η καρότσα όλόκληρη είναι ανεξάρτητη από το σασί – βάση,στο οποίο επάνω βιδώνεται. Το σασί είναι πολύ ενισχυμένο από κιλοδοκούς.
Το δέσιμο καρότσας και βάσης – σασί  δημιουργεί  κορυφαία στρεπτική ακαμψία.
Στο σασί – βάση, τύπου σκάλας, βιδωτό, προσαρμόζονται, εμπρόσθιο τμήμα  και οπίσθιος άξονας μετά κινητήρος  και συστήματος μεταδόσεως εξολοκλήρου από Smart 1000cc με τους τροχούς του, που το κάνουν κινήσιμο.
Πέδηση, ανάρτηση, ηλεκτρική εγκαταστάση καλωδίων και ηλεκτρονικών αισθητήρων και εγκεφάλων, συστήμα θέρμανσης, τιμόνι, καθίσματα, αερόσακοι, άπαντα από Smart 1000cc. Το όλο αυτοκίνητο, είναι επακριβώς στηριγμένο λειτουργικά σε Smart 1000cc.
Επιλογή ταχυτήτων:  Το “Super K”, δύναται να έχει επιλογές ταχυτήτων, σε αυτόματο,  σε σειριακό και F1 ή και όλα μαζί, καθώς και ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι.
Διαστάσεις:   οι διαστάσεις του είναι 3,08m μήκος, 1,45m πλάτος,  1,62m ύψος.
Μεταξόνιο: 2,11m
Κινητήρας:     θα φέρει κινητήρες βενζίνης, ιπποδυνάμεων από 62HP, 72HP έως 80HP ατμοσφαιρικούς κινητήρες, 84HP έως 118HP turbo κινητήρες, καθώς και πετρελαίων 800cc, ιπποδυνάμεων 54HP έως 68HP.
Sport έκδοση: Η πιο sport έκδοσή του με ηλεκτρονική αναβάθμιση (από εμάς),  είναι με 118HP  turbo, στα 700kgr βάρος, που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο έχει 5,93kgr ανά ίππο.
Που απευθύνεται:  Το κοινό του “Super K”, εκτός των ιδιωτών συγκεκριμένου προφιλ,  είναι και τα γραφεία ενοικιάσεων στα νησιά, από τα οποία λείπει άκρως ένα Fun Car, το οποίο με απλές κινήσεις γίνεται τελείως Cabrio ή κλειστό με κουκούλα Soft.  Με Hard top διαιρούμενο ή αποσπώμενο, πάνω από την καμπίνα οδήγησης ή πίσω από το targa η πλάτη του “πόρτα” ( όπως φαίνεται και σε κάποιες φωτογραφίες).  Οι πόρτες του είναι και αυτές αποσπώμενες πάνινες ή διαιρούμενες πολυεστερικές, δίνοντας σε αυτόν που θα το οδηγεί, την χαρά της ελευθερίας και την υπεροχή της ιδιαιτερότητας.
Είναι αυτοκίνητο πολλαπλών χρήσεων, που δημιουργεί ευχαρίστηση όχι μόνο βλέποντάς το, αλλά και οδηγώντας το. Για οποιαδήποτε χρήση, από οποιοδήποτε κοινό ή ηλικία και οποιαδήποτε εποχή, κάτι αντίστοιχο δηλαδή, με τα παντελόνια τύπου jeans. Έχει την οδηγητική απλότητα ενός Smart, με την αίσθηση ενός Τζιπ.
Επιπλέον ο πολυεστέρας, δεν σκουριάζει και δεν σαπίζει. Επισκευάζεται δε από τον οποιονδήποτε.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πηγή:http://superk.info/

Ήρθαν τα νέα PRIMASTAR και NV200 Euro V

Η Nissan, διαθέτει πλέον στην Ελληνική αγορά τα κορυφαία van PRIMASTAR και NV200, σε εκδόσεις που πληρούν τη νεότερη οδηγία εκπομπών καυσαερίων EURO V. Συγκεκριμένα, η νέα γενιά PRIMASTAR Euro V, διατίθεται με τον 16βάλβιδο 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα με intercooler και τεχνολογία common rail, του οποίου η απόδοσή φθάνει τους 115 ίππους, ενώ τα αστείρευτα αποθέματα της ροπής του αγγίζουν τα 300 Νm. Επιπλέον το PRIMASTAR Euro V, έχει στάνταρ ABS ενώ διατίθεται με μια ευρύτατη ποικιλία αμαξωμάτων και εξοπλισμού, προκειμένου να ικανοποιήσει τις ανάγκες κάθε επαγγελματία. Σε ότι αφορά το νέο NV200 Euro V, πλέον εφοδιάζεται με νέους κινητήρες, που έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ιπποδύναμης, την μείωση της κατανάλωσης, καθώς και την μείωση των εκπομπών ρύπων: Κινητήρας 1.5 λίτρων Diesel Κινητήρας 1.6 λίτρων Βενζίνης Μέγιστη ισχύς (Ηp) 85 81 Μέση κατανάλωση (lt / 100 Km) 5,1 7,2 Εκπομπές καυσαερίων CO2 (gr / Km) 135 166 Οι τιμές για τα νέα PRIMASTAR και ΝV200 Euro V, ξεκινούν από τις 23.830 € και 16.100 € αντίστοιχα, συμπεριλαμβανομένων των προσφορών της Nissan και του οφέλους της απόσυρσης, ενώ χαρακτηριστικό τους πλεονέκτημα αποτελεί η ελεύθερη κυκλοφορία τους στις πόλεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.